Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Founders Party Place

Ga naar beneden 
+14
Daniël
Eleanor
Katy
Harper
Genevieve
Alicia
Arthur
Zoë
Igraine
Elisa
Logan
Liam
Frances
Teoh
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Volgende
AuteurBericht
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 03:06

Het was zo jammer dat hij een hekel aan dansen had. 'Ik stuur je wel,' zei ik met een glimlach 'Maar als je echt niet wilt dan vraag ik wel of Sebastiaan Iggie straks kan missen.' zei ik. Ik wou het liefst met hem dansen, maar als hij niet wou ging ik hem ook weer niet forceren. 'Champagne kan nooit kwaad,' zei ik met een glimlach. Koet drukte ik mijn lippen op die van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 04:12

'Logan Dallas is maar het beste he?' grinnikte ik. 'Al ben ik niet van plan om er dagelijks zo uit te zien, wees gerust.' Opnieuw kusten we en op dat moment merkte ik pas hoe vreselijk ik haar gemist had. Mijn armen sloeg ik om haar middel en ik keek haar met een glimlach aan. 'Het spijt mij ook. We waren beiden raar bezig. Maar we denken er niet meer aan en hebben een geweldig feest.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 04:18

Ik nam het glaasje champagne aan en nam een slokje. Ja, het was goede drank, en ook nog eens gratis. 'Fijne Foundersday!' zei ik vrolijk. 'Ik weet echt niet waarom ik nooit eerder met zo'n feest heb meegedaan. Het is echt geweldig!" Ik kuste hem opnieuw en glimlachte daarna, terwijl ik hem goedkeurend aankeek. 'You look handsome,' murmelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 04:40

Glimlachend kwam ik het plein oplopen. Werkelijk, dit was mijn lievelingsfeest, elk jaar keek ik er weer naar uit. Ik stond op mijn tenen en keek rond, toen ik opeens Zoe en Daniel zag. Ik liep snel naar ze toe en sloeg mijn armen om ze heen. 'Hey beauties,' lachte ik en drukte beide een kus op hun wang. 'Wat een vet feest! Alleen jammer dat mijn moeder hier ergens rondloopt. Met een camera. En een stem om mij straf te geven als ik teveel drink.'

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 05:04

Met een brede glimlach kwam ik de steeg uitlopen. Ik keek het meisje aan, met wie ik daar was, en glimlachte. 'Wij hebben in de steeg wat gedronken. Toen heb ik je weer naar het plein gebracht.' Ik streelde haar wang en duwde haar daarna weer het plein op. Ik liep naar Katy toe en nam een slok van het glas dat ze aan had gegeven. 'Thanks Katy,' glimlachte ik en speelde met haar haren. 'You look cute.'

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 05:17

Ik glimlachte even. En schudde met mijn hoofd toen hij met mijn haar speelde. 'Laat zelf je haar groeien,' zei ik kachend 'Jij ziet er ook heel cute uit hoor tommyboy,' zei ik met en glimlach. Ja, hij zag er goed uit in zijn costuum. 'Was het gezellig?' vroeg ik terwijl ik met mijn hoofd even richting het steegje knikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 05:31

'Bedankt,' grinnikte ik en sloeg op mijn borst. 'Gebaseerd op mijn harnas.' Lachend volgde ik haar blik en wreef even over mijn kaak. 'Heel gezellig,' murmelde ik en keek om bij bekende stemmen. 'Hey Harper! Gennie!' riep ik naar onze zussen. Knipogend keek ik ze even aan en daarna weer naar Katy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 05:59

Mijn blik ging even naar Harper en Genevieve, die beide in een prachtige jurk gehuld waren. Als begroeting glimlachte ik enkel naar hun. Het glas in mijn hand zette ik aan mijn lippen om een slok te nemen en even tussen de mensen door keek. Hier en daar zag inwast mensen waarvan het gezicht me beken voor kwam. Maar echt de moeite om mensen te leren kennen had ik nog niet genomen. 'Hoeveel jaar bestaat dit gat nou eigenlijk?' vroeg ik een beetje afwezig naar de mensen starend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 06:05

Ik glimlachte naar Teoh en drukte ook een kus op zijn wang. 'Ridder Teoh.' Lachte ik bij zijn outfit. 'Nou ja, ridder... Wat is het eigenlijk?' Vroeg ik oprecht verbaast en lachte even. 'Het is in ieder geval beter dan dat tarzan pakje, maar op een of andere manier ben jij hier toch altijd het minst bedekt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 06:08

'Ik dans wel, maar alleen om dat jij het bent.' Zei ik triomfantelijk en drukte een kus op haar slaap. Vanuit mijn ooghoeken spotte ik Igraine en Sebastiaan en grinnikte even. Ze waren nog steeds niet mijn favoriete personen, maar ze waren wel gestegen in de lijst.. Om het zo maar even te zeggen. 'Zullen we eerst één glaasje doen?' Zei ik op een smekende, zoete toon. 'Ééntje maar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 06:09

Ik keek abrupt om naar een stem die mijn naam riep. Tommy. Ik gaf hem een kleine glimlach en een plechtige buiging - zoals we dat vroeger altijd moesten doen om mensen te begroeten. Ja, de tijd was nog eens anders toen en een stuk netter dan nu. Alhoewel - ook niet altijd hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 06:12

Ik liep over de verscheidende paadjes naar mijn familie. Het was duidelijk dat zij het naar hun zin zouden hebben vannacht en dit niet de eerste keer was dat ze dit feestje meemaakte. 'Hallo schatjes,' Ik sloeg mijn armen om mijn twee zussen en keek naar Tommy en Katy. Harper en Katy had ik echter nog niet gezien sinds mijn aankomst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 06:18

Ik kuste haar terug en glimlachte breed. 'And you look so sexy,' fluisterde ik tegen haar lippen waarna ik nog een slokje nam van mijn drinken. Hierbij hield ik haar hand vast en liep met haar verder. 'Dus wilt de mooie jonkvrouwe dansen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 06:26

'Oh kom op, Zoë! Tarzan was zo sexy!' Enkel bestudeerde ik hem en grijnsde. 'Je lijkt wel op Romeo.' Zacht klopte ik op zijn rug en keek nog met een grijns naar mijn vriendinnetje. Hierbij boog ik voorover om haar even een zachte kus op de lippen te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 06:27

'Geweldig,' zei ik vrolijk met een brede glimlach. 'Hmm vooruit, misschien dat je dan wel los komt straks,' plagerig keek ik hem aan en liep ik richting een tafel met gevulde champagneglazen. 'Een voor meneer,' zei ik terwijl ik hem een glas overhandigde en er zelf ook een nam. 'Maar je komt er echt niet onderuit hoor.' waarschuwde ik hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 06:31

'Geen idee, boeit me ook helemaal niets,' zei ik simpelweg en legde mijn arm om haar schouders, om Katy mee te trekken naar onze zussen en broer. 'Nice outfits,' floot ik en dronk mijn glas leeg, waarna ik het ergens weggooide. 'Zijn jullie vanavond nog iets van plan?' vroeg ik in het algemeen en keek ze afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 06:37

'Jonkvrouwe Zoe,' lachte ik ook en keek daarna naar mijn outfit. 'Geen idee! Ik zag het in de winkel liggen en vond het leuk. Maar ik hoop een stoere, vette ridder. Een soort Romeo ja!' Ik moest hard lachen en keek Daniel aan. 'Ja toch! Lekker luchtig, mannelijk en stoer. Tarzan, ja, die ga ik nooit meer overtreffen. Al kan ik ook een keer naakt gaan,' zei ik bedenkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 06:39

Ik knikte glimlachend en deed zijn kraagje goed. 'Dat wil ik heel erg graag,' zei ik en pakte zijn hand vast, om mee geleid te worden. Ondertussen keek ik naar achteren om te zien of ik bekenden zag. Ik zag Arthur staan bij paar vrienden, enkele leerlingen stonden in groepjes en Elisa en Liam zagen er lief samen uit. Ik zwaaide naar ze en keek daarna weer naar Sebastiaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 07:30

Enkel glimlachte naar haar en drukte een kus op haar lippen. Zacht streelde ik over haar rug terwijl mijn andere hand haar lichaam leidde op de dansvloer. Werkelijk genoot ik van het dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 07:40

Ik liet me door Sebastiaan leiden en keek hem met een glimlach aan. Ik streek met mijn hand over zijn outfit voor het feest. 'Hoe kom je hier eigenlijk aan?' vroeg ik benieuwd. Daarna stond ik op mijn tenen om hem een kus te geven. 'Ik hou van je,' fluisterde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 07:59

Ik begon te lachen om beide heren en genoot van de zachte aanraking van Daniël. 'Het is in ieder geval helemaal Teoh.' Zei ik oprecht en gaf hem een kleine por. 'Laat dat naakte maar achterwege. Ik denk dat ik dan voor eeuwig een trauma heb waar ik niet meer bovenop kom.' Dramatisch keek ik hem aan en lachte. 'Anders ga je als Adam, met zo'n vijgenblad voor je kruis.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Harper

Harper


Aantal berichten : 165
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 08:26

'Natuurlijk mag je het naar je zin hebben, zusje, maar ik weet niet of dat gelijk staat aan vrolijkheid voor de gehele bevolking van Mystic Falls.' Ik stak mijn arm door die van haar en draaide me met haar om bij het horen van onze namen. 'Hallo geweldige familie in prachtige kleding.' zei ik tevreden glimlachend en was blij verrast toen ik mijn oudste broer zag. 'Wat een heerlijke reünie niet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 08:36

'Naakt overtref je me niet meer... Na footballtrainings sta je al genoeg dat strakke kontje van je te schudden.' Ik sloeg een keertje plagend op zijn achterwerk. Met zijn drietjes kon je namelijk niet dansen en mijn bedoeling was echt wel om met Zoë te dansen. Ja het was traditioneel, maar deze avond zonder dansen, zou geen avond worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 08:40

Ik liet me meetrekken door Tommy richting de rest van onze siblings. 'Ik plan nooit dingen.' antwoorden ik enkel hoewel ze dat alle vier toch wel wisten. 'Enkel hopen dat het wat levendiger wordt dan het nu is denk ik.' Ik glimlachte bij de opkomt van harper. 'Dat absoluut,' lachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 09 2012, 08:40

“Alsof dat wat uitmaakt.” Merkte ik spottend op tegen mijn zuster. De vrolijkheid van de andere was hun eigen probleem, niet dat van mij. Bij het zien van mijn oudste broer kreeg ik een glimlach rond mijn mond. Naast Harper was hij mijn favoriete familielid, altijd geweest en dat zou ook altijd zo blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Founders Party Place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Founders Party Place
Terug naar boven 
Pagina 2 van 14Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: