Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Founders Party Place

Ga naar beneden 
+14
Daniël
Eleanor
Katy
Harper
Genevieve
Alicia
Arthur
Zoë
Igraine
Elisa
Logan
Liam
Frances
Teoh
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14
AuteurBericht
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Founders Party Place - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 14 Icon_minitimewo mei 16 2012, 09:54

'Teoh, ik ben je beste vriend. Je doet dit om de fun, maar drinkt om te vergeten.' Hierbij keek ik hem aan. 'Wil je er over praten?' Hierbij reed ik ons naar hiuis. Niet te snel zodat Toeh niet te misselijk zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Founders Party Place - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 14 Icon_minitimewo mei 16 2012, 10:01

Ik keek hem even stilletjes aan, maar zakte daarna boos tegen de stoel aan. Hij had gelijk en ik wou dat hij dat niet had. 'Later misschien,' mompelde ik en sloeg mijn armen over elkaar heen. 'Als ik nuchter ben, denk ik. Is wat handiger.' Ik staarde uit het raam en voelde me zo ellendig. Ik wou al mijn pijn met iemand delen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Founders Party Place - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 14 Icon_minitimedo mei 17 2012, 00:17

'Ja, Tommy, waarom laat je me niet los?' Ik kon een lichte grijns niet tegenhouden en keek hem triomfantelijk aan terwijl ik mijn handen op hield en alleen hij mij nog aanraakte. Ik was wat verrast door Alicia's geërgerde zucht en bekeek haar eens goed. Er was iets mis of niet goed of fout gegaan. Vragend keek ik haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

Founders Party Place - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 14 Icon_minitimedo mei 17 2012, 00:38

Ik keek een beetje bevreemd naar hem op, maar glimlachte daarna. Verwoed zocht ik naast Eleanor ook Frances, maar ik kon haar niet vinden. Ze zou toch niet al weg zijn? 'Zelfgenoegzame eikel...' herhaalde ik zachtjes en fronsend. Die man bleef toch een beetje raar. 'Zie je ergens Frances lopen? We zouden zometeen naar huis gaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

Founders Party Place - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 14 Icon_minitimedo mei 17 2012, 00:53

Ik keek van de een naar de ander en hield toen onschuldig mijn handen omhoog. 'Wauw, sentimentele, vriendinnen heksen. Dat komt ook niet vaak voor.' Een wenkbrauw schoot omhoog en nog even streelde ik Frances' wang. 'Ik zie jullie nog wel op school. Doe de groetjes aan Logan. Misschien kom ik hem nog wel tegen.' Ik lachte nog even en liep daarna weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Founders Party Place - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 14 Icon_minitimedo mei 17 2012, 00:53

Oke, mijn woordkeuze had niet echt het gewenste effect. Ik zag hem zoeken en was niet verrast naar zijn vraag. 'Ik zag haar net dansen met iemand.' Ik wees in de richting van de dansvloer, maar liet mijn hand weer zakken, omdat het nogal onbeleefd was zo te wijzen. 'Ik, eh, ga zelf ook maar eens naar huis. Fijne avond nog Logan!' Nog eens glimlachte ik naar hem en liep toen naar mijn auto om vervolgens naar huis te rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Founders Party Place - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 14 Icon_minitimedo mei 17 2012, 02:02

Ik glimlachte even minimaal bij Frances haar vragende blik. Ik was het gewoon even zat. Ik keek even naar de jongen die Frances Tommy had genoemd toen hij ons "sentimele, vriendinnen heksen" noemden, maar had mijn gezicht al snel weer in de plooi. Voor het eerst nam ik hem in me op, voorzover er tijd voor was gezien hij vrij snel weg liep. Oké, iets klopte er niet bij hem. En hoe..? 'Oké, hij is best creepy.' mompelde ik toen hij uit het zicht was. 'Wie is hij en hoe...' begon ik waarna ik bedacht dat ik daar nu ook geen zin in had. Hoeveel kwaad kon het om me daar morgen druk over te maken? 'Laat maar, komt later wel. Ik wil nu gewoon naar huis, ik hoop dat je nog een fijne avond hebt met Logan Frances,' zei ik waarna ik haar een knuffel gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Founders Party Place - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 14 Icon_minitimedo mei 17 2012, 02:08

Ik keek even naar Teoh. 'Neem je tijd. Weet enkel dat ik er nog steeds voor je ben, Teoh. Je bent mijn beste vriend. De enige en de allerbeste die ik wil hebben. Voor altijd is een belofte. Dat weet je. Dus weet dat ik er dan ook altijd voor jou ben.' Enkel checkte ik niet 24/24 hoe het met hem ging. Zelf mocht hij daar ook zijn steentje aan bijdragen. 'Dus thuis nog even voor de tv zitten en dan lekker ons bedje in?'

-Verder bij Danny?
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Founders Party Place - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 14 Icon_minitimedo mei 17 2012, 02:16

Woedend keek ik Tommy na. Mijn gebalde vuisten hield ik naast me, maar ik ontspande me al snel omdat ik nu toch van hem af was en omdat Alicia mijn aandacht nodig had. 'Oke, ik vertel het je nog wel. Maar ik waarschuw je alvast dat je hem maar beter kan ontwijken.' Ik knuffelde haar terug en gaf haar nog een kneepje in haar hand. 'Slaap lekker alvast. En niet te veel mokken, oke?' Ik wist niet wat er aan de hand was, dat zou ze me later wel vertellen, maar ik hoopte dat ze het zich niet te veel aan zou trekken. Het zou wel weer over gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Founders Party Place - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 14 Icon_minitimedo mei 17 2012, 22:24

Ik lachte kort toen ze zei dat ik niet te veel moest mokken. 'fijne avond nog Frances,' zei ik enkel nog maar. 'En dat mort je me inderdaad maar eens uitleggen.' voegde ik er nog aan toe voor ik bij haar weg liep. 'Doeg,' ik zag mijn moeder al snel en ondanks dat ik zei dat ik desnoods baar huis wou lopen, was ze vastberaden mee naar huis te gaan. Ik had het ook kunnen weten.

-Gone-
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Founders Party Place - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 14 Icon_minitimedo mei 17 2012, 22:56

Ik zwaaide Alicia nog na en richtte me daarna op het zoeken van Logan. Uiteindelijk zag ik hem met meneer Ivers praten. Ik wachtte tot hij weg was, ik had het niet zo op leraren die met leerlingen aanpapten, en liep vervolgens van achteren naar Logan toe. Glimlachend sloeg ik mijn armen om hem heen. 'En heb je Eleanor gevonden? Of alleen het aanhangsel meneer Ivers?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

Founders Party Place - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 14 Icon_minitimedo mei 17 2012, 22:58

'Fijne avond, meneer,' zei ik nog snel en zuchtte daarna. Ik vond het vervelend dat ik Eleanor niet kon vinden, straks was er iets gebeurd? Glimlachend zag ik Frances aankomen en sloeg ook mijn armen om haar heen. 'Alleen maar aanhangsel Arthur,' grinnikte ik en drukte een kus op haar lippen. 'Heb je Alicia kunnen vinden?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Founders Party Place - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 14 Icon_minitimedo mei 17 2012, 23:05

'Hmm, een teleurstelling.' merkte ik op waarna ik hem zelf ook nog een kus gaf. 'Ja, alleen het zag er naar uit dat het nog niet goed is tussen haar en Teoh.' Ik zuchtte en liet hem toen weer los. Over Tommy zou ik maar niets zeggen, hij zou zich alleen maar onnodig druk maken. 'Zullen we maar gaan?' vroeg ik glimlachend met het vooruitzicht op nog een leuk einde van de avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

Founders Party Place - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 14 Icon_minitimevr mei 18 2012, 00:33

Ik keek haar aan en schudde toen treurig mijn hoofd. 'Dat is rot voor haar,' zei ik. Nee, ik snapte niets van Teoh. Ik pakte haar hand vast en knikte. 'We gaan,' stemde ik in en liep naar mijn auto toe. 'Rijd je met mij mee?' vroeg ik haar.

Verder bij Frances?
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Founders Party Place - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 14 Icon_minitimevr mei 18 2012, 02:19

'Is goed.' vertelde ik hem en liep met hem mee. Nadat de auto van slot was stapte ik in en deed de riem vast. Het feest was leuk geweest, maar het had niet echt een leuk einde gehad. Behalve dat ik met Logan was dan. Ik zat eigenlijk nog steeds met de ontmoeting met Tommy in mijn hoofd. Ik snapte hem niet en ik was bang voor wat hij kon doen en dat waren al genoeg redenen om een hekel aan hem te hebben.

Yeap, daar verder is prima!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Founders Party Place - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 14 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Founders Party Place
Terug naar boven 
Pagina 14 van 14Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: