Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Founders Party Place

Ga naar beneden 
+14
Daniël
Eleanor
Katy
Harper
Genevieve
Alicia
Arthur
Zoë
Igraine
Elisa
Logan
Liam
Frances
Teoh
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Volgende
AuteurBericht
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimedi mei 15 2012, 09:40

'Dat is niet erg,' zei ik geruststellend en nam zelf een klein slokje. 'Ja, het merk is erg goed.' Ik zette de fles weg en wist even niets te zeggen. Uit het niets legde ik mijn hand op zijn schouder en sloeg daarna heel zacht en vriendschappelijk op zijn borst. Het was een beetje verwijtend. 'Beloof me,' zei ik met een steeds waterigere blik, 'dat je me nooit meer zo lang alleen laat. Of iemand anders. Ik heb je onwijs gemist.' En dat mocht hij weten ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimedi mei 15 2012, 09:46

Ik was wat verbaasd door haar handeling en keek haar verbouwereerd aan. Ik kon het niet laten om zachtjes te lachen en zo hoopte ik mijn brandende ogen te maskeren. Voorzichtig pakte ik haar handen vast en keek haar zwak glimlachend aan. 'Ik beloof het je. Als jij mij belooft dat je me niet gaat verwaarlozen wanneer je mevrouw Vaugh geworden bent en wanneer ik een oud, gerimpeld mannetje wordt. Want ik kan je echt niet langer missen.' Ik had er nooit echt bij stil gestaan dat ik haar zo nodig had, maar het was werkelijk waar dat ik niet zonder Igraine kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimedi mei 15 2012, 09:47

En daar stond ik dan ook werkelijk lang te wachten tot Igriane terug naar mij zou komen, maar nee, dat deed ze niet. Ze praatte liever met de heks die haar op de brandstapel zou gooien. Verbitterd dronk ik mijn drank op. Echt mooi niet dat ik langer dit zou aanzien. Hierbij verliet ik dus ook maar mijn gezelschap van mensen en liep naar de auto. Zo was ik hier weg. Arthie zou haar natuurlijk wel een lift willen geven. Oehhhh, zo'n dikke vriendjes. Soms voelde ik me werkelijk een troostprjJs; igraine had niet door dat ze werkelijk met hem stond te flirten. Onrechtsstreeks misschien, maar ze deed het. Ze hielde van elkaar en dat was te zien. Ik haatte het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimedi mei 15 2012, 09:50

Ik keek hem lachend aan en gaf hem mijn iPod. 'Ga je gang maar, ik heb het niet zo op techniek, behalve als het over fotocamera's gaat.' Hier zou ik gegarandeerd spijt van krijgen. Ik zou op het politiebureau eindigen en mijn pleeggezin zou me uit huis gooien en dan eindigde ik weer aan de andere kant van het land. Fijn. 'Oh, Teoh - misschien, misschien kunnen we het beter niet doen.' Jezus, Meg - waar zijn die ballen van je gebleven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimedi mei 15 2012, 09:50

Terwijl ik door de menigte heen zocht herkende ik het gekrulde haar van Frances in de menigte met dansende mensen. Ik kon niet zien met wie ze dansten, maar dacht eigenlijk automatisch aan Logan. Met moeite ging ik tussen de menigte door, waardoor ik wat boze blikken kreeg, om uiteindelijk bij Frances uit te komen. Echter danste ze niet echt met de jongen en was de jongen niet Logan, maar iemand die ik niet kenden. Nou, dat scheelde ook weer, kon Logan het me ook niet kwalijk nemen. 'Je vindt het vast niet erg als ik Frances even van je leen hé?' vroeg ik aan je jongen tegenover haar waarna ik haar aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimedi mei 15 2012, 09:59

Ik knuffelde Alicia terug, maar al snel was ze weer weg. Ook haar keek ik verbaasd na. 'Man! Ik verwaarloos ze echt of zoiets?' Alicia had ik allang niet meer gesproken. Wel nog on de Girll en op school. Teoh altijd op school, training en daarbuiten. 'Tot zo. Hoop ik.' Ik drukte een kus p Zoe haar lippen en liep daarna naar Teoh. 'Nee, Teoh. Je kan beter niks doen met je dronken hoofd.' Mijn hand lag op zijn schouder terwijlik Meg bekeek. Dus zo zag ze er in levende lijven uit? Hmm... 'Ga je mee naar mijn thuis?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimedi mei 15 2012, 09:59

Ik moest ook lachen. 'Dat beloof ik. En ik zal tijdens het boeket gooien heel stiekem naar de mannen groep gooien, zodat je verplicht bent om met iemand te trouwen. En als je oud en gerimpeld bent zal ik je wel verzorgen.' O bah, ik moest er niet aan denken dat hij zou overlijden en ik nog springlevend en jong was. Maar hoe vaak was dat nou al gebeurd? Tientallen keren? 'Maar ik zal je niet langer meer storen.' Ik stond op mijn tenen om Eleanor voor hem te zoeken, maar die was niet te vinden. Ook Sebastiaan kon ik niet vinden, tot ik hem in zijn auto zag stappen en wegrijden. Shit. O god, had ik iets fouts gedaan? Nerveus draaide ik mijn ring om mijn vinger. 'Ehm ik ga maar snel, want mijn lift is aan het wegrijden,' zei ik en gaf hem een knuffel. 'Fijne avond nog, hè!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimedi mei 15 2012, 10:03

Licht geërgerd keek ik op naar een blonde jongen die Teoh nogal abrupt probeerde weg te zuilen. Ik liet mezelf weer op het bankje zakken en stak nukkig een nieuwe sigaret op. Ik dacht dat het nog een goede avond ging worden, maar nu betwijfelde ik het weer. De rook dwarrelde boven me langs tot het uiteindelijk op leek te lossen in de rest van de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimedi mei 15 2012, 10:09

'Anders dan doe ik het wel en dan kom ik zo terug. Ik -' Verward en wazig keek ik naar Daniël die naast me stond. 'Misschien,' zei ik met een schaterlach, tot ik opsprong en paar meter verder achter een boom overgaf. 'Godver de godver,' vloekte ik en veegde mijn mond af. Nee, drank en sigaretten waren echt geen goede combinatie. Ik liep weer terug naar het bankje en keek Meg teleurgesteld aan. 'Hey Meg, ik denk dat ik mar mee ga, want ik voel me niet zo goed en ben bang dat ik zometeen rare dingen ga doen. Hopelijk zie ik je, want ik ga je in elk geval stalken op school.' Ik glimlachte nog even en draaide me toen naar Daniël om. 'Durf je een kotsende Teoh in je auto aan?' Hij zou me voor idioot verklaren dat ik er zo bijliep, maar hij had geen idee wat er zich allemaal speelde. Nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimedi mei 15 2012, 10:12

Alles wat er de volgende paar minuten gaande was, gebeurde op een rap tempo. Teoh stemde met zijn vriend mee in, ging vervolgens over zijn nek en kwam naast me zitten. 'Goed idee, ik wil niet verantwoordelijk zijn voor jou in deze staat, dat laat ik aan je vriend daar over.' Ik wenkte naar de jongen en nam nog een trek van mijn sigaret. 'Vast wel.' Verzekerde ik zijn volgende woorden, maar nam niet echt de moeite om te glimlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimewo mei 16 2012, 03:57

Ik moest lachen over haar opmerking van het boeket en vroeg me af of dat iets uit zou maken, ik had niet het idee dat ik ooit zou trouwen. Met opgetrokken wenkbrauwen zag ik Sebastiaan wegrijden en knikte begrijpelijk. 'Oke, en hetzelfde!' Toen ze uit het zicht verdwenen was, besloot ik Eleanor maar terug op te gaan zoeken. Echter had ik geen idee waar ik moest beginnen. Dus toen ik Logan voorbij zag komen, liep ik naar hem toe. 'He, Logan, jij hebt niet toevallig Eleanor gezien?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimewo mei 16 2012, 07:21

'Je wilt half niet weten hoe ik hier van geniet,' lachte ik pesterig en legde mijn hand op haar onderrug. We stonden zo dichtbij dat ik haar adem kon voelen. 'Misschien,' zei ik mysterieus, en wou haar net weggaan, tot er iemand bij ons kwam staan. 'Misschien,' herhaalde ik, alleen nu op haar vraag. Nog een heks. 'Kom je meedansen? Want we hadden het net zo gezellig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimewo mei 16 2012, 07:49

Zijn hand op mijn rug leek zich door de stof heen te boren. Hij was zo, aanwezig, wat logisch was aangezien we bijna tegen elkaar stonden en ik absoluut geen uitweg meer zag. Totdat ik Alicia hoorde en me blij verrast naar haar toe draaide. 'Alicia!' Hoopvol keek ik Tommy aan, als ik met Alicia zou kunnen spreken, dan zou ik Logan op kunnen zoeken en weg kunnen gaan zonder Tommy nog te moeten zien. Maar zijn antwoord prikte die hoop kapot. 'Het is geweldig gezellig.' voegde ik sarcastisch toe en nam meer afstand. Dit moest er nogal vreemd uitzien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimewo mei 16 2012, 07:56

Fronsend liep ik maar rond. Ik kon Eleanor werkelijk nergens vinden en daardoor maakte ik me toch een beetje ongerust. Nog meer toen Arthur me aan sprak. 'Nee, sorry, ik was haar ook al aan het zoeken.' Ik beet kort op mijn lip en streek door mijn haar. 'Ik denk dat ze al naar huis is gegaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimewo mei 16 2012, 08:01

Teleurgesteld hoorde ik Logan's antwoord aan en knikte toen. 'Ja, dat zal wel. Bedankt.' Ik glimlachte vriendelijk naar hem en stond daar kort roerloos. Ze zou wel niet blij geweest zijn dat ik Igraine aan had gesproken, maar ze moest begrijpen dat het ontzettend belangrijk voor mij was. Ik zuchtte en gaf Logan weer een glimlach. 'Leuke avond?' vroeg ik om maar beleefd te zijn en hem niet enkel naar Eleanor te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimewo mei 16 2012, 08:11

'Ik kan het ook missen hebben hoor en dat ze hier nog ergens loopt,' zei ik snel, maar keek daarna weer weg. Het was nogal een beetje raar en ongemakkelijk om met je leraar op een feest te praten, terwijl hij naar een vriendin van je vroeg... 'Ja, het is de eerste keer dat ik zo'n feest bijwoon. Ik vind het wel iets hebben.' Ik keek naar hem op. 'En u?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimewo mei 16 2012, 09:13

'Nee,' zei ik een beetje afwezig me verbazend over hoe maf het er uit zag. Het zag er nogal uit alsof hij Frances lastig viel. 'Als je haar toch even lo's zou willen laten dan kan ik haar een normale knuffel geven.' zei ik. Er botste iemand tegen me op die nogal lacherig was waardoor ik geërgerd een zucht liet ontsnappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimewo mei 16 2012, 09:22

Ik lachte even om Teoh. 'Niet de eerste keer en niet in de auto of ik gooi je er letterlijk uit.' Zacht kneep ik in zijn schouder. Ik wist niet wat er aan de hand was, maar ik wist dat er wat was. 'Dag Meg kom op! Dan gaan we even Zoe nog gedag zeggen en zijn we weg.' Ik wou haar nog een kusje geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimewo mei 16 2012, 09:23

Ik haalde mijn schouder betwijfelend op. Ze was waarschijnlijk thuis, weggegaan. Ik moest lachen hoe hij met 'u' aanspraak. 'Je mag me vrijuit 'jij' en 'je' of zelfs een zelfgenoegzame eikel noemen.' Ik grijnsde naar hem en voegde toen toe; 'Alhoewel ik niet weet hoe ik er op zal reageren als je me werkelijk een eikel noemt.' Het was soms grappig om te ervaren dat leerlingen het vaak moeilijker hadden om met leraren te praten als normale mensen dan andersom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimewo mei 16 2012, 09:31

'Dag dag Meg!' Ik liep achter Daniel aan en lachte. 'Je kan nu al voorspellen dat dat gaat gebeuren.' Ik keek even de andere kant op toen hij het over Zoe had. Wauw, ik kon echt geen normaal gesprek met hem voeren of haar naam kwam erin voor. Ik schudde snel de vreselijke gedachte van me af. Het was vast de drank. 'Prima,' zei ik dus maar en volgde hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimewo mei 16 2012, 09:34

Ik keek even achterom en fronste. Hierna drukte ik een lusje tegen Zoe haar lippen op. 'Slaap zacht, lieve schat. Zie je morgen ofso!' Hierna keek ik naar Teoh. 'Kom op kortertje.! Dan gaan we naar huis. Ontnuchteren.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimewo mei 16 2012, 09:38

In een vrolijke opwelling tilde ik Zoe hoog in de lucht en knuffelde haar. 'Welterusten allerliefste Zoe!' Ik knipoogde en liep daarna achter Daniel aan. 'Ik had zulke gave plannen om te doen vanavond. Ik wou een drank shower maken of de muziek opeens veranderen. Ik vond het ook gaaf om te gaan crowdsurfen.' Ik rook aan mijn shirt. 'Bah, rookgeurtje.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimewo mei 16 2012, 09:44

Ik deed de deur van mijn auto open. 'Misschien waren die plannen iets te wild voor dit feest... Binnenkort organiseerd iemand er wel weer eens eentje waar je helemaal uit de bol kunt gaan...;' ik kroop achter mijn stuur, wachtte op hem en startte de motor. 'Volgens mij wil je dat ook allemaal doen met de verkeerde reden. Niet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimewo mei 16 2012, 09:47

Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. 'Het was nu perfect geweest,' murmelde ik zachtjes en keek hem daarna vragend aan. 'Wat bedoel je met de verkeerde redenen?' Ik deed zulke dingen altijd alleen maar omdat... Ja, waarom deed ik het eigenlijk? Ik vond het leuk, dat ten eerste, maar wat was nou de echte reden? 'Heb je een leuke avond gehad?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitimewo mei 16 2012, 09:49

Verbaast keek ik op toen ik uit het niets een kus van Dan kreeg en vervolgens door Teoh werd opgetild. ‘Ja, Teoh – je moet echt even nuchter worden.’ Zei ik lachend, waarna ik Dan een zoen terug gaf en Teoh even omhelsde. ‘Ik wil je morgen weer nuchter thuis zien, anders sluit ik je op in het tuinhuisje.’ Grapte ik. Voor ik het wist zaten ze al in de auto en ging ik maar op zoek naar ander gezelschap. Ik had Eleanor de hele avond nog niet gezien, dus ging ik naar haar zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Founders Party Place - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Founders Party Place   Founders Party Place - Pagina 13 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Founders Party Place
Terug naar boven 
Pagina 13 van 14Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: