Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het apartement van Juliet Walker

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

Het apartement van Juliet Walker - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het apartement van Juliet Walker   Het apartement van Juliet Walker - Pagina 6 Icon_minitimema jul 16 2012, 03:18

'Joepie, koffie!' zei ik zo blij als een klein kind en stopte het ook in de tas. 'Music is fine.' Ik keerde me om en grijnste toen ze dichterbij kwam. Een hand legde ik achter haar nek en kuste haar zo innig. Maar voor mijn gevoel was die veel te kort. Ik streek over mijn haren en glimlachte enthousiast. 'Tja, mijn ouders waren niet zo van het picknicken. We leefden toch zo ongeveer in de natuur.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliet

Juliet


Aantal berichten : 171
Geboortedatum : 01-12-90
Leeftijd : 33

Het apartement van Juliet Walker - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het apartement van Juliet Walker   Het apartement van Juliet Walker - Pagina 6 Icon_minitimema jul 16 2012, 04:31

'Dat had ik niet bepaald in de stad.' Ik keek hem aan en sloeg mijn armen rond hem. 'Laten we gaan, maar ik heb geen auto. Lopen dus!' Hierbij lachte ik even. Mijn iPod en dockingstation mee. Het weer was heerlijk buiten daarbij had ik ook zin om de dag met hem nog door te brengen. 'Kan ik je echt niet ontvoeren van werk vanavond?'

- Daar verder gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het apartement van Juliet Walker
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Apartement van Caleb Zeno

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: