Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 de partyspot van Samuel's feest.

Ga naar beneden 
+12
Harper
Teoh
Logan
Frances
Zoë
Meg
Eli
Katy
Tommy
Heath
Ariel
Samuel
16 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Samuel

Samuel


Aantal berichten : 87
Geboortedatum : 01-07-93
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mystic Falls

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimeza jun 30 2012, 22:10

Ja, oké het is dus dicht bij het meer - maar dan aan de andere kant vanaf waar ze gewend zijn. Het is best lastig te vinden, omdat het alleen gaat met een dun bospad. Als je er eenmaal bent staan er vuurkorfen, is er een tafel met allerlei drank erop en er is muziek. Je kan gewoon gezellig zitten, of gaan zwemmen. :')

iedereen is uitgenodigd, behalve leraren natuurlijk xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Samuel

Samuel


Aantal berichten : 87
Geboortedatum : 01-07-93
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mystic Falls

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimeza jun 30 2012, 23:01

De vuur korven waren aangestoken en de drank stond op de tafel. Er moesten slechts nog een paar kleine dingen gebeuren, maar gelukkig had ik Ariël die me hielp. Ik pakte een rij bekers uit de krat en zette deze op de tafel neer. Ook was ik van plan om een stukje verderop in het bos een hangmat op te hangen. 'Ariël, kan je me misschien even helpen met die hangmat?' Het ging altijd beter als je het met z'n tweeën deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimeza jun 30 2012, 23:10

Ik bukte bij het meer en spoelde mijn handen af. Er was net een glas drank overheen gegaan en nu plakte het echt enorm. Toen ik klaar was, stond ik op en droogde ik mijn handen aan mijn jurkje. 'Tuurlijk!' zei ik tegen Samuel en liep achter hem aan. Ik vond feestjes leuk, altijd gevonden, maar het klaarmaken vond ik net zo leuk. Ik was nogal een type die organiseren leuk vond. 'Is dit een mooie plek?' vroeg ik, toen we tussen twee bomen stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samuel

Samuel


Aantal berichten : 87
Geboortedatum : 01-07-93
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mystic Falls

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimeza jun 30 2012, 23:15

'Prima!' beaamde ik en pakte de touwen vast, zodat ik deze aan de boom kon vastknopen. Toen deze stevig zaten, klikte ik de hangmat vast aan de touwen en keek haar kant op. 'Lukt het daar ook?' vroeg ik me hardop af en liep haar kant op. Ik had al een tijdje uitgekeken naar dit feest en ik was blij dat het weer meezat. Als het goed is zouden de eerste mensen over een kwartier binnen sijpelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimeza jun 30 2012, 23:22

Het was een enorme hangmat, dus moest hij ook hoog vastgemaakt worden. Ik probeerde hem dezelfde hoogte te doen als Samuel deed, maar dat was te hoog, in elk geval om hem goed vast te maken. Ik stapte dus maar op een lagere tak en trok mezelf zo omhoog. Vanaf hier zat hij al vrij snel vast en keek ik glimlachend naar beneden, al zat ik ook niet enorm hoog. 'Hij zit vast. Probeer hem maar uit!' Als hij dan stevig was, zou ik hem nog wat strakker doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samuel

Samuel


Aantal berichten : 87
Geboortedatum : 01-07-93
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mystic Falls

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimeza jun 30 2012, 23:33

Ik grinnikte toen ik zag dat ze op een tak moest staan en liep naar de hangmat om erin te gaan zitten. 'Houdt ie het?' Ik zag dat aan mijn kant hij iets naar beneden zakte, dus stond ik weer op en trok hem strakker aan. 'Volgens mij zijn we klaar, niet waar?' Ik was geheid iets vergeten, maar ik had geen idee wat het was, dus erg belangrijk kon het niet zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimeza jun 30 2012, 23:37

'Hier blijft hij goed zitten,' glimlachte ik en sprong uit de boom. Ik keek even naar mijn jurk en zag er diepe, groene vlekken op zitten. 'O nee...' klaagde ik en probeerde het weg te krijgen, maar het lukte niet. Ik kon er nu niets meer aan doen. 'Ik denk dat we inderdaad klaar zijn,' glimlachte ik en liep naar hem toe, terwijl ik keek naar de hangmat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimezo jul 01 2012, 06:39

Normaal kwam ik laat binnenvallen, maar ik was nu in de buurt. Technisch gezien had ik me gevoed aan een meisje dat een soort van mijn date geweest zou zijn op dit feestje. Ach, dat was de natuur, mijn natuur, en veel kon ik er niet aan doen. Hierbij wandelde ik dus maar ook het bospadje af en vond het water, de tafel met overvloed aan drank, feestvarken (nam ik aan) en ook nog eens Ariel. Dit kon leuk worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samuel

Samuel


Aantal berichten : 87
Geboortedatum : 01-07-93
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mystic Falls

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimezo jul 01 2012, 06:59

Een jongen die ik niet kende, kwam het terrein opstappen. Hij kende vast iemand die was uitgenodigd en hij zag eruit als een aardige gast. Eigenlijk hoopte ik dat Zoë nog zou verschijnen voordat de rest er was, maar dat geluk zou ik vast en zeker niet hebben. Ik glimlachte nog even naar Ariel, waarna ik een glas met drinken voor mezelf inschonk en toekeek hoe er steeds meer mensen kwamen. Ik begroette een paar van mijn vrienden enthousiast en gaf wat mensen een knuffel, maar nog steeds geen Zoë
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimezo jul 01 2012, 07:03

Ik kwam het veld oplopen en keek even met een opgetrokken wenkbrauw rond. Ja, typische high school feestjes waar iedereen dronken en halfnaakt morgenochtend wakker werd in de bosjes. Al snel zag ik Heath staan en en liep snel naar hem toe. Ik had hem niet meer gezien, omdat ik ook niet meer in ons huis kwam, gewoonweg omdat Genevieve daar rondliep. 'Hey Heath! Je zult het nooit geloven, maar Tessa leeft nog!' zei ik opgewekt en sloeg blij mijn arm even om hem heen. Ik was echt gek op mijn broer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimezo jul 01 2012, 07:05

Ik glimlachte terug en keek daarna hoe Heath aan kwam lopen. Ik liep opgewekt naar hem toe, maar al snel zag ik een andere jongen hem aanspreken. Hij leek op Heath en had dezelfde energie om zich heen, zodat ik er al snel achter kwam dat dat broers waren. Mijn zelfvertrouwen zakte een heel stuk, dus liep ik nu richting het meer. Eenmaal daar bukte ik en probeerde de vlekken uit mijn jurkje te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimezo jul 01 2012, 07:18

Zowaar in een jurkje stapte ik het veld op waar ik mijn blik over de mensen heen liet gaan. Tommy en Heath die stonden bij elkaar, wat gezichten herkende ik van de gang op school, van enkele wist ik ook de naam. Toch bleef uiteindelijk mijn blik rusten op een meisje dat ik dacht te herkennen. Ze stond bij het meer en het zag eruit alsof ze er een vlek uit probeerde te krijgen. Met een lolly in mijn mond liep ik met een zeker tempo op haar af en hield halt toen ik vlak bij haar was om met lichte stappen naast haar te komen staan. 'Lukt het?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimezo jul 01 2012, 07:21

Klagend stond ik de vlekken eruit te halen, al lukte het voor geen meter. Op de opmerking schudde ik me hoofd en draaide me om. 'Nee, het is -,' haperde ik, toen ik opeens Katy zag staan. Ik schrok zo dat ik mijn evenwicht verloor en naar achteren in het water viel. Snel stond ik op, nu was ik echt drijfnat. 'Katy,' zei ik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimezo jul 01 2012, 07:25

Ik moest mijn lach in houden toen ze in het water viel en zich er snel weer uit haalde en beet dan ook op mijn lip. 'Ja, ik dacht je al te herkennen...' zei ik toen ze mij toch duidelijk herkend had terwijl ik haar gezicht onderzocht. 'Ariel, toch? of vergist ik me nu heel erg?' vroeg ik hoewel ik het eigenlijk wel wist. 'Goh, je hebt het dus nog een poosje uitgehouden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimezo jul 01 2012, 07:27

Verlegen keek ik naar mijn voeten en knikte. 'Ariel ja,' zei ik zachtjes en haalde een hand door mijn haren. Nu pas durfde ik haar echt goed aan te kijken. Ze was nauwelijks iets veranderd. 'Ja, ik leef nog,' zei ik enkel en nog steeds zachtjes. 'Je ziet er leuk uit,' zei ik nu wat harder en glimlachend, terwijl ik wees naar haar jurkje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimezo jul 01 2012, 07:34

Met Meg naast me kwam ik op de parkeerplaats bij het meer aan. Ik wist dat het vanuit daar nog een stukje lopen was om op de werkelijke plek van het feestje te komen. Ik parkeerde de auto, die van mijn vader, netjes en stapte uit. In eerste instantie was ik neit van plan geweest om te gaan, maar het was één van de laatste avonden met Meg en die wilde ik niet zomaar voorbij laten gaan. 'Klaar voor een lange, lange avond?' vroeg ik met een lach toen ik de deur voor haar openhield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimezo jul 01 2012, 07:39

'Helemaal klaar,' zei ik lachend en stapte uit. Zin om een jurk aan te doen had ik niet, dus had ik een fel gekleurde short aan met een zwart topje. Nadat hij de autodeur had dicht geslagen, pakte ik zijn hand vast en drukte daar een kusje op. 'Een betere vraag, ben jij er klaar voor?' lachte ik en gaf hem een zachte por in zijn zij. Mijn laatste avond hier wilde ik niet verpesten, dus ik hoopte dat het gezellig zou worden anders was ik hier ook zo weer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimezo jul 01 2012, 07:44

'Dankje' zei ik terwijl ik even heen en weer bewoog om mijn jurkje mee te laten zwieren. Dat vond ik eigenlijk het enige leuke aan jurkjes, het voelt zo leuk als ze om je heen zwieren. 'Jij ziet eruit als een verzopen katje, of hondje.' ik giechelde even en bracht mijn hand voor mijn mond. 'Sorry, het was niet mijn bedoeling je te laten schrikken.' zei ik met een welgemeende glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimezo jul 01 2012, 07:48

Onwillekeurig moest ik ook giechelen en stapte het water uit. 'Nu vallen in elk geval de vlekken niet meer zo op,' lachte ik en zwierde ook een beetje, in de hoop dat mijn jurkje wat droger zou worden. Ondertussen zag ik ook Eli en Meg aanlopen... Samen. Een steek van jaloezie raakte me, dus ik wendde mijn hoofd af. Daar zou ik vanavond het derde wiel van worden, en daar had ik geen zin in. Niemand had mij ooit op de eerste plaats gezet en ik had er weinig hoop meer in dat dat zou gebeuren. 'Dat zijn dus je broers?' vroeg ik, terwijl ik naar ze gebaarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimezo jul 01 2012, 07:51

'Nou, let's go.' zei ik enthousiast en leidde haar mee naar de plek waar het feest gehouden werd. Ik spotte Ariel, maar zag dat ze in gesprek was dus stapte maar niet meteen op haar af. 'Ik moet bekennen dat ik Samuel niet echt goed ken, jij?' Natuurlijk had ik hem vaak gezien, hij was popiejopie jongen numero uno, iedereen kende hem. Hoewel ik me afvroeg hoeveel mensen hem écht kenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimezo jul 01 2012, 07:55

De lolly ging weer in mijn mond. 'Dat is zeker.' gaf ik toe. Ik had Ariel wel gemogen toen ik haar, inmiddels al aardig wat jaren geleden, ontmoette. Voor zover ik haar kende althans. 'Ja,' zei ik waarbij ik kort naar Heath en Tommy keek. 'Moet ik je voorstellen?' vroeg ik waarbij ik haar vragend aan keek. 'O!' riep ik toen me wat te binnen schoot. 'Wil je ook een lolly?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimezo jul 01 2012, 07:57

Ik haalde mijn schouders op. 'Nee, ik ken hem ook niet echt. Alleen van gezicht en hij zit in het football-team. Hij heeft me wel eens aangesproken in de gang, maar daar hield het ook op.' Ik was toen nog niet echt de... gezellige Meg die ik nu was - dus ongelijk gaf ik hem niet. Ik drukte een kusje op Eli's wang en keek naar de mensen die er waren. De enige die ik kende was Ariel, maar die leek al druk in gesprek te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimezo jul 01 2012, 08:01

Ik had getwijfeld of ik naar dit feest moest komen. Ik wist dat Dan het waarschijnlijk niet graag had, maar daarbij had ik best zin in een feest. Het kon ook geen kwaad om even bij te praten met Samuel, niet dat ik hem veel te vertellen had. Het enige wat hij waarschijnlijk deed was Dan afkraken. Nee, die twee mochten elkaar volgens mij niet zo - tenminste, Sam mocht Dan niet. Toen ik het pad af was gelopen, zag ik dat het al aardig druk was. Tevens zag ik dat Samuel al op me af kwam lopen. 'Zoë!' riep hij enthousiast en omhelsde me stevig. Ik klopte hem losjes op zijn rug en glimlachte wat ongemakkelijk. 'Sam, hé.' zei ik glimlachend. 'Gefeliciteerd met je verjaardag.' Ik gaf hem een envelop waar simpelweg een kaart in zat. Ik was helemaal vergeten dat hij jarig was, tot ik vanmiddag te horen kreeg dat hij een feest gaf en toen was het al te laat om een cadeau te kopen. 'Ik vind het echt leuk dat je gekomen bent.' zei hij met een lach rond zijn mond en ik knikte.

- ik heb maar even Sam en Zoë samen in een post gedumpt :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimezo jul 01 2012, 08:10

Het was heerlijk weer, dat was in ieder geval een positief punt aan deze avond. Ik had het niet op de 'geweldige' Samuel, maar er zouden ik weet niet hoeveel mensen komen dus ik kon iedereen die ik niet mocht gewoon ontwijken. Bovendien ging ik graag met Logan mee. Ik glimlachte naar hem toen we het pad richtig de plek bij het meer opliepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitimezo jul 01 2012, 08:14

'Ach, ik geloof dat hij zo'n beetje heel de school heeft uitgenodigd, dus er zullen vast wel andere mensen zijn die we wel kennen.' Ik zag net Frances met Logan aan komen en glimlachte naar ze als begroeting. 'En het wordt vast een leuk feestje. Wij zijn binnen, dus het feest kan beginnen.' grapte ik en sloeg mijn arm om haar schouder heen. 'Wil je wat drinken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de partyspot van Samuel's feest.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de partyspot van Samuel's feest.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 12Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» idee feest

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: