Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 de partyspot van Samuel's feest.

Ga naar beneden 
+12
Harper
Teoh
Logan
Frances
Zoë
Meg
Eli
Katy
Tommy
Heath
Ariel
Samuel
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimewo jul 18 2012, 11:29

Het was niet plezierig om te kijken hoe Genevieve met de stiefnbroer zou neuken van dit meisje. Misschien ging ik hen zo wel achterna hoewel Ariel op ons afliep. 'Hey Ariel,' Ik stopte even met dansen. 'Kennen jullie elkaar soms?' Ik hoopte van wel dan kon ik zo weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimewo jul 18 2012, 21:17

'Hij en Sam liggen elkaar niet zo, hij wist dat ik zou gaan - maar hij zei dat ie er nof over na moest denken, dus vandaar.' antwoordde ik toen hij vroeg waarom Dan er niet was. Plots kwam er een meisje naar ons toelopen die ik herkende als Ariël. Ze zat met Teoh in een band volgens mij en ik had haar wel eens gesproken in de gang. Ze was een lief meisje, dat wist iedereen, maar verder kende ik haar niet echt goed. 'Ariel is het toch?' vroeg ik toch nog voor de zekerheid en glimlachte. 'We kennen elkaar, in zekere zin. Je zit toch met Teoh in een bandje?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimewo jul 18 2012, 21:21

Bedenkelijk keek ik hem aan. Schaamde hij zich nou werkelijk ervoor dat er andere mensen bij waren. 'We kunnen toch nog wel even hier blijven?' vroeg ik hem poeslief en beetje zachtjes op zijn onderlip. Met mijn handen trok ik hem dichter naar mij toe en sloeg mijn benen om zijn heupen heen. Dit zou nog wel eens een hele leuke avond kunnen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimezo jul 22 2012, 07:39

Aarzelend keek ik haar aan en daarna naar het feest. We waren allang opgemerkt door de meute. 'Genevieve,' begon ik smekend. Ik zuchtte en wreef door mijn haren. Ik zou dit niet doen, in elk geval niet nuchter, en dat was ik nu nog. Ik drukte mijn lippen weer op de hare en keek haar aan. We konden ook naar huis gaan, aan het feest vond ik toch weinig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimezo jul 22 2012, 07:44

Ik rolde geïrriteerd met m'n ogen en gaf hem een kleine duw tegen zijn schouder zodat hij uit de hangmat viel. 'Best.' mompelde ik en trok mijn jurkje weer aan. Als hij het niet wilde, goed - maar dan moest hij ook niet de indruk geven dat hij dat wel deed. Toen ik mijn hakken eenmaal weer aanhad liep ik naar de tafel waar de drank stond en schonk een glaasje Whiskey voor mezelf in. Een jongen stond me vreemd aan te kijken, waarna ik me geërgerd naar hem omdraaide. 'Wat?' Snel als hij kon draaide hij zich weg en beende naar het meer toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimezo jul 22 2012, 09:40

Zonder het zelf echt gemerkt te hebben, stond ik opeens voor Heath en Zoe. Ik glimlachte en knikte. 'Ja, klopt, met Teoh.' Met een korte blik keek ik opzij naar hem en een onbekend meisje. Ze bleken het stelletje van net te zijn. 'Ben jij niet cheerleader?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik wou zelf graag bij de cheerleaders. 'Hoe vinden jullie het feest?' Ik staarde naar mijn nog steeds natte jurkje en besloot om zometeen maar een jas of vestje van iemand te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimezo jul 22 2012, 10:16

Ik rolde de hangmat uit en viel met een plofje op de grond. Ik duwde mezelf omhoog en zag Geneviève weglopen. Fijn.... Snel sprong ik op en deed mijn kleren weer aan. Ik ging achter haar aan en pakte ook een drankje op. 'Het spijt me,' zei ik, 'maar ik moet nu geen aandacht trekken. Dat heb je me verteld. Ik wil je niet in de problemen trekken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimezo jul 22 2012, 10:21

'Aandacht trekken in de zin van niemands nek leegzuigen ja.' merkte ik droog op en liep met mijn beker Whiskey richting het bos waar maar weinig mensen waren. 'Zo, is dit beter? Schaam je je nu niet meer?' Het ging niet om problemen trekken, het ging om het feit dat er andere mensen bij waren. Ik had het wel door, ik leefde niet voor niets al bijna achthonderd jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimezo jul 22 2012, 10:44

Afkeurend, maar ok lachen keek ik aar het showspel van mijn zus en haar kleine puppy. Ik vroeg me af of Zoë ook die zekere pit zou krijgen als ik haar zou veranderen, maar dat was niet bepaald mijn stijl. Meer die van Genevieve. Ik vond het een beetje slordig. Mijn ogen gingen al snel naar Ariel haar rondingen en merkte op hoe drijfnat ze was. Hierbij knoopte ik mijn hemd los en overhandigde het haar. Het was een donkere kleur. 'Deze lijk je kunnen te gebruiken. Neem maar, het is toch een "zwemfeest".' Er liepen meer en meer halfnaakte mensen rond. Dit was nog eens niet halfnaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimema jul 23 2012, 05:32

Ik pakte het glas op en liep zuchtend achter haar aan. Ik schaamde me inderdaad, over mijn lichaam, mijn doen en laten. Ik had het nooit gehad, maar het begon opeens te spelen toen ik vampier werd. Misschien omdat ik met Genevieve's perfecte familie omging. 'Het spijt me, Gen. Wil je nog, of...?' Ik wist niet bepaald wat ik moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimema jul 23 2012, 08:51

Één wenkbrauw schoot in de lucht toen hij vroeg of ik nog "wou". Wat is dat nou weer voor een achterlijke vraag? Ach, misschien kon het ook wel geen kwaad. Met een verleidelijke blik in mijn ogen liep ik op hem af. 'Misschien.' zei ik uitdagend en gleed met mijn vingers langs zijn bovenbeen. Ik was benieuwd hoe hij hierop zou reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimema jul 23 2012, 09:24

Ik glimlachte toen ze er nog steeds zin in leek te hebben en rilde kort bij de aanraking. Mijn handen gleden naar haar middel en zo trok ik haar tegen me aan. Een zachte kus drukte ik op haar lippen. Eigenlijk wist ik niet precies wat ik moest doen en daarom verschilde Geneviève zoveel van alle andere meiden die ik kende. Juist voor al die moeite die ik bij haar moest doen, wou ik haar ook zo graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimema jul 23 2012, 09:37

Ik glimlachte naar hem, draaide me om en liep een eindje door. 'Then come and get me.' Ik hield ervan om mensen uit te dagen, om ze te laten werken voor hun beloning en in dit geval was ik die beloning, Verleidelijk wond ik mijn haar om mijn vinger heen en liep ik over het zachte mos in het bos. Het was een mooie plek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimema jul 23 2012, 09:59

Ik stak mijn handen in mijn broekzakken en liep rustig achter haar aan, terwijl ik verlangend op mijn lip beet. Werkelijk, wat deed deze vrouw toch met me?! In een mum van tijd stond ik achter haar en sloeg mijn armen om haar heen. Mijn lippen belandden in haar nek. Nu pas realiseerde ik me dat Zoe bij de broer van Geneviève stond. Straks zou hetzelfde gebeuren als bij mij...
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimema jul 23 2012, 10:02

Ik giechelde - misschien wat overdreven meisjesachtig - toen hij zijn armen om mij heen sloeg en zijn lippen in mijn nek plaatste. Als je iets wilde bereiken, moest je er wat voor over hebben. Ik draaide me om en duwde ik tegen een boom aan, om vervolgens mijn lippen vurig op die van hem te drukken. Ik wilde sex. Niet perse met hem, als het maar met iemand die aantrekkelijk was was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimema jul 23 2012, 10:34

Haar lach klonk als muziek - eigenlijk was alles wat ze deed in mijn ogen perfect. Ik was haar puppy, maar had het zelf niet eens door. Ik beantwoordde haar kus verlangend en trok haar dichter tegen me aan. Ik was al verbaasd dat ze me toch niet liet zitten, en nu kon ik het beter ook maar goed doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimedi jul 24 2012, 08:26

Één been trok ik om en liet deze langs zijn been naar beleden glijden. Mijn hakken had ik inmiddels weer uit gedaan en ook mijn jurk hing weer ergens waar hij niet hoorde. Ach, ik schaamde me niet en mochten mensen me belachelijk willen maken, dan zouden ze het wel merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimedi jul 24 2012, 09:10

Ik schopte mijn schoenen handig uit - dat was in zulke situaties altijd mijn klunsmoment toen ik nog mens was - en had ook mijn shirt uitgetrokken. Als vampier gingen deze dingen allemaal zoveel sneller en vlotter. Heerlijk. Een hand gleed over haar bovenbeen en zo zocht ik haar lippen weer op. Even zocht ik haar blik op en glimlachte speels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimedi jul 24 2012, 09:16

Met mijn vinger gleed ik langs zijn wang, terwijl ik uit mijn jurkje stapte dat op de grond lag. Het enige wat ons nog tegenhield was zijn broek en mijn lingerie. Nou, dat moest niet zo'n groot probleem zijn. De riem van zijn broek was een makkie en ook de knoop was zo los. Mijn lippen vonden zijn nek, en gleden langzaam naar beneden richting zijn borstkas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimedi jul 24 2012, 09:35

Ik stapte gemakkelijk uit mijn broek en duwde mezelf daarna weer tegen haar aan. Ik legde mijn handen achter haar tegen de boom aan voor houd vast en sloot mijn ogen bij de aanraking van haar lippen op mijn lichaam. Ja, dat was iets dat me opwond. Een hand gleed naar de sluiting van haar BH en maakte deze los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimedi jul 24 2012, 09:45

Nadat mijn BH en zijn boxer uit waren, was het enkel nog een zijde dun slipje dat ons tegenhield. Ik bespaarde hem de moeite en trok deze zelf verleidelijk naar beneden, om vervolgens zijn borstkas zachtjes verder te kussen. Hij was goed en zorgde voor plezier, oh en vooral niet te vergeten: hij zag er ook nog eens goed uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimedi jul 24 2012, 09:50

Ik wierp mijn hoofd weer in mijn nek en maakte een beestachtig geluid. Ik vond het wel goed klinken, maar wie was ik om daarover te oordelen? Zacht moest ik grinniken en keek haar daarna aan. Ze was echt de mooiste vrouw die ik ooit had ontmoet. Ik tilde haar op en kuste haar verder, terwijl een hand door haar haren ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimedi jul 24 2012, 09:52

Mijn benen sloeg ik om zijn middel heen, hij was tenslotte sterk genoeg om mij "vast te klemmen" tussen hemzelf en de boom. Het was dan misschien niet de meest comfortabele plek om te vrijen, maar ach - je moest toch wat. Bij zijn beestachtige gegrom keek ik hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Wauw... mannelijk.' merkte ik droog op, maar zette mijn lippen al weer snel op die van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimedi jul 24 2012, 20:26

Dit was zeker niet comfortabel, maar het ging wel. Eenmaal toen we bezig waren moest ik lachen om haar woorden. 'Ik kan het in álle dierengeluiden. Wil je de olifant horen?' Toch hield ik maar mijn mond, dat leek me ook beter als ik geen klap wou krijgen, en keek haar aan. Ze had echt niet door wat ze eigenlijk allemaal met me deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitimedi jul 24 2012, 23:49

Als ik kon blozen, was ik nu zo rood geweest als bloed en op dit moment was ik weer even dolgelukkig dat ik een hybrid was. Ik pakte beschaamd het hemd aan en deed hem daarna aan. Hij was ruim, echt veel te ruim, maar zat wel lekker. Hij rook zelfs een beetje naar hem. 'Bedankt,' glimlachte ik naar Heath en keek even rond naar het feest. De meeste mensen waren nu echt ver heen en heel gezellig zoals een uurtje daarvoor was het niet meer. Onderlinge ruzie's, kotsende mensen, koppeltjes die vér gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 11 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de partyspot van Samuel's feest.
Terug naar boven 
Pagina 11 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» idee feest

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: