Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 de partyspot van Samuel's feest.

Ga naar beneden 
+12
Harper
Teoh
Logan
Frances
Zoë
Meg
Eli
Katy
Tommy
Heath
Ariel
Samuel
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
AuteurBericht
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 12 Icon_minitimewo jul 25 2012, 07:21

Ook ik staarde naar de verschillende mensen en hield mijn ogen even op Genevieve gericht, maar die was weg. Eenmaal ik mijn ogen sloot en beter luisterde, hoorde ik hoe Teoh van mijn zus leek te genieten. Dit was gewoon misselijkmakend. Hierna keek ik Ariel weer aan. 'Jij bent meer als welkom en dat weet je,' Hierbij glimlachte ik naar haar en keek even naar Zoë. 'Wat een leuke boel hier,' merkte in sarcastisch op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 12 Icon_minitimevr jul 27 2012, 04:14

Ik kwam boven water en duwde mijn haar naar achteren. Fronsend bedacht ik me eigenlijk waarom ik in godsnaam aan het zwemmen was, terwijl Eleanor weg was. Ik had net nog met haar gezwommen. Ik beet op mijn lip en vervloekte de wereld omdat Arthur hier nu niet was. Waarom had ik hem nooit eerder wat aangedaan, bijvoorbeeld op school, als hij me les gaf? Waarom was ik nou altijd zo dom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 12 Icon_minitimevr jul 27 2012, 06:54

Ik zwom richting Tommy en keek hem aan terwijl hij op zijn lip beet. 'Het zit je echt dwars hé?' zuchtte ik. 'Je kan hier in ieder geval niets doen, dus kom en ga met je bejaarde kleine zusje zwemmen.' Plagend spatte ik wat water in zijn gezicht om hem af te leiden want hier had hij ook niets aan, hij maakte zichzelf nu gek. Ik liet een grijns rond mijn lippen verschijnen terwijl ik verder ging water zijn richting op te gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 12 Icon_minitimeza jul 28 2012, 03:58

Ik moest lachen en pakte haar daarna vast, om haar op mijn nek te zetten. 'Vinden mensen het nou niet raar dat er zo'n jong meisje hier rondloopt? Of Geneviève haar puppy aan het verkrachten is?' Ik kon ze zelfs horen, verschrikkelijk. 'Heb je het een beetje naar je zin hier in Mystic? Ik spreek je veel te weinig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 12 Icon_minitimeza jul 28 2012, 04:20

Ik moest lachen toen hij me op zijn nek zette en was blij dat hij het nu ergens anders over had, met wat geluk dacht hij er ook niet aan. 'Zij zullen echt niet de eerste twee zijn op zo'n soort feest.' zij ik. Ik sloot me er zo veel mogelijk van af, ik hoefde niet te horen hoe mijn zus bezig was, no thanks. 'Mensen vinden het meestal vreemd dat een jong ogend meisje bij dit soort feesten is.' niets nieuws aan, en ik had er niet de behoefte toe kleding en make-up op te doen die me ouder lieten lijken. Veel te veel gedoe. Ik legde mijn handen voor zijn ogen 'O, pas op, half naakte vrouw,' giechelde ik bij een meisje dat voor hem langs liep. 'Ik vermaak me prima,' zei ik 'Hoewel ik af en toe gek word van dat iedereen elkaar kent, daarom ben ik ook niet continu hier.' bewust vroeg ik het niet terug. 'Oh, zullen we zo'n wedstrijdje doen tegen twee andere mensen? Dat de bovenste van de onderste zijn nek moet worden geduwd?' opperde ik vrolijk terwijl ik mijn handen nog steeds voor zijn ogen hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 12 Icon_minitimezo jul 29 2012, 22:30

Gewoon negeren, Genevieve, gewoon negeren. Ging er door mijn hoofd heen toen hij begon over dieren geluiden. Wat een sukkel was het af en toe ook. Maar, niets aan de toen - hij gaf me wat ik wilde zonder dat ik er werkelijk moeite voor hoefde te doen, dus waarom zou ik dat niet accepteren? Mijn lippen speelde nog steeds wat met die van hem, terwijl mijn voet langzaam over zijn been omhoog gleed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 12 Icon_minitimezo jul 29 2012, 22:36

'Ja ik cheerlead inderdaad.' zei ik grijnzend en haalde mijn schouders op. 'Laten we het erop houden dat ik niet echt geweldig goed omga met degene die het feest geeft, of in ieder geval niet meer goed omga. Maar - Heath heeft me gezelschap gehouden, dus t was leuk.' Ik glimlachte even naar hen beide en keek om naar waar Heath omkeek, maar ik kon verder niets ontdekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 12 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de partyspot van Samuel's feest.
Terug naar boven 
Pagina 12 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 Soortgelijke onderwerpen
-
» idee feest

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: