Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 de partyspot van Samuel's feest.

Ga naar beneden 
+12
Harper
Teoh
Logan
Frances
Zoë
Meg
Eli
Katy
Tommy
Heath
Ariel
Samuel
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 08:16

Ik lachte en knikte. 'Ja graag,' giechelde ik. Ik had Katy altijd gemogen, ik had haar dan toen ook gesmeekt om me te veranderen, en ik ben nog steeds blij dat ze dat had gedaan. 'Ik ken je oudere broer al, Heath, maar je andere broer nog niet.' Inmiddels kwamen ook al veel mensen aanlopen en werd het best druk, al helemaal omdat het nog niet zo laat was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 08:18

Ik begon te grijnzen en knikte. 'Iets te drinken is lekker, kijk maar wat er is - het maakt me niet zoveel uit.' glimlachte ik en keek om toen hij ook omkeek. Logan en Frances kwamen binnenstappen en ik glimlachte naar hen. Ik was nieuwsgierig met wie Ariel stond te praten. Vanaf de achterkant zag ze er klein uit.. jong. Ik weet niet wat het was, maar iets deed haar er jong uit laten zien. Misschien was het haar jurk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 08:19

Ik glimlachte naar haar terug en sloeg mijn arm om haar schouders. Ik voelde me nog steeds echt verschrikkelijk om wat er was gebeurd. We hadden het er niet meer over gehad, maar mijn herinneringen vertelde dat ik vreselijk tekeer was gegaan. 'Wil je wat drinken?' vroeg ik boven de muziek uit en knikte daarna glimlachend naar Eli en Meg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 08:30

'Hier,' zei ik waarbij ik haar een lolly gaf uit het zakje dat in mijn jurkje zat. Ik was werkelijk waar verslaafd aan die dingen. 'Tommy, een schat.' zei ik terwijl ik even hun kant op keek. Hij keek erg vrolijk op dit moment en ik kon zonder te luisteren al wel bedenken wat hij net tegen Heath had gezegd. 'Heb je zin om met me te dansen?' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 08:33

'Lekker.' antwoordde ik en liep met hem naar de drinktafel. Ik was ontzettend blij hem weer te zien, na de volle maan, maar tegelijkertijd had ik zo'n gevoel dat we moesten praten. Echter wilde ik de sfeer niet verpesten of wat dan ook. Ik schonk wat water voor mezelf in en pakte een bekertje voor Logan. 'Wat wil jij?' Ik had het Logan niet verteld, maar ik was nogal overstuur geweest toen ik thuis aankwam. Tijdens het hele gebeuren was ik vrij rustig gebleven, maar achteraf overviel me de angst en paniek pas. Mam dacht dat Logan me iets aan gedaan had, ze had hem persoonlijk in een pad willen veranderen, totdat ik haar vertelde dat het slechts hormonen waren en aanstellerij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 08:37

Aan haar hand leidde ik Meg mee naar de dranktafel. Ik had haar zien kijken en wierp nu ook een blik op het meisje met wie Ariel stond te praten. 'Ken jij dat meisje met wie Ariel praat?' vroeg ik achterdochtig terwijl ik een flesje bier voor mezelf pakte en hem opende aan de rand van de tafel. 'Jij ook?' vroeg ik haar terwijl ik het koele flesje in mijn handen liet ronddraaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 08:42

Ik schudde mijn hoofd. 'Ik heb geen idee wie het is..' zei ik licht verbaast en schudde mijn hoofd. 'Ik hou het voor nu even op cola. Bier komt straks wel.' grijnsde ik en schonk wat cola in het rode, plastic bekertje. Ik nam een klein slokje en keek hem aan. 'We kunnen wel even naar Ariel toe, dat vind ze vast niet erg.' Ik pakte Eli's hand beet en liep richting Ariel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 08:44

Ik haalde het papiertje van de lolly af en gooide deze in een prullenbak die er stond. 'Lekker,' glimlachte ik, terwijl ik hem in mijn mond stopte. Ik keek naar de jongen waar ze het over had en glimlachte. 'Hij ziet er inderdaad aardig uit,' zei ik eerlijk. Daarna keek ik haar enthousiast aan. 'Ja, graag. Hopelijk droogt mijn jurk dan ook een beetje op.' Ik pakte haar hand vast en nam haar mee naar een plek waar gedanst kon worden. Ondertussen zag ik Eli en Meg aanlopen. 'Komen jullie ook meedansen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 08:46

Ik schonk voor ons beiden wat cola in en gaf een glas aan haar. Ondertussen keek ik haar bedenkelijk aan. Moesten we nou wel of niet praten over wat er gebeurd was? Ik krabde even op mijn achterhoofd en keek beschaamd naar mijn glas. 'Het spijt me echt nog ontzettend van wat er gebeurd is. En ik wil je heel erg bedanken dat je toch bij me bleef. Ik had niet geweten hoe het was afgelopen als jij er niet geweest was.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 08:54

'Verstandig. Ik ben nooit zo slim.' Grijnzend nam ik een slok van het flesje. Ik liep met haar mee naar Ariel en omhelsde haar met één arm. 'Goh, Ariel en ik verwachtte dat mensen pas gingen zwemmen als ze dronken waren. Bén je al dronken of is er een andere reden dat je kleddernat bent?' Ik had haar weer los gelaten en prikte in haar zij. 'Ik waarschuw je alvast dat ik niet kan dansen.' waarschuwde ik hen en wierp een nieuwsgierige blik op het meisje dat bij Ariel was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 08:55

Ik lachte bij het aanzicht van een drijfnatte Ariel, maar omhelsde haar toch. 'Ach, iemand moet de eerste zijn hè.' grapte ik, al dacht ik dat het vast niet expres was gegaan: waarom zou ze anders nog haar kleding aanhebben. 'Dansen, leuk!' riep ik enthousiast en trok Eli mee. 'Nou en, ik kan ook niet dansen, maar dat heeft mij ook nooit tegenhouden.' lachte ik en draaide een rondje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 08:58

Ik nam het glas aan en dronk wat. Ik voelde zijn ogen op mij gericht en wist dat we er niet omheen konden. Dus wachtte ik af tot hij er over begon en dat deed hij al vrij snel. 'Je hoeft je niet te verontschuldigen. Ik wist wat er kon gebeuren en ik weigerde zelf weg te gaan. En je hoeft me ook niet te bedanken, dat hoor ik te doen. Bij je te blijven, ook al had ik je beloofd dat niet te doen.' Ik haalde onverschillig mijn schouders op en nam nog wat cola.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 09:06

Ik knikte, want ik wist toch dat het geen nut had om tegen haar in te gaan. Het liefst zou ik haar op dit moment vasthouden en overladen met kussen, maar er hing iets ongemakkelijks tussen ons in... En ik kon niet plaatsen wat. Dus dronk ik maar mijn glas op en streelde zachtjes door haar haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 09:08

'En anders dan kun je straks zwemmen met je jurk aan,' glimlachte ik. Ik nam haar hand vast, of eigenlijk nam ze die van mij vast en volgde haar. Het was niet mijn muziek die er gedraaid werd, maar dat nam niet weg dat ik er niet op kon dansen. Ik keek om toen ze vroeg of er iemand mee kwam dansen waarbij mijn blik viel op een jongen en een meisje. Weerwolf en een meisje eigenlijk eerder. 'Nu is het jouw beurt om mij voor te stellen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 09:10

Ik omhelsde Eli en Meg lachend en keek glimlachend naar Katy. 'Katy, dit zijn Eli en Meg. Eli en Meg, dit is Katy, een vriendin van me.' Ik giechelde bij hun woorden en trok een onschuldig gezicht. 'Ik? Dronken?' Ik begon ook te dansen en glimlachte hierbij naar Katy. We hadden, in de tijd dat ze me transformeerde, veel samen gedanst. Het was altijd weer gezellig en leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 09:14

Met mijn handen diep in mijn zakken liep ik naar het feest toe. Normaal was ik echt in mijn allerbeste stemming, maar nu viel het heel erg mee. Ik was bang dat ik iemand iets aan zou doen, heel erg bang. Ik mocht dan ook echt geen alcohol aanraken. Ik zag Zoe staan bij Samuel en ging nu lachend naar ze toe, omdat ik hun verleden kende. 'Hallo Sammieboy!' grinnikte ik en woelde door zijn haren. 'Hier heb je geld.' Ik drukte hem twintig euro in zijn hand en sloeg daarna mijn armen om Zoe heen. 'Private talking!' riep ik en nam Zoe mee naar de zijkant van het feest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 09:17

Ik leegde mijn rode beker en zette deze terug op tafel toen er geen druppel meer uit kwam. Ik leunde tegen Logen en legde mijn hoofd tegen zijn schouder. 'Ik heb je zo gemist. Na dat hele gedoe kon ik je niet zien of spreken en ik had geen idee of ik het wel goed had gedaan met je arm. En of het wel goed met jou ging.' Ik legde mijn hand op zijn arm en keek voor me uit naar de mensen die aankwamen. Ik volgde Teoh die richting Zoë ging, als hij nou gewoon zich in had kunnen houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 09:19

Net toen Samuel wat wilde zeggen, kwam Teoh tussen ons in staan. 'Teoh, hey!' riep ik enthousiast en omhelsde hem. Toen ik werd weggetrokken, gebaarde ik nog een "sorry" naar Samuel en keek hem aan. 'Je hebt me zojuist gered van een kruisverhoor,' zei ik lachend en keek hem aan. 'hoe gaat het met je?' Ik zag Teoh niet meer zo vaak. Nog wel thuis enzo, maar ook niet meer zo vaak als vroeger. Ik was benieuwd hoe hij zich hield, met de huidige... veranderingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 09:25

'Aangenaam Katy!' zei ik opgewekt en schudde haar hand. Ze zag er nog kleiner uit dan Ariel, maar ze had eveneens een houding die haar ouder deed lijken. Maar dat beeldde ik me vast in. Ik danste, zo goed als ik kon, met de meisjes mee. Het was waarschijnlijk meer een heen en weer gewiebel dan echt dansen. Elke beweging die ik maakte was simpelweg onhandig en klungelig. Behalve tijdens de volle maan. Als wolf had ik een natuurlijke sierlijkheid, zo fantaseerde ik meestal, wanneer ik mijn andere kant eens niet verafschuwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 09:27

'Katy, aangenaam.' glimlachte ik en schudde eveneens haar hand. Ik lachte naar Eli die toch begon te dansen en legde, door eerst op mijn tenen te gaan staan, mijn armen om zijn nek heen. 'Zie je nou wel dat je het kan.' lachte ik en drukte een kus op zijn lippen. Het was lastig, want hij was verdomde groot in vergelijking met mijzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harper

Harper


Aantal berichten : 165
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 09:28

Ik was vrij laat op het feestje aangekomen. Op het laatste moment had ik toch besloten te komen. Mijn familie had ik al zo herkend, maar ze leken het druk genoeg te hebben. Echter had ik geen zin in mijn eentje te blijven staan, dus stapte op de gastheer af, toen Zoë en Teoh hem achter lieten. Ik had mijn best gedaan een hoop namen van mede-leerlingen te leren, ik had ze er toch zo in zitten en het kwam van pas op een feestje. 'Samuel.' zei ik met een glimlach. 'Gefeliciteerd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Samuel

Samuel


Aantal berichten : 87
Geboortedatum : 01-07-93
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mystic Falls

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 09:32

Ik keek hopeloos toe hoe Zoë weer werd weggevoerd door Teoh en keek verbaast op naar het meisje dat mij feliciteerde. 'Dankje!' Ik kende haar niet erg goed, ik wist alleen dat ze Harper heette en dat we wat lessen samen volgde. Volgens mij was ze ook één van de cheerleaders. 'Harper is het toch?' vroeg ik voor de zekerheid en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 09:34

Vluchtig schudde ik hun beide handen en onthield hun namen. Eli en Meg, dat moest wel te doen zijn. Eli was echt enorm, zeker naast mij en Ariel. Ariel was ongeveer even groot, zo niet precies. Of klein was misschien ene betere benaming. Toch, dat had ik altijd iets fijns gevonden. Ik dansde mee met hun en glimlachte even toen meg haar armen om Eli zijn nek sloeg. 'Mag ik deze dans van u?' vroeg ik met een glimlach aan Ariel waarna ik zonder op antwoord te wachten haar hand nam en haar een rondje om haar as liet draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harper

Harper


Aantal berichten : 165
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 09:38

Ja, ik was verontwaardigd dat hij om bevestiging vroeg wat betreft mijn naam. Ik liet het vanzelfsprekend niet merken en glimlachte vriendelijk naar hem. 'Inderdaad.' Ik had wel verwacht dat hij me tenminste kende van het cheerleaden, ook al had ik nog niet veel meegedaan. 'Mooie plek, voor een feestje.' merkte ik op en streek mijn haar achter mijn oor en veegde een pluisje van mijn jurkje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01 2012, 09:41

Toen ik aan was gekomen had ik Logan en Frances zien staan en verderop ook Teoh bij Zoë. Beide wou ik enkel niet storen, dus was ik door gelopen naar de tafel met drankjes. Een glas cola schonk ik voor mezelf in waar ik dan ook enkele slokken van nam terwijl mijn blik af en toen afdwaalde naar Teoh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de partyspot van Samuel's feest.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» idee feest

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: