Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het kerkhof

Ga naar beneden 
+19
Juliet
Harper
Logan
Ariel
Tommy
Heath
Eli
Katy
Genevieve
Meg
Elisa
Arthur
Daniël
Liam
Eleanor
Frances
Alicia
Teoh
Zoë
23 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11 ... 21  Volgende
AuteurBericht
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 01:09

Naast het Zuiderlijke bos, ligt het grote kerkhof van Mystic Falls. Iedereen die komt te overlijden ligt hier. Niet echt een gezellige plek zou je zeggen, toch denken de jongeren in Mystic Falls er anders over. Door de verhalen over rond dwalende en verloren geesten is de plek erg populair bij nacht. Er worden wel eens feesten gegeven, puur voor de kick. Naast de begraafplaats is een soort oud veld met een klein gebouw erop. Dat is het familiegraf van de stichtersfamilies van Mystic Falls. Ook staat er een grote afgesloten put, waarvan de geruchten zeggen dat er geesten in zitten opgesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 03:28

Het feest was al een tijdje aan de gang, maar wij waren pas net aangekomen. Vrij snel had iedereen zich een beetje verspreidt. Zelf stond ik aan de bar. Nou ja - voor zover je het een bar kon noemen. Het was een grote opklapbare tafel met wat drank erop. Aan de achterkant stonden mensen in kostuums, lachend om van alles en nog wat. Nadat ik mijn eerste drankje achterover had gegoten, merkte ik eigenlijk pas hoe koud het eigenlijk was, misschien was het korte jurkje toch niet zo'n groot succes. Ik trok je onderkant iets naar beneden en controleerde of mijn hoorntjes nog wel recht op mijn hoofd stonden. Dat deden ze, dus liep ik met een glimlach op mijn gezicht richting de drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 03:36

Ik liep in alleen een lendendoek door de menigte - tja, als je als tarzan gaat, moet je er ook echt voor gaan. Ik negeerde de koud, die me langzaam kippenvel bezorgde, en zocht naar de anderen. Tot ik een rood gevaar aan zag lopen. 'Als je het over de duivel hebt,' grapte ik in mezelf en liep naar Zoe toe. 'Hallootjes. Beetje naar je zin?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 03:40

Alicia liet haar blik even over het kerkhof glijden. Het was hier altijd griezelig, gewoon omdat het een kerkhof was. Toch kwam ze hier wel eens, om te zoeken tussen de graven. Graag kwam ze er echt niet. Het was koud, dat kon ook niet anders, gezien het oktober was en avond. Een kort jurkje was dan ook niet ideaal, maar een ander kostuum had ze niet. Gelukkig bevatte de outfit hoge overknee sokken, dat was in iedergeval wel warm. Ze trok haar jurkje weer recht omdat ze continu het idee had dat hij omhoog zat. Zo'n jurkje was ook gewoon niets voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 03:50

Met een ruk draaide ik me om toen ik een stem hoorde en stond oog in oog met Teoh. 'Ja, ik vermaak me prima.' Glimlachte ik. Kort bestudeerde ik nogmaals zijn "kostuum" nou ja - voor zover je het een kostuum kon noemen. Het leek meer op een oude theedoek die hij uit de la had gepakt en om had geknoopt. 'Ik denk dat jij aan het einde van de avond zielig, bevroren in een hoekje zit.' Lachte ik. 'En ik heb niets voor je om je op te warmen,' Grinnikte ik. Zo dom als ik was, was ik een jas vergeten. Vraag me niet waarom - maar ik had er gewoon niet meer aan gedacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 04:08

'Ik ben het maar,' glimlachte ik zachtjes toen ze zich met een ruk omdraaide. 'Goedzo, me too.' Ik gleed even kort met mijn ogen langs haar kostuum. Het was rood en kort. Heel kort. Normaal had ik nu de broeder Teoh uitgehangen en gezegd dat ze iets om haar middel heen moest doen, maar dat was nogal lastig, omdat ik zelf ongeveer een kwart van haar kleding aan had. Een beetje gefrustreerd beet ik op mijn lip - ik had wel gezien hoe de jongens naar haar keken. 'Dat denk ik ook,' grinnikte ik toch. 'Of ik schiet zometeen even een dier dood, zoals een echte tarzan, en bind hem als cape om.' Ik keek kort om me heen, en zag toen Alicia lopen. Ik riep haar en wenkte dat ze ook moest komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 04:17

Rillend van de kou kwam ik aan op het kerkhof. Ik manouvreerde me dan ook snel tussen de mensen door in de richting van het vuur. Verbaasd over hoe origineel sommige mensen er uit zagen en daar tegen over hoe on origineel anderen er bij liepen, bereikte ik het vuur en de warmte. Met een tevreden glimlach warmde ik mijn handen en schudde het stijle, rode Sally haar dat ik mezelf had aangemeten naar achteren. Al wat warmer liet ik mijn blik over de mensen glijden, op zoek naar een bekend gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 04:26

Erg origineel was ik misschien niet met mijn politiepakje, maar er liep geen dubbelganger rond. Daarbij was Halloween de enigste dag dat je de slet mocht uithangen en die reputatie niet heel de tijd moeten meezeulen. Toch waren de meeste meisjes verkleed als een konijntje of een kat waarbij ik dan wel een beetje opviel. Mijn zwart leren jasje had ik ergens in een boom gelegd voor zo ver ik er aangeraakte. Misschien een domme verstop plek, maar ik wou mijn lichaam niet verborgen houden als iedereen hier zowat halfbloot rond liep.
Eenmaal mijn blik op Zoë en Teoh viel, ging mijn mond lichtjes open van verbazing. Oké, ik nam mijn woorden terug; zo goed als helemaal naakt. Met een grijns zette ik de pilotenbril goed en haalde mijn plastieken knuppeltje uit mijn pakje, van mijn been en liep naar mijn beste vriendin toe en haar stiefbroer. 'Hi sexy and sexy.' Misschien moest ik stoppen met de veel te grote beker met bier verder uit te drinken, maar ach...
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 04:28

'Als je dat maar laat,' Grinnikte ik, toen Teoh begon over dieren afknallen. Lachend keek ik op naar Eleanor die aan kwam lopen. 'Hello there, sexy cop.' Ik bestudeerde haar pakje en keek daarna naar die van mij. 'Gelukkig zijn we allebei bijna helemaal naakt, maar niets vergeleken met onze tarzan hier.' Ik wenkte naar Teoh en begon te lachen. Toen keek ik naar haar glas bier. 'Proost.' Zelf hield ik het bij bescheiden kleine glaasjes, niet dat het zoveel verschil maakte. Ik vulde ze namelijk met bessenjenever en al dat soort andere troep. Veel lekkerder dan bier als het aan mij lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 04:29

Alicia hoorde haar naam terwijl ze op weg was naar een van de vuurkorven. Ze keek in de richting van het geluid en zag Teoh staan in zijn Tarzan kostuum, wat dus eigenlijk amper een kostuum was. Naast hem stond Zoë die ze herkende aan het rode duivels jurkje. Ookal extreem kort. Eigenlijk hadden de meeste meiden hier wel iets aan wat veel te koud was. Ze liep naar hun beide toe toen Teoh wenkte dat ze moest komen. "Hello," zei ze toen ze bij hun beide stond. Inmiddels was Eleanor er ook bij komen staan in haar politie pakje, inclusief handboeien. Veel kostuums waren ook inclusief een pruik, zelf had ze geen pruik opgedaan, ookal had Alice eigenlijk blond haar, wel had ze haar haar gekruld, maar dat was nu dan ook de enige overeenkomst met het haar van Alice.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 04:37

Nonchalant gleed mijn blik over de talloze mensen heen die op het feest verschenen waren. Pas op het laatste moment was ik erachter gekomen dat er überhaupt een feest was, toch vond ik het enigszins de moeite waard om te kijken wat het was. Totaal in het zwart, gleed ik ongemerkt tussen de mensen door. Het was dat ik me goed kon beheersen, maar ergens diep van binnen pompte een verlangend gevoel dat ieder moment kon barsten. Maar ik hield me in, ondanks al dat lekkers dat voor mijn neus voorbij liep. Mijn ogen tot spleetjes gemaakt scande ik de ruimte nog eens. Met een half vol bekertje in mijn hand, liep ik naar de tafel toe, waar ik bijschonk. Met mijn blauwe ring nog steeds stevig om mijn vinger, liep ik weer verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 04:39

Met een grijns bekeek ik Teoh. 'Jij gaat het echt zo koud krijgen. Zorg maar dat je dat lapje stof niet verliest.' Daarna keek ik even naar mijn borst die inderdaad erg hard opvielen in dit pakje, maar haalde mijn schouders met een glimlach op bij de woorden van Zoë en na nog een slokje van de vloeistof. Zelf vond ik het ook niet het lekkerste, maar ook weer niet het slechtste. 'Ach ja, een dagje sletterig zijn kan geen kwaad.' Ook keek ze nu naar Alicia. 'Je ziet er echt schattig uit! En hallo.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 04:46

Terwijl ik daar zo stond kreeg ik een beker drinken in mijn handen gedrukt en zonder aarzelen nam ik een slok. Mijn gezicht vertrok en met een vies gezicht rook ik aan het fel gekleurde goedje. Het was drank en ik hield niet van drank. Dus gaf ik met een grote glimlach de beker door aan een onbekende voorbijganger. Na een tijdje besloot ik dan maar zelf iets te drinken te halen en liep ik naar de bar waar ik een cola bestelde. Leunend tegen de bar wachtte ik geduldig op mijn drankje en frunnikte aan een draadje van mijn lappenjurk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 04:55

Mijn outfit bestond uit een cape en zwarte kostuumbroek. Ja, ik stelde een vampier voor en had slechts een deel aan aangezien mijn broer een grote wijnvlek had gemaakt op het shirt daarjuist. Eindelijk was meneer weer eens thuis, hoewel ik hem liever weg had. Toch op dit moment. Mijn outfit bedroeg dus geen shirt, maar wel een bloot bovenlijf met strikje. Daarmee kon ik de meiden opvolgen en dus ook zo Teoh. Ik had me niks om voor te schamen dus dat was gemakkelijk. Ook ik had een drankje in mijn handen en liep naar het groepje vrienden toe terwijl ik de plastieke tanden in deed en deze even tegen Alicia haar nek drukte. Puur om haar te plagen terwijl ik een arm stevig om haar middel deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 05:01

Ik glimlachte eventjes toen ik zag dat Daniel aan kwam lopen en begon te lachen toen ik zag dat hij maar de helft van zijn kostuum aanhad. 'Jij dacht, ik kan niet achterblijven dus ik trek de helft maar uit?' Grapte ik, terwijl ik de rest van mijn drankje achterover goot. Ergens had ik nog wel zin in nog eentje, maar ik besloot om daar eventjes mee te wachten. Lachend keek ik vervolgens weer naar Eleanor en grinnikte. 'Inderdaad, daar ben ik het helemaal mee eens. En zeker met halloween.' Ik glimlachte naar de rest die was aankomen en zette mijn lege beker achter mij neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 05:08

Ze lachte even om de opmerking van Eleanor. Ze had er bewust voor gekozen niet iets te kiezen wat op en top slet was. "Dat kan ik bij jou niet zeggen," reageerde ze dan ook lachend. Ze schrok even toen ze een arm om haar middel voelde en iets tegen haar nek aan, enkel omdat ze het niet had zien aankomen. Ze lachte toen ze doorhad dat het Daniël was. "Vampire Alice, heb je toevallig nog een paar tanden mee?" lachte ze. Het verbaasde haar echt dat zowel Teoh als Daniël niet rilde van de kou, en dan vooral bij Teoh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 05:13

'Howdy,' grinnikte ik met een blik op Eleanor. 'Ja, die ga ik vast en zeker verliezen. En dan krijg ik het nog kouder, maar het leuke is,' zei ik, terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebelde, 'dat ik dan een heel mooi excuus heb om jullie vreselijke latexpakjes als verwarming te houden.' Ik lachte hard, mede door de drank, en sloeg mijn armen om Zoe en Eleanor om. 'VAMPIE DANNIE,' joelde ik, toen ik Daniel zag. 'Yes, nu val ik niet meer zo uit de toon. Hey Dan, je gaat me toch wel bijten vanavond he?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 05:21

Ergens verderop praatte ze over vampier, iets wat in mijn een ironisch lachje boven bracht. Met mijn schouderbladen leunde ik tegen een van de grote takken aan en dronk nog wat van mijn drank. Het was pure whisky, wel een ongelofelijk slechte, maar wat kon je verwachten op zo'n miezerig feest. Ik verveelde me, maar wist ook dat ik me niet kon vermaken hier. Het zou te opvallend zijn, ondanks dat het op een kerkhof was. Ach – één klein grapje kon geen kwaad. Al was het puur voor mijn eigen vermaak. Al snel werden mijn gebeden verhoord, niet dat er in mijn wereld een god bestond, en als deze er was – haatte hij mij vanuit het diepst van zijn hart. Een meisje in een kort wit fluweel konijnenpakje kwam op me aflopen. ‘Hé daar.’ Zei ze, ietwat ondeugend, terwijl ik haar even aankeek. ‘Hé.’ Antwoordde ik koel terwijl mijn vinger langs haar konijnenoor ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 05:23

Enkel ik kon lachen en liet het hem toe dat hij een arm rond mijn schouders sloeg. Vandaag mocht ik mensen wel en had ik niet één van mijn slechte dagen waar ik een beetje open bloeide. Toch moest ik toegeven dat Teoh best warm aanvoelde waarbij ik mijn hand op zijn rug liet rusten waarbij het nog meer warmte kreeg dan mijn lichaamstemperatuur al was. 'Of dan heb ik een excuus.' Echter keek ik naar het kleine aapje dat zichzelf bij ons voegde. Nee, ik mocht hem niet echt. Maar ja... De rest leek met hem vrienden te zijn en dat was oké voor me. Ik wou niemand in de weg staan met ongeluk en zich van zijn/ haar geluk te weerhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 05:28

'Zoë, je bent echt een duiveltje vannacht? Nu was mijn hele plan mislukt.' Weer schonk ik haar die pruillip die ze daarstraks waarschijnlijk niet had opgewerkt, maar liet Alicia ondertussen weer wat meer los. De tanden verdwenen in zijn zak waar hij van de rechte weer een nieuw paar te voorschijn toverde. 'Yes my dear.' Hierbij gaf ze het aan schattige Alice en bekeek nu ook de rest waarbij Teoh hem vrolijk aansprak en hij ging grijnzen. 'Man! Je bent echt zo sexy. Goooood!' Natuurlijk had ik al wat op. 'Misschien schatje. If you show me what you got.' Dat sloot hij af met een glimlachje. 'Mijn broer heeft trouwens het shirt verpest en daardoor... Kom op, Zoë, geef toe dat het best aantrekkelijk is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 05:33

'Misschien,' Antwoordde ik glimlachend op Daniël die smeekte om bevestiging dat zijn lichaam aantrekkelijk was. 'Misschien na een paar drankjes dat je het uit me krijgt.' Plagend stak ik mijn tong uit en keek naar Teoh die een arm om me heen sloeg. 'Hé, je gaat je eigen stiefzusje niet versieren hè, naakte gozer.' Ik wurmde me los en liep weer naar de tafel met drank toe, waar ik mijn glas weer vulde en vervolgens weer terug liep. 'Ben ik weer.' Lachte ik, terwijl ik een slok nam van het paarse goedje. 'Ik heb werkelijk geen idee wat het is, maar het is lekker.' Lachte ik, waarna ik nog een slok nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 06:07

'Hey, stief betekent geen familie he,' roep ik haar lachend achterna, en houd mijn arm nog steeds om die van Eleanor. Een jongen komt langs met een bord vol drank en ik pak er eentje vanaf. Ik ben niet een vreselijke drinker, alleen op het begin, en daarna niet meer. 'Ik vind het wel aantrekkelijk,' grinnik ik en trek aan zijn cape. 'In the incredibles komt de cape vast te zitten en... Oke ik stop al wel.' Ik neem een slok en kijk een beetje schaapachtig rond.

INSPILOOOOOOOOOS
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 06:14

Nadat ik mijn cola aan had gepakt liep ik weer terug naar mijn warme plekje bij het vuur. Voor ik daar was spotte ik Alicia in haar Alice pakje, maar merkte ook op dat ze zich bij een groep had gevoegd. Veel stof was er niet te zien, ze moesten het vast ijskoud hebben. Grinnikend haalde ik mijn schouders op en liep door naar de vuurkorf. Ik stond toch liever bij het warme vuur, dan met zo weinig textiel in de kou. Intens in het vuur starend nam ik een slok en rilde, waarschijnlijk van de kou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 06:16

'Het gaat om hier idee,' Reageerde ik weer op Teoh's antwoord en begon daarna te lachen. 'Ja, je drinkt in het begin zoveel dat je daarna helemaal heen bent, waarna je dus niets meer drinkt. Erg goed verwoord hoor, stiefbroertje van me.' Lachte ik, terwijl ik mijn drankje ook weer achterover gooide en het lege bekertje neerzette. 'Ik zal eerlijk zijn. Ik drink gewoon tot ik niet meer kan.' Grinnikte ik, waarna ik naar Eleanor keek en begon te lachen. Als we wilde feesten, konden we feesten. En goed ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitimezo okt 30 2011, 06:17

Lachend zette ze de vampier tanden in haar mond. Eigenlijk had ze niet verwacht dat hij daadwerkelijk nog een paar bij zich had. Toen hij haar wat meer had los gelaten sloeg ze een arm om hem heen. "Weetje," begon ze, om tot de conclusie te komen dat met een vampier gebitje praten nog best lastig was. Ze haalde dan ook de tanden uit haar mond en begon opnieuw "Weetje, je voelt nog best warm aan voor een halfnaakte vampier" ze stonden niet bepaald dicht bij een vuurkorf waardoor ze het wel fijn vond om tegen Dan aan te staan. De opmerking over zijn broer was niet langs haar heen gegaan, maar ze zouden morgen elkaar spreken, dus dat was een beter moment om er ook maar iets over te zeggen dan nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het kerkhof Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het kerkhof
Terug naar boven 
Pagina 1 van 21Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11 ... 21  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: