Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het kerkhof

Ga naar beneden 
+19
Juliet
Harper
Logan
Ariel
Tommy
Heath
Eli
Katy
Genevieve
Meg
Elisa
Arthur
Daniël
Liam
Eleanor
Frances
Alicia
Teoh
Zoë
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21  Volgende
AuteurBericht
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimedi mei 29 2012, 07:38

Zoals eigenlijk altijd liep ik met een lolly in mijn mond. Het was nu, eigenlijk wist ik niet hoe laat het nu was. Laat. Dat wist ik. Of vroeg, ligt eraan hoe je het bekijkt. Ik had normaal hoe dan ook nog in bed gelegen. Ik hoefde misschien niet per se elke nacht te slapen, toch hield ik ervan. Gewoon liggen en de tijd voorbij laten vliegen. Ook wel eens fijn als je een eeuwigheid had. Na de Founders Party was ik enkele dagen weg geweest en eigenlijk was ik nu voor het eerst weer in Mystici Falls en eigenlijk op zoek naar wat menselijk bloed. Het blonde gestalte bleek echter de gene te zijn geweest die ik had gehoord, en haar had ik gelijk herkend. Dat was niet zo moeilijk. 'Hey zusje, ben jij de reden waarom ik nergens bloed kan vinden?' vroeg ik toen ik bij haar stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimedi mei 29 2012, 07:51

'Misschien.' Zei ik onheilspellend en begon te lachen. 'Er waren maar twee kampeerders en verder helemaal niemand - dus sorry.' Spijtig keek ik haar aan en klopte op de plek naast me zodat ze daar kon gaan zitten. 'Dus waar heb jij de afgelopen tijd rondgehangen? Nog in de problemen gekomen?' Het was raar om tegen haar te praten in deze vorm. Ze was zo ontzettend jong om te zien, maar geestelijk was ze misschien wel scherper dan wie dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimedi mei 29 2012, 08:02

'Balen dat jij me voor was.' zuchtte ik. Ach ik overleefde het nog wel even. Maar toch, had ik zin in bloed. Ik liet me naast haar vallen op het bankje. 'Ik kom toch nooit in de problemen.' zei ik met een glimlach. 'Ik was bij een oude bekende op bezoek.' zei ik. Er waren weinig mensen waarmee ik echt contact hield, maar toch zo af en toe vang je eens wat op en ik had dan toch vaak de neiging om even langs te gaan. 'Hoe is het hier eigenlijk? Ik merkte dat Iggie hier is. En Seb...' voegde ik daar aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimema jun 04 2012, 03:29

'Oh Igraine en Sebastiaan zijn hier inderdaad, samen.' Zei ik grijnzend. In het begin had ik er misschien lichtjes mee gezeten, maar nu interesseerde het me vrij weinig. 'En welke oude bekende, als ik vragen mag?' Ik was nieuwsgierig naar wat mijn familieleden allemaal deden - met Katy kon ik het altijd wel vinden. Ze was een lieve meid, maar had ook de nodige pit in zich, gelukkig maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimema jun 04 2012, 03:48

'Ken je niet, denk ik.' antwoorden ik. 'Ik wist via via dat verderop een heks woont waar ik een poosje mee optrok die inmiddels een kind heeft. Lyanne, zegt het je iets?' vroeg ik. Mee op trok hield in dat ik haar nodig had. Iets wat langer had geduurd dan de bedoeling was, maar toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimema jun 04 2012, 09:56

'Ken ik inderdaad niet,' Beaamde ik haar woorden toen ze me vertelde over ene Lyanne. 'Waarom was je er eigenlijk? Je verspilt nooit tijd aan mensen als je niet iets van hen nodig hebt.' Vroeg ik nieuwsgierig en begon te lachen. 'Sorry, nieuwsgierigheid.' Verontschuldigde ik mezelf. Ja, tegen mijn familie - met uitzondering van Tommy - was ik af en toe een schat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimema jun 04 2012, 10:02

Ik moest lachen bij haar woorden. 'Valt bet mee hoor. Ik kwam een vampier tegen waar ze ooit smoorverliefd op was en ik was dus wel nieuwgierig naar met wie ze een kind had. En een aantal jaar geleden had ik haar inderdaad nodig, maar dat doet er nu niet meer toe.' zei ik. 'Daarbij was het gewoon een mooie reden om even hier weg te zijn want alles wat je hier doet valt op.' zuchtte ik. Ik had mijn lolly in mijn hand gehad en stopte deze nu weer in mijn mond. 'Wil je er eigenlijk ook een?' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimedi jun 05 2012, 04:23

'Lekker.' Zei ik bij het aanzicht van de lolly en pakte er eentje van haar aan. Ik was niet zo van de zoetigheid, maar af en toe kon het geen kwaad. 'Ik hoorde dat Igraine en Sebastiaan allebei lesgeven op school, heb je lessen van ze?' Vroeg ik oprecht nieuwsgierig af en frummelde het papiertje los van de lolly, om deze vervolgens in mijn mond te stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimedi jun 05 2012, 04:40

Ik bood haar een lolly aan en ging toen in gedachte mijn rooster na. Eigenlijk was ik pas twee dagen geweest. 'Ik geloof dat ik gym heb van Seb. Ik heb eigenlijk nog niet gekeken naar wat Igraibe geeft.' zei ik bedenkelijk. 'Ik kijk moren wel op school welke les ze geeft.' zei ik omdat ik er nu nieuwsgierig naar was. 'O wat moet dat heerlijk vreemd zijn voor hun om mij lee te geven,' lachte ik. Ik ga wel vaker op en school gezeten en les gekregen van een vampier die ik kende, en dat jongere mensen mij alsware lesgaven was ook normaal, maar die twee hadden niet echt een lekkere band met ofwel de gehele familie ofwel Geneviève.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimedo jun 07 2012, 11:13

'Muziek, drama en dat soort onzin.' Zei ik hardop toen ze zich afvroeg wat Igraine gaf. Echt een vak voor haar: Soft. 'En treiter maar lekker veel bij hun lessen.' Zei ik lachend en haalde de lolly uit mijn mond. 'Dus mocht je nog sappige roddels horen, ik sta er altijd voor open.' Grapte ik en nam nog een likje. 'Misschien moet ik ook eens solliciteren. Wat zou er bij me passen? Wiskunde? Engels?' Nee, lesgeven was niets voor mij - tenzij ze naar iemand zochten die iemands hoofd eraf rukte als ze vervelend waren, dan hadden ze de goede gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimedo jun 07 2012, 18:21

Toen ze vroeg wAt bij har paste dacht ik even na. 'Trainster van de chearleaders met lijfstraffen als het niet goed genoeg is.' zei ik waarna ik haar even aankeek. 'Hoewel ik zie je ook wel als wiskunde docente met een brilletje en je haar vast.' ik zag het al voor me en het zou serieus hilarisch zijn als ze zich zo ging kleden en wiskunde ging geven. 'Sorry zus,' lachte ik, 'Ik zie je nog niet lesgeven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimedo jun 07 2012, 23:09

'Oh die trainster is wel een goed idee.' Zei ik lachend en verbeeldde me hoe dat eruit zou zien. 'Wees blij, ik zie het mezelf ook niet doen - maar het was een leuke gedachte, voor eventjes.' Een grijns streelde mijn gelaatstrekken en ik keek naar de graven. Het zou me niets verbazen als hier zelfs de naam "Kole" voorkwam, al was de generatie bij ons gestopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimedo jun 07 2012, 23:13

'Trainster zie ik ergens nog wel gebeuren,' dacht ik hardop. 'Eerder dan wiskunde docente, vele malen eerder.' lachte ik. 'Naast dat het seizoen bijna voorbij is.' Ik trok mijn benen op het bankje en ging in kleermakerszit zitten. 'Wat heb jij de afgelopen tijd hier uitgespookt? Is er nog iets gebeurd terwijl ik weg was?' vroeg ik nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimedi okt 16 2012, 08:10

NEW. HALLOWEENPARTY 2.0

Net als vorig jaar was er een Halloweenfeest op het Kerkhof. De sfeer was geweldig, de muziek goed en de drank vloeide. Steeds meer mensen liepen het terrein op en Zoë was bezig om de modder van haar hakken te verwijderen. Ieder jaar gebeurde hetzelfde en ieder jaar vergat ze het weer, of ze was gewoon zo eigenwijs om torenhoge hakken aan te trekken, ondanks dat ze wist dat ze ze zou verpesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimedi okt 16 2012, 08:17

Dan sloop zijn vriendinnetje achterna die het blijkbaar erg druk had met haar hakken. Eenmaal achter haar sloeg hij zijn cape rond haar lichaam en zette speels, maar zacht, zijn tanden in haar hals. 'Happy Helloween and a happy-happy one year with me,' zong hij mee op het Kerstdeuntje. Eigenlijk klonk het niet zo goed, maar dat kon hem niets schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimedi okt 16 2012, 08:26

Zoë schrok en verloor daardoor haar evenwicht, maar gelukkig had Daniël haar vast. 'Jeetje man je laat me schrikken.' lachte ze, en draaide zich om om hem een kus te geven. 'Wel vervelend met die tanden...' mompelde ze na de kus. Ze had gekozen voor twee "opplakbare" hoektanden, wat al beter zat dan een gebitje, maar nog steeds niet echt prettig zoende. 'Happy anniversary.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimedi okt 16 2012, 08:44

Dan glimlachte naar haar na hun kus. 'Daarom koos ik voor zo'n ouderwets gebitje dat ik wel geteld twee minuten in heb en tegen de avond als excuus dat ik het kwijt ben.' Wel had hij een rode 'bloedstreep' op zijn gezicht geschminkt waardoor hij al meer een vampier leek en de cape was ook meer als overduidelijk. Ook zijn haar zat lekker ouderwets. 'Je ziet erg echt wel sexy uit,' doelend op haar korte rokje en de zweem van haar boezem. Het liet veel aan zijn verbeelding over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimedi okt 16 2012, 18:35

Vrijwel onherkenbaar liep Frances tussen de schaarsgekleden menigte door. Ze verbaasde zich er nog steeds over dat mensen er zo bij konden lopen. Zij was zelf blij dat ze er in cognito tussen wandelde. Frances vroeg zichzelf nog eens af wat ze hier precies deed. Waarschijnlijk omdat ze het geweldig vond om kostuums te maken en misschien ook omdat ze heel graag wilde laten zien dat het heel goed ging met haar. Niet dat veel mensen haar zouden herkennen. En een heel klein deel van haar hoopte Logan te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimedi okt 16 2012, 18:38

Eli had zijn arm om Meg schouders liggen en keek over de dansende koppen heen. Hij stak zoals gewoonlijk overal bovenuit. Het viel hem eigenlijk al niet meer op. Met zijn vrije hand krabde Eli zijn zij. Hij had snel wat geïmproviseerd voor zijn kostuum. In de kast van zijn vader had Eli een oud Elvis pak gevonden. Zijn moeder wilde maar al te graag Eli tot zombie omtoveren. Dus uiteindelijk was hij een Elvis Zombie. 'Lust je wat te drinken?' vroeg hij aan Meg die er net zo eng uitzag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimewo okt 17 2012, 04:36

Heath was gehuld in een Playboy-kostuum van Hugh. Blijkbaar had het effect op wat vrouwen die als diertjes verkleed waren. Nooit vond hij Helloween origineel, maar meestal bracht het wel wat plezier met zich mee. Als je maar eens wist wat hij bedoelde. Hij had zich op wat bloed getrakteerd van een meisje in een konijnkostuum. Best ironisch. Maar goed, nu wachtte hij met zijn blikflesje wiskey op Tommy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimewo okt 17 2012, 04:45

Het voelde niet fijn om zichzelf zo erg te bedekken, maar het was eens wat anders, en dat vond hij fijn, nu hij zich tot niet zichzelf voelde. Tommy zocht de menigte af en had al snel zijn broer gevonden. Hij liep er naartoe, met een biertje in zijn hand, en ging naast hem staan. 'Hey Hugh Hefner,' zei hij spottend en wees naar zijn kostuum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimewo okt 17 2012, 06:06

'Hey Robin Hood?' spotte hij met zijn kostuum. Wat moest zijn broer eigenlijk voorstellen? 'Of eerder een vampierjager? Of nee, weerwolfjager misschien vanavond?' Hij dronk weer van zijn drankje en keek zijn broer aan. 'Staat je wel goed.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimewo okt 17 2012, 06:14

Een tevreden glimlach trok over Tommy's gezicht en hij nam een slok van zijn bier. 'Heksenjager. Ik ga die Arthur laten zien wie de baas is.' Kort bekeek hij zijn kleding. Het was onopvallend en normaal, helemaal goed. Hij moest niet opvallen. 'Help je mee? Volgens iedereen is hij krachtig, maar hij is enkel gewoon een naïeve, domme, slappe man,' zei hij spottend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimewo okt 17 2012, 06:49

'Heksenjager? Oh alsjeblieft, Tommy. Jij zeikte altijd over liefde dit en liefde dat. Nu wil je dat ik je ook nog eens ga helpen om twee mensen die van elkaar houden uit elkaar te rukken? Ik ben geen Genevieve en jij ook niet. Hou je in en neem een ander om mee te flikflooien. Er lopen hier genoeg kandidaten rond...' Heath had al wat gedronken en had de laatste tijd echt de pest aan zijn familie. Als een van de oudste leek hij verantwoordelijkheid te moeten afleggen terwijl iedereen maar deed wat hij niet laten kon. Vooral die tweeling. 'Wat als je haar hebt? Wat dan? Voor haar zorgen tot ze een omaatje is? Of ga je ons lieftallige zusje het in een hybrid laten veranderen? Happy ever after.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitimewo okt 17 2012, 06:53

Boos en geïrriteerd keek hij zijn oudere broer aan. 'Houd toch je kop Heath!' riep hij boos en keek hem spottend en beschuldigend aan. 'Je zegt deze dingen enkel omdat je nooit liefde hebt gekend en het nooit zal kennen. Zoek zelf lekker een nieuwe kandidaat, die wél bij je blijft.' Hij dronk zijn bier op en bestelde wat sterkers. Hij werd gek van al die mensen die hem als idioot beschouwde. Hij wou Arthur dood en het zou hem lukken ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het kerkhof - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 11 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het kerkhof
Terug naar boven 
Pagina 11 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: