Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het geschiedenis lokaal.

Ga naar beneden 
+3
Alicia
Frances
Admin
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 23

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimedi sep 27 2011, 03:19

Het geschiedenis lokaal is de thuisbasis van de legendes van Mystic Falls. Ieder jaartal wordt hier gronding doorgenomen en alle legendes worden aan de leerlingen verteld. Hier vanaf gezien is het een groot lokaal met vele tafels en stoelen. De muren zijn beplakt met allerlei posters van verschillende gebeurtenissen in de geschiedenis en tijd lijnen. Het lokaal is over het algemeen erg gezellig.

Het maximaal aantal personen: 7 personen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mysticfalls.actieforum.com
Gast
Gast




Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimema okt 31 2011, 01:11

Omdat hij nieuw was in dit stadje, maar zich alle tijd op alles lette en de straatnamen in zich op had genomen, wist hij goed waar hij moest zijn en hoe hij er moest komen. Toen hij het plein op kwam lopen zag hij een paar mensen zitten of met elkaar kletsen en zo was hij met een abnormaal blij gezicht de school binnen gelopen, om het goede lokaal te zoeken. Het was even zoeken in school, hij had geen tijd hiervoor gehad om het te onderzoeken, maar dan had hij het ook uiteindelijk gevonden. Met een soepele beweging ging de deur van het geschiedenislokaal open en bevondt Caleb zich opeens in een leeg lokaal, wat hem niet echt boeidde, maar het zou wel leuk zijn als er mensen waren. Hij keek naar de rijen tafels en naar het lokaal in het geheel, wat best groot was. De muren waren beplakt met posters van alle soorten jaargetijden en Caleb liet zijn tas zakken op een tafel waarna hij de muren langsging om uitgebreid te posters te bekijken - hij had al heel veel meegemaakt, aangezien hij een vampier was en sommige van deze tijden mee had gemaakt. Hij vroeg zich af wat de mensen hier van deze posters en deze tijden zeiden, maar kon er nog steeds niet met zijn hoofd bij dat er hier in dit lokaal niemand was behalve hij. Op de gang klonken nog steeds allemaal voetstappen en omdat hij de deur niet dicht had gedaan, zag hij ze allemaal stuk voor stuk langslopen in zijn ooghoeken, echter probeerde hij hier niet te vaak op te letten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimezo nov 13 2011, 08:12

Met mijn tas in mijn hand, liep ik door de gangen van de Mystic Falls Highschool heen. Het was mijn eerste dag hier en ondanks dat het plaatsje me bekend was, was ik lichtelijk zenuwachtig. Ik had geen idee hoe de leerlingen zouden reageren op een nieuwe geschiedenisleraar. Van buiten zag je er niets van, het zelfvertrouwen straalde van me af. Ik voelde hoe mijn hand zich nog steviger om het koffertje klemde in mijn hand. Mijn koffertje was niet gevuld met de normale dingen die een geschiedenis leraar bij zich had. Tuurlijk zaten er papieren in en pennen, ga zo maar door. Maar in de vakjes zaten dingen die niemand voor ogen had gehouden. Wapens om vampieren mee te vermoorden, ja dat was mijn hobby - om het zo maar te noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimevr jan 27 2012, 08:17

Nieuw

Terwijl ik langs het lokaal liep, keek ik door het raam naar binnen om te zien of er iemand was. Er was niemand. Ik liep daarom het lokaal binnen en ging aan een tafeltje bij het raam zitten. Mijn tas had ik op tafel gelegd en luidruchtig rommelde ik erin op zoek naar mijn schrift en etui. Alicia zou me vandaag wat helpen met het huiswerk, ik was blij dat ze steed bereid was om me te helpen, want ik begreep ook wel dat dat soms erg vervelend kon zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimevr jan 27 2012, 08:24

Ik schoof van mijn schouder af toen ik het lokaal binnen kwam waar Frances al zat om mijn tas naast haar neer. 'Hey,' glimlachte ik. Ik voelde me nog enigszins schuldig dat ik de vorige keer het vergeten was. Nu was ik het gelukkig niet vergeten zijn, dat zou wel heel stom geweest zijn. Geschiedenis was een van mijn betere vakken als het niet mijn beste vak was in tegenstelling tot Frances. Enkel vroeg ik me af wie de nieuwe geschiedenis leraar zou worden want daar hadden we nog geen les van gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimevr jan 27 2012, 08:27

'Hey' zei ik glimlachend terug en zette, of wel gooide, mijn tas op de grond. Ik sloeg het boek open op de bladzijde waar de opdrachten stonden en bladerde in mijn schrift. 'Alles goed?' vroeg ik geïnterresseerd en keek zijdelings naar Alicia. Sinds het gala had ik haar niet meer gezien, dus ik had niet naar Teoh kunnen vragen of naar andere dingen die er gebeurd waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimevr jan 27 2012, 08:32

'Ja hoor,' glimlachte ik 'En met jou?' eigenlijk was het nogal standaard om dat terug te vragen. Maar ik was als ik het vroeg altijd wel geïnteresseerd in of het goed ging met de persoon. Ik had Frances al sinds het gala niet meer gezien, laat staan gesproken. En eigenlijk was ik vooral nieuwsgierig naar hoe het tussen haar en Logan zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimevr jan 27 2012, 08:36

'Ook prima.' vertelde ik haar en richtte me weer op mijn schrift. Ik was niet erg goed in meidenpraat, dus had geen idee hoe ik het onderwerp Teoh aan moest snijden. Daarnaast vermeed ik het liever om over Logan te praten, want ik had zelf ook nog niet echt hoe ik over hem dacht. Toch probeerde ik in mijn hoofd een nonchalante vraag te formuleren, want ik was nieuwsgierig naar Alicia en Teoh. Zeg, jij en Teoh, hoe zit dat? Ik slikte de vraag in en zei; 'Vraag 2, die snap ik niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimevr jan 27 2012, 11:45

Vrijwel gelijk begon ze daadwerkelijk over geschiedenis waarbij ik mijn tas open ritste om mijn schrift met aantekeningen erbij te pakken en de vraag te lezen. 'Eigenlijk weet ik niet of dat in het boek staat, meneer Saltzman had een aantekening gegeven.' ik bladerden vluchtig door mijn schrift. 'Hier,' ik schoof mijn schrift voor haar neus. Mijn handschrift was redelijk slecht, zeker als ik snel scheef dus ik hoopte dat ze er iets uit op kon maken. Eigenlijk maakte ik altijd aantekeningen tijdens de les, enkel verschenen er dan tussendoor wat willekeurige tekeningetjes omdat het enorm saai kon zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimeza jan 28 2012, 07:26

Ik nam de aantekening over en glimlachte toen ik de tekeningetjes in de kantlijn zag. 'Het was vast een heel interressante les.' zei ik terwijl ik ijverig doorschreef en begreep dat ik maar de helft van de aantekeningen van Eleanor had overgeschreven. Toen had ik vast veel te snel willen zijn, maar nu legde ik er al mijn aandacht in. Zo kon ik het onderwerp gala tenminste vermijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimeza jan 28 2012, 11:45

Ik lachte even. 'Ja, maar dat zijn lessen altijd' Ik wachtte geduldig tot Frances de aantekeningen had overgenomen. Het voordeel van geschiedenis was dat het allemaal feitjes waren, hoewel dat voor lang niet iedereen als voordeel werkte. Als het je niet interesseert dan leek het me verschrikkelijk om geschiedenis te moeten leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimezo jan 29 2012, 00:07

Toen ik klaar was met overnemen schoof ik het schrift terug naar Alicia en bekeek de vraag nog eens. 'Ik denk, dat ik hem nu wel snap.' zei ik twijfelend en knabbelde op de achterkant van mijn pen. Even staarde ik naar de vraag en richtte me toen weer op Alicia. 'Heb je het naar je zin gehad met Teoh op het gala?' vroeg ik licht glimlachend en vervolgde toen; 'Voordat natuurlijk dat ene gebeurde.' Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet echt meer tegenhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimezo jan 29 2012, 00:11

Ik glimlachte, ik had het natuurlijk gewoon kunnen verwachten. 'Ja, tot dat ene gebeurde inderdaad.' Nee, dat was niet bepaald een geweldig einde voor een gala. Ik vond het best een eng idee eigenlijk. 'En jij dan?' vroeg ik terug 'Had jij het naar je zin met Logan?' ik was nieuwsgierig naar hoe het tussen hen zat, wat ze zagen er echt heel lief uit samen op het gala.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimezo jan 29 2012, 00:13

'Ik vroeg het als eerst.' zei ik glimlachend en probeerde zo te ontwijken dat ik op haar vragen antwoord moest geven. 'Vertel eens meer, het was toch zeker wel meer dan gewoon leuk?' vroeg ik en keek Alicia enthousiast aan. Ik had een zwak voor romantische tafereeltjes, bij andere mensen dan, zelf hoefde ik het niet, maar als het over andere ging vond ik het geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimezo jan 29 2012, 00:27

'Niet eerlijk!' lachte ik. 'Oké ik vond het heel erg leuk,' ik stak mijn tong uit alsof ik een klein kind was en glimlachte daarna. Ik wist niet hoe het tussen mij en Teoh zat en volgens mij was het inmiddels voor de halve school duidelijk dat ik hem leuk vond. 'Er valt niet zoveel te vertellen,' zei ik daarna eerlijk. 'Nu jij,' met een glimlach keek ik haar nieuwsgierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimezo jan 29 2012, 01:04

Ik lachtte zachtjes en gaf toen in, zij had ook wat verteld, dus moest ik dat ook maar doen, dat was wel zo eerlijk. 'Ja, ik vond het ook leuk. Maar mijn voeten niet.' Grinnikend haalde ik wat haar uit mijn gezicht. De blaren op mijn voeten waren nog steeds niet helemaal geheeld en ik had ook besloten nooit meer hakken te dragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimezo jan 29 2012, 01:11

Ik lachte bij haar opmerking. 'Nee, mijn voeten vonden het ook niet geweldig.' gaf ik toe. 'Volgend jaar gaan we gewoon op gympen,' lachte ik, wetend dat ik daar niet eens het lef voor had. Gelukkig kon ik op hakken blijven staan zonder al te veel te wiebelen, maar geheel vrijwillig zou ik er nooit een dag op lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimezo jan 29 2012, 01:16

'Als ik volgend jaar wel ga.' reageerde ik. Het was erg leuk geweest, maar ik had ook door dat gala's niet echt iets voor mij waren. Ik zat liever thuis op de bank een filmpje met vrienden te kijken, dan dat ik op zo'n feest was. 'Heb je Teoh nog gesproken naar het gala?' vroeg ik glimlachend en las ondertussen de volgende vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimezo jan 29 2012, 01:21

'Volgend jaar is het laatste jaar dat je kan, tenzij je van plan bent hier les te gaan geven,' herinnerde ik haar 'Bovendien heb je nu een prachtige jurk die je volgend jaar weer aan kan, je zag er echt prachtig uit,' ik glimlachte naar haar. 'Nee, ik heb Teoh nog niet gesproken...' gaf ik toe. Ik vroeg me wel af hoe het met hem ging. Ik had gehoord dat het meisje dat dood was bij hem in de klas zat en zijn ex was. Dat leek me echt heel heftig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimezo jan 29 2012, 01:28

'En dus ook het laatste jaar om niet te gaan.' zei ik en ging verder; 'Dat viel best mee, ik kon echt niet tippen aan jou of aan al de andere meisjes in die zaal.' Ik keek even naar mijn handen en wendde me toen weer tot Alicia. 'Is er iets tussen jullie of was het gewoon, voor een keertje?' vroeg ik glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimezo jan 29 2012, 01:59

'Logan en ik vinden van wel, maar oké dat zien we volgend jaar wel' nu was het mijn beurt om naar mijn handen te kijken. Ik wist het niet en ook haar vraag beantwoorden vond ik lastig. 'Ik weet het niet,' antwoorden ik eerlijk. Ik keek haar weer aan om het gesprek weer op haar te brengen, over mezelf praten was nou eenmaal niet mijn sterkste kant. 'En jij en Logan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimezo jan 29 2012, 09:11

Ik kreeg door dat het niet Alicia's favoriete onderwerp was, ik deelde die mening en antwoordde dan ook op haar vraag; 'Hmm, we zijn gewoon vrienden, niets meer dan dat.' Vervolgens zette ik mijn pen weer op het papier en formuleerde een antwoord op de tweede vraag, het leek nergens op, maar ach de leraar moest het er maar mee doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimezo jan 29 2012, 09:28

'Wat zijn we toch een lekker stel,' lachte ik, erop doelend dat we eigenlijk het beide niet over Teoh of Logan wouden hebben. Ik was het eigenlijk ook niet zo gewend om met andere mensen dan Daniël het over jongens die ik leuk vond te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimezo jan 29 2012, 09:35

Grinnikend keek ik op en knikte instemmend. 'Ik ben stiekem blij dat je er hetzelfde over denkt.' gaf ik toe en glimlachte naar haar. Ik kende Alicia al een tijd lang, maar we waren nooit echt beste vrienden geweest, dus we hadden het nooit over dit soort dingen. 'Maar als je iets dwars zit, dan kun je het gerust vertellen, niet om nieuwsgierig of opdringerig te zijn, maar gewoon als er iets is..' Terwijl ik zei keek ik naar het bord voor ons, ik had nooit behoefte gehad aan een hechte vriendschap, maar het ging vanzelf met Alicia en daar was ik wel blij om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitimema jan 30 2012, 07:18

Met mijn tas simpelweg in mijn ene hand, en mijn sleutel in de andere liep ik naar het geschiedenis lokaal toe. Ik gaf al een week of twee les hier en was al aardig gewend, het was leuk - al was het alleen maar om Igraine dwars te zitten. Ik vond het verder natuurlijk ook niet onaardig. Ik zag Elisa bijna iedere dag en een aantal leerlingen waren erg, aardig - om het zo maar te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het geschiedenis lokaal.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geschiedenis lokaal.    Het geschiedenis lokaal.  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het geschiedenis lokaal.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het muziek lokaal

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: Mystic Falls High School.-
Ga naar: