Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Cocktailbar

Ga naar beneden 
+3
Liam
Elisa
Zoë
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 06:53

Ik knikte en glimlachte daarna. 'Gen,' herhaalde ik. Op de een of andere manier kwam het zo bekend voor, maar ik kon het allemaal niet met elkaar plaatsen. Kwam vast door de drank. Ik nam het volgende drankje in mijn hand en hield die daar even. 'Dat klinkt mysterieus, mensen ontlopen.' Ik grijnste en verwachte geen uitleg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 06:57

Ik knikte bij zijn statement en ook ik kreeg een nieuw drankje in mijn handen geschoven. Deze zette ik aan mijn lippen en ik nam er een klein slokje uit. 'Je komt voor de gezelligheid, maar je zit je wel klem te zuipen? Interessante combinatie.' Zei ik met een klein grijns rond mijn lippen en roerde met het rietje door de cocktail heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:01

'Als ik iets doe, doe ik het goed,' zei ik grijnzend en klinkte tegen de hare aan, om daarna een slok te nemen. Ik zuchtte en wreef even door mijn haren. 'Gezelligheid zoek ik hier, omdat ik het nergens anders kan vinden. 't Is nogal ingewikkeld.' Ik legde mijn elleboog op de bar en leunde daarop, terwijl ik een nieuwe slok nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:07

Bij zijn woorden was ik even stil en nam een slok. 'Nou, wie weet kan ik je wel opvrolijken.' Zei ik voor de grap. Ik moest toegeven, hij zag er niet verkeerd uit. In die zevenhonderd jaar dat ik leefde was ik natuurlijk knappere heren tegengekomen, maar hij was zeker niet verkeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:12

Ik nam opnieuw een slok en keek haar glimlachend aan. 'Dat zal vast wel.' Wauw, het was echt een mooie vrouw. Een uiterlijk dat bijna onmogelijk is, zo prachtig. Ik nam nog een slok en zette mijn glas neer. 'En nu is mijn geld op,' lachte ik, ook al was het geen grap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:15

Ik begon te lachen. 'Gaat lekker met jou.' Zei ik met een grijns en zette mijn lege glas voor me neer. 'Heb jij eens even geluk dat ik in een gulle bui ben.' Vermakelijk keek ik hem aan en bestelde twee nieuwe drankjes. 'Dus Teoh, wat doe je zo in het dagelijks leven? Zit meneer nog op school?' Ik wilde altijd zoveel mogelijk van mensen weten voordat ik ook maar iets belangrijks tegen ze zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:18

'Ik heb inderdaad geluk,' zei ik met een lach en leunde op de bar, terwijl ik haar aankeek. 'Ja, ik zit in het laatste jaar van high school. Ik doe aan football en werk in the Mystic Grill. En de kans is groot dat ik nog een jaar op high school ga zitten, maar ik doe er nu alles aan om dat te voorkomen.' Ik pakte het nieuwe glas aan. 'En jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:19

'Vorig jaar geslaagd, aan de andere kant van het land - vervolgens weer hier heen gekomen om wat rust te nemen.' En wat mensen te martelen om te voorkomen dat we eraan gaan. 'En dan volgend jaar studeren, tenminste - zo ziet het plan er nu uit.' Zei ik met een glimlach en pakte mijn drankje aan. 'Wat wil je voor vervolg opleiding doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:22

'Sound like heaven,' murmelde ik en nam een slok van het nieuwe drankje. Ik begon het al te voelen. 'Ik probeer een beurs te krijgen met football en daarna dus een sportopleiding te doen. Heb jij al een idee wat je na dit jaar voor studie gaat doen? En ben je van plan hier ergens in de buurt die te volgen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:37

'Psychologie.' Zei ik grinnikend en dacht even na over wat er eerder deze avond gebeurde. Ja, psychologie paste wel bij me. 'Zo zo, een sportbeurs toe maar.' Zei ik terwijl ik mijn drankje aan mijn lippen nam en er wat uitsipte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:50

'Dat klinkt heel erg moeilijk, maar toch weer fascineren.' Mijn moeder deed iets met psychologie, maar ik wist nog steeds niet wat. Ik grijnste en wreef even over mijn kaak. 'Ik hoop dat ik hem win, want anders heb ik geen idee wat ik met mijn leven aan moet. In het leger, ofzoiets.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 08:06

'Nah, leger is niet fascinerend als dat het klinkt, geloof mijn woorden.' Ik had genoeg soldaten gehad die het geweldig vonden om voor hun land te vechten, maar hun oude situatie miste. Ik vond hem daar geen type voor. 'En heeft Teoh Gard een relatie, of viert hij zijn vrijheid?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 08:16

'Nee, het is ook een stom back-up plan, en een soort motivatie om alles te doen om daar niet te belanden.' Ik nam nog een slok en dacht even na. Had ik wel een relatie? 'Nee,' zei ik en keek haar aan. 'Nou ja, het is ingewikkeld.' Ik liet de drank in mijn glas rondgaan. 'En heeft Gen er eentje?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimema jun 04 2012, 02:14

Ik begon te grijnzen. 'Goede motivatie.' Zei ik en zette het glas voor me neer. 'Gen geniet van haar vrijheid.' Zei ik met een lach rond mijn mond. Dit kon nog leuk gaan worden, ondanks dat het voor één nacht. Ik was niet zo van de lange relaties en zodra iemand aan me bleef hangen, beval ik ze gewoon alles te vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimema jun 04 2012, 09:31

Ik grijnste en keek haar begripvol aan. 'Moet je vooral doen. Relaties brengen abnormaal veel gezeik mee.' Ik dronk mijn glas op en zette hem neer. De drank voelde ik door mijn hele lichaam en ik vond het heerlijk. Ik keek haar opnieuw aan en glimlachte. Ik wist niet waar deze avond ons zou brengen, maar het maakte ook niets uit. Morgen had ik een belangrijke toets en wat afleiding sloot ik dus niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimedi jun 05 2012, 08:18

'Ik ben blij dat we het daar in ieder geval over eens zijn.' Zei ik lachend en keek hem even aan. 'Misschien is het slim als je eens stopt met de alcohol, denk je niet? Volgens mij kan je nog niet eens meer op je benen staan.' Zei ik met een grijns rond mijn mond en dronk mijn drankje op. 'Laat me je dadelijk thuis brengen, ik zou me rot voelen als ze je morgen in de struiken zouden vinden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimedi jun 05 2012, 08:23

'Hmm, ja, ik voel het inderdaad een beetje,' gaf ik lachend toe. Ik kon goed tegen drank, maar ik had natuurlijk ook een grens waarop ik het echt zou voelen. 'Dat zou fijn zijn,' gaf ik toe. 'Ik ben toch lopend hierheen gekomen. Maar ik wil eigenlijk nog niet naar huis.' Ik grinnikte en boog naar haar toe. 'Ik heb een keer op een bankje middenin het park geslapen. Mijn zus en ik hadden ruzie en ik had geen vervoer of hersenen om nog thuis te komen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimewo jun 06 2012, 10:06

Ik begon te lachen. 'Nou, laten we dat maar niet doen vanavond.' Zei ik met een grijns en schudde mijn hoofd toen de barman vroeg of we nog wat wilde. 'Nou, Teoh, zei ik glimlachend en pakte mijn clutch van mijn schoot af. 'Wil je al gaan? We kunnen natuurlijk ook nog even rondlopen - voor zover dat nog gaat met dat dronken lichaam van jou.' Grijnsde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimedo jun 07 2012, 09:36

'Nee, het was niet het herhalen waard,' lachte ik en stond ook op. Qua evenwicht ging het nog goed. 'Rondlopen klinkt goed.' Ik groette nog de barman om daarna naar buiten te lopen, nadat ik mijn jas aan had gedaan en die van Geneviève had aangegeven. 'Welke kant op?' vroeg ik en stopte mijn handen in mijn zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimedo jun 07 2012, 11:11

Toen hij me de keuze voor een richting gaf, liep ik willekeurig de linkerkant van de straat in. Het was hier zo te horen het rustigste en dat was automatisch dus de eerste keuze. 'Nou, je kan nog redelijk recht lopen.' Zei ik met een grijns. Hem zou ik nergens voor hoeven te dwingen. Ik wilde plezier, maar hij wilde het net zo hard dus dat was simpel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimevr jun 08 2012, 04:27

Ik volgde haar naar links en liep over de stoep naast haar. Het was rustig, maar het was ook al best laat. Op dit moment zat iedereen ergens binnen in een bar of café. 'Ja, het gaat prima,' glimlachte ik en keek haar zijdelings aan. Ze was echt prachtig. 'Heb je eigenlijk broers of zusters?' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimevr jun 08 2012, 04:42

Ik keek zijn kant op en knikte. 'We zijn een grote familie. Ik heb een oudere broer, die het huis al uit is - een tweelingzus, een jongere broer en nog een jonger zusje.' Zei ik met een kleine glimlach. 'En jij, naast Zoë dan?' Vroeg ik me hardop af en begon te grijnzen toen ik doorkreeg dat hij me bekeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimevr jun 08 2012, 04:45

'Wauw, groot gezin,' zei ik even verbaasd en herpakte mezelf weer. 'Nee, verder geen zussen of broers naast Zoe. Dat is dan weer fijn van in een dorp wonen als je klein bent, je vrienden en vriendinnen lijken wel je broers en zusters.' Ik grijnste terug toen ik zag dat zij mij doorhad en kwam wat dichterbij haar lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimevr jun 08 2012, 04:50

Ik knikte. 'Daar heb je gelijk in. Ik ben hier geboren, maar mijn ouders besloten daarna om andere plekken te verkennen - we zijn minstens tien keer verhuisd, maar op een of andere manier voelt het goed om weer terug te zijn.' Het was inmiddels zo simpel om te liegen, dit verhaal hing ik tegen iedereen op en iedereen geloofde het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitimevr jun 08 2012, 09:34

Met een bepaald soort ontzag keek ik haar aan. 'Ik ben nog nooit weg uit dit dorp geweest. Ja, oké, een enkele keer op vakantie ergens heen en ik kom nog weleens in de naburige, grote steden om uit te gaan. Verder niet.' Ik voelde mijn hand tegen de hare botsen en even kwam er een kleine schok van genot door me heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Cocktailbar - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Cocktailbar
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: