Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Cocktailbar

Ga naar beneden 
+3
Liam
Elisa
Zoë
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De Cocktailbar - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 6 Icon_minitimevr jun 08 2012, 10:38

Een klein, speels glimlachje verscheen op mijn gezicht toen onze handen elkaar raakte. Ik streek een pluk haren weg achter mijn oor. Ik stopte even keek hem grijnzend aan en pakte zijn hand toen vast. 'Je was vrijgezel hè?' Vroeg ik nogmaals, even om het spelletje mee te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Cocktailbar - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 6 Icon_minitimevr jun 08 2012, 19:26

Ik stopte ook, toen ze stopte, en voelde hoe ze mijn hand vastpakte. Stevig hield ik ook haar hand vast en glimlachte, terwijl ik hevig knikte. 'Ja, ik ben vrijgezel,' antwoordde ik en kon enkel stom grijnzen. Ergens ver in mijn achterhoofd zei een stemmetje dat dat niet zo was, maar dat leek allemaal niets meer toen ik in haar ogen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De Cocktailbar - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 6 Icon_minitimevr jun 08 2012, 22:15

Triomfantelijk gleed mijn vinger langs zijn borstkas en mijn lippen plaatste ik zachtjes in mijn nek. 'Dan vind je dit vast niet erg.' Zei ik verleidelijk en verplaatste mijn lippen naar zijn kaaklijn. Mijn vingers, die eerder over zijn borstkas hadden gestreeld, lagen nu teder op zijn wang, terwijl mijn lippen zachtjes die van hem vonden. Dit noemde ik nog eens plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Cocktailbar - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 6 Icon_minitimeza jun 09 2012, 07:16

Die rilling van genot trok opnieuw door me heen bij haar aanraking van haar vingers, van haar lippen. SNel schudde ik mijn hoofd en opende mijn ogen; dit was allesbehalve vervelend en ik wilde niet dat ze stopte. Een hand legde ik in haar haren en zo duwde ik ook mijn lippen op de hare. De hare waren zacht en o zo zoet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De Cocktailbar - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 6 Icon_minitimezo jun 10 2012, 05:47

Mijn armen sloten zich om zijn hals heen en zo trok ik hem subtiel dichter naar me toe. Dit had me niet veel moeite gekost. Ik kon in ieder geval één keer eerlijk zeggen dat ik geen krachten had gebruikt en dat dit... vanzelf af gebeurd. Mijn lippen krulde zich op tot een halve glimlach, maar ging al snel verder met hem kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Cocktailbar - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 6 Icon_minitimezo jun 10 2012, 06:06

Mijn armen legde ik om haar middel en zo trok ik haar tegen me aan. Toen onze lippen even loslieten, glimlachte ik naar haar, maar al snel kusten we weer. Ik tilde haar een stukje op en bracht haar naar de muur van de bar. Zo kuste ik haar verder, terwijl mijn hand langs haar hals gleed. Ze was werkelijk prachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De Cocktailbar - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 6 Icon_minitimezo jun 10 2012, 08:09

Mijn handen gleden langs zijn nek omlaag richting zijn borstkas en mijn lippen vonden subtiel zijn nek. Kleine kusjes plaatste ik in zijn nek, omhoog naar zijn kaken en vervolgens weer op zijn lippen. Deze waren vol verlangen richting hem. Dit kon ik wel even gebruiken en hij zo te zien ook. 'Mijn huis?' Zei ik met een kleine glimlach rond mijn lippen en kuste hem weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Cocktailbar - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 6 Icon_minitimezo jun 10 2012, 08:14

Ik kon niets anders dan zachtjes goedkeurende geluiden te maken bij haar lippen en haar daarna weer te kussen. Mijn hand gleed door haar haren en de ander had ik nog steeds om haar middel heen. Licht hijgend keek ik haar aan en glimlachte. 'Jouw huis,' stemde ik in en drukte nog een kus op haar lippen. 'Ik ben met de auto.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De Cocktailbar - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 6 Icon_minitimezo jun 10 2012, 08:31

Ik pakte zijn hand beet, en trok hem zacht mee richting mijn auto die een eindje verderop geparkeerd stond. Zelf kroop ik achter het stuur en wachtte tot hij naast me kwam zitten. Wauw - dit was echt te simpel voor woorden, wat heerlijk was mijn leven toch af en toe. Gewoon een avondje zorgeloos genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Cocktailbar - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 6 Icon_minitimezo jun 10 2012, 08:37

Ik werd meegenomen naar een andere auto, dus ik haalde mijn schouders op en ging op de passagiersstoel zitten, wat me ook wel slim leek, omdat ik nog steeds een tikkeltje dronken was. Ik legde mijn hand op haar been en liet mijn vingers eroverheen strelen. 'Ooit gedacht dat een avondje in de bar zo zou eindigen?' vroeg ik grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De Cocktailbar - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 6 Icon_minitimema jun 11 2012, 09:36

'Misschien.' Zei ik met een speelde glimlach en pakte de hand die over mijn been gleed zachtjes vast. Snel startte ik de auto en reed het kleine parkeerplaatsje af. Het duurde niet belachelijk lang voor we bij mijn huis waren, slechts enkele minuten later reden we namelijk al bijna in het bos. Het huis lag nogal afgelegen, maar alsnog dichtbij het centrum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Cocktailbar - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 6 Icon_minitimema jun 11 2012, 19:36

Ik glimlachte toen ik voelde dat ze mijn hand pakte en keek ondertussen naar buiten. In dit deel van Mystic Falls was ik nauwelijks geweest, dus het verbaasde me dat ze hier woonde. Ze zou toch niet in de grote landhuis... Nou, toch wel. Ik zag het huis verschijnen en slikte even. Kwam ze uit een miljonairs familie? Ik keek haar via de spiegel aan e glimlachte.

Verder bij haar huis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Cocktailbar - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Cocktailbar
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: