Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Cocktailbar

Ga naar beneden 
+3
Liam
Elisa
Zoë
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 21 2012, 21:32

Ik keek grijnzend van Igraine naar Elisa. 'Wel, ze heeft ja-gezegd. Domme beslissing misschien, maar voor mij een prachtig geschenk.' Zacht drukte ik een kusje tegen Igraine haar wang zodat ze wist dat ze me echt niets moest geven. 'En waar heeft Liam jou weten mee te verrassen?' Ik keek hen allebei lichtelijk nieuwsgierig aan. Het drankje vond ik wel oké, maar ik hield meer van Martini of Wiskey. Ook wel van een biertje, maar we zaten nu eenmaal in een cocktailbar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 21 2012, 21:34

'Dat is nog een verrassing.' Grijnsde ik. 'Ik kan in ieder geval zeggen dat meneer Davis volgende week twee dagen ziek is en onze leerlinge hier naast me, heel verrassend, ook. Dus geniet maar van je twee vrije dagen zonder ons.' Grapte ik als laatste en zette mijn lege glas neer. Nee, dat was niet voor herhaling vatbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 21 2012, 21:48

Ik porde Sebastiaan even plagend bij zijn woorden. 'Beste beslissing ooit,' murmelde ik in zijn oor. Ik keek Elisa even veelbetekenend aan en Liam daarna ook. 'Dat klinkt heel erg leuk,' zei ik enthousiast en kon van Elisa's gezicht aflezen dat ze geen idee had waarnaarto. Het liet me giechelen en legde ondertussen mijn hand op Seb's been.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 21 2012, 22:48

Ik glimlachte even bij het antwoord van Sebastiaan. Bij zijn vraag gaf Liam al antwoord voor dat ik iets kon zeggen waarbij ik hem even vragend aan keek. 'Wou je daarom niet...' begon ik waarna ik hem en por gaf. 'Je zegt ook gewoon niets.' beschuldigde ik hem waarna ik mijn lippen kort tegen die van hem aandrukte. Als hij niet mee wou omdat hij iets had geplant had hij dat gewoon moeten zeggen. 'Je bent een schat, ik hou van je' zei ik met een glimlach. Ik was nu echt nieuwsgierig wat hij vanplan was. Ik keek hem even aan. 'Nou, nu wil ik het weten,' klaagde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 21 2012, 22:58

'Eerlijk gezegd ben ik nu ook wel benieuwd,' plaagde ik puur Elisa. Zacht streelde ik over de hand die op mijn been lag met mijn vrije hand. Allebei hadden we opeens onze handen onder tafel. Allemaal. 'Veel plezier alvast dan. Misschien moeten wij ook eens Mystic Falls ontsnappen.' Stelde ik voor haar Igraine en dacht er even over na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 21 2012, 23:38

Ik keek Sebastiaan aan en glimlachte. 'Misschien moeten we dat inderdaad eens doen,' zei ik en dacht er ook even over na. 'Misschien wel een leuk verjaardagscadeau?' Ik knipoogde naar hem en richtte me toen weer op Liam en Elisa. 'Zullen we allemaal maar apart bestellen?' stelde ik voor. 'Want dan van net was niet te drinken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 21 2012, 23:39

Ik begon te grijnzen. 'Daarom wilde ik niet weg, maar geeft niet hoor. Nu kan ik je lekker nog langer in spanning houden.' Grapte ik en keek de rest aan. 'Na een aantal jaren wordt Mystic Falls saai, geloof mijn woorden.' Ik had mijn hele jeugd hier doorgebracht en zelfs nog een korte tijd toen ik was veranderd. 'Oh ja goed idee, dat zoete spul was niet te zuipen. Anders trakteer ik wel een rondje.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 21 2012, 23:53

'Gemeen hoor Seb,' zuchtte ik. 'En ook gemeen van jou Liam, niet eerlijk.' klaagde ik waarna ik mijn hoofd kort tegen zijn schouder legde. Ik had het niet echt op verrassingen normaal, maar nu was ik gewoon heel nieuwsgierig naar wat hij had gepland. Ik had mijn glas nog niet leeg gezien ik er enkel een slok uit had genomen dus goot ik hem in een keer leeg toen ze over een nieuw rondje begonnen. Goed, sterkere alcohol dan dit was beter, maar zo verschrikkelijk vond ik dit nou ook weer niet. Zolang de alcohol te proeven was, was het goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 22 2012, 04:12

Ik glimlachte naar Igraine. 'Misschien wel, schat.' Ik drukte een kus op haar lippen en streelde langs haar wang. Waarna ik even langs haar hand streek die op mijn knie lag. 'Ja, ik wil graag een Martini. Volgende is voor mijn rekening!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 22 2012, 04:16

'Geduld Eliesje,' plaagde ik haar ook en stak snel mijn tong even uit. 'Het is vast iets heel erg romantisch en leuks.' Daarna wenkte ik een ober om te komen en bestelde voor Sebastiaan en mezelf een martini, waarna ik Liam en Elisa vragend aankeek. Ik liet mijn hand op zijn been liggen en kneep er zachtjes in als teken dat het echt een goed idee was om af te spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 22 2012, 04:34

'Liam kennende wordt het sowieso perfect,' zei ik met een glimlach waarna ik van Igraine naar Liam keek. 'Maar, dat neemt niet weg dat ik ontzettend nieuwsgierig ben.' Voegde ik eraan toe. Het zou voor het eerst in een lange tijd zijn dat ik iets ging doen vanwegen mijn verjaardag of eigenlijk dat ik er überhaupt bij stil stond. Met mijn duim streelden ik even over zijn hand die ik nogsteeds vast had. 'Voor mij ook,' zei ik terwijl ik kort naar de ober keek waarna ik langs hem keek naar de bar waar Liam naast me was komen zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 22 2012, 04:56

Enkel glimlachte ik en bracht mijn lippen tegen haar oorschelp. Ze was lief en ik wist wel nog hoe we mijn verjaardag konden vieren. 213 jaar al. Niet echt speciaal als je het mij vroeg. 'Vertel je idee dan maar aan Iggie, Liam. Misschien krijg ik dan ook nog wel een leuke verrassing.' Het was plagend bedoeld naar Igraine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 22 2012, 05:00

Ik begon te grijnzen. 'Voor mij hetzelfde.' Zei ik tegen de ober die vervolgens vertrok. 'Ik hou het helemaal voor mezelf.' Zei ik lachend en streelde met mijn vinger over Elies haar hand. 'Jij blijft nog gewoon even lekker in spanning zitten, maar als je wilt kunnen we hierna al vertrekken. Ik heb toch niets beters te doen dan koters lesgeven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 22 2012, 05:34

Ik trok mijn blik los van de bar en keek even naar Igraine en Seb. Ze waren eigenlijk best een schattig stel als je ze zo zag. Het verbaasde me dat ondanks dat ik en Sebastiaan elkaar af en toe wel konden neerschieten en datzelfde gold voor Igraine en Liam, we hier toch met z'n vieren zaten zonder dat er echt ongemakkelijkheden waren. Ik glimlachte even om de opmerking van Seb. 'Nouja zeg, beetje profiteren van mijn Liam.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 22 2012, 05:51

Ik giechelde bij de aanraking van zijn lippen op mijn oor en drukte een kusje op zijn wang. 'Je krijgt een hartstikke leuke verrassing voor je verjaardag, dat beloof ik.' Ik glimlachte even naar de ober, die alles opschreef en daarna ons tafeltje verliet. Ik vestigde mijn ogen op Liam en rolde deze even plagerig. 'Nu word ik ook benieuwd voor Elisa.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 22 2012, 09:44

Ik lachte even om Elisa. Oké, ik ging eens vriendelijk doen en dat kwam door Igraine. Los van het feit dat dit haar beste vriendin was; Igraine veranderde me, bracht het goede weer in me naar boven en maakte me zo menselijk. Onze speelsheid hadden we dan weer gemeen en onze liefde voor elkaar. 'Sorry, Liam! Hoop dat je het niet erg vindt dat ik misbruik van je maak. ' Hierna keek ik naar Iggie. 'Ga je me het pinkyzweren?' plaagde ik haar met een grote grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 22 2012, 09:47

Ik keek iedereen even aan en begon te lachen. 'Ik moet volgens mij echt nooit mijn geheimen aan jullie vertellen - dan zijn ze echt niet veilig.' Ik grijnsde even en keek op naar de ober die onze Martini's kwam brengen. Van de mijne nam ik al een slok en ik keek vervolgens naar de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 22 2012, 10:01

Ik nam een slok van de martini die voor me neer gezet werd 'Jep, beter.' concludeerde ik, waarna ik even met een glimlach Liam aankeek. 'Bij mij zijn ze veilig,' zei ik waarbij ik hem prikte in zijn zij. Ik kom best een geheim bewaren als dat nodig was. Kort twijfelden ik over of ik mijn voeten naast me op het bankje zou leggen, gezien het niet bepaald gewenst was waarschijnlijk, maar sinds wanneer trok ik me daar iets van aan. Ik vouwde mijn benen op de bank en keek even kort naar Liam. Ik was echt ongelofelijk nieuwsgierig naar wat hij van plan was. 'Ik ben trouwens voor vanavond nog jouw verassing uitvoeren,'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 22 2012, 10:07

Ik keek hem quasi twijfelend aan, maar beet daarna toch op mijn lip en stak mijn pink door de zijne. 'Hell yeah,' giechelde ik en grijnste blij toen er een nieuw drankje op tafel stond. Al snel had ik dus al een slokje genomen en keek alledrie vrolijk aan. Ik was zo blij dat Liam en Elisa zo gelukkig met elkaar waren. En ik was ook zo blij dat ik Sebastiaan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 22 2012, 10:22

Ik lachte even en drukte een liefhebbend kusje op haar neus. Waarna ik weer naar de andere twee luisterde. 'Naugthy teacher ad innocence student straks spelen, Elisa? Of wat hoor ik daar nu?' Even grinsde ik, maar dat verraadde juist dat ik haar plaagde en nam ook een slokje van mijn drankje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 22 2012, 10:34

'Ja ja Seb, want ik ben zooo'n ontschuldige leerlinge, vind je ook niet?' lachte ik. Opnieuw nam ik een slok omdaarna Liam zijn hand ook met mijn andere hand vast te nemen en een beetje met zijn vingers te spelen. 'Niet zo slim hoor Meneer Davis, bij Mevrouw Green-bijna-Vaugh en Meneer Vaugh dat ik morgen heel toevallig gelijk met u ziek ben.' glimlachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimema apr 23 2012, 09:53

Ik glimlachte om hun woorden en nam stilletjes was slokken van mijn drankje, die tevens stukken beter smaakte dan de vorige. Zijdelings keek ik Sebastiaan even stiekem aan. Ik wist dat ik snel afhankelijk werd van mannen, maar dat mijn hard zo veroverd kon worden dat ik werkelijk ging trouwen, had ik nooit verwacht. Maar wat was ik er toch blij mee. Ik lachte alweer om hun woorden en speelde ondertussen met de ring om mijn vinger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 24 2012, 07:44

Ik grijnsde enkel en keek Elisa aan. 'De directeur is niet blij met onze verloving; hij denkt dat de geruchten van stomende seks op de turntoestelen waar is. Of deels toch.' Ik lachte weer. 'Elisa, je bent mijn beste student ook al kom je bijna nooit opdagen. Lapt ze dat jou soms ook, Liam?' Hierbij keek ik even naar Igraine die met haar ring speelde. Zacht tekende ik een hartje op haar bovenbeen. 'Hallo Iggie?' fluisterde ik even zoet en hoog bij haar oor. Het was het liedje dat speelde; een oude klassieker Dakota van Stereophonics waar ik echt van was geweest in de tijd toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 24 2012, 08:07

Ik glimlachte ook, maar voelde toch weer een steek van ongerustheid door mijn lichaam trekken. 'De directeur heeft me zelfs al paar keer gewaarschuwd dat als er nieuwe roddels bij komen, dat ik dan mijn baan verlies,' zei ik zachtjes. 'Maar ik kan er ook niets aan doen dat die kinderen dat allemaal verzinnen.' Ik keek Sebastiaan aan en glimlachte nu overtuigend. 'Hallo Seb,' fluisterde ik terug en hield de hand die het hartje tekende stevig vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 24 2012, 08:24

'Seb, ik moet je teleur stellen dat je in het gezelschap bent van de enige twee docenten waarvan ik nog geen les gemist heb,' Ik glimlachte kort. 'Iggie, je kan het die man ook gewoon laten vergeten hé.. Of laten denken dat hij het goed vindt, of hem het laten negeren' hielp ik haar herinneren. Hij was een keer wezen peilen bij mij hoe het zat tussen mij een Liam, ik had hem simpelweg gezegd zich niet met mijn relatie met Liam te bemoeien en dat deed hij nu ook niet.
___
DANKJE LAURA DAT NUMMER MOEST IK NOG HEBBEN!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Cocktailbar - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Cocktailbar   De Cocktailbar - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Cocktailbar
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: