Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Burnt Beans

Ga naar beneden 
+8
Eli
Zoë
Eleanor
Elisa
Liam
Igraine
Alicia
Arthur
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimeza jun 30 2012, 10:59

Ik glimlachte even, maar nam mijn portomonnee toen zij al betaalde. 'Hier,' zei ik terwijl ik de helft nam en het op tafel legde. 'Vond je het parfume trouwens lekker dat op je trap stond aan het einde van je verjaardag?' ik glimlachte even schaapachtig want ik wist niet of ze had geweten dat het van mij afkomstig was en was toch nieuwsgierig geweest naar wat ze ervan had gevonden. Soms was ik echt maf...
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimeza jun 30 2012, 11:11

Ik keek haar bestuderend aan, maar schudde toen glimlachend mijn hoofd. 'Niet mijn normale geurtje, maar heerlijk zoet.' Hierbij schoof ik het geld terug naar haar. 'Bedankt nog. Wauw, ik heb me echt lang zitten afvragen wie het was. Da je me zelfs nog een cadeau kocht! Had ik niet voor jou gedaan hoor.' Dat laatste plaagde ik, maar er zat een kern van waarheid in aagezien ik nooit mijn best had gedaan om haar te leren kennen. Staat leuk vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimeza jun 30 2012, 11:23

Ik keek haar even aan toen ze er geld terug schoof en stopte het terug in mijn portomonnee, ik had geen zin in een discussie daarover. Kort glimlachte ik en haalde ik mijn schouders op. 'Ik vond niet dat ik het kon maken te komen en je niets te geven. Was eigenlijk van plan om niet te komen, maarja...' het was weer eens anders gelopen dan ik had gehoopt. 'Wel lastig, ik wist wel een cadeau, maar dan denk ik dat ik nu in een kist onder de grond had gelegen. En ik had je waarschijnlijk niet uitgenodigd, wou het dit jaar ook enkel met Frances, Dan en Teoh vieren... Maar dat ging niet door.' biechtte ik zonder te veel nadenken op waarna ik een stukje van mijn Browne afbrak en in mijn mond liet verdwijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimezo jul 01 2012, 21:22

Ik dronk van mijn chocomelk en verwerkte de woorden die ze zei, want werkelijk was het een mond vol. 'Dus wat is het cadeau? En waarom niet? Je maakt me enkel nieuwsgierig!' Weer dronk ik verder e leoelde de slagroom weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimema jul 02 2012, 10:55

De laatste tijd ja dik amper echt met mensen gepraat. Sowieso amper met iemand gepraat, waardoor ik er nu veel te veel uit liet floepen zonder er al te veel over na te denken. 'Een shirt... Met een tekst...' ik had er serieus over gedacht een shirt te bedrukken en had me eigenlijk enkel laten tegen houden doordat Teoh er niet zo blij mee zou zijn als ik dat had gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimedi jul 03 2012, 10:03

'Niet origineel. Ik heb ooit een T-Shirt gekregen met de tekst: Beware of the bitch inside me.' Ik keek haar aan en grijnsde. 'Een jongen uit het footballteam. Het is in iedergeval een erg lang verhaal dat je liever niet aanhoort. Maar ga verder?' Hierbij dronk en at ik weer verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimedi jul 03 2012, 10:11

'Het was meer in de trant van "Houd je vriend uit mijn buurt want ik zoen hem", ik had al een tekst klaar liggen, weet niet meer precies wat.' zei ik toen ze zei dat ik het verder mocht zeggen. Ik sloot mijn handen om mijn kop en nam een slok. Beware of the bitch inside me vond ik dan toch minder erg om te krijgen. Ik bedoel er waren mensen die uit zichzelf een shirt kochten met "bitch" in koeienletters.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimedi jul 03 2012, 10:50

'Ai, hard. Uiteraard geef ik je meer als het recht om dat te doen. Ik... Ik kan nogal slecht om met de aandacht van mannen en val somsgemakkelijk verliefd. Niets helpt er tegen en dat shirt stopte ne waarschijnlijk ook niet.' Ik zuchtte en dronk weer verder. Als ik een cadeau voor Alicia zou moeten verzinnen.... Wauw. Echt lastig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimedi jul 03 2012, 11:04

'Ik keek haar even aan, 'Het lag echt niet enkel aan jou hoor,' besloot ik hardop toe te geven. Ik wist best dat Teoh er ook zo een invloed in had gehad en waarschijnlijk had ik er ook niet voor gezorgd dat het niet zou gebeuren. Een hap van de brownie verdween in mijn mond. Ik vond het niet eens erg om zo met Eleanor te zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimewo jul 04 2012, 05:13

'Nee, maar toch het meeste wel. Achteraf zou het niks met Teoh worden. Nu zal het nooit iets worden. Echt, Alicia. Jullie waren een mooi stelletje... Wat is er gebeurd als ik vragen mag?' Hierbij at ik het laatste stukje van mijn brownie op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimewo jul 04 2012, 06:04

'We zijn nogsteeds een stelletje, geloof ik...' Zuchtte ik. Ik roerde door mijn chocolademelk terwijl ik nadacht over of ik het ging zeggen of niet. 'Je mag het vragen, maar ik ga je vraag denk ik niet beantwoorden.' besloot ik. Ik nam een slok, maar twijfelde om het te vertellen. Enkel wist ik dat ik me dan schuldig ging voelen of nouja, ik zou het niet fijn vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimewo jul 04 2012, 07:00

Ik haalde mijn schouders op. 'Dan niet.' Een stelletje? Die twee makte ruzie als je ze samen zag of wel zag je ze helemaal niet samen. Hierbij keek ik naar de klok die er hing. 'Ik moet zo gaan. Mijn vader is weer in de stad.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimewo jul 04 2012, 07:06

'Laten we het er maar op houden dat het erger is dan wat er toen tussen jullie is gebeurd...' zei ik waarna de laatste hap van mijn brownie in mijn mond verdween en ik even op de klok die er hing keek hoe laat het was. 'Ja, ik moet zo ook maar weer eens richting huis gaan...' zuchtte ik,
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimewo jul 04 2012, 07:20

'Erg dat je vriendje zich laat kussen door een meisje, maar uiteraard jou wou. Heel erg. Drama.' Ja, ik was terug onvriendelijk geworden omdat Alicia afstandelijk deed. 'Later.' Hierbij nam ik mijn tas en liep weg.

- Gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimewo jul 04 2012, 07:28

Oké dat vond ik ronduit vreemd. Ik had Frances er nog niets over verteld en nu verwachtte ze dat ik haar ging vertellen wat er was gebeurd tussen mij en Teoh? 'Dag Eleanor,' zei ik toen ze weg liep en rolde kort met mijn ogen. Het restje chocolademelk dronk ik op waarna ik ook ging.

-Gone-
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimevr sep 28 2012, 09:57

New

'Mijn kleine stalker hé? Klinkt niet verkeerd.' Daniël liet haar los en liep zo naar binnen. Als ze hier kwamen namen ze altijd het tafeltje bij het raam met de verwarming. Meestal kwam hij hier dan ook niet in de zomer. Enkel als de koude buiten hem teveel werd. 'Ik heb echt zin in een cappuccino! Enne, ik trakteer wel dit keertje.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimevr sep 28 2012, 11:51

'Je moest eens weten hoe eng ik kan zijn.' merkte ze geheimzinnig op. Eigenlijk alleen maar met de intensie hen te plagen. Ze nam plaats aan het tafeltje waar ze eigenlijk altijd zaten aan de kant waar ze ook eigenlijk altijd zat. 'Ik twijfel.' zei ze plots hardop. 'Warme chocolademelk met heel veel slagroom en misbruik maken van dat jij trakteert, of een Mokka Cappuccino.' dacht ze hardop. Ze bewoog even haar mond een en weer terwijl ze nadacht. 'Ja, mokka cappuccino it is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimeza sep 29 2012, 23:40

Daniël maakte de bestelling en keek toen naar Alicia. 'Ik zou toch eerder voor de chocomelk gegaan zijn hoor. Dan konden we delen.' Hij grijnsde, maar had zichzelf nog op een chocolade brownie getrakteerd. Hierbij glimlachte hij naar haar. 'Dus wat ga je nog doen dit weekend buiten werken ?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimezo sep 30 2012, 06:41

'Delen gaat zo ook prima hoor, met die brownie van je.' lachte ze. Met een glimlach keek ze hem even aan. 'Ik heb eigenlijk verder geen plannen voor het weekend... Jij wel?' vroeg ik nieuwsgierig. Ze schoof een pluk haar achter haar oor terug die eigenwijs voor haar gezicht was komen te hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimezo okt 14 2012, 10:01

'Nee, dat gaat niet! Al gezien hoe een grote jongen ik ben?' Dan begon te lachen nadat hij gerealiseerd had dat het wel erg dubbelzinnig klonk. 'Oké, sorry. Emh, Zoe komt morgen. Ik heb min of meer een verrassing voor haar gepland. Heerlijk samen zijn met chocolade koekjes en massage-olie. That's how we roll.' Met een glimlachje keek hij haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimezo okt 14 2012, 10:28

Alicia moest lachen toen ze zich realiseerde hoe dubbel dat klonk. 'Alsof ik niet tegen jou op kan, grote jongen van me.' ze jatte een stukje van zijn brownie en liet het in haar mond verdwijnen. 'Ik hoef geen details, maar jullie gaan het vast heel gezellig hebben.' Met een tevreden glimlach keek ze hem aan. 'Heb jij trouwens zin om een keer bij mij of ik bij jou te komen slapen? Ik heb stiekem best wel behoefte aan ijs, actie films, doelloos praten, een kussengevecht en pannenkoeken met een hele hoop zoetigheid erop als ontbijt.' met een vragende blik keek ze hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimema okt 15 2012, 06:18

Daniel grijnsde even naar Alicia en gaf haar een duwtje. 'Je moet niet meteen gaan denken dat we seks gaan hebben of weet ik veel waar jou hoofdje nu aan denkt.' Hierbij nam hij ook een hap van zijn brownie en dacht na. 'Ja, ik heb het nog redelijk rustig nu dus dat kunnen we wel eens doen. Wanneer wou je?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimema okt 15 2012, 06:36

Ze stak haar tong uit toen hij haar een duw gaf. Alicia sloot haar handen om haar kopje en keek hem aan terwijl ze nadacht. 'Niet dit weekend maar het weekend daarna? Eigenlijk jammer dat halloween niet in het weekend is. Ik heb nog een leuk masker om mensen te laten schrikken als ze langs de deur komen.' Jaren geleden had(den) ze dat een keer gedaan. Achter het raampje bij de deur zodra de kinderen weg liepen. Kinderen die niet al te jong waren althans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimema okt 15 2012, 09:22

'Ik en Zoe dachten misschien om een feestje te geven aangezien we 1 jaar samen zijn of op zijn minst naar een Helloweenfeestje te gaan... Dus als het niet in dat weekend is dan wil ik het gerust. Het spijt me... Het is gewoon nogal speciaal voor ons. Ze is echt dé ware volgens mij, Alicia.' Nog nooit had hij zo'n drang gevoeld naar een vrouw dan naar Zoe. 'Jammer van ons maskerpret. Was echt vet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitimema okt 15 2012, 09:34

'Oja! Ah wat leuk,' er verscheen een glimlach rond haar lippen. 'Weet je, stiekem ben ik daar best jaloers op...' er lag nog een glimlach rond haar lippen, maar ze meende het wel. 'Jullie zijn zo lief samen.' Ze nam een slok uit haar kopje. 'Kijk maar wanneer je Alicia-tijd hebt, dat komt wel goed.' Opnieuw jatte ze een stukje van Dan zijn brownie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Burnt Beans - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 10 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Burnt Beans
Terug naar boven 
Pagina 10 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: