Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

De brug

Ga naar beneden 
+7
Zoë
Arthur
Elisa
Igraine
Sebastiaan
Meg
Eleanor
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Volgende
AuteurBericht
Eleanor

Eleanor

Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De brug       - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimema apr 09 2012, 01:36

'Hopelijk blijven we gespaard. Niet doen; datkietelt!' Ik nestelde mijn armen ook om hem heen en keek hem aan waarbij ik even dichter ging zitten. Hierdoor kon ik hem knuffelen. Niet slechts omhelzen. Zacht drukte ik een kusje op zijn wang. Hij had geen idee hoe lief hij was. Hoeveel nood dat ik had aan die woorden op sommige momenten. 'Bedankt, je bent echt een schatje! En ik ben er natuurlijk ook voor jou. Voor wat dan ook.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur

Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimema apr 09 2012, 01:51

'Ik stop al!' Triomfantelijk keek ik haar aan en prikte nog een keer plagend in haar zij toen ze me knuffelde. Mijn grijns verzachtte meteen in een grote glimlach en ik streek even over haar arm om vervolgens door haar haar te warren. 'We houden elkaar wel overeind.' stelde ik en zette mijn blikje weg om haar nog een fatsoenlijke knuffel te geven. Het was vreemd hoe ze zo'n hoge knuffel factor had en tegelijkertijd ongelooflijk afstandelijk kon zijn, maar ik dacht dat ze nu waarschijnlijk minder afstandelijk zou zijn. Zo leek het in ieder geval wel.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimema apr 09 2012, 02:04

Ik giechelde enkel door nog het prikje en vond het heerlijk om hem zo zien te glimlachen. Enkel kon ik er niet mee lachen dat hij mijn haren naar de knoppe haalde. Doordat hij me knuffelde duwde ik hem op de grond waardoor ik boven hem hing. Met een beetje geluk was het me half gelukt. Mijn gezicht hing ik boven het zijne. 'Oh ja? Ik denk dat ik zonet je naar onderduwde.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimema apr 09 2012, 02:14

Als snel lag ik op de grond, ik had niet verwacht dat ze omver zou duwen, natuurlijk had ik haar wel tegen kunnen houden, tenminste, dat dacht ik. ''Sorry, genade, ik zal nooit meer aan je haar zitten?' Ik hield mijn handen op, als teken van overgave en zette mijn onschuldigste lach op.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimema apr 09 2012, 02:25

Even leken mijn lippen over die van hem te willen streken, maar ik wist dondersgoed dat dit een leekracht was. Het was Arthur. Een jongeman die het niet leuk zou vinden. Ik rolde weer van hem af en bleef naast hem liggen. Verwonderd dat ik echt mijn lippen op die van hem wou drukken. Ergens was het compleet verstaanbaar.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimema apr 09 2012, 02:28

Er viel een stilte tussen ons in en ik kon niets anders dan naar haar ogen te staren, naar haar wimpers, naar haar mond. Verward keek ik weg en lachte opgelucht toen ze weer van me af rolde. Een vreemd gevoel ging door me heen toen ik met mijn ogen gericht op de brug haar aura bekeek. Ik pakte haar hand en kneep er zachtjes in, omdat ik niets wist te zeggen en dit me beter leek dan woorden.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimema apr 09 2012, 02:35

Ik wist dat hij naar me keek, maar mijn ogen bleven op de brug gericht. Opeens voelde ik me ziek, draaierig zoals daarvoor. Nee, ik voelde me enkel vreemd. Het was raar om tot de ontdekking te komen dat ik opeens weer over een andere jongen heen leek door een man. Een man die iets weg had van een jonge Heath Ledger. En die was sexy. Ik kneep terug en keek hem hierbij aan en glimlachte enkel naar hem.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimema apr 09 2012, 08:23

Nog steeds leek ik niet tot haar aura door te dringen, maar ik wilde niet toegeven aan mijn verdenkingen dat ze anders was, dus schreef het toe aan haar geslotenheid. Op het moment dat ik haar kneep terug in mijn hand voelde, kwam de eerste druppel op mijn vrije hand neer. Geërgerd keek ik op naar de lucht en ging wat overeind zitten. 'En het was nog wel zulk mooi weer.' mompelde ik.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimema apr 09 2012, 09:09

Ik liet hem los en stond op. 'Kom mee.' Hierbij liep ik meer naar de brug waar we onder konden schuilen. Met een glimlach keek ik even hem aan, maar al snel liep ik met al de rest van drinken en eten weer weg van hem.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimedi apr 10 2012, 03:52

Tevreden keek ik op naar de brug die nu de meeste regen tegenhield, maar toen ik me op Eleanor wilde richten, zag ik dat ze al weer weg liep. 'He, Ellie, waar ga je heen?' Geirriteerd keek ik naar de regen, maar liep toen uiteindelijk toch van mijn schuilplek weg om achter haar aan te gaan. Een nat pak dat kon ik wel hebben.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimedi apr 10 2012, 20:46

Met een glimlach draaide ik me om aangezien ik me kostelijk amuseerde. 'It's Raining Men! Hallelujah! -It's Raining Men! Amen! I'm gonna go out to run and let myself get absolutely soaking wet!' Enkel liep ik naar de boskamnt waar een klein oud jagershuisje in de boom was gevestigd waarbij ik ij schoenen uitdeed en hierin klom. mijn kleren waren inderdaad goed net, maar ik vond het wel grappig.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 11 2012, 09:13

Dit ging je niet menen? Liep ze vrijwillig de regen in en oh - . Verbaasd keek ik toe hoe Eleanor de boom in klom. 'He! Kijk uit, bezeer je niet!' riep ik haar na terwijl ik naar de boom snelde. Ik staarde enkel naar boven totdat ik me realiseerde dat ik had gezegd niet te willen nadenken vandaag, maar gewoon te doen waar ik zin in had. En stiekem had ik best veel zin om mijn pak nat en vies te laten worden en in bomen te klimmen. Grijnzend zette ik de achtervolging in.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 11 2012, 09:26

Boven wachtte ik hem op met een blikje in mijn hand en mijn jasje en schoenen uit. Puur om ze te laten drogen. Ik lachte hem uit omdat hij nat was. 'Staat je beter; minder netjes, minder perfecter.' Met een glimlach keek ik hem aan en rijkte zijn blikje uit.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 11 2012, 09:34

Ik moest toegeven dat ik niet meer zo soepel was, ik had een hekel aan sporten, dus ik klom nogal onhandig het huisje in. Eenmaal naar binnen geklommen glimlachte ik stompzinnig naar Eleanor, ik voelde me nogal klunzig en nat en modder. Maar goed, daar kwam ik wel over heen. 'Beter, huh?' merkte ik grijnzend op en trok mijn jasje uit en stroopte de mouwen van mijn overhemd op. 'Perfect is het nooit geweest.'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 11 2012, 09:41

Enkel keek ik naar wat hij deed en dronk slechts om me weer af te leiden. 'Arthur, lieve Arthur, je lijkt op de jongere versie van Heath Ledger. Dat vind ik toch. Zoals in 10 Things I Hate About You. Enkel is jou haar korter en je kledingstijl netter, mooier. Gelukkig maar anders zat je al in een vervroegde midlifecrisis.' Ik keek hem enkel aan met een plagerige grijns. 'Mijn verjaardag komt eraan, weet je. Maar bij deze nodig ik je uit. Ook al ben ik overtuigd dat je niet kan of wilt komen.'
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 11 2012, 20:40

Sceptisch luisterde ik naar haar woorden terwijl ik zelf ook wat dronk en schudde toen lachend mijn hoofd. 'Ik krijg dat toch niet uit je hoofd, dus ik zal mijn mond er maar over houden.' Grijnzend nam ik nog een slok en duwde plagend met mijn schouder tegen die van Ellie aan. Ik keek haar aan toen ze het over haar verjaardag had en dacht er even over na. Ik wist niet of ik zo graag door leerlingen omringd wilde worden, maar ik wilde er wel voor Ellie zijn. 'Ik neem de uitnodiging graag aan.'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimedo apr 12 2012, 02:30

Ik keek hem met een glimlach aan. 'Echt?! Leuk.' Ik grijnsde en duwde hem zachtjes terug. 'Dan bent u uitgenodigd op de after-part. Als je niet graag hebt dat je tussen een boel dronken tieners ronddwaald. Ik wil geen roddels of problemen voor jou door mij.' Enkel leek ik naar zijn lippen te staren en kreeg dat nu pas door. 'Die zin sloeg nergens op. De boodschap hopelijk wel. En nee, je kan me niet van gedachten laten veranderen. Ik hou ervan om te krijgen wat ik wil en gelijk krijgen dus ook al helemaal.'
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimevr apr 13 2012, 04:18

'Mooi, dan ben ik er, maar ik zal op tijd weg gaan voor ik dronken leerlingen ga meemaken.' antwoordde ik tevreden. Ik vond het prima om met leerlingen om te gaan, ik was toch niet zoveel ouder, maar ik hoefde ze echt niet dronken of al aangeschoten te zien. 'En hou Zoë uit mijn beurt, als ze mij niet zelf versiert, probeert ze me wel andere meisjes aan te slijmen.' zei ik grijzend en keek haar veel betekenend aan, zij wist vast net zo goed dat Zoë een goed woordje voor haar had gedaan.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimevr apr 13 2012, 05:43

Ik glimlachte onschuldig, maar mijn wangen liepen rood aan. Het weerhield hem niet van met me om te gaan. 'Wel, als Zoë dat probeert te doen ren je beter weg. Danny zal je niet sparen.' grapte ik lichtjes waarna ik hem aankeek. 'Het was echt niet mijn idee... Ze vond dat ik het erop moest wagen en waarom dan ook niet met een leerkracht. Wel, dat kind is geschift, maar daarom hou ik van haar. Het was niet mijn idee, maar achteraf vind ik het helemaal niet erg dat ze het heeft gedaan.' Enkel keek ik weer naar mijn handen. 'Had jij er een probleem mee?'
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimevr apr 13 2012, 05:58

'Ik kan niet ontkennen dat Zoë een bepaalde gekheid bezit, maar ze heeft een hart van goud.' Ik sloeg een arm om haar heen en glimlachte. 'Ik had eerst mijn bedenkingen, maar ik ging ook met Zoë om, en nu ben ik alleen maar blij dat ze ons een beetje gepushed heeft.' Ik gaf een kneepje in haar arm en keek naar de lucht die al wat lichter begon te worden, de regen zou zo stoppen.
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimevr apr 13 2012, 05:58

MWAHAHAHA IK WIST DAT MIJN GOEDE WOORDJE GOED GING UITPAKKEN. (oke. sorry voor de onderbreking)
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimevr apr 13 2012, 06:04

Toen Arthur een arm rond me heensloeg, leunde mijn hoofd zachtjes op zijn schouder. Enkel leek hij mij niet op te merken aangezien hij naar de lucht keek. Hierbij drukte ik een kusje in zijn hals. Een kusje dat lateraf vergeten kon worden als hij dat wou. 'Maar al te blij,' fluisterde ik zachtjes alsof iemand ons zou kunnen horen.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimevr apr 13 2012, 06:12

Ik voelde haar, haar tegen mijn arm kriebelen en ik moest mijn ogen strak op de lucht gericht houden om niet naar haar te gaan staren. Ik was zo op de wolken gericht dat ik de kus niet aan had zien komen en ik was dan ook meer dan verbaasd wat er gebeurd was. Met veel moeite hield ik mijn blik naar buiten gericht en kon ik mijn emoties niet verraden op mijn gezicht. Als ik zou doen alsof het niets was, zou het ook niets zijn, hield ik me voor.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimevr apr 13 2012, 06:18

Enkel wachtte ik op een reactie, maar Arthur leek niets te deren van wat ik daar zonet had gedaan. Ik kon hem niet kwalijk nemen. Ik nam het hem toch wel kwalijk. Even streek ik nerveus door mijn haar waarna ik naar een blikje bier zocht dat van mij open was. Eenmaal gevonden haalde ik mijn hoofd van zijn schouder en maakte terug afstand tussen ons in. Geen idee wat ik nu moest doen. Waarom kon ik mezelf toch niet inhouden?
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitimeza apr 14 2012, 08:52

Opmerkend dat Eleanor nogal wat ruimte tussen ons in merkte, pakte ik ongemakkelijk mijn blikje bier weer. Het was vast niets, ik beelde het me vast in dat Eleanor een gekwetste blik had. Ik kon het ook niet checken door middel van haar aura, daar kreeg ik nog steeds geen toegang tot. Ik nam een slokje en schraapte daarna mijn keel. 'En wat heeft Ellie altijd al willen hebben voor haar 18e verjaardag?' Tenminste, ik nam aan dat ze 18 werd.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 6 Icon_minitime

De brug
Terug naar boven 
Pagina 6 van 14Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: