Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

De brug

Ga naar beneden 
+7
Zoë
Arthur
Elisa
Igraine
Sebastiaan
Meg
Eleanor
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Volgende
AuteurBericht
Igraine

Igraine

Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De brug       - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 03 2012, 03:28

'Ehm, misschien een café pakken? Of het schoonheidscentrum? Jij mag kiezen.' Grinnikend stond ik weer op na het rollen en trok mijn jurkje aan. Natte plekken vond ik nooit zo erg, het zei gewoon dat je had gezwommen. Ik deed de rits dicht en stapte in mijn hakken. Mijn vlecht maakte ik los en liet ik met brede krullen over mijn rug hangen. Ik pakte mijn tas en deed hem om mijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa

Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 03 2012, 03:35

Zomers had het me niet uitgemaakt, maar nu was het winter. Ik trok mijn jas aan en mijn schoenen en dacht even na. 'Ik heb wel even genoeg modder gezien,' lachte ik, 'laten we een café pakken.' ik glimlachte even en keek haar aan. 'Zelfs met nat haar ben je prachtig.'

Igraine

Igraine

Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 03 2012, 03:46

Ik trok ook mijn jasje aan en giechelde speels, terwijl ik op haar rug sprong. 'Hup paardje, op naar een café.' Ik woelde even door haar haren en begon aan een vlecht. 'Je bent altijd mooi Eliesje.' Een kusje drukte ik op haar kruin en moest opnieuw giechelen. 'We hebben ons modderbaden al gehad.'
Elisa

Elisa

Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 03 2012, 04:26

Ik lachte toen ze op mijn rug sprong en huppelde een paar passen overdreven. Mijn handen klemden haar benen vast hoewel dat niet nodig was. Ik controleerden kort of ik alles had en sprintte vervolgens, met hakken en al, weg. Binnen enkele seconden waren we bij de bewoonde rand van Mystic Falls waar ik stopte om weer mensentempo aan te nemen. Ik wist dat hier vlakbij een café zat, Queen of hearts. Daar konden we wel heen.

-Gone, ga maar verder dat (:-
Arthur

Arthur

Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimedi apr 03 2012, 07:44

Nieuw

Eenmaal bij de brug aangekomen keek ik bewonderend naar het glinsterende water, het viel me nu pas op dat het eigenlijk prachtig weer was. Ik liep Eleanor alvast voor en ging het pad af om onder de brug uit te komen. Vroeger, toen ik jong was, had ik hier veel tijd rond gebracht, met Ariana. Maar dat was toen en dit was nu. Blij lachte ik naar Eleanor. 'Zo, snak je al naar de chocola?'
Eleanor

Eleanor

Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimedi apr 03 2012, 08:54

Ik keek hem met een grijns aan en knikte. Hij had slechts me uit gedachten gehaald. Het was werkelijk een prachtig plekje. Ik zette me neer in het gras en staarde even naar de wolken. 'Jij zin in je biertje?' Ik scheurde het zakje open en at mijn snoepje op.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimedi apr 03 2012, 18:42

Ik nam plaats naast Eleanor en knikte als antwoord. 'Graag.' Één blikje maakte ik los van de andere en opende hem waarna het een sissend geluid maakte. Vlug dronk ik het schuim op voor het over de randen zou komen. Daarna staarde ik met een tevreden glimlach over het water en naar de lucht, dit was veel beter dan thuis toetsen na kijken.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimedi apr 03 2012, 20:39

Ik keek naar hem. Hij leek zo vredig en ergens gelukkig. Alsof hij het echt niet erg vond om met me op te trekken. Rustig liet ik me naar achtervallen zodat ik lag en strekte mijn lichaam uit. Het voelde zo goed. 'Proost op de gebroken harten!' Enkel glimlachte ik even verontschuldigend naar Arthur en keek daarna naar het water. Het voelde alsof er niet veel gezegd moest worden.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimewo apr 04 2012, 02:12

Glimlachend keek ik om naar Eleanor die achterover was gaan liggen. Ik hief mijn blikje op. 'Proost, Ellie.' Ik was niet blij met dat gebroken hart, dat deel ontkende ik maar gewoon, maar ik was blij dat ik hier met Eleanor was. Weer voor me uit starend nam ik een slok bier en zette het blikje weg om vervolgens een steentje op te pakken en deze in het water te gooien. Op de een of andere manier voelde ik me hier en nu een stuk jonger, minder verantwoordelijk en minder serieus.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimewo apr 04 2012, 05:07

Ik keek hem enkel aan waarna ik mijn ogen sloot. Het was heerlijk om hier te liggen en niet alleen te moeten zijn. 'Raar, maar waar: Ik veol me rustig als ik bij jou ben. Toch hier terwijl daarnet alles een chaos leek. Bedankt dus.' Ik kwam recht en nam ook een blikje bier waarna ik een sigaret opstak. Het mocht ongezond vandaag.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimewo apr 04 2012, 08:01

'Geen dank, ik geloof dat het gevoel wederzijds is.' Ik schonk haar een vriendelijke lach en keek naar de sigaret die ze opstak en de opstijgende rook. Zelf nam ik weer een slok bier en hoorde dat er boven ons mensen de rivier overstaken over de brug. Het klonk hol en het echode en ik had de neiging om iets te roepen, te schreeuwen, maar daar was ik te kalm voor dus ik hield me stil terwijl de mensen boven ons lachend voorbij gingen.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimewo apr 04 2012, 08:08

Enkel liet ik een rookwolkje mijn mond ontsnappen waarna ik even naar boven keek. 'Over luidruchtig gesproken. Gedaan met de rust. Ik leunde op een elleboog en nam een paar trekjes. 'Wil je ook? Of liever een Maltezer?' Onschuldig keek ik hem glimlachend aan.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimewo apr 04 2012, 08:12

'Doe mij die maltezer maar, ik heb niet de beste ervaringen met roken.' Grijnzend keek ik haar aan en wachtte de maltezer af terwijl zelf dacht aan die keer dat ik geprobeerd had te roken, absoluut geen succes. 'Weet je, ik had nooit gedacht, na valentijnsdag, dat ik je nog eens zou zien buiten school. Niet dat ik er problemen mee heb, maar toch..' Ik had zelf eigenlijk geen idee waar ik nu op doelde.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimewo apr 04 2012, 08:42

Ik keek hem aan met een grijns waarna hem het zakje overhandigde. 'Vertel me er dan eens over? Hoewel ik moet bekennen dat ik geen goede ervaring heb gehad met het eerste trekje.' Bij zijn volgde woorden dacht ik even na. 'Hoezo? Ik dacht ook niet meer dat ik je zou zien aangeizen nja... Je opeens echt weg was. Terwijl ik dacht dat je terug zou komen.'
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimewo apr 04 2012, 21:07

'Laten we het er maar op houden dat ik het vreselijk vond.' Grijnzend keek ik haar aan en plette het lege blikje bier zodat het nog maar een schijfje was. 'Omdat ik dacht dat jij niet het persoon was die vrienden zou worden met een leraar. Ik dacht dat je daar geen behoefte aan had, daarom was ik ook weg gegaan die avond..' Ik keek haar even aan en richtte me toen weer op het water.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimewo apr 04 2012, 21:17

Ik luisterde, maar legde een hand op zijn wang en kwam voor hen zitten zodat we elkaar aankeken. 'Jij bent echt een chameur in de goede zin. Echt waar... Normaal ben ik niet gewoon om nieuwe mensen te ontmoeten en graag een band te scheppen. Maar met jou, leerkracht of niet, zou ik graag vriendschap sluiten. Daarbij gaat iedereen jaloers zijn dat ik mag omgaan met een van de knapste leerkrachten op school.' Ik glimlachte en liet mijn handen van zijn lichaam vallen, maar bleef zitten waar ik zat. 'Jammer dat je zo vroeg bent weggegaan. Ik zong later die avond. Met Teoh.' De naam kwam er weer pijnlijk uit. En ik wou enkel met die woorden een gesprek aan de lopende band krijgen.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimedo apr 05 2012, 04:07

Ik kon niet goed tegen complimenten, het liefst weerlegde ik ze, maar ik had zo gauw geen woorden om uit te spreken. 'Alle leraren mogen jaloers zijn dat ik vrienden ben met het interressantste meisje van de school.' Ik keek even naar haar handen en knikte toen. 'Inderdaad jammer, ik wist niet dat je kon zingen.' Vervolgens pakte ik één van haar handen. 'Dus kan ik je nu aan mijn ongelooflijk lange vriendenlijst toevoegen?'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimedo apr 05 2012, 04:16

'Om eerlijk te zijn wist ik dat ook niet.' Even lachte ik. Ja, was niet echt geweldig goed en geen gezeur over dat. Om zijn woorden daarvoor giechelde ik nog even zacht. Zijn hand die de mijne vastnam was heerlijk warm. Enkel keek ik hem aan. 'Als je me verteld wat de reden is. Misschien dan wel?' Met vrije hand ging even door mijn haar waarna ik hem enkel glimlachend aankeek. Ik probeerde te plagen, maar daar bleek ik ook al niet goed in.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimedo apr 05 2012, 04:24

Lachend shudde ik haar hand en liet hem vervolgens weer los. 'De reden; omdat ik je mag, omdat jij mij lijkt te mogen.' Ik pakte nog een malteser en at die langzaam op terwijl ik haar afwachtend aan keek. 'Kom op Ellie, ik wil niet alleen je leraar zijn, alsjeblieft?' Met mijn meest vriendelijke blik keek ik haar aan en hoopte op een positief antwoord.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimedo apr 05 2012, 04:36

Ik keek hem met een glimlach aan en drukte kort mijn lichaam als omhelzing tegen dat van hem. Met mijn armen rond zijn nek keek ik hem grijnzend aan. 'Bij nader inzien ben je geaccepteerd. En nee, Arthur. Je bent geen leekracht voor me. Nooit geweest en dat zal je nooit zijn aangezien ik geen Biologie krijg. De eerste keer dat ik ook echt met je sprak was op Valentijn. Op mijn moterkap met koffie en frisdrank en met een film die zwak was.' Ik liet hem los. 'Ik mag je, gekkie.'
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimezo apr 08 2012, 04:09

Ik had haar een klopje op ahar rug gegeven toen ze me een omhelzing gaf en keek haar vervolgens met een jongens-achtige grijns aan. 'Daar ben ik uitermate blij om. Behalve het deel met de zwakke film, als jij er niet was geweest had ik daar enkel mijn tijd verspild.' Grinnikend leunde ik wat naar achteren om Eleanor's gezicht te bekijken en voelde me voor het eerst in een lange tijd echt goed. 'Laten we er op proosten.' voegde ik opgewekt toe en pakte voor mijzelf een nieuw blikje en ook een voor Eleanor.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimezo apr 08 2012, 05:02

Ik hield mijn blikje nog voor dat nog meer dan vol was. Op een of andere manier voelde ik me niet in om te drinken. Echt, ik had geen zin om dronken voor hem te staan. Ik botste mijn blikje voorzichtig tegen het zijne. 'Proost op een prachtige, lange, leuke vriendschap. Whoehoe!' Terug liet ik me op de grond zakken en staarde naar de lucht. 'Jij was anders ook mijn reddende engel. Ik zat zo zielig en alleen te staren naar zoende koppeltjes en als ik de film volgde kreeg ik niet veel beters. Ik had ook niet kunnen gaan, inderdaad... Maar gratis film kan je niet weigeren.'
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimezo apr 08 2012, 22:41

Nadat ik mijn blikje had geopend klinkte ik die tegen die van haar aan en lachte zachtjes bij haar woorden. Daarna nam ik een slok en keek net zoals Eleanor naar de lucht. 'Jij kan eerder de engel genoemd worden, je zat daar, alleen, op een auto en zoals ik toen al zei had ik geen van beiden, noch een auto, noch een persoon om mee samen te zijn.' Ik draaide het blikje in mijn hand rond en dronk vervolgens nog wat. Het was een lage tijd geleden dat ik echt bier had gedronken, dat was vast tijdens mijn studie.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimezo apr 08 2012, 23:29

Ik keek hem enkel aan met een glimlach. Waarna ik hem een duwtje gaf met mijn schouder. Voorzichtig aangezien ik niet wou dat hij bier over zijn nette outfit zou krijgen. 'Die wolken zien er niet erg goed uit.' Hierbij zuchtte ik aangezien ik het wel leuk vond met hem. Bij hem. 'Hey, als je ooit weer een engeltje nodig hebt dan weet je me te vinden.' Hierbij grijnsde ik enkel waarna ik weer wegkeek.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitimema apr 09 2012, 00:25

Grijnzend naar haar duwtje prikte ik in haar zij en keek weer op bij haar opmerking. Het zag er inderdaad niet best uit. 'Misschien blijven we hier droog?' vroeg ik onzeker, twijfelend, want ik wilde nog niet weg gaan. 'En als jij het even niet meer ziet zitten of gewoon lol wil, ben ik er voor je.' gaf ik als reactie en omhelsde haar lachend toen ze weg keek.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De brug    De brug       - Pagina 5 Icon_minitime

De brug
Terug naar boven 
Pagina 5 van 14Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: