Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

De openluchtvoorstelling

Ga naar beneden 
+8
Sebastiaan
Alicia
Frances
Teoh
Elisa
Zoë
Liam
Igraine
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Frances

Frances

Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimema feb 20 2012, 07:11

'Als ik je aan de heerlijke pannenkoeken herinner wil je vast wel weer komen.' zei ik glimlachend en sloeg mijn armen over elkaar terwijl ik naast hem tegen de boom leunde en naar de lucht staarde. Ik pakte zijn hand vast en kneep er zachtjes in bij zijn laatste opmerking. 'Dat maakt niet uit, ik zorg wel dat dat niet gebeurt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine

Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimema feb 20 2012, 07:15

Ik voelde dat de toon was omgeslagen en keek hem even radeloos aan. 'Maar ik niet in hem, Seb. Ik zie hem als een vriend, meer niet.' Ik liet mijn schouders hangen door zijn woorden en kon mezelf wel pijn doen. Ik wou helemaal niet dat ik hem liet blijken dat ik dacht dat hij het alleen om mijn lichaam of om de seks deed, want ik wist dat dat niet zo was. Ik legde mijn handen op zijn wangen en keek hem recht aan. 'Alsjeblieft Seb, weet dat ik daar zo niet over denk. Ik wil je ook niet kwijt, echt niet.'
Sebastiaan

Sebastiaan

Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimema feb 20 2012, 11:53

Enkel sloot ik mijn ogen toen ze me aankeek en drukte mijn lippen zacht op die van haar. Ik was echt bang om gekwetst te worden, maar dat toegeven deed ik niet. Zacht streelde ik over haar been. 'Ik moest het maar niet opbrengen... Maar toen je zei dat je teveel praatten kwam het terug binnen. Gisteren dacht ik er ook aan, maar je wist zo snel mijn gedachten weer te verztten. Nu doelde ik by the way wel op je lichaam.' Ik keek haar speels en lachend aan.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimema feb 20 2012, 19:33

Ik keek hem glimlachend aan en drukte opnieuw onze lippen tegen elkaar aan. Daarna streelde ik zachtjes zijn schouders. 'Het is niet erg, als je iets wilt weten kan je het me altijd vragen, dat weet je. Ik heb geen geheimen voor je.' Ik lachte even zachtjes en trok mezelf weer dicht tegen hem aan. 'Dus zo snel kan ik je afleiden hè?' Speels keek ik hem terug aan.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimema feb 20 2012, 20:42

'Zal ik doen.' Weer glimlachte ik om de speelse blik en woorden. 'Heel er snel. Hoewel het wetenschappelijk nog nitpet bewezen is.' Weer kuste ik haar en streelde over haar wang. 'Ga je straks mee naar mij of ik naar jou?' Speels beet ik hierna op haar lip.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 21 2012, 02:46

'Gelukkig,' glimlachte ik en liet mijn vinger even onder zijn shirt dwalen. 'Al moet ik zeggen dat ik ook nogal snel door jou word afgeleid.' Na de kus draaide ik me om en duwde mijn rug tegen zijn borst aan. Mijn wang raakte de zijne en ik streelde langzaam en uitdagend met mijn lippen langs zijn kaak. 'Bij jou? Ik heb nu toch je sleutel.'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 21 2012, 06:50

Zacht streelde mijn neus tegen haar wang en legde mijn twee handen streelde over haar bovenbenen. 'Ja, dat je nu.' Zacht kuste ik haar hals. 'Jij leidt mij meer af.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 21 2012, 07:14

Bij de aanraking in mijn hals legde ik mijn hoofd op zijn schouder en zuchtte goedkeurend. Ik pakte zijn handen vast en verstrengelde die met de mijnen. Ik lachte zachtjes. 'O echt niet,' giechelde ik. 'Als ik les sta te geven en jij loopt langs, val ik gelijk stil en ben gelijk de draad kwijt. Kom maar met iets beters!' Ik nestelde mijn gezicht in zijn hals en drukte er een kusje op.
Logan

Logan

Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 21 2012, 07:15

Ik snoof even goedkeurend. 'Ja, die pannenkoeken waren ook echt lekker,' glimlachte ik, denkend aan die avond. Hoe rot hij begon, hoe goed hij ook weer eindigde. Ik hield haar hand stevig vast en keek naar de lucht. 'We zullen zien, Frances. Misschien ga ik wel veel ergere dingen doen,' zuchtte ik angstig.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 21 2012, 09:32

Ik grijnsde tegen haar wang aan en streelde zachtjes met mijn duimen haar handen. 'Nee dat kan ik inderdaad niet, maar ik kan wel oprecht zeggen dat ik van je hou. Dat jij de eerste ben waar ik me zo zeker bij voel. Laat staan dat ik me zo voel bij iemand anders.' Zacht kuste ik weer haar hals. 'Dus dat is genoeg of niet?'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 21 2012, 10:03

Ik luisterde ademloos naar zijn woorden. Had iemand dat ooit een me gezegd, laat staan ook echt gemeend? Nee, alleen Sebastiaan. En Seb was dan ook de eerste waar ik dat zelf ook voor voelde. Mijn ogen begonnen waterig te worden, maar ik knipperde ze weg. 'Ik had niets lievers dan dat kunnen zeggen. Natuurlijk is dat genoeg.' Ik draaide mijn lichaam zo dat ik weer zijn lippen kon bereiken. 'Ik hou echt van je,' fluisterde ik.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 21 2012, 10:37

Ik glimlachte en streelde even onder haar ogen. Vampieren konden niets voelen soms, maar huilen lukte nog net wel. 'Dat heb ik gemerkt, lieve Iggie.' Zacht fluisterde ik dit waarna ik weer haar lippen verroerde. God, ik hield van Valentijnsdag.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 21 2012, 10:45

Ik keek even verlegen naar mijn voeten, toen hij toch mijn tranen merkte. 'Oeps,' giechelde ik zachtjes en veegde snel mijn ogen af. Ik draaide me nu weer half om en kuste zijn lippen. Ik schopte mijn schoenen uit, zodat ik me comfortabeler - voor hem en voor mij - op zijn schoot kon nestelen. We misten de totale film, maar dat maakte me nu totaal niet uit.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 21 2012, 11:33

Ik nam haar vast, legde mijn armen ondersteunend en beschermend om haar. Haar lippen brachten een vlaag van koelte met zich mee. Heerlijk gewoonweg. Zacht kuste ik haar op haar slapen. 'Zullen we nog een beetje film volgen?'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 21 2012, 19:01

Zijn armen beschermend om me heen voelde zo verschrikkelijk fijn dat ik stiekem hoopte dat hij me nooit meer los zou laten. Ik knikte even bedenkelijk. 'Ach, hij is toch bijna afgelopen,' zei ik. Mijn vingers strelen over zijn armen en soms keek ik even achterom naar hem. 'One happy ending.' De film begon aan zijn aftiteling en een heel aanstekelijk liedje begon, zodat ik zachtjes mee neuriede.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 21 2012, 20:39

Ik keek even naar het scherm en gunde haar zo wat ''rust''. Het was moeilijk om haar niet aan te raken. Veel te aanstekelijk als je het mij vroeg. Weer drukte ik een paar kusjes in haar hals en schoof wat stof weg van haar schouder zodat ik die kon kussen.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimewo feb 22 2012, 04:21

Ik glimlachte bij de aanraking van zijn lippen in mijn nek en sloot mijn ogen, terwijl ik ervan genoot. Ik trok de deken iets meer omhoog en leunde tegen zijn borst aan. 'Beste valentijnsdag ooit,' fluisterde ik en opende mijn ogen weer, terwijl ik me half omdraaide om een kusje op zijn lippen te geven.
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimewo feb 22 2012, 05:17

'Nope, kan ik echt niet,' grinnikte ik en deed de deur van mijn auto open. Snel rende ik naar de andere kant, waardoor ik half over de auto viel, en opende de deur voor Alicia. Ik pakte haar hand vast en trok haar omlaag. 'We gaan mensen bespioneren, en vooral kleffe leraren en andere volwassene en dan foto's ervan maken en ze daarmee chanteren. Heerlijk!' Ik grijnste breed en trok haar tussen de auto's door.
Arthur

Arthur

Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimewo feb 22 2012, 10:15

Het was zo'n typische romantische komedie, die vooral oppervlakkig en niet serieus te nemen was. Het meisje naast me was zoveel onverwachter en interessanter dan de personages op het scherm die uitermate stereotype waren. Daarom kon ik het dus ook niet laten om soms mijn blik op haar te werpen en ondertussen haar aura door te speuren. Opvallend was dat net als bij zommige andere personen hier in Mystic Falls haar aura niet erg duidelijk was. Ik kreeg het idee dat dit allemaal nogal heel toevallig was, maar daar besteedde ik nu niet te veel aandacht aan.
Frances

Frances

Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimewo feb 22 2012, 10:37

Ik bekeek Logan's gezicht bezorgd en richtte me toen weer op de donkere hemel boven ons. 'Nee, Logan, ik zorg wel dat er niets kan gebeuren.' Ik had op dat moment besloten dat ik hem zou beschermen, voor zichzelf, maar ook voor anderen. Er moesten wel iets van beschermingspreuken zijn die iets binnen hielden, maar ook niets binnen lieten of anders kon ik zelf rond de plek lopen waar Logan was. Er zou in ieder geval iets zijn dat ik kon doen.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimewo feb 22 2012, 11:13

Toen ik mijn hoofd ophefde, keek ik in die speciale ogen waarna ik haar een klein kusje teruggaf. 'Misschien komen er betere, maar die zal ik vast en zeker met jou spenderen.' Ik glimlachte en stak een lok achter haar oor. 'Wat denk je ervan om even naar dat feestje te gaan straks en daarna naar mij?'
Eleanor

Eleanor

Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimewo feb 22 2012, 11:22

Eerst was ik er onzeker overgeweest, maar opeens begon het me te dagen dat hij naar mij keek. Een klein glimlachje sierde om mijn lippen, maar ik keek naar het scherm. De film zou zo gedaan zijn. Toch kon ik het niet laten en mijn hoofd te draaien. Goddamit! Die man had iets zo aantrekkelijk. Vast en zeker speelde mijn hormonen op al de zoenende stelletjes en het feit dat hij ouder was, in. Ik vond het fijn als de man ouder was op een of andere manier. 'Betrapt! Het scherm is daar,' plagend, maar onschuldig, kwamen de woorden uit mijn mond en wees ik hem naar het scherm. 'Hij is eigenlijk best klote; jaloers op al degene die wel een Valentijn hebben.'
Alicia

Alicia

Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimewo feb 22 2012, 12:34

Ik stopte Teoh even terwijl hij me tussen de auto's doortrok. 'Je bent echt gestoord,' zei ik met een glimlach, hoewel het meer leek op fluisteren. Ik ging op mijn tenen staan om mijn lippen op die van hem te drukken en legde daarna mijn hoofd in een knuffel tegen zijn schouder. 'Sorry, maar ik wil dit gewoon nooit vergeten,' zei ik met onbewust dezelfde zachte stem. In mijn ogen was hij perfect. Ondanks dat hij dronk en ik niet, en dat hij spijbelden en dat hij niet stil zittend een film kon kijken.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimewo feb 22 2012, 19:08

Ik moest breed glimlachen om zijn woorden en streelde even over zijn gezicht. 'Allemaal prachtige dagen. Stiekem voelt het samen met jou elke dag Valentijn.' Mijn lippen raakte de zijne even zacht, om daarna steviger in de kus te gaan. Ik knikte instemmend. 'Ik verheug me er nu al op.'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitimewo feb 22 2012, 21:19

Ik deed de stof van daarnet weer goed waarna ik wat vingers onder haar kleedje liet blijden. Erg subtiel en streelde daar de blote huid. Misschien was ik bezeten. Bezeten door Igraine en zeker haar lichaam. Ze was mooi, prachtig. Ik kuste haar terug en keek haar daarna aan. 'Ik ook, ik ook. Met jou zullen er wel nog vele dagen komen. Trust me.' Speels grijnsde ik naar haar.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 6 Icon_minitime

De openluchtvoorstelling
Terug naar boven 
Pagina 6 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: