Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

De openluchtvoorstelling

Ga naar beneden 
+8
Sebastiaan
Alicia
Frances
Teoh
Elisa
Zoë
Liam
Igraine
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimedo feb 23 2012, 02:12

Ik begon te lachen. 'Hmm, misschien kunnen we ook wel wat tijd vrijmaken voor dat andere als je wilt,' Mijn lippen krulde zich op, terwijl ik ze zachtjes op die van hem plaatste. De film kende ik toch al: daarvoor hoefde ik hem niet te kijken. Daarbij zat volgens mij de helft niet naar die film te kijken, dus niemand zou er echt een probleem van maken.

- oeps ik had niet gezien dat je al met Dan had gereageerd, ik heb er steeds overheen gekeken: anders had ik wel eerder gereageerd :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam

Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 232

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimedo feb 23 2012, 05:32

Ik heb geen idee waar we zijn gebleven met Liam en Elisa, dus ik ga maar gewoon even ergens verder. Oh ja - en sorry dat ik zo lang niet meer met Liam heb gereageerd :3

-

Ik keek Elisa aan en had een arm om haar heen geslagen toen de film was begonnen. Ik was totaal geen type voor dit soort films, in tegendeel zelfs: Ik had er een hekel aan. De echt goede films waren de eerste generatie films: De films die nu iedereen verafschuwd. Ach - ieder zo zijn smaak. Zachtjes drukte ik mijn lippen op haar wang en keek haar even aan.
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimedo feb 23 2012, 05:53

Ik grijnsde en streek over haar haren. 'Geloof me, dit ga je nooit vergeten!' Ik pakte haar hand en trok haar omlaag. Snel rende ik langs de auto's en keek snel bij ze naar binnen. Bij eentje trok ik een vies gezicht. 'O bah, Davis met een leerling. Je weet wel, die Elisa. Ze verdient iets beters dan Davis. Is dit eigenlijk niet illegaal?' Ik trok haar opnieuw mee, maar net toen ik een bocht om wou slaan, stopte ik ons beide. Opnieuw trok ik een vies gezicht. 'Twee leraren, van muziek en gym. Ik had op mijn to-do-list staan dat ik met Green zou zoenen en zorgen dat ze van school werd geschopt, maar het blijkt nu legaal te zijn en alle pret zou er dan vanaf zijn.' Nog even keek ik fronsend naar ze en liep weer met haar verder. Eenmaal aangekomen bij een andere auto schrok ik me echt rot. Daar zat Eleanor met... een leraar. 'DIE LERAREN ZIJN ALLEMAAL CORRUPT EN MOETEN DE BAK IN!' klaagde ik. De oude viespeuk. Ik zuchtte en wendde mijn blik af. 'Zullen we maar heel veel eten gaan kopen en kleffen in mijn auto?' Ik glimlachte vrolijk.
Daniël

Daniël

Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimedo feb 23 2012, 06:24

Ik grijnsde tegen haar lippen aan en knikte als bevestiging voor haar woorden. Weer plantte ik mijn lippen op de hare en kuste haar liefdevol. 'Straks feestje!' Ik was opgewonden over deze dag. Raar, maar zo waar.
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimedo feb 23 2012, 06:38

Ik knikte naar hem. 'Een heel groot feest,' Grapte ik en nestelde me tegen hem aan. Het voelde zo goed om tegen hem aan te liggen en dat liet me glimlachen - ja mijn eeuwige glimlach die over mijn gezicht heen lag kwam de laatste tijd vooral door hem. Vanuit mijn ooghoeken zag ik Teoh samen met Alicia langs allerlei auto's heen rennen. 'Wat doet hij nou weer?' Ik trok mijn wenkbrauw op en begon te lachen. Typisch Teoh.
Igraine

Igraine

Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimedo feb 23 2012, 06:43

Mijn lippen krulde lichtjes en bewogen naar een glimlach. De hand die niet onder mijn shirt streelde, pakte ik vast en hield ik in mijn handen, om deze zacht te masseren. 'Dagen die deze zelfs overtreffen,' zei ik glimlachend. Even fronste ik toen ik het hoofd van een leerling om een hoekje zag. Het was toch een gestoorde jongen, hij probeerde me ooit te verleiden, maar ik wees hem af. Net goed voor hem. Ik kuste Seb zachtjes op zijn kaak.
Elisa

Elisa

Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimedo feb 23 2012, 06:59

Al snel was ik afgeleid van de film. Ik kroop omgekeerd op zijn schoot waardoor ik naar hem keek en mijn rug naar het scherm had toegekeerd. 'Ik vind jou interessanter.' zei ik nogal overbodig. Zacht kuste ik hem waarna ik hem met een glimlach aankeek.
Daniël

Daniël

Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimedo feb 23 2012, 08:27

Ik keek even rond en vond Teoh met Alicia. 'Die twee lijken niet bepaald een verliefd stelletje, maar twee vuile gluipers. Je kent Teoh... Altijd een pevert.' Ik lachte zachtjes en kuste haar zachtjes op haar neus. 'Eigenlijk heb ik er echt wel zin in.'
Sebastiaan

Sebastiaan

Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimedo feb 23 2012, 09:26

Ook ik keek even naar de twee vreemde tieners, maar stopte niet met Igraine te strelen. Toen haar lippen van mijn kaak kwamen kuste ik haar zachtjes op de lippen waarna ik pasineler haar kuste.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimedo feb 23 2012, 09:43

Ik vond al snel zijn lippen en kuste hem net zo passioneel en ook wel begerig terug. Zijn lippen werden maar niet bekend en het verlangen om elk stukje te verkennen bleef ook. De kleine stoppeltjes op zijn kaak kietelde zachtjes en mijn handen streken over zijn borst. Kon deze dag maar eeuwig door blijven gaan.
Alicia

Alicia

Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimedo feb 23 2012, 11:21

Ik voelde me enorm stom toen Teoh me meetrok gezien een aantal mensen spontaan stopte waar mee bezig waren en de film dat niet gelukt was. Waarschijnlijk stonden we enorm voor lul en het ergste was misschien nog wel hoe weinig het me uitmaakte. 'Ja daar ben ik voor.' glimlachte ik toch wel opgelucht gezien het me weinig boeiden met wie Eleanor haar avond door bracht of welke leraar het met wie deed. Ik pakte zijn hand hand vast waaraan ik hem zacht meenam naar een rij voor een eetkraamiets en bracht zijn arm om mijn middel zodat ik tegen hem aan kon leunen.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimedo feb 23 2012, 13:13

Met een kleine, maar vooral onhandige glimlach, beantwoordde ik haar lippen. 'Zo neem ik je als een holbewoner je mee naar mijn auto, nee, ik sleur je mee naar mijn auto en rij echt wel naar huis.' Zacht kuste ik haar even weer. 'Je bent een schatje,'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimevr feb 24 2012, 05:11

Ik haalde mijn hand door mijn haren en glimlachte even, terwijl ik naar mijn handen keek. 'Je bent geweldig, Sebastiaan,' fluisterde ik en drukte mijn lippen kort op de zijne. Mijn hand gleed langs zijn wang en even keek ik in zijn ogen met een glimlach. 'We blijven gewoon even kort bij de afterparty en gaan dan naar je huis.' Ik grinnikte en hing even aan zijn nek. 'Kan je dansen, Seb?'
Logan

Logan

Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimevr feb 24 2012, 08:19

Door de bomen heen keek ik naar het enorme scherm en zag dat de film afgelopen was. Ik pakte haar hand vast en begon richting de parkeerplaats te lopen. 'Dat is fijn Frances,' zei ik, maar ik was er niet geheel van overtuigd. Eenmaal op de parkeerplaats liepen we naar de kraampjes en haalde mijn portemonnee tevoorschijn. 'Wil je wat te eten of te drinken?'
Frances

Frances

Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimevr feb 24 2012, 08:49

Gewillig liet ik me door hem meevoeren naar de parkeerplaats en keek om me heen. Bij zijn opmerking keek ik even naar hem en richtte toen mijn blik op mijn voeten. Het irriteerde me lichtelijk dat hij het niet serieus leek te nemen, alsof ik niets zou kunnen doen. Ik weerhield mezelf ervan om te zuchten en keek glimlachend op bij zijn vraag. 'Sure, ik lust wel wat, ehm, wat wil jij?'
Arthur

Arthur

Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimevr feb 24 2012, 08:53

Beschaamd glimlachte ik toen ze opmerkte dat ik naar haar keek. 'Mijn excuses, de film kon mijn aandacht niet echt trekken.' Ik wreef ongemakkelijk mijn handen over elkaar en stopte ze in mijn jaszakken. 'Hmm, wat doet iemand zoals jij eigenlijk zónder valentijn?' vroeg ik op het moment dat er van dichtbij iets geroepen werd. Fronzend keek ik de jongen na die ik herkende van school, hij was een populair onderwerp in de lerarenkamer. Verontschuldigend keek ik naar Eleanor en gleed van de auto af. 'Sorry, ik had misschien moeten zeggen dat ik leraar was.'
Logan

Logan

Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimevr feb 24 2012, 09:10

Ik dacht even na en wreef in mijn handen. 'Oké, ik wou een stomme hondengrap gaan maken, maar die laat ik maar even voor me. Ik neem popcorn, wat wil jij? En wat wil je drinken?' Ik bestelde alvast voor mezelf en daarna ook voor Frances. Ik keek even achter me en zag Teoh en Alicia aan komen lopen. Ik zwaaide even kort en glimlachte.
Frances

Frances

Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimevr feb 24 2012, 09:16

Grinnikend antwoordde ik; 'Hetzelfde, en een cola?' Geduldig wachtte ik tot we de bestelling kregen en keek om, om te zien naar wie Logan zwaaide. Teoh en Alicia, vrolijk glimlachte en zwaaide ik ook naar hen en pakte toen alvast het drinken aan van de vrouw achter de kassa. 'Dankje, Logan.' zei ik glimlachend terwijl ik een slokje drinken nam.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimevr feb 24 2012, 11:56

'Weet ik, weet ik...' Zachtjes grinnikte ik en kuste haar. 'Als het echt moet... Ja, mevrouw, ik kan dansen. De fokstrot, walsen of slowen. Oh! Ik heb weer zin om te boogien! Echt zo lang geleden.' Met een lichtelijke grijns keek ik haar aan. 'Als ik nu eens nee zei, zou ik je dan naar huis kunnen sleuren?' Plagend, maar vooral speels, keek ik haar aan en kuste haar weer.
Eleanor

Eleanor

Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimevr feb 24 2012, 12:00

Even keek ik met opgehaalde wenkbrauwen naar Teoh die zijn woorden net iets te hard uitsprak. Dat Alicia hem nog wat op zijn bek nam. Dan zou er tenminste geen vreselijk geluid uitkomen. Hierna keek ik naar Arthur. 'Niemand vroeg me. Jongens zijn niet bepaald geïntresseerd in me.' Blijkbaar was deze ook niet degene waar ik daadwerkelijk mee kon praten. 'Het was maar een grapje van daarnet en sowhat? Ik herkende je eerst niet, maar nu komt het naar boven. Je bent een leerkracht op een school waar ik toevallig op zit en jou niet heb. Daarbij zat je enkel op mijn auto, praten met een medemens en keek film. Nope. Volgens mij kunnen ze je niet opsluiten, maar jij moet het weten.' Ik was het nu al beu als hij zo deed. Mijn armen vouwde zich over elkaar waarna ik weer naar het scherm keek.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimevr feb 24 2012, 19:09

Ik keek hem even ongelovig aan en glimlachte toen breed. 'Ik heb eindelijk een danspartner gevonden,' giechelde ik. Ik dacht even na over zijn woorden en keek hem toen aan. 'Ik zou zeker weten meegaan. Maar nu ik weet dat je zo goed kan dansen,' zei ik plagerig en beet zachtjes en speels op mijn onderlip. 'Mij maakt het niets uit, wil je nu liever al naar huis? Want dan ga ik gewoon mee.'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimevr feb 24 2012, 22:10

Ook keek ik haar aan en bij dat glimlachende gezichtje kon ik geen nee zeggen. 'Volgens mij kan ik ook nog wel volgen bij de "hedendaagse dans". Dus nee, we gaan niet naar huis. Nog niet.' Weer drukte ik een kusje op haar lippen.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimevr feb 24 2012, 22:31

Ik keek hem glimlachend aan en drukte mijn lippen even een tijdje op de zijne. 'Tuurlijk kan je dat, het wordt met de jaren alleen maar makkelijker, het dansen,' giechelde ik, maar trok even een pruillipje. 'Het dansen wordt ook alleen maar slechter. Niemand doet meer de boogie of al die andere gave dansen.' Ik drukte mijn lippen enkele keren op zijn kaaklijn en grinnikte zachtjes. 'Hmm, nog niet,' fluisterde ik zachtjes en speels.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimeza feb 25 2012, 11:19

Ik keek met een grijns haar aan. 'Het dansen op feestjes wel. Ik zou me niet graag wagen aan urban dance, maar goed...' zacht streelde ik via haar heupen omhoog en volgde met mijn oen de lijn die ik trok.
Arthur

Arthur

Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitimezo feb 26 2012, 00:00

Ik lachte zachtjes en keek Eleanor glimlachend aan. 'Ik was niet van plan je in de steek te laten, dat zou geheel onbeleefd zijn, ik wilde alleen dat beloofde drankje voor je gaan halen. Wat zou je willen drinken?' Geduldig wachtte ik op haar antwoord en dacht ondertussen na over wat ze zei. Ik had nooit echt problemen gehad om met leerlingen buiten school om te gaan, misschien kwam omdat ik niet zo oud was als de gemiddelde leraar?
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 7 Icon_minitime

De openluchtvoorstelling
Terug naar boven 
Pagina 7 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 19  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: