Aantal berichten : 737 Geboortedatum : 20-04-71 Leeftijd : 253
Onderwerp: Re: Founders Party Place vr mei 11 2012, 22:25
Er krulde een glimlach rond mijn lippen bij zijn woorden en kusje. 'Je bent zo'n ontzettende schat, weet je dat?' zei ik met nog steeds een glimlach. 'Zo erg is het niet, het dansen, toch?' vroeg ik. Ik vond het heerlijk. Het was perfect. Maar ik ging hem niet te lang bezighouden met iets wat hij eigenlijk niets vond. Zachtjes drukte ik mijn lippen op die van hem.
Frances
Aantal berichten : 929 Geboortedatum : 22-12-93 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Founders Party Place za mei 12 2012, 07:27
Het was leuk om te dansen met Teoh, ik was vrijwel buiten adem toen hij me optilde en terug naar Logan en Alicia bracht. Ik ging er maar niet tegen in, kijk naar zijn armen en je begrijpt dat ik daar niets tegen kon doen. 'Logan!' Vrolijk sloeg ik mijn armen om Logan heen toen ik weer op de grond stond en draaide me om naar Teoh. 'Het was me een groot genoegen.' Grinnikend nam ik een beleefde buiging.
Arthur
Aantal berichten : 896 Geboortedatum : 26-04-90 Leeftijd : 34
Onderwerp: Re: Founders Party Place za mei 12 2012, 07:51
Ik wist niet zo goed wat ik op haar toegeving moest zeggen en dus hield ik me ongemakkelijk stil en concentreerde me op de muziek. 'Oh, hij is nogal verlegen, niet gewend aan andere mensen. Hij lijkt erg veel op mij.' Glimlachend keek ik naar Eleanor. 'En hoe is Eleanor hier gekomen?' Ik wist het antwoord al, ik had gehoopt dat ze net als mij op zoek zou gaan, naar mij. Ik had haar als eerste gevonden, dus ik had nog geen idee of ze alleen kwam met het idee dat ik er zou zijn. Of simpelweg omdat niemand haar had meegevraagd. Met Eleanor wist je het nooit.
Eleanor
Aantal berichten : 988 Geboortedatum : 20-04-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Founders Party Place za mei 12 2012, 11:07
'Door haarzelf, de wonderbaarlijke Ellie en jammer genoeg te voet. Alweer.' Ik had me voorgenomen om niet met de auto te komen aangezien ik me lam wou zuipen. Niet dat daar wat zou van gebeuren. 'Ik hoopte op een lift van iemand terug. Straks dan.' Hierbij keek ik hem aan met een glimlach en nam zijn hand vast. 'Wil je weer dansen?'
Sebastiaan
Aantal berichten : 738 Geboortedatum : 21-04-99 Leeftijd : 225
Onderwerp: Re: Founders Party Place za mei 12 2012, 11:16
'En waar zijn jou manieren, Genevieve? Nooit gehoord dat je de grote mensen niet mag onderbreken.' Hierbij gaf ik haar een glimlachje dat eigenwijs was. Het kon me niet veel schelen dat ze erbij was. Zacht drukte ik mijn lippen even op die van Igraine. Waarna ik weer haar een rondje liet draaien en ons verplaatste over de dansvloer doormiddel van het dansen zelf.
Alicia
Aantal berichten : 1216 Geboortedatum : 17-02-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Founders Party Place za mei 12 2012, 11:48
Niet veel later dan dat ik het had gezegd doemde Teoh op met een opgetilde Frances in zijn armen. Er ging voor ik het ook maar besefte even een steek van jaloezie door me heen. Enkel en alleen omdat ik zo graag wou dat ik gewoon door Teoh werd vastgehouden. Zoals net toen hij me optilden, alleen dan wat minder ongemakkelijk. Ik stootte kort tegen Logan aan, nog voor ze bij ons waren, als ware als teken. Hier daar zijn ze al, niets aan de hand.
Daniël
Aantal berichten : 972 Geboortedatum : 30-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Founders Party Place za mei 12 2012, 20:05
Ik glimlachte naar haar en knikte als een bevestiging. Na haar een rondje te laten draaien waardoor ze tegen me stond en ik haar kon kussen, liepen we samen naar de drankjes. Het mooie was dat je zoveel mocht nemen als je opkon en dat gratis. Ik nam voor ons twee wat drank. 'Ik hou van je,'
Genevieve
Aantal berichten : 313 Geboortedatum : 15-03-55 Leeftijd : 769
Onderwerp: Re: Founders Party Place za mei 12 2012, 21:10
'Groot... Maar niet erg slim.' Merkte ik met opgetrokken wenkbrauw op. Ach, ik ging er maar vanuit dat hij nog veel moest leren over wie we waren en wat we precies konden. Tja - dat had hij nog niet helemaal door. 'Nou, Sebastiaan, dan wens ik je nog een prettige avond.' Ik legde de nadruk op prettig. Vervolgens glimlachte ik naar Igraine en verliet hen twee weer. Ze zouden nog wel zien wat ik kon doen als ik dat wilde.
Zoë
Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Founders Party Place za mei 12 2012, 21:13
'En ik van jou.' Zei ik terwijl ik mijn bekertje tegen die van hem aanstootte. Ik nam er een klein slokje uit en glimlachte. Ik had geen idee wat het was, maar het was heerlijk, dus nam ik snel nog een slokje. 'Zullen we anders even opzoek gaan naar Teoh en Alicia ofzo?' Ik had wel zin in gezelschap.
Arthur
Aantal berichten : 896 Geboortedatum : 26-04-90 Leeftijd : 34
Onderwerp: Re: Founders Party Place za mei 12 2012, 22:36
'Dan geef ik je een lift. Ik ben deze keer wel inclusief auto.' Ik had ook kunnen lopen, zo ver was het niet naar de pastorie vanaf hier, maar het met de auto bleek toch nog nuttig te zijn. Over haar vraag twijfelde ik. Dansen, ik kon het nu al beter, maar het was nog steeds niet mijn favoriete bezigheid. De aarzeling was echter maar kort en ik knikte glimlachend terwijl ik mijn hand uitstak en wachtte totdat ze die aan zou nemen. Een kans om met Eleanor te dansen was er niet een die ik graag afsloeg, enkel omdat ik het dans gedeelte minder vond.
Igraine
Aantal berichten : 1364 Geboortedatum : 07-04-98 Leeftijd : 326
Onderwerp: Re: Founders Party Place za mei 12 2012, 23:36
'Doei!' kon ik nog snel zeggen, toen hij me weer draaide en mee nam. Ik keek over zijn schouder heen of Genevieve weg was en gaf hem daarna een zachte duw. 'Groot, maar inderdaad niet zo slim,' zei ik zachtjes. 'Je kent haar goed genoeg om die blik te herkennen. Ze is op dit moment nergens goeds op uit.' Ik sloeg mijn armen om zijn middel heen en nestelde mijn hoofd tegen zijn borst. 'Het is jouw schuld als er vanavond iets gebeurd,' zei ik nu dan wel weer met een glimlach. 'Omdat je zo'n macho speelt.'
Logan
Aantal berichten : 667 Geboortedatum : 24-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Founders Party Place za mei 12 2012, 23:43
Bij Alicia's duw keek ik op en zag Frances aankomen. In Teoh's armen. Onmiddelijk voelde ik dat ik op mijn lip beet en een steek van jaloezie door me heen kreeg. Ik was niet jaloers ingesteld, maar Teoh kon je gewoon niet vertrouwen, vooral omdat hij drank op had. Glimlachend drukte ik een kus op Frances' slaap toen ze weer bij me stond. 'Lekker gedanst?'
Teoh
Aantal berichten : 1291 Geboortedatum : 10-12-92 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Founders Party Place za mei 12 2012, 23:48
Ik boog terug naar Frances en glimlachte. Daarna pakte ik Alicia's hand vast en keek haar speels aan. 'Wilt gij met moi dansen?' Ik wachtte niet meer op antwoord en trok haar mee de menigte in, waar ik haar beiden handen pakten. Ik stond haast te stuiteren. 'Heb je het naar je zin?' riep ik over het lawaai heen.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Founders Party Place zo mei 13 2012, 00:11
'Mijn schuld? Wel, het spijt me dat ze ooit uit de baarmoeder van haar moeder kwam én sorry, dat ik met een psygogirlfriend de tijd ooit hebt doorgebracht.' Ooit had ik het sexy gevonden aan Genevieve, maar wij twee samen gedraagde zich liefdelijker tegen elkaar hoewel het helemaal niet te vergelijken was met Igraine. 'Ons overkomt niets. Ze gaat meestal naar de mensen rond je...'
Alicia
Onderwerp: Re: Founders Party Place zo mei 13 2012, 00:12
Zonder echt te wachten op antwoord trok Teoh me mee de menigte in. Hij stond nogal actief te doen en ik kon er niets aan doen, maar hij had toch weer een lach rond mijn lippen gekregen. Man wat haatte ik dit. Op dit moment dan. 'Calm down,' lachte ik 'Man, waar haal je die energie vandaan.' Kort dacht ik na. Had ik het naar mijn zin? 'Hm ja, een beetje. Jij zo te merken wel?'
Teoh
Onderwerp: Re: Founders Party Place zo mei 13 2012, 00:23
'Ik geniet teveel van de gratis en tevens goede drank, ik weet het. Ik zal niets meer drinken.' Ik trok haar dichter tegen me aan en glimlachte. 'Een beetje? Hoe kan ik het ''SUPER'' voor je maken?' Het gesprek met Frances had het beter gemaakt, misschien ook wel de alcohol, maar ik wou Alicia weer bij me hebben. 'Ik heb je gemist.'
Igraine
Onderwerp: Re: Founders Party Place zo mei 13 2012, 00:26
Ik haalde diep adem en begon hem steeds steviger vast te houden. Ik was ongerust, dat zeker, en ik wist dat ik daar reden genoeg voor had. Het liefst wou ik naar huis, waar ons niets kon gebeuren. Opeens schoot mijn hoofd omhoog en keek ik hem aan. 'De mensen om ons heen... Zou ze een leerling gaan aanvallen? Of een collega?'
Liam
Aantal berichten : 522 Geboortedatum : 26-09-92 Leeftijd : 232
Onderwerp: Re: Founders Party Place zo mei 13 2012, 02:27
'Het valt mee.' Gaf ik oprecht toe, maar nog steeds was het geen hobby van me. Kort glimlachte ik naar haar en drukte mijn lippen op haar voorhoofd. Nog steeds vonden mensen het raar dat een leraar en leerling zo'n innige relatie met elkaar hadden, maar wij wisten wel beter. Ik persoonlijk trok me er niets van aan en ik wist dat het Elies ook niet uitmaakte wat mensen van haar dachten, tenminste - zo kwam ze altijd over.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Founders Party Place zo mei 13 2012, 02:27
Ik keek haar aan schudde mijn hoofd. 'Ze heeft niet bepaald gedreigd, Igraine. Ik denk dat ze dus ook wel niets in haar hoofd haalt. Deze reactie wilt ze juist; dat wij erop in gaan of ons zorgen gaan maken. Daar geniet ze werkelijk van.' Zacht drukte ik weer een kus op haar wang. 'Wil je nu weg?'
Eleanor
Aantal berichten : 988 Geboortedatum : 20-04-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Founders Party Place zo mei 13 2012, 02:31
Ik nam zijn hand vast en nam hem mee naar de dansvloer. 'Dankje, die lift neem ik maar al te graag aan.' Weer vond mij arm zijn heup en zijn hand waarbij ik zo met hem kon dansen. Netjes en niet erg innig zoals de rest. Hierbij keek ik hem met een glimlach aan. Geen idee wat ik werkelijk hem nog moest zeggen of iets in die aard.
Alicia
Onderwerp: Re: Founders Party Place zo mei 13 2012, 02:46
Ik glimlachte toen hij me dichter naar zich toe trok en vooral bij zijn woorden. 'Die woorden helpen al een hoop,' zei ik met een glimlach. Hij wist dat ik hem ook miste, dus deze woorden liet ik verder achterwegen. Misschien werd vanavond toch nog geweldig. Ik hoopte enkel dat het niet de alcohol was die sprak.
Igraine
Onderwerp: Re: Founders Party Place zo mei 13 2012, 02:53
Ik keek even bedenkelijk en zuchtte daarna diep uit. 'Je hebt gelijk,' zei ik, en glimlachte, 'zoals gewoonlijk.' Hoofdschuddend pakte ik zijn handen vast en trok mezelf tegen hem aan. 'Een kans om samen met jou te dansen laat ik echt niet schieten.' Verlangend drukte ik mijn lippen weer op die van hem en kneep in zijn handen.
Teoh
Onderwerp: Re: Founders Party Place zo mei 13 2012, 02:55
Ik moest opnieuw glimlachen bij haar glimlach. 'Gelukkig maar,' murmelde ik en liet haar kort draaien. Daarna legde ik mijn ene hand in haar nek en de ander op haar wang, om haar daarna in haar ogen aan te kijken. 'Zullen we vanavond plezier maken aankomende week een keer goed praten?' Ik was op dit moment redelijk helder, ja.
Frances
Aantal berichten : 929 Geboortedatum : 22-12-93 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Founders Party Place zo mei 13 2012, 02:57
Blij knikte ik en keek Alicia en Teoh na. Misschien hadden mijn woorden toch nog effect gehad en daar voelde ik me stiekem wel een beetje trots over. Ik draaide me weer om naar Logan en pakte zijn beide handen. 'Ga je weer mee dansen?' Ik had tegen deze avond op gezien, zoals ieder jaar, maar het bleek juist het tegenovergestelde en daar was ik erg blij mee. Ik wilde niet voor eeuwig het meisje zijn dat aan de zijkant stond te mokken, dat had Logan al verandert.
Logan
Aantal berichten : 667 Geboortedatum : 24-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Founders Party Place zo mei 13 2012, 03:07
Ik glimlachte toen ze mijn handen vastpakte en knikte. 'Doen we,' zei ik, terwijl ik wel even twijfelde. Dansen bleef niet mijn sterkste punt. Eerst wou ik nog dingen vragen over haar dansen met Teoh, maar ik slikte het in en trok haar mee op de dansvloer. Snel trok ik haar nog naar me toe voor een kus en begon daarna te dansen.