Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Winkelstraat

Ga naar beneden 
+6
Elisa
Sebastiaan
Ariana
Arthur
Eleanor
Zoë
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimezo sep 16 2012, 09:48

'Nee,' protesteerde ze bij het eten. 'Ik wil zielig op een bank zitten met een grote pot ijs. Dus mijn huis?' Zacht liet ze zich kussen en drukte haar lippen overbodig lang tegen zijn wang. Haar ogen schoten naar de kelding. 'Jawel, maar ik weet het niet... Het voelt raar als je ze voor me koopt en we alleen maar ruzie maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimezo sep 16 2012, 09:51

Hij haalde zijn schouders op en grijnste. 'Kom op, dan heb je ook weer iets leuks om aan te trekken. En ik vond je er heel sexy uitzien erin,' fluisterde hij en knipoogde naar haar. Hij knikte en pakte zijn autosleutels. 'Wil je een lift? Eventuele fietsen kan ik achterin doen.' Hij keek haar vragend aan en pakte zijn eigen kleding weer op. Had hij eindelijk ook weer eens wat fatsoenlijks om aan te trekken, in plaats van al die te grote kleding van Heath.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimezo sep 16 2012, 09:55

Eleanor stak haar arm door die van hem en nam het zakje aan met een glimlachje. Niet goed wetend wat ze ermee moest weten. 'Misschien show ik het zo wel voor je,' plaagde ze hem speels en flirtterig. 'Sorry. Moest ik niet doen. Oude gewoonte...' Ze stapte in. 'Nee, ik ben te voe. Wat kan ik zeggen... Ik hou van lopen?'

- Verder daar ofso?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimezo feb 02 2014, 10:12

-Nieuw

Eleanor merkte hoe Teoh zich meer op zijn gemak leek te voelen met zijn eigen kleren. 'Dus? Wil hij voor iets speciaals kijken?' Haar hand zat in de zijne gevouwd en in de andere bevond zich een sigaret. Voor de herfst-winter was het nog mooi buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimezo feb 02 2014, 10:17

Toen Teoh thuis was geweest, had hij een muts opgedaan en zijn bril. Hij ging vandaag eens voor wat comfortabele kleding. Bij Eleanor's vraag keek hij haar glimlachend aan. 'Eigenlijk wou ik voor iets speciaals kijken voor jou, maar klinkt dat misschien te slijmerig?' Hij moest lachen en drukte een liefdevolle kus op haar wang, waarna hij zijn arm om haar middel sloeg. Met zijn andere hand pakte hij de sigaret uit haar mond en stopte het in zijn eigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimema feb 03 2014, 05:33

'Sinds wanneer delen we sigaretten?' grijnsde ze plagerig, maar ze hadden het al vanaf hun 16de gedaan. Stiekem roken achter de tribunes; dat waren zij en Teoh (?). 'Iets halen? Voor mij? Aan wat had je dan gedacht?' Eleanor werd snel nieuwsgierig. 'Teoh, no offence, maar je kan wel wat Ellie gebruiken. Vooral in jouw kleerkast.' Hierbij glimlachte ze poeslief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimema feb 03 2014, 05:37

Hij glimlachte speels en na enkele trekjes gaf hij de sigaret weer terug. Hij wist hoe slecht nicotine voor hem was, maar het was ook o zo verslavend. Hij haalde zijn schouders bij haar vraag op. 'Iets wat je heel erg graag zou willen hebben… Ik weet niet, een juweel of zoiets? Schoenen?' vroeg hij plagerig en drukte een kus op haar wang. Daarna zette hij gespeeld beledigd enkele stappen van haar af. 'Wat?! Je vindt mijn kleding niet mooi?!' lachte hij en wees toen naar een kledingwinkel. 'Misschien moet je me dan maar wat tips geven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimema feb 03 2014, 10:03

Eleanor rookte om een simpele reden; het gaf haar een houding en hielp tegen de stress. 'Lieve, gekke, Teoh, je moet niets voor me kopen...' Het was een lief gebaar, maar Ellie zou zich schuldig voelen. 'Kom, dan zullen we eens daar kijken. Ik hou van je nonchalance, maar het kan nog altijd beter.' Speels grijnsde ze naar hem, vooral plagend, en nam nog wen trekje voordat ze de opgebrande sigaret wegsmeet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimema feb 03 2014, 10:34

Hij pakte haar hand vast en bekeek haar verlangend, terwijl ze verder rookte. 'Maar ik heb genoeg geld en wil je verwennen en…' Hij beet op zijn lip en keek haar smekend aan. Daarna trok hij haar met een glimlach mee de winkel in en keek zelf peinzend naar de kleding. Meestal kocht zijn moeder nog kleding voor hem - ja, zelfs terwijl hij 21 is - en dat vond hij altijd prima kledingstukken. 'Dus, kies eens wat leuks uit!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimewo feb 05 2014, 08:59

Eleanor lachte en liet zich meetrekken. 'Kies dan maar wat je me geeft.' Eemaal binnen voelde ze de warmte waarbij ze haar sjaal iets losser maakte. 'Ik hou van het nonchalante. Dus wat als we op mijn kosten je manboots geven? Je-weet-wel zo'n laarzen die er best oud uitzien. Samen met dit,' Ze haalde er een houthakkershemd uit dat dikker was, een zwarte tanktop en een nieuwe donkere jeansbroek. 'Warm en nog steeds Teoh. Die bril, het warrig kapsel én jouw mutsjes zullen het helemaal af maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimeza feb 08 2014, 05:37

Teoh keek hoe ze wat kledingstukken pakte en schudde toen zijn hoofd. 'De kleding is geweldig, maar ik ga je niet laten betalen. No way.' Hij drukte een liefdevolle kus op haar wang en pakte de kleding en schoenen van haar over. 'Laat ik het maar eens gaan passen,' stelde hij met een knipoog voor en sloeg zijn arm om haar heen, terwijl hij naar de kleedhokjes ging. 'Ik ben zo terug.' Hij stapte het hokje in en begon zich om te kleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimeza feb 08 2014, 20:47

Eleanor bleef voor het gordijn staan, maar ze was eigenlijk erg nieuwsgierig. Al snel stond ze binnen het hokje en klakte goedkeurend met haar tong; zijn buikspieren zouden iedere vrouw wild krijgen. Ze hield het hemd voor zodat hij er gemakkelijk in geraakte. 'Ik betaal de schoenen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimezo feb 09 2014, 01:26

Teoh keek over zijn schouder toe hoe ze ook het kledinghokje in kwam. Zelf trok hij de zwarte tanktop aan en schoof toen gemakkelijk door Eleanor's hulp in het hemd. Daarna wisselde hij van broek en trok hij de schoenen aan. 'Hoe zie ik eruit?' vroeg hij enthousiast en spreidde zijn armen uit. Daarna glimlachte hij met een diepe zucht en legde hij zijn handen op Eleanor's schouders. 'Oké dan, jij mag de schoenen betalen, als ik ook iets voor jou mag kopen. Deal?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimezo feb 09 2014, 05:27

Eleanor glimlachte naar hem. 'Hoe je er uit ziet? Zo goed als zonder kleren.' Haar blik was speels waarna ze kort op haar onderlip beet. 'Beste Teoh, je snapt niet dat als je een relatie wilt met Eleanor Greenheart er niet zoiets bestaat als onderhandelen. Wat wil je dan kopen voor me?' Hierbij deed ze zijn hemd terug uit. 'Laten we maar eens afrekenen. Dit lijkt me nog een hele lange dag te worden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimezo feb 09 2014, 06:56

Teoh keek haar met dezelfde speelse glimlach aan en trok ook de tanktop uit. Zijn lichaam reageerde onmiddellijk op haar blik en teder drukte hij zijn lippen op de hare. 'Iets wat je leuk vindt. Iets memorabel. Iets waardoor je aan me kan denken, wanneer ik er even niet ben.' Hij wiebelde plagerig met zijn wenkbrauwen en wisselde ook zijn broek om. Toen hij weer omgekleed was, drukte hij haar tegen de zijkant van het kleedhokje en kuste hij haar lippen opnieuw. 'Een hele, hele lange dag.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimezo feb 09 2014, 08:58

Eleanor voelde hoe haar lichaam weer op dat van hem reageerde. Haar handen vonden zich weer een weg in zijn hals. Begerig vonden haar handen zich door zijn haren. 'Oké, oké!' Protesteren tegen hem zou toch niet lukken. 'Dus wat is het volgende?' Ze zette zijn bril op bij hem en zijn muts waarna ze het hokje uitliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimezo feb 09 2014, 09:12

Teoh voelde hoe hij warm werd door Eleanor's aanrakingen en kussen. Toen ze zich van elkaar hadden losgemaakt, deed hij zijn bril en muts weer op en glimlachte hij brutaal naar haar. 'Laten we naar een vrouwenwinkel gaan!' grinnikte hij en pakte de kledingstukken op, om zo naar de kassa te lopen. Zelf betaalde hij zijn kleding en liet Eleanor de schoenen betalen. Toen ze weer buiten stonden, sloeg hij zijn arm om haar heen. 'Naar welke winkel wil je gaan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimema feb 10 2014, 10:12

'Naar Anna en Julia!' zei ze vastberaden. Het was een klein winkeltje, maar werkelijk vol stond met kleren. Vooral hun knipoog naar retrokleding was er leuk. Toch bleef het altijd modern. Eleanor was hooguit verslaafd aan schoenen, maar jassen had ze nooit genoeg. Ze wou graag nog enkele gebreide vesten voor deze koude herfst door te komen en een blazer voor als de zon nog eens mocht schijnen. 'Jij nog een winkel die je wilt bezichtigen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimevr feb 14 2014, 10:30

Teoh kneep plagerig in haar heup en drukte zijn lippen weer op de hare, terwijl ze naar haar winkeltje liepen. 'Oh, we gaan dus geen lingerie uitzoeken?' plaagde hij haar en liep de winkel binnen. Hij volgde Eleanor erdoorheen en hield haar uitgekozen kleding vast. Hij haalde zijn schouders op. 'Eigenlijk wou ik nog even naar de supermarkt om wat eten te kopen, maar je kent me: dat wordt sowieso junkfood,' lachte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimedi feb 18 2014, 11:16

Ze vond een net jasje dat zo bij een mantelpakje had gekunnen en een groot jeansvest voor de zomer. Dit had iets vintage weg. Camoegroen en groen waren in het algemeen haar kleur; ze koos het vaak. 'Altijd wel in voor wat nieuw lingerie,' grijnsde ze terwijl ze enkele truitjes in haar maat koos om daarna naar de kleedkamers te lopen en een hokje binnen te gaan. Ook liet ze Teoh in. 'Ik heb geen probleem met fastfood.' Zacht drukte ze haar lippen op de zijne waarna ze haar bloes uitdees en enkele truitjes paste. 'Wat vind je?'

---Sorry! Druk met m'n vriendje en familie-school
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimeza feb 22 2014, 06:15

Teoh wachtte geduldig af tot ze wat kledingstukken had gevonden en liep met haar mee het kleedhokje in. Glimlachend boog hij naar haar toe voor een tedere kus en bekeek toen goedkeurend de kleding die ze aan had. 'Ik vind ze allemaal even mooi,' zei hij, zoals een vriendje betaamde, en sloeg zijn armen tussen twee omkleedbeurten in om haar heen. Liefdevol drukte hij zijn lippen op haar nek en hals en liet haar daarna weer los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimevr feb 28 2014, 05:19

Eleanor giechelde bij de kusjes. Ze kon het werkelijk niet tegenhouden. Hij maakte haar echt verlegen soms en erg meisjesachtig, hoewel dit nooit ontbrak bij haar. Ze draaide zich om naar hem en drukte haar lippen vol overtuiging tegen de zijne, samen met haar lichaam terwijl ze teder over zijn wang streelde. 'Aan winkelen met mij mag je wel wennen. Ik doe niets liever. Waar denk je volgend jaar eigenlijk gaan te studeren?' Hierbij nam ze haar bloes die ze normaal aan had en trok deze aan. Uiteindelijk zou ze de twee truitjes kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimevr feb 28 2014, 05:23

Teoh keek haar met een brede glimlach aan en liet haar kort los, zodat ze zich weer kon aankleden. Bij haar vraag haalde hij zijn schouders op. 'Ik heb er eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht. Ik hoop natuurlijk een beurs te winnen met football…' Hij deed de deur van hun hokje open en liet Eleanor er eerst uitlopen. Daarna volgde hij haar naar de kassa toe. 'En jij dan? Weet jij al waar je gaat studeren volgend jaar?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimevr feb 28 2014, 20:45

'Ik weet het niet. We hebben zoveel goede scholen in Amerika. Daarbij... Ik wil rechten studeren, maar soms heb ik het gevoel dat het te hoog is gegrepen voor mij.' Eleanor nam het jasje nog uit de rek waat ze de vorige dag had over zitten twijfelen en liep naar de kassa. Eenmaal betaald keek ze naar Teoh en glimlachte naar hem. Haar vingers vonden al snel de zijne om zo de winkel uit te lopen. Dit voede goed, erg goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitimeza maa 01 2014, 09:52

Teoh wist al een lange tijd dat ze rechten wou studeren, maar eerder had hij altijd gedacht dat het gewoon een meisjesdroom was. Hij was dan ook verbaasd dat ze het nog steeds wilde studeren. 'Als ik dan ooit in de problemen kom, dan kan jij me uit de gevangenis kletsen,' lachte hij, waarna hij haar stil liet staan en zacht zijn lippen over de hare liet strijken. 'Het is niet te hoog gegrepen voor je, Eleanor. Je doet het geweldig op school, je bent hartstikke slim! En dat zeg ik niet, omdat we nu- nou ja…' Hij bloosde: mocht hij dit al een relatie noemen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Winkelstraat - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 10 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Winkelstraat
Terug naar boven 
Pagina 10 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: