Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Winkelstraat

Ga naar beneden 
+6
Elisa
Sebastiaan
Ariana
Arthur
Eleanor
Zoë
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
AuteurBericht
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Winkelstraat - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 11 Icon_minitimema maa 03 2014, 12:01

Eleanor moest lachen om zijn blos. Een relatie... Wel Zo kon je het noemen. Enkel zou een lastig gesprek met Arthur volgen én Teoh moest nog enkele details mee krijgen. Zoals dat er twee periodes waren in de maand dat zij hem kon afslachten; bij volle maan en tijdens haar maandstonden. 'Teoh, zeg alsjeblieft nu dat we gaan trouwen,' lachte ze met een speelse blik. Teoh was oprecht en lief voor haar. 'Ik ben de jouwe,' Hierbij stond ze stil en drukte een zachte kus in zijn hals. 'Wat je me ook wilt geven vandaag; het mooiste, om het cliché te zeggen, is al gebeurd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Winkelstraat - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 11 Icon_minitimedo maa 06 2014, 09:24

Teoh glimlachte opgelucht bij haar kus en sloeg zijn arm weer om haar heen. Liefdevol drukte hij zijn lippen op haar wang en bewoog zijn mond naar haar oor toe. 'Als het aan mij had gelegen, zou ik je nu meteen mee naar huis hebben genomen,' fluisterde hij speels en kneep toen zacht in haar heup. Ondertussen nam hij haar mee naar een café, om wat te drinken en eventueel wat te eten. Heel vroeg was het ondertussen niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Winkelstraat - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 11 Icon_minitimedi maa 11 2014, 10:40

De namiddag begin meer in zicht te komen. Ze nam plaats tegenover hem waarbij ze speels zijn arm beet nam om een kusje te drukken op zijn hand. 'Je had me maar al te graag mee naar huis mogen nemen, lieve Teoh.' Hierbij glimlachte ze naar hem en bekeek daarna de menukaart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Winkelstraat - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 11 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Winkelstraat
Terug naar boven 
Pagina 11 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: