Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

De openluchtvoorstelling

Ga naar beneden 
+8
Sebastiaan
Alicia
Frances
Teoh
Elisa
Zoë
Liam
Igraine
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Igraine

Igraine

Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimedi feb 28 2012, 09:25

Ik sloot mijn ogen toen zijn lippen mijn nek raakte en grinnikte. 'Misschien...' zei ik plagerig. 'Zul je vanzelf wel achter komen.' Ik opende mijn ogen en keek langs zijn gezicht naar de andere auto's. Veel mensen begonnen er al uit te stappen en richting het gebied te lopen van de afterparty. Ik zat hier eigenlijk nog wel prima. 'Waar denk je dan aan?' vroeg ik en drukte mijn lippen zachtjes op zijn kaak en wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan

Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimedi feb 28 2012, 09:35

Enkel grijnsde ik en streelde haar bovenbenen nog een laatste keertje waarna i mijn handen om haar middel liet rusten. Mijn lippen bevonden zich bij haar oor. 'Niet zoveel. Ik voel me vredig. Ik heb jou, mijn lieve Igraine, een leuke avond en een goed gevoel bij dit. Waar denk jij dan aan?' Stiekem dacht ik aan haar lippen. Die vrouw was me veel te aantrekkelijk.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimedi feb 28 2012, 09:45

Mijn handen legde ik over de zijne en opnieuw sloot ik mijn ogen. Even glimlachend beet ik zachtjes op mijn onderlip. 'Zal ik heel eerlijk zijn dat ik eraan dacht hoe lief je bent,' giechelde ik. 'En stiekem ook hoe ik ons zo snel mogelijk van die afterparty weg kan werken naar jouw huis toe.' Onwillekeurig moest ik weer grijnzen en kneep even zachtjes in zijn handen.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimedi feb 28 2012, 10:01

Ik vroeg me af of ze het saai begon te vinden; al dat lichamelijkcontact. Ik vond het allesbehalve niet indrukwekkend als we zo intiem waren. 'Ik gok niet op groen, maar eerder iets kleis en roze of rood,' Plagend keek ik haar aan. 'Zullen we dan iets drinken? Veel te vroeg dansen en naar mijn auto keren?'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimedi feb 28 2012, 10:06

Grijnzend dacht ik even na. 'Niets gaat bij mij boven groen, dus ik denk dat je het misschien al weet.' Ik stond op en probeerde hem omhoog te trekken. 'Klinkt allemaal perfect.' Ik was blij dat ik paar uur van tevoren nog had gejaagd en nu dus niet helemaal wankel van de dorst was. Normaal drinken ging er nu ook makkelijk in. Toen ik hem eenmaal omhoog had getrokken, kon ik het niet laten om nog mijn lippen op de zijne te drukken.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimedi feb 28 2012, 10:11

Eenmaal recht met wat meewerking kwamen mijn armen rond haar hals terecht en drukte ik haar naar me toe onder de zoen. Zacht speelde mijn tong met de hare, maar al snel nam ik ook zuchtend afstand. 'Snel dan,' Ik grijnsde weer terwijl ik slechts een grap maakte. Of hoe moest je dit noemen? Hoewel er dat vurig verlangen was in mijn onderbuik naar haar.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimedi feb 28 2012, 10:18

Ik liet hem los en grinnikte, terwijl ik zijn hand vastpakte om hem mee te nemen naar de kraampjes. Terwijl we zo liepen, kon ik er niets aan doen om even rond te kijken met de woorden van Liam in mijn achterhoofd. Er waren dus veel meer mythologische wezens dan wij. Misschien was dat groepje bij het kraampje wel allemaal wolven. Of dat koppeltje op de auto wel heksen. Misschien waren er wel nog meer vampieren. Ik pakte mijn portemonnee uit de tas die ik van Sebastiaan had gekregen en keek hem aan. 'Wat wil je?'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimedi feb 28 2012, 10:24

Het viel me nu pas op dat ze mijn tas bij zich had. 'Een biertje en nog een kusje, alsjeblieft.' Met een grijns kuste ik haar wang nog eens. Zacht streelde mijn duim haar handpalm die ze vast had. 'Zit er je wat dwars?'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimedi feb 28 2012, 10:29

Ik glimlachte en bestelde het drinken. Ik draaide me naar hem om en liep met hem wat van de drukte weg. 'Hier is het biertje,' zei ik, terwijl ik hem het flesje gaf en drukte daarna mijn lippen op de zijne, 'en de kus.' Ik fluisterde tegen zijn lippen en sloot toen even mijn ogen. 'Liam heeft me wat dingen verteld, over dat er nog veel meer mythologische wezens hier rondlopen. En dat wist ik natuurlijk wel, maar ik heb er nooit echt over nagedacht. En bij iedereen die ik nu zie, denk ik meteen van ''O, zou hij of zij misschien wel een vampier of wolf of heks zijn?'' Het is best vermoeiend,' gaf ik toe.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimedi feb 28 2012, 10:45

Ik wist dat ze het serieus bedoelde, maar na het kusje kon ik het niet laten. 'Mijn geheim is dat ik stiekem een vampier ben. Sorry, Iggie, maar onze relatie was nog niet aan dat level toe...' Ik nam een slokje en trok haar zacht tegen me aan. 'Hey schat, het is niets om je druk over te maken. Er kunnen hier best weerwolven zijn en heksen. Blijf dus uit de bossen bij Volle maan. We sluiten ons samen op in jou of mijn huis en spenderen tijd met elkaar zodat we zeker niemand uit het oog verliezen.... Heksen, wel... Die hou je beter vriendjes. Ik spreek uit ervaring. Nu kom iuk op het punt: Ik zal alles eraan doen om je veilig te houden, maar nu even niet romantisch. Ik ben bloedserieus. Als Liam met zijn fikken aan je zit; zeg het me en ik zal ze er persoonlijk afrukken.' Even streelde ik over haar wang. 'Weinig tijd doet zo ongelofelijk veel.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimedi feb 28 2012, 10:56

Ik vleiden mijn hoofd tegen hem aan en nam zijn woorden in mijn op. 'Bedankt Seb,' zei ik ook serieus. Ik haalde diep adem en toverde weer een glimlach tevoorschijn. 'Ik zal me er niet meer druk over maken. Vanavond gaat super worden en niets kan het verpesten.' Ik nam ook een slok van mijn drankje en stond op mijn tenen om zijn lippen opnieuw te bereiken. 'Inderdaad,' murmelde ik instemmend over zijn laatste woorden. De andere keren dat ik wolven en heksen was tegengekomen was ook altijd goed afgelopen, en nu zou dat ook gebeuren.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimedi feb 28 2012, 11:04

Dit keer drukte ik vol overgaven en licht hongerig terug mijn lippen op de hare. 'Kan deze avond dan nog perfecter?' vroeg ik tegen haar lippen op en drukte er nog een klein kusje op. Ik hoorde wat muziek spelen en hier keek er toch niemand. Ik zetten onze drankjes weg en nam haar in mijn armen om lichtjes te slowen. Nu was het romantische muziek, maar straks zou dat er zijn en ongetwijfelt spentakel.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimedi feb 28 2012, 11:11

'Misschien wel,' glimlachte ik en keek afwachtend toen hij mijn drankje wegzette. Ik was blij verbaasd toen hij samen met me begon te dansen op de prachtige, rustige muziek. Ik hield hem stevig vast en bewoog zachtjes met hem mee. Welke man zou dit nou spontaan doen? Sebastiaan was gewoon perfect. Ik kon niets dan hem verlangend en begerig aan te kijken.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimedi feb 28 2012, 11:22

Ik keek haar terug, maar voelde dat ik anders keek dan normaal. Al heel de avond was ik uit mijn element; grapjes maken gingen nog slechter dan daarvoor. 'Weet je... Heel mijn leven zie ik vrouwen als trofeen, maar hoe komt het Igraine dat jij me zo klein laat voelen terwijl ik zoveel koppen groter ben? Geef me niet te snel op,' zei ik zacht. Bijna fluisterend waarna ik zacht over haar onderrug streelde. 'Die blik is echt erg sexy. Geen grapje. Erg aantrekkelijk.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimedi feb 28 2012, 11:31

Ik merkte zijn andere gezichtsuitdrukking op en kon niets anders dan hem ademloos aanhoren. Na zijn woorden glimlachte ik en veegde een pluk van zijn voorhoofd af. 'Hopelijk stelt het je gerust als ik zeg dat ik je echt niet meer laat gaan Seb,' zei ik zachtjes en streek over zijn borst. Ik deed mijn eerdere blik na, alleen nu wat speelser. 'Nu weet ik hoe ik moet kijken als ik wil dat je wat te drinken voor me haalt,' giechelde ik als grapje en sloeg mijn armen om zijn nek. 'Je bent zo lief, Seb.' Dat verliefde onderbuikgevoelen kwam weer dubbel zo hard opzetten.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimedi feb 28 2012, 11:57

Ik glimlachte bij haar eerste woordenstroom en drukte zachtjes mijn neus tegen de hare. Hierna hoorde ik een grapje waarbij ik echt hard moest lachen. Toch stopte ik niet met dansen. Dit was haar avond. 'Damn, you got me. En ik ben enkel zo lief voor jou. Je speciaal voelen mag vast en zeker.' Enkel lachte ik en drukte weer een kusje op haar lippen. 'Ik laat je niet meer gaan en niet afsnoepen. Beloofd.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimedi feb 28 2012, 12:06

Ik kon het niet laten om zijn hand vast te pakken en zelf een draai te maken. Het was zo fijn om te doen, omdat je wist dat een sterke arm je ondersteunde. Al snel hield ik hem weer stevig vast en legde mijn hoofd op zijn borst. Ik drukte mijn lippen op het stukje blote huid bij zijn hals en nek. Ik voelde mezelf weer helemaal warm worden bij zijn belofte en begroef mijn ietwat verlegen gezicht tegen zijn borst. Zoiets had nog nooit iemand tegen me gezegd.
Logan

Logan

Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimedi feb 28 2012, 23:04

Ik keek haar glimlachend aan en nam toen ook een slok. Teoh was inmiddels aan komen lopen en ik gaf hem hartelijk een hand. Ik had hem steeds beter leren kennen, en ik mocht hem wel, maar hij bleef toch echt heel erg apart. Een keer had hij mijn kleding gestolen, terwijl ik onder de douche stond... Geen leuke herinnering. 'Weten jullie eigenlijk waar de afterparty is?' vroeg ik. Ik keek even op en zag dat het al aardig donker begon te worden.
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimedi feb 28 2012, 23:18

Ik liep op Logan af en sloeg hem hartelijk op zijn rug, en legde daarna mijn arm om zijn schouders heen. 'Hij is toch wel goed voor je he, Frances? Anders weet ik hem roder dan een tomaat te krijgen. Weet je nog van vorige week, Logie?' lachte ik vrolijk. Ik had zijn kleding gepikt, terwijl hij onder de douche stond. Echt waar, het was een klassieke grap, maar hij bleef geweldig. Eigenlijk moest ik het ook een doen in de meidenkleedkamer. Dat zou vast nog grappiger zijn.
Alicia

Alicia

Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimewo feb 29 2012, 00:12

Ik glimlachte naar Logan en Frances die aan kwamen lopen. 'Hey,' begroette ik hun beide kort toen ze vlakbij waren. Mijn blik ging even naar Teoh, bij zijn opmerking vroeg ik me gelijk af wat hij had gedaan. Soms vroeg ik me echt af waarom mensen nog met hem om gingen. Maar aan de andere kant wist ik voor mezelf het antwoord allang. Inmiddels waren we aan de beurt en draaide ik me om naar de jongen die bij het kraampje stond. 'Willen jullie ook een hotdog?' vroeg ik. Ik zou het nou eenmaal lullig vinden als ik enkel voor Teoh zou bestellen.
Arthur

Arthur

Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimewo feb 29 2012, 03:21

Aandachtig luisterde ik naar Eleanor en ik moet toegeven dat ik verbaasd was over de woorden die uit haar mond kwamen. Ik had haar niet ingeschat als een meisje dat zo na dacht over dingen. Glimlachend staarde ik naar de koffie. 'Saai is veilig en makkelijk, die momenten waar je over spreekt, die geven je alleen maar problemen.' Ik had genoeg meegemaakt om tot die conclusie te komen, maar ik begreep haar drang naar actie. Waarom was ik anders met dat onderzoek bezig?
Frances

Frances

Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimewo feb 29 2012, 03:31

Glimlachend keek ik toe hoe Teoh en Logan elkaar begroetten. Ik was blij dat Logan vrienden had gemaakt en toevallig ook met vrienden van mij. 'Natuurlijk, je kan hem met rust laten Teoh.' antwoordde ik grinnikend en keek toen naar Alicia. 'Nee, dankje.' Opgewekt nam ik weer een slok drinken en bedacht me hoe gelukkig ik me de laatste tijd voelde, niet alleen door Logan, maar ook door Alicia en Teoh, omdat ik toch wel vrienden met ze geworden was.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimewo feb 29 2012, 04:08

Zachtjes strrlede ik over haar wang en haar met een hand. Op mijn gezicht stond een glimlach door haar draai. Ik genoot van de lippen in mijn hals waarna ik haar weer gewillig zoende.
Eleanor

Eleanor

Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimewo feb 29 2012, 04:24

Ik keek even hem aan en glimlachte. 'Niet dat ik in alles een kick moet hebben.' Enkel kon ik naar hem kijken. 'Ga je zo ook nog even mee naar daar?' Ik wees naar de plek waar het feestje was begon. Eigenlijk had ik zin om te dansen, maar ik wou hier ook niet weg.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitimewo feb 29 2012, 04:33

Ik drukte mijn wang tegen zijn hand en zuchtte even goedkeurend. Ik keek naar hem op en glimlachte. 'Het gebied van de party is open. Gaan we er even naartoe? Ik moet natuurlijk nog je dansmoves zien,' plaagde ik hem. Ik had nog energie voor tien, al had ik dat eigenlijk altijd, en had wel zin om even lekker te dansen.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De openluchtvoorstelling   De openluchtvoorstelling - Pagina 9 Icon_minitime

De openluchtvoorstelling
Terug naar boven 
Pagina 9 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: