Aantal berichten : 160 Geboortedatum : 14-08-53 Leeftijd : 771
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. di jul 10 2012, 10:40
'Niet prettig?' merkte ik met een verontschuldigend glimlachje op. 'Soms is een mens werkelijk een open boek, denk ik. Of ik helderziend.' Misschien dat met een dom grapje het weer in orde zou komen.
Zoë
Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. di jul 10 2012, 22:06
Ik zette een stap van hem vandaan en glimlachte. 'Ik heb een vriend, wat je waarschijnlijk al wist - omdat iedereen het weet.' zei ik met een grijns. 'Maar ik kan dat gewoon niet negeren, ook al is hij hier misschien niet. Ik vind het echt heel gezellig hoor, begrijp me niet verkeerd - maar verder dan dansen ga ik niet.' Zo, dan had ik het maar gezegd, voordat hij andere verwachtingen had.
Meg
Aantal berichten : 370 Geboortedatum : 19-12-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. di jul 10 2012, 22:07
Ariel had inmiddels het water verlaten en ik keek haar verbaasd na. Oké, dan niet. Zo in m'n eentje vond ik het ook maar saai, dus klauterde ik weer op de rand en ging naast Eli zitten. 'Nou, die twee hebben het ook wel gezellig.' Met een grijns wees ik naar Ariel en Katy en keek haar aan. 'Waarom ging Ariel nou ineens weg?' Ik verwachtte niet dat hij het antwoord zou hebben, maar dat kon je natuurlijk nooit zeker weten als je het niet vroeg.
Heath
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. wo jul 11 2012, 01:23
Ik keek haar aan, maar voelde me sowieso op mijn tenen getrapt. 'Een vriendje? Wel, het spijt me dan dat ik die indruk aan je gaf. Om eerlijk te zijn was het niet mijn bedoeling om verder te gaan.' Hierbij keek ik haar doordringend aan alsof ik het meende. Toneelspelen ging met de jaren beter en beter. Misschien moest ik mijn stermoment hebben - zoals Ariel het noemde - en als acteur audities gaan doen. Een low-budgetfilm meespelen.
Ariel
Aantal berichten : 275 Geboortedatum : 24-09-18 Leeftijd : 206
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. wo jul 11 2012, 01:27
'Dat is zo. Ik heb me het altijd afgevraagd, maar bevalt jou nog het Original zijn?' Ik keek haar vragend aan en glimlachte daarna ook vrolijk, maar hield de hangmat rustig schommelen, omdat ze zelf ook bleef liggen. Ondertussen zag ik dat Meg ook het water uit was gelopen en weer naar Eli ging. Ja, ik was echt het derde wiel aan de wagen en daar had ik echt geen zin in.
Tommy
Aantal berichten : 239 Geboortedatum : 24-09-56 Leeftijd : 768
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. wo jul 11 2012, 01:33
Ik liep terug naar het feest en sloeg mijn armen over elkaar heen. Ik was echt niet blij over hoe het was gelopen. Het liefst had ik nu met Heath of Katy gesproken, maar beiden leken ze druk bezig. Dus ik ging maar op een steen bij het water zitten en fronste mijn wenkbrauwen bij al die mensen in het water. Misschien moest ik me zometeen maar even gaan voeden.
Katy
Aantal berichten : 90 Geboortedatum : 09-06-59 Leeftijd : 765
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. wo jul 11 2012, 01:36
'Heb je je altijd afgevraagd of dat mij bevalt?' vroeg ik waarna ik even glimlachte en rechtop ging zitten. 'over het algemeen vind ik mijn bestaan op deze manier niet erg. Maar zoals ik al zei, alles heeft zijn nadelen.' zei ik eerlijk. Zoals jaren, wat zeg ik, eeuwen, in het lichaam te zitten van een veertien jarig meisje. Ik maakte er gebruik, of misschien wel misbruik, van, maar het had toch zeker zijn nadelen. Ik zag dat Tommy ging zitten op een rots en keek even zijn kant op.
Zoë
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. wo jul 11 2012, 02:33
Ik knikte. 'Het spijt me, ik had het eerder moeten zeggen.' Hij deed wel alsof het hem weinig interesseerde, maar iets in me zei dat dat niet helemaal de waarheid was. 'Dan is het mooi,' zei ik op zijn volgende woorden en glimlachte.
Ariel
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. wo jul 11 2012, 03:12
Ik knikte een beetje beschaamd en keek dus snel naar beneden. 'Alles heeft zijn nadelen,' benadrukte ik haar nogmaals en volgde haar blik. Ik zag Tommy zitten, haar broer, iemand die ik altijd wel aardig had gevonden. Ik glimlachte bemoedigend naar haar. 'Ik denk dat hij je misschien wel even nodig heeft,' fluisterde ik.
Katy
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. wo jul 11 2012, 03:18
'Wil je me weg hebben?' vroeg ik terwijl ik met mijn ogen op Tommy gericht bleef. Even daarna keek ik haar aan. 'Ik wil nog wel met je zwemmen hoor.' zei ik gezien ik wist dat ze gelijk had en Tommy waarschijnlijk even iemand nodig had.
Ariel
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. wo jul 11 2012, 04:04
Ik schudde mijn hoofd en liet me weer in de hangmat vallen. 'Het liefst heb ik je hier, maar hij lijkt je stukken meer nodig te hebben dan ik.' Ik knikte en glimlachte enthousiast. 'Wij gaan zometeen zwemmen, ik beloof het,' beloofde ik en liet me nu helemaal in de hangmat zakken. Deze dingen lagen werkelijk heerlijk.
Katy
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. wo jul 11 2012, 04:13
'Dan kom ik zo wel weer naar jou toe zei ik waarna ik het niet kon laten om plagend in haar buik te prikken. 'Beloofd ia beloofd hè,' herinnerde ik haar. In mijn ogen was het altijd al zo geweest. Als je iets beloofd moet je het nakomen. Ik klom uit de hangmat waarbij ik haar even aan keek en een zetje gaf tegen de hangmat waardoor ze heen en weer schommelde. 'Tot zo,' zei ik met een glimlach waarna ik richting Tommy liep en toen ik bij hem kwam mijn handen op zijn schouders legde om te laten merken dat ik bij hem ging zitten wat ik daarna dus ook deed. 'Gezelschap nodig?'
Tommy
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. wo jul 11 2012, 04:56
Ik keek uit over het water en merkte niet dat er een onbekend meisje naast me kwam zitten, tot ze over mijn rug begon te strijken. Ik glimlachte naar haar en liet een hand over haar wang glijden. 'Zometeen in het bos afspreken?' murmelde ik in haar oor en zag ondertussen dat Katy bij me kwam zitten. Het meisje was alweer weg, al zou ik zometeen haar wel weer zoeken. 'Ja,' mompelde ik en legde mijn kin in mijn handen.
Heath
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. wo jul 11 2012, 05:19
Ik keek enkel Zoë aan, maar aangezien we niet meer echt danste, stak ik maar een sigaret op. 'Dus dansen mag niet meer?' vroeg ik plagend. Als ik nu zou weglopen zou het overduidelijk zijn dat ik wél haar wou. Voor even dan.
Zoë
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. wo jul 11 2012, 06:11
'Wie heeft gezegd dat dansen niet mag?' vroeg ik lachend en draaide een pirouette langs hem heen. Dansen kon geen kwaad, als het maar niet verder ging dan dat. Ik had mezelf nou eenmaal gezegd dat vreemdgaan iets is waar ik geen genoegen mee nam, dus zelf zou ik dat ook nooit van m'n leven kunnen doen. Ondanks dat ik me ontzettend tot hem werd aangetrokken.
Heath
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. wo jul 11 2012, 07:56
Ik nam haar hand weer vast en danste met haar. Dit dan op een afstandje en keek haar glimlachend aan. 'Juist, ja. Vroeg ik me ook al af.' Ik glimlachte naar haar en keek haar aan in de ogen. Ze was mooi, knap. Meer vond ik niet aan haar.
Katy
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. wo jul 11 2012, 09:29
'Mijn gezelschap of haar gezelschap?' vroeg ik doelend op het meisje dat net bij hem had gezeten. Ik bestudeerde even zijn gezicht. Ik wist niet precies wat er tussen hem en mevrouw weerwolf gebeurden en wat er tussen hun is gebeurd, maar ik ging er toch van uit dat dat hetgeen was waarom hij nu hier zat als een niet bepaald vrolijke Tommy.
Genevieve
Aantal berichten : 313 Geboortedatum : 15-03-55 Leeftijd : 769
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. wo jul 11 2012, 10:59
Nadat we een drankje hadden gepakt, waren we begonnen aan de dans. De muziek was langzaam, maar dat was ergens wel goed. Met mijn armen om zijn nek heen danste we rustig wat heen en weer. Op mijn gezicht stond een, geforceerde, glimlach. Ik had het hele gesprek tussen Tommy en zijn zogenaamde nieuwe Tessa gevolgd en ik was niet blij met wat hij deed: omgaan met die rothond. Als ik Arthur erover vertelde zou hij niet blij zijn, niet dat ie mij zou geloven, hij zou waarschijnlijk toch denken dat het een leugen was om hun uit elkaar te drijven. Oké, Gen - focussen op Teoh. 'Wil je zo nog wat te drinken?' vroeg ik met een liefelijke glimlach en drukte mijn lippen op die van hem.
- Ik weet niet meer waar we waren met Teoh en Gen, dus ik heb maar even wat verzonnen xd
Teoh
Aantal berichten : 1291 Geboortedatum : 10-12-92 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. vr jul 13 2012, 02:00
Ik stond mezelf toe om weereens plezier te maken, en dit feest was er de perfecte plek voor. Ik grijnste breed naar Genevieve en kuste hartstochtig haar lippen. 'Ja, ik haal zometeen wel wat voor ons,' murmelde ik tegen haar lippen en sloeg mijn armen om haar heen, om zo weer verder te dansen. Op iets anders dan Genevieve focuste ik me niet en zo gaf het me rust.
Alicia
Aantal berichten : 1216 Geboortedatum : 17-02-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. vr jul 13 2012, 06:51
Teoh leek niet echt van plan te zijn om verder dan twee stappen bij Genevieve vandaan te gaan, daarbij wist ik dat hij waarschijnlijk toch niet meer langs zou komen en hier had ik echt geen zin meer. 'ik ga,' zei ik enkel tegen Elisa. Er was toch niemand die er verder was waar ik nog even bij aan kon schuiven, sowieso had ik daar geen zin in.
-Gone-
Tommy
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. za jul 14 2012, 00:00
Ik grinnikte flauwtjes en keek haar aan, terwijl ik met mijn hand langs mijn wang streek. 'Ik heb dorst, dus ik zoek haar zometeen op. Nu heb ik jouw gezelschap nodig.' Ik sloeg mijn arm om haar heen en trok haar naast me op de steen. 'Waarom doe ik toch altijd alles fout?' Ik begroef mijn gezicht in haar haren en zuchtte gefrustreerd en vermoeid.
Katy
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. za jul 14 2012, 01:27
Ik ledge mijn arm om hem heen toen hij zijn gezicht in mijn haar verborg. 'Omdat je een sukkel bent?' vroeg ik hem. 'Als je me eerst eens verteld wat er is kan ik je dan wel vertellen of je iets fout hebt gedaan en misschien wel waarom.' zei ik terwijl ik even over zijn rug wreef. Hij was een schat, maar niet altijd even handig bezig.
Genevieve
Aantal berichten : 313 Geboortedatum : 15-03-55 Leeftijd : 769
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. za jul 14 2012, 03:54
Ik glimlachte naar hem en kuste hem ook teder. Hij was zo makkelijk te verleiden dat het gewoon lachwekkend was. Toch was hij aardig, en vooral niet te vergeten; hij was geweldig in bed. Mijn laatste gedachte deed me glimlachen en ik keek om. 'Zit ze nog steeds met jou in d'r hoofd?' vroeg ik nieuwsgierig toen ik Alicia zag weglopen.
Tommy
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. za jul 14 2012, 04:09
'De grootste sukkel die er bestaat,' zei ik serieus instemmend en legde mijn kin op mijn handen. 'Ik ben verliefd geworden op Eleanor,' begon en keek haar aan. 'Heel en heel erg verliefd. Menselijk.' Ik wreef over mijn voorhoofd en zuchtte. 'En dat heb ik haar net verteld. En morgen ga ik die Arthur een bezoekje geven. Ik heb veel te lang niet meer geweld gebruikt.' Ik spande mijn spieren aan en genoot van het gevoel.
Teoh
Aantal berichten : 1291 Geboortedatum : 10-12-92 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest. za jul 14 2012, 04:11
Ik volgde haar blik en keek met mijn beste ongeïnteresseerde blik naar haar. Het was echt beter dat ze bij me uit de buurt bleef, al helemaal als ik samen met Genevieve was. 'Waarschijnlijk wel, maar ik ga er nog wel voor zorgen dat dat over gaat.' Ik pakte haar hand vast en leidde haar naar de dranktafel, waar ik de fles met de sterkste drank vragend omhoog hield. 'Wil je ook wat?'