Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

de partyspot van Samuel's feest.

Ga naar beneden 
+12
Harper
Teoh
Logan
Frances
Zoë
Meg
Eli
Katy
Tommy
Heath
Ariel
Samuel
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Heath

Heath

Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 771

de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimezo jul 08 2012, 10:53

'Dat zijn wé inderdaad. Hoewel onze ouders hier ooit eens hebben geleefd. Toen ze nog jong waren.' Hierbij keek ik haar aan. 'Zo, zo mevrouw.' Hierbij nam ik haar hand terug vast na mijn drankje weg te zetten. 'Wil je weer dansen?' Mijn vingers vlochten zich door die van haar. 'Of nee, ik geef je geen keuzen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimezo jul 08 2012, 10:55

Ik begon te lachen bij zijn woorden en zette ook mijn lege glas terug. 'Ik zou graag willen dansen.' zei ik met een glimlach en liep met hem mee de dansvloer op. De muziek was rustig, maar dat vond ik ook wel fijn. Ondanks het lekkere ritme, vond ik up-tempo nummers niet altijd even fijn. Iedereen werd en zo druk door en bah.
Ariel

Ariel

Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 206

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimezo jul 08 2012, 22:32

Ik wist niet hoe ik het deed, maar opnieuw voelde ik me weer enorm alleen. Ik dreef maar een beetje in het water en keek naar de verschillende mensen die elk wel iemand hadden om mee te praten of te dansen. Ik liep het water uit en voelde hoe mijn jurk tegen mijn lichaam plakte. Ik had de neiging om mijn armen over mijn borst te slaan, maar deed het niet. Ik liep iets dieper het bos in en ging op de hangmat zitten. Zo keek ik schommelend naar de mensen.
Heath

Heath

Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 771

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimezo jul 08 2012, 22:36

Na nog een trekje drukte ik de sigaret uit en blies de rook weg. Mijn hand hield die van haar vast waarna ik ook de andere nam. Zo konden we rustig dansen, hoewel ze beter in mijn hals zouden liggen. Reden: We stonden dan dichter bij elkaar.
Katy

Katy

Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 765

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimezo jul 08 2012, 23:51

Ariel duwde me min of meer weg richting Tommy. Omdat Heath inmiddels met een blonde chearleader aan het dansen was. Daar had ik trouwens nog over getwijfeld voor de auditeren. Enkel waren de audities al gestopt en was er slechts nog een wedstrijd waar gecheerd hoefde te worden. Ik had geen zin gehad om iemand te dwingen me toe te laten toen Harper zich op een andere manier naar binnen had gewerkt. Tommy lag inmiddels in het water net als Ariel en Meg. Van Eli hoefde ik kennelijk ook geen gezelschap te verwachten. Toen ik op het punt stond om achter Tommy aan te duiken en mijn jurkje achter te laten op de kant merkte ik dat mevrouw weerwolf zijn aandacht volledig opeiste. Ik snapte niet zo goed wat hij met of bij haar probeerde te bereiken, maar ach, ze was het blijkbaar waard nogal een scène te schoppen. Heath danste nog steeds met de blondine, Harper wond de jarige job om haar vingers en Geneviève had ik ergens zien staan met haar toyboy. Ik greep een flesje bier van de dranktafel af en keek rond. Niemand die ik echt kende of waarmee ik wou praten. Mijn blik dwaalde af naar Ariel die uit het water kwam en in de hangmat ging zitten. Erg vrolijk zag ze er niet uit en hoewel het feit dat ze zonder echt om te kijken me had laten staan me tegen hield besloot ik toch een flesje voor haar te pakken en maast haar te gaan zitten op de hangmat. Mijn ogen waren kort over haar heen gegleden. 'Zal ik maar naast je komen zitten? Of wacht je op iemand anders die af komt op je inmiddels doorschijnende jurkje.' ik gaf haar het tweede flesje en ging naast haar zitten. Dat had wel verklaard waarom ze met jurk en al het water in was gegaan.
Ariel

Ariel

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimema jul 09 2012, 00:23

Ik keek op bij Katy en daarna naar mijn jurkje, waarna ik op mijn lip beet en toch maar mijn armen om mezelf heen sloeg. 'Graag,' fluisterde ik en schoof op, zodat ze genoeg plaats had. Ik nam het flesje aan en nam er een slok van. 'Was Tommy er niet?' vroeg ik verbaasd en zocht de plaats af, toen ik hem opeens met hangende schouders zag lopen.
Katy

Katy

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimema jul 09 2012, 00:36

'Jawel, maar druk met iemand bezig, ik had niet zo'n behoefte om me ermee te bemoeien.' zei ik waarna ik mijn benen opvouwden en in de hangmat ging zitten. Ik had even geglimlacht toen ze haar armen om zichzelf heen sloeg. 'Het valt niet heel erg op hoor,' stelde ik haar gerust. Zeker niet van een afstand, en die afstand was er toch zeker met de meeste mensen.
Ariel

Ariel

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimema jul 09 2012, 02:35

Ik zuchtte opgelucht uit en legde mijn armen naast me. 'Ik doe altijd eerst, en denk daarna pas wat voor gevolgen het kan hebben,' zei ik met een flauwe glimlach. Ik keek naar Heath, die nu met een ander meisje danste, en keek dus snel maar weer weg. Ook Eli was bezig met Meg en Samuel met de zus van Katy. Ach, ik vond het nog het meest gezellig met Katy. Ik klinkte met mijn flesje tegen de hare en dronk opnieuw.
Katy

Katy

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimema jul 09 2012, 02:49

'Ik denk wel vaak na voordat ik iets doe, altijd eigenlijk,' en toch kwam ik vaak nog over alsof ik er niet over nadacht voor ik iets deed. Ik zag haar kijken richting Heath en glimlachte willekeurig. 'Stond jij daar liever?' vroeg ik. Ze zou wel begrijpen waarop ik doelde. Heath was knap, dat was duidelijk, daarbij ook een echte vrouwenverslinder.
Ariel

Ariel

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimema jul 09 2012, 04:23

'Weet ik,' glimlachte ik naar haar en keek daarna weer naar Heath. Een wanhopige, maar toch verlangende zucht verliet mijn mond. 'Eigenlijk wel,' zei ik zachtjes en sloeg daarna weer mijn ogen neer. Ik klom de hangmat op en sloeg mijn armen om mijn benen heen. 'Zal ik zometeen nog wat drinken halen?' Mijn flesje was alweer op.
Katy

Katy

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimema jul 09 2012, 04:29

Ariel was een knap meisje, lief daarbij ook nog. Met een lichte glimlach keek ik haar aan. Ik keek even naar mijn flesje toen ze begon over nieuwe. Eigenlijk was ik nog niet eens halverwege. Ik had het niet zozeer gepakt omdat het drank was, eigenlijk enkel omdat ik dan iets had om vast te houden en waar ik lang mee kon doen. 'Als je er nog een wilt, ik heb nog zat.' zei ik waarna ik een slok nam.
Ariel

Ariel

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimema jul 09 2012, 05:15

Ik glimlachte terug en liet mezelf liggen in de hangmat. 'Ik ga zometeen wel, als jij ook een nieuwe wilt.' Ik schoof een stukje op, zodat ze ook naast me zou kunnen liggen en liet mijn hoofd even hangen. Ik wist van mezelf dat ik niet meer moest drinken. Ook al was ik een hybrid, het deed toch nog wat met me. 'Het water was wel heel lekker,' zei ik zachtjes en bemoedigend.
Katy

Katy

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimema jul 09 2012, 05:40

Ik ging naast haar liggen toen ze plek maakte. 'Is dat een hint?' vroeg ik toen ze over het water begon. 'Ik wil best gaan zwemmen hoor,' zei ik met een glimlach waarna ik een slok nam uit het bierflesje. Kort keek ik richting Heath, had hij toch weer mooi voor elkaar, twee meisjes die met hem wouden dansen. En gaf ze eens ongelijk.
Ariel

Ariel

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimema jul 09 2012, 10:01

'Misschien,' glimlachte ik en keek daarna naar mijn jurkje. 'Ik kan toch niet natter worden dan dat ik nu al ben.' Ik volgde haar blik naar Heath en bleef even kijken. Daarna richtte ik me weer op Katy. 'Zijn jullie eigenlijk van plan om nog lang hier te blijven?' Ik had niet het idee dat ze de types waren om ergens lang te blijven, al vond ik het nu wel heel erg leuk met Katy.
Katy

Katy

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimema jul 09 2012, 10:07

'Ik weet nog wel een manier om je een stuk natter te krijgen,' lachte ik. 'En daarbij, je neus is nog aardig droog hoor' zei ik waarna ik een tikje gaf op haar neus met het topje van mijn wijsvinger. 'Ik weet het niet, iedereen trekt zijn of haar eigen pad en ik heb geen idee wat iedereen van plan is.' antwoorden ik eerlijk. 'Wil je me weer weghebben dan?' vroeg ik met een serieus gezicht terwijl ik weer een slok nam.
Ariel

Ariel

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimema jul 09 2012, 10:13

Ik giechelde achter mijn hand bij haar opmerking en keek haar daarna ook serieus aan, terwijl ik mijn hoofd schudde. 'Ik vind het juist heerlijk dat je hier bent.' Ik glimlachte oprecht en strekte me op de hangmat uit. Dit ding was werkelijk heerlijk om in te liggen. 'Dat weet je natuurlijk nooit, nee,' stemde ik in. 'Ik zou ook niet weten wat ik ga doen.'
Katy

Katy

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimema jul 09 2012, 10:21

'Dan is het goed,' lachte ik waarbij ik de een-na-laatste slok nam en de laatste slok haar voor hield. Afwezig bewoog ik een been de lucht in waarna ik hem weer liet vallen. 'Pluk de dag, en nog meer spreekwoorden over dat je in het hier en nu moet leven.' zei ik waarna ik even nadacht. Misschien ging ik hierna wel met Tommy op pad als hij daar zin in had, anders misschien met de rest mee als Genevieve en Tommy elkaar dan nog konden luchten.
Ariel

Ariel

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimema jul 09 2012, 19:46

Ik nam haar flesje aan en dronk de laatste slok op. 'Bedankt,' zei ik en door haar bedenkelijke blik begon ik ook na te denken. Eigenlijk was ik geslaagd en had dus niets meer op de school te zoeken. Maar er waren mensen die ik echt niet kon achterlaten, ook al was er niets voor me te doen hier. Misschien zou ik wel in een bar gaan werken of café.
Katy

Katy

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimema jul 09 2012, 21:36

Ik draaide me op mijn zij zodat ik haar aan kon kijken. Maar Ariel leek diep in gedachten verzonken. Haar jurkje was nog steeds nat en dus ook nog doorschijnend. 'Door jou heb ik best wel zin om te gaan zwemmen.' zei ik waarbij ik haar aankeek. Kort had ik me afgevraagd waarover ze nadacht, maar besloot er niet naar te vragen.
Ariel

Ariel

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimema jul 09 2012, 23:08

Ik ving Katy's blik en moest glimlachen door haar woorden. 'Ik ook. We gaan zometeen wel even als het wat rustiger is.' Ik keek naar de hordes jongeren die nu het water in waren gestapt en daarna weer naar Katy. We waren beiden niet zo groot en ik had geen zin om mijn krachten te moeten gebruiken als we onder werden gedompeld.
Katy

Katy

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimema jul 09 2012, 23:18

'Prima,' lachte ik waarbij ik even om keek. Het was inderdaad vrij druk nu in het water. Ik ging weer liggen en keek even naar de lucht waarbij mijn oog viel op de maan. 'Bevalt het hybrid bestaan je?' vroeg ik terwijl ik omhoog bleef kijken en haar daarna weer aankeek. Ze had het jaren geleden zo graag gewild. Toch ik kon me niet altijd voorstellen dat iemand het wou. Tuurlijk er waren leuke kanten aan, maar het was niet altijd even leuk.
Eli

Eli

Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimedi jul 10 2012, 00:35

Ik keek slechts toe hoe Meg terug het water in ging en dronk nog wat van mijn bier. 'Ik zit perfect hier!' riep ik met een lach terug. Ik hield me vaak op zijlijn en keek hoe anderen plezier hadden. Dat paste meer bij me dan er midden in te duiken. En ik genoot zo ook prima.
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimedi jul 10 2012, 01:08

Ik voelde me licht ongemakkelijk toen ik zo dicht tegen hem aanstond, maar ik besloot er niets van te zeggen. Ten eerste wilde ik het moment niet verpesten en Dan was er ook niet bij. Niet dat dat een rede was om zo close met een andere jongen te zijn, maar toch. Toch legde ik mijn hoofd niet op zijn schouder, ik wilde hem niet teveel geven.
Ariel

Ariel

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimedi jul 10 2012, 03:43

Ik keek haar aan en twijfelde lichtjes. 'Laten we het erop houden dat het beter is dan weerwolf zijn. Veel beter.' Ik glimlachte flauwtjes en keek ook naar de maan. Het duurde nog wel even tot hij opnieuw vol zou zijn. Ik had er enkel gelukkig geen last meer van. Ik ging weer zitten en sloeg mijn benen over de mat, waar ik ze lichtjes liet slingeren.
Katy

Katy

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitimedi jul 10 2012, 06:04

'Achja, alles heeft zo zijn nadelen.' ik had eigenlijk ook niet echt verwacht dat ze er nog blij mee was, het was nu als ik me niet vergisten al langer dan 150 jaar geleden. Ik lachte toen ze de hangmat liet slingeren. 'Laten we er een schommel van maken!' zei ik vrolijk maar bleef liggen omdat dit eigenlijk wel lekker lag.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: de partyspot van Samuel's feest.    de partyspot van Samuel's feest.  - Pagina 8 Icon_minitime

de partyspot van Samuel's feest.
Terug naar boven 
Pagina 8 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» idee feest

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: