Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het schoolplein.

Ga naar beneden 
+11
Eli
James
Meg
Alicia
Logan
Frances
Eleanor
Igraine
Daniël
Teoh
Zoë
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Katy

Katy


Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 764

Het schoolplein. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein.   Het schoolplein. - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 15 2012, 04:26

'Ik weet het niet,' antwoorden ik eerlijk. 'Het is lang geleden en vampieren veranderen ook. Aan de andere kant jullie waren geweldig samen en jullie waren gek op elkaar.' ik keek hem aan. 'Ik hopend want jullie waren samen echt heel leuk.' zei ik met een glimlach. 'Maar ik weet jet dus niet,' concludeerde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Het schoolplein. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein.   Het schoolplein. - Pagina 7 Icon_minitimedi sep 25 2012, 07:59

NEW
Ariel streek een losse pluk achter haar oor en ging op een bankje op het schoolplein zitten. De warme, en geurige kantine vond ze maar niets en haar ''vaste'' groepje zag ze er ook nooit meer. Dus pakte ze een appel tevoorschijn - fruit was het enige voedsel wat ze lekker vond om te eten - en nam er een hap van, terwijl ze naar bekende mensen zocht. Ze vond het heerlijk om over andermans vakantie te horen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Samuel

Samuel


Aantal berichten : 87
Geboortedatum : 01-07-93
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mystic Falls

Het schoolplein. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein.   Het schoolplein. - Pagina 7 Icon_minitimedi sep 25 2012, 08:03

Samuel sloeg zijn rugzak over zijn schouder heen en liep het schoolplein op. Het was redelijk warm voor een herfst dag, maar toch deed het weer hem zijn jas dichtritsen. Uit zijn tas pakte hij een eiwitrijk drankje en dronk er een paar slokken uit. Het was niet zijn favoriet, maar het hielp hem met zijn sport.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Het schoolplein. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein.   Het schoolplein. - Pagina 7 Icon_minitimedi sep 25 2012, 08:07

Ariel sprong op toen ze een bekend persoon zag, maar twijfelde of ze naar hem toe moest gaan. De laatste keer dat ze Samuel zag, was voor de vakantie en daarin had ze hem helemaal niet meer gezien. Toch liep ze naar hem toe en ging naast hem zitten. 'Hoi Samuel!' zei ze enthousiast en wees naar zijn drankje. 'Wat is dat voor drankje?' Ze nam een hap van haar appel en glimlachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samuel

Samuel


Aantal berichten : 87
Geboortedatum : 01-07-93
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mystic Falls

Het schoolplein. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein.   Het schoolplein. - Pagina 7 Icon_minitimedi sep 25 2012, 08:14

Samuel keek op bij het horen van een hoge meisjes stem en glimlachte naar Ariel. Hij had haar al een tijd lang niet meer gezien of gesproken en ergens was het nogal ongemakkelijk. 'Iets met veel eiwitten, voor het sporten enzo - dan krijg je sneller resultaat.' legde hij uit en hield het haar voor. 'Proeven?' grinnikte Samuel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Het schoolplein. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein.   Het schoolplein. - Pagina 7 Icon_minitimedi sep 25 2012, 08:17

Ze sloeg haar benen over elkaar heen en keek naar het drankje. Ze haalde haar schouders op en glimlachte. 'Waarom ook niet?' Ze nam een slokje en meteen vertrok haar gezicht. Ze gaf hem terug en moest lachen. 'Hoe kan je dat drinken? En, snel resultaat, bedoel je dan spieren?' Ze kneep plagerig in zijn arm en schudde afkeurend haar hoofd. 'Meer vieze drankjes voor jou!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Samuel

Samuel


Aantal berichten : 87
Geboortedatum : 01-07-93
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mystic Falls

Het schoolplein. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein.   Het schoolplein. - Pagina 7 Icon_minitimedi sep 25 2012, 08:28

Samuel begon te lachen. 'Ik weet het, erg smakelijk is het niet - maar het werkt, dus ik doe het er maar mee.' Bij haar volgende woorden grinnikte hij. 'Da's niet eerlijk, ik spande ze niet aan oké.' gaf hij als verwijt - niet dat hij nou werkelijk zo super gespierd was, maar als nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Het schoolplein. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein.   Het schoolplein. - Pagina 7 Icon_minitimedi sep 25 2012, 08:32

Ze wilde vertellen hoe vreselijk ze bloed vond toen ze nog maar net hybrid was, maar slikte gelukkig snel haar woorden in. 'Hoe was je vakantie eigenlijk? Ben je nog ergens heen geweest?' Ze keerde zich nieuwsgierig zijdelings naar hem toe en wachtte geduldig af. Ook Ariël moest lachen en stemde toen maar in. 'Ik geloof je, Samuel, als je ziet hoeveel jij sport, dan kan je niets anders dan heel sterk zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Samuel

Samuel


Aantal berichten : 87
Geboortedatum : 01-07-93
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mystic Falls

Het schoolplein. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein.   Het schoolplein. - Pagina 7 Icon_minitimedi sep 25 2012, 08:41

'Mijn vakantie was wel leuk,' loog hij. Zijn vakantie was vreselijk geweest. Zijn vader wilde niet op vakantie en toen hij daar tegenin ging, had hij geweten dat hij dat niet had moeten doen. Zijn vader's schoenzool stond nog steeds in zijn bovenbeen. 'Maar we zijn nergens naartoe geweest, m'n vader had het druk op z'n werk tijdens de zomermaanden, dus tja. En jij, leuke vakantie gehad? Jij wel nog ergens naartoe geweest?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Het schoolplein. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein.   Het schoolplein. - Pagina 7 Icon_minitimedi sep 25 2012, 08:46

Haar gezicht vertrok en ze keek hem bedenkelijk aan. 'Ja, ik ben een weekje weggeweest met wat familie, maar niets spannends,' loog ze. Ze had in haar eentje een kleine stedentrip gemaakt, wat vreselijk was, want ze voelde zich zo enorm alleen. 'En verder ben ik thuis geweest. Met wat vrienden afgesproken en vooral veel muziek gemaakt.' Hierbij glimlachte ze. Ze vond het heerlijk om muziek te maken. Ze verschoof wat op het bankje en keek hem benieuwd aan. 'Je hebt toch altijd op dinsdagmiddag training? Want ik ga dit jaar Auditie doen voor cheerleaden en die trainen dan ook!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Samuel

Samuel


Aantal berichten : 87
Geboortedatum : 01-07-93
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mystic Falls

Het schoolplein. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein.   Het schoolplein. - Pagina 7 Icon_minitimedi sep 25 2012, 08:52

'Leuk toch,' zei hij en knikte. 'Dinsdagmiddag en als het goed is dit jaar ook donderdagmiddag, we willen nog beter worden.' legde hij uit en stopte zijn flesje weer in zijn tas. Het restant zou hij wel een andere keer opmaken. 'Leuk, je komt er vast wel in!' verzekerde hij haar en pakte een appel uit zijn tas. Hij mocht niet al te veel fruit eten, maar het was beter dan brood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Het schoolplein. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein.   Het schoolplein. - Pagina 7 Icon_minitimedi sep 25 2012, 09:13

'Ik hoop het!' glimlachte ze hoopvol. Ze vond het heerlijk om te dansen en zingen, dus het cheerleadteam was perfect voor haar. En stiekem vond ze het ook wel leuk dat ze Samuel dan heel vaak zag. 'Nog beter? Ik vind jullie nu al goed! Wel jammer dat er veel goede spelers zijn afgestudeerd. Hebben jullie goede vervangers?' Ook goede cheerleaders waren weg, dus Ariël had wel het gevoel alsof ze een goede kans maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het schoolplein. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schoolplein.   Het schoolplein. - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het schoolplein.
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: Mystic Falls High School.-
Ga naar: