Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Stadsplein

Ga naar beneden 
+6
Logan
Meg
Daniël
Teoh
Eleanor
Zoë
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 19 2011, 05:43

Bij zijn worden legde ik mijn hoofd in mijn nek en lachte. 'Oh alsjeblieft! Ik hoop echt voor jou dat je dat niet tegen ieder ander meisje zegt. Zowel... Wel, het werkte uitstekend.' Zacht gaf ik hem een duwtje met mijn schouder en staarde weer voor me uit. 'De meeste jongens zijn zweterig en opdringerig. Het was wel opdringerig, maar aan de ene kant in zo'n lieve situatie... Ik heb hem niet meer gezien... De sexy engerd.' Mijn ogen eindigde weer bij Teoh. Opeens staarde ik naar zijn lippen, maar keek hem daarna samenzweerderig aan in de ogen. Alsof ik echt aan wat stouts had gedacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 20 2011, 08:00

Ik keek haar lachend aan, en hief toen mijn handen onschuldig in de lucht. 'Dit zeg ik alleen tegen jou,' lachte ik. 'En zweterig had ik gelukkig niet kunnen zijn, mijn tarzandoekje was nou niet bepaald warm. En jouw pakje al helemaal niet van die avond.' Mijn ogen trokken samen. 'Correctie, de creepy vieze enge engerd creep. Hij zit bij ons op school, dus ik houd hem in de gaten.' Onze blikken kruisten even en ik knipoogde kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 20 2011, 22:28

Even lachte ik met hem mee, maar dat duurde niet voor bepaald heel lang toen hij me vertelde dat de jongeman bij ons op school zat. Natuurlijk plezierde me dat helemaal niet omdat ik echt een raar gevoel bij hem kreeg. 'Dus ik kan me aan meer kusjes verwachten dan? Ik zie je al met een koprol en ninja-move me tegen de kluisjes drukken.' Ik grijnsde naar hem en keek hem even aan. 'Ach... Die sukkel kunnen we wel aan.' Ik kon dat ding aan flarden scheuren als ik wou. Enkel niet op dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 21 2011, 05:33

De jongen beviel me voor geen meter. Het werkte natuurlijk ook niet mee dat hij mijn 'baas' is bij het toneelstuk. 'Ik moet in het toneelstuk met hem vechten,' mompelde ik, maar glimlachte al snel. 'Misschien wel. Meer acties om je bij hem proberen weg te lijden. En stiekem ben ik ook een soort ninja - nou ja, eerder worstelaar. We worstelen vaak genoeg in de kleedkamer bij football.' Ik keek haar ook aan en lachte. 'Inderdaad. Dan verleid jij hem, hij loopt op je af, en dan zit ik vastgeplakt op het plafond als spiderman, en dan spring ik op hem!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 21 2011, 05:54

Hoofdschuddend keek ik hem met een kleine glimlach aan. 'Zuurpruim verleiden is geen begonnen werk. Jou daarin tegen.' Mijn been kwam op zijn schoot terwijl ik hem zo naar me toe trok, maar lachtte en duwde hem weer een beetje weg toen we te dicht kwamen. 'Dat doen we niet op het cheerleaden. De laatste keer dat ik toch checkte.' Ik en Zoë waren nu eenmaal vriendinnen... Dat betekende dat ik me ooit ook voor het chearleaden had opgegeven, maar er moeilijker afscheid van kon nemen. Even keek ik hem echt in zijn ogen aan en voelde de drang om mijn lippen op de zijne te drukken, maar dat gebeurde niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 26 2011, 23:39

'Alsof een jongen niet onder de indruk van jou kan zijn,' zei ik en keek haar even aan. 'Niet doorvertellen, maar paar jaar geleden toen ik net in het footballteam zat, heb ik in de kleedkamer van de cheerleaders gekeken. En daar waren ze toch flink bezig.' Ik grinnikte en herinnerde me het als de dag van gisteren. Ik wilde indruk maken op de oudere footballspelers. 'Maar nu niet meer hoor,' voegde ik er voor de zekerheid aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 27 2011, 11:36

'Oh ja, we zepen echt elkaars borsten in en lenen broekjes uit of vergelijken de grote van elkaars borsten. Ik althans niet.' Om als reactie niet op het eerste in te gaan. Even keek ik rond. 'Dus jij zou een sigaret met me roken? Ik zie niks, Teoh. ' Hierbij keek ik hem beschuldigend aan, maar mijn glimlach verraadde me. Even zocht een hand naar een pakje, maar vond niks meteen waardoor ik hem weghaalde. 'Ben jij dan onder de indruk van me? Ik bedoel... Van wat? Mijn zoenprestatie of het feit dat ik een eerstegraads sletreputatie heb? Jongens zijn niet onder de indruk. Ze willen enkel meer van alles. Ook van vrouwen en dan ben ik de volgende in de rij.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 31 2011, 04:36

Ik trok mijn broekpijp een stukje omhoog en haalde onder mijn sok een pakje vandaan. Ik rook echt zelden, maar ik deed weleens met iemand mee. Ik maakte hem open en stopte een sigaret in mijn mond. 'Ik heb alleen geen vuur,' zei ik met dichtgeknepen lippen. Ik haalde hem uit mijn mond en keek haar toen ernstig aan. 'Ik ben niet romantisch en ik weet niets van liefde, maar ik weet wel dat mannen meer geven om het innerlijk van een meisje dan alle dingen daaromheen, zoals het uiterlijk of zoenprestatie. Ik ken je nog niet zo lang, maar wist wel wie je was. En elke keer als ik je in de gang zag lopen, maakte je indruk op me. Dat meen ik serieus, en dat kwam gewoon om hoe je was.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 01 2012, 10:31

Ik hield hem mijn aansteker voor en bracht mijn vlammetje naar zijn sigaret terwijl ik naar hem luisterde. Enkel keek ik hem aan en zuchtte ligt. Vanbinnen was ik ook niet één van de beste of de liefste. Op mezelf zou ik ook nooit vallen wat best narcistisch is. Gelukkig dus niet. Even keek ik hem aan voor ik zachtjes mijn lippen op die van hem drukte. Dit slechts kort, maar ik legde er gevoel in. Een soort bedankje. Om hem daarna in te kijken en flauw te glimlachen. 'Teoh, shut up.' Mijn stem klonk speels, maar ook plezierig. Ik had hier plezier aan en het deed goed. 'Hou je mond over dat je niet romantisch is, want wat je daarnet zei is ergens romantisch.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 03 2012, 04:09

'Thanks,' mompelde ik en hield de sigaret in mijn hand. Ik wist zeker dat ik morgen heel veel spijt zou hebben hiervan, maar het boeide me niet zoveel. Niets boeide me meer, en het enige wat ik wou, was dat het weer goed was met Daniel. Toch verrast liet ik haar lippen op de mijne drukken, maar nam zelf niet zoveel initiatief, gezien dat de vorige keer ook niet helemaal goed was uitgepakt. Mijn lippen gingen flauwtjes omhoog en ik keek even naar beneden. 'Heel heel heel soms misschien,' lachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 03 2012, 11:59

De reactie op zijn zoen was minder dan ik had verwacht, maar hij had ook gezopen op Halloween. Waarschijnlijk wist hij zelfs niet meer hoe krachtig zijn lippen even op die van mij hadden gezeten. Ik wou geen Teoh. Geen Vriendje. Ik wost niet wat ik wou enkel deze reactie niet. 'Heel erg soms misschien,' beaamde ik en stak nog een sigaret op terwijl ik weer helemaal goed ging zitten en naar wat spelende kinderen verder op keek. 'Dat kusje was enkel om je te bedanken en misschien ook wel omdat ik me niet kon inhouden. Zoek er enkel niet te veel achter. Zoals ik zei voel ik me raar in mijn vel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 05 2012, 04:29

Ik fronste even om haar reactie, maar realiseerde me toen dat mijn reactie fout was. Heel erg fout. En dit gebeurde nou altijd, ik kwam te dicht bij liefde, en dan klap ik dicht. En die avond gebeurde dat niet, door de drank. Ik pakte haar hand vast en keek haar aan. 'Sorry El, ik deed raar net. Ik voelde ook iets op die avond, en dat was niet door de drank. Moeten we dat nu gewoon gaan vergeten en doorgaan met leven? En elke keer als ik je zie lopen, mijn hart voel branden met herinneringen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 05 2012, 05:54

Ik liet mijn handen in de zijne rusten, maar keek hem met een diepe frons aan. 'Teoh... Ik snap je even niet meer. Ik zei dat enkel omdat ik de blik in je ogen zag en tsja, je reactie was niet denderend. Niet dat ik dat had verwacht.' Een hand maakte zich los van hem en streel langs zijn wang waar hij ook rustte. Mijn sigaret lag op de bank te wachten tot ik weer verder zou roken. 'Het is zeker voor herhaling vatbaar, maar dan heb je enkel nog meer herinneringen... Ik ben niet de gemakkelijkste en al zeker niet op vriendinnetjesvlak of als date dus dat is op jou eigen risico. Je moet allesbehalve het vergeten, Teoh. Ik heb je graag in mijn buurt. Je bent degene waar ik plezier mee kan hebben en dan doel ik niet perse op het lichamelijk conaxt en de kusjes.' Op dit moment voelde ik me echt dom. Ik begreep niet of hij nu bedoelde dat hij me wou daten of dat hij liever had dat ik hem helemaal met rust moest laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 01:17

Ik keek haar even gekweld aan. 'Ik weet het ook allemaal niet meer. Ik ben gewoon heel erg geschrokken van die roddels en ik wist niet hoe jij dat vond enzo,' mompelde ik. Ik pakte haar hand stevig vast. 'Ik heb je ook graag in de buurt.'

SHIT SLECHT
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 01:25

Het was afschuwelijk om Teoh en Eleanor zo te zien zitten op dat bankje. Teoh kon werkelijk flirten met iedereen die hij wou, maar waarom hield hij nu haar hand vast. Wel, dat was één vraag uit de duizende die ik nog kon stellen. Misschien was het maar goed ook dat ik het nu met hem goed wou maken. Dan zouden de twee niet té hard van stapel lopen. Ik liep dichterbij en stak mijn handen in mijn zakken. Kwestie van me onder controle te kunnen houden. 'Hey. Ik moest het "goed" komen maken van Zoë.' Hierbij keek ik beschuldigend van hun handen naar zijn ogen en bleef daar hangen. Echter stonden mijn ogen helemaal niet vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 01:34

Ik keek op en zag Daniel staan. Ik fronste even om zijn woorden en keek hem aan. 'Maar wil je het zelf eigenlijk goed maken? Want ik wil het zelf wel graag goedmaken.' Ik zag hem naar Eleanors en mijn handen kijken, maar liet de hare niet los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 01:41

Ik dacht even na over zijn woorden om tot de conclusie te komen dat ik het niet bepaald wou, maar aan de andere kant weer wel. 'Als het aan mij ligt valt er niet veel goed te maken. Buiten me te excuseren dat ik dus als een complete klootzak reageerde, maar... Je weet hoe ik ben, want je bent mijn beste vriend. Ik hou van Zoë, we zijn net samen en ik weet niet of ik het aankan om haar doodleuk mijn beste vriend op de bek zien te nemen. Als ik als een homokandelaar op dat podium moet rond huppelen.' Snel schopte ik tegen een steentje. 'Dus sorry dat ik zo over mijn nek ging en ga gaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 05:29

Ik stond op en sloeg mijn arm om hem heen. 'A joh, ik snap het ook wel. En ik zorg er wel voor dat ik haar alleen een kus op haar wang moet geven. En echt waar, de musical wordt hartstikke leuk, heb je nog meer tijd om met Zoe en mij om te gaan.' Ik grinnikte en woelde door zijn haren. 'Je weet serieus niet hoe erg ik je gemist heb.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 07:27

Ik had hem even zacht een kneepje gegeven toen hij me had verteld dat hij niet wist hoe met de aandacht om te gaan, maar nu waren mijn handen weer koud. Niet meer lekker warm door die van Teoh. Hierbij nam ik de sigaret maar weer vast en keek hoe de twee weer hun ruzie bijlegde en hoopte als een puberend meisje dat mijn bron van warmte terug naar me toe kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 07:37

Ik nam hem ook in mijn armen. 'Maar dat is niet wat het publiek verwacht. Ik zou zeggen: Neem je kans om haar te kussen, want de tweede keer slaag ik je echt verrot. Waarschijnlijk doet ze dat zelf ook wel aangezien je haar broer bent.' Na een klopje op zijn rug, keek ik hem weer aan. 'Ik heb je ook gemist, Teoh, ik ook. Dus ik zie dat ik stoor?' Met een klein grijnsje knikte ik naar Ellie. 'Wat ben je aan het doen gast?' fluisterde ik tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 08:22

Ik knikte instemmend. 'Een keertje dan. En wie zegt dat, dat jij mij in elkaar slaat? Ik ben net een beest ja, met kokosnoten als spierballen,' grinnikte ik. Ik boog naar hem toe. 'Een beetje,' gaf ik toe. 'Dus ga nu maar weg. En ik ben niets aan het doen! Niets vies, of andere rare dingen die mensen altijd van me denken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 08:26

'Man, je bent echt met iets verkeerds bezig als je die zuurpruim probeerd te scoren. Ik dacht dat je op een beetje hoger mikte? Vrolijker misschien? Of helpt ze je met kokosnoten te verkrijgen?' Hierbij grijnsde ik naar hem. 'Maar ik ben al weg. Ik moet nog een pak vinden voor het feest en me douche. Zoë wil ik liever niet teleurstellen. Have fun, tigre.' Hierbij plaatste ik een snelle kus op zijn voorhoofd en draaide me op.

Gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 15 2012, 21:00

Ik grijnste en liep toen weer naar Eleanor. Daniel had eigenlijk niet gelijk, ik zocht niet naar een bepaald type en al helemaal niet naar een kopie van mezelf. Twee te vrolijke mensen gaan echt niet samen, ik moet juist een wat rustiger en kalmer meisje hebben. Ik pakte Eleanors hand weer vast en lachte even. 'Sorry van net, ik moest het gewoon even goed maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimema jan 16 2012, 04:10

'Maakt niet uit. Ik moet het ook weer goed maken met Zoe. Toch haar weer spreken.' Hierbij glimlachte ik even naar hem en keek naar onze handen. 'Maar ik moet zo gaan. Mijn vader komt weer thuis en dan gaan we uit eten. Huiswerk dus nog afmaken, douche en me omkleden.' Even keek ik weer naar de spelende kinderen en wenste dat het eerder die tijd weer was in olaats van nu. Volwassen worden ging altijd zo snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 25 2012, 08:02

NEW.

Met een sigaret in mijn mond bungelend, zat ik op een van de bankjes op het stadsplein. De laatste tijd had ik me rustig gehouden. Niet teveel aandacht getrokken, niet naar feesten gegaan en al helemaal niet naar die belachelijke Valentijnszooi. Nee, feestdagen waren niet mijn ding en feesten alleen als er drank was. Veel drank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Stadsplein  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Stadsplein    Het Stadsplein  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Stadsplein
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: