Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het kerkhof

Ga naar beneden 
+19
Juliet
Harper
Logan
Ariel
Tommy
Heath
Eli
Katy
Genevieve
Meg
Elisa
Arthur
Daniël
Liam
Eleanor
Frances
Alicia
Teoh
Zoë
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 21  Volgende
AuteurBericht
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 06:59

'Denk er maar over na, broer. En als er iets fucking slecht afloopt dan weet je dat ik het je heb gezegd. Niet dat ze voor jou gaat kiezen als je haar vriend vermoordt.' Hierbij bestelde hij ook wat. 'Ze gaat je enkel nog meer haten en niet zomaar uit haar kleding glippen, laat staan je eeuwige trouw beloven. Ze is achttien. Niet dat ze denkt aan voor altijd. Dit is geen Twilight, makker.' Met deze woorden liep hij ook weer weg samen met een drankje. Hij had echt genoeg van Tommy zijn gezeik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 07:13

Hij werd nog bozer om Heaths woorden, maar volgde hem toch maar. 'Ik heb het al geaccepteerd dat het toch niets tussen mij en haar gaat worden. En hem vermoorden geeft gewoon voldoening. Alsof jij nooit iemand uit wraak hebt vermoord.' Hij trok een wenkbrauw op en rook toen aan het glas van Heath. 'Goed spul. Heb je het bij je?' Zulke goede drank verkochten ze hier echt niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 07:32

'Misschien,' zei Heath zowel op zijn vraag van drank én wraak. 'Nooit op iemand omwille van een vrouw Tommy. Ik heb nooit iemand lief gehad omdat ik weet wat er van komt. De enige die ik lief kan hebben is mijn familie, maar zelfs die zorgen voor problemen.' Hierbij keek hij veel betekenden naar Tommy. 'Doe het niet, Tommy. Je wilt haar niet kwijt op die manier.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 07:48

'Ja, maar deze-' Ze wees naar haar eigen hoektanden. 'zijn overtuigender. En daarbij is sexy zijn toch het hele idee van halloween-vampier zijn.' giechelde ze en kuste hem zachtjes. 'Oh trouwens, er zijn echt veel mensen gekomen die ik niet eens ken.' Ze keek even rond en haalde haar schouders op. 'Ach, hoe meer zielen, hoe meer vreugd - niet waar?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 07:50

'Ja lekker!' Meg was gefascineerd over hoe mensen eruit zagen. Sommige liepen serieus in een playboy pak rond, wat was daar nou eng aan? Zelf vond ze haar eigen creatie wel goed gelukt. Ze had wel wat hulp gehad van haar stiefbroertjes - die blijkbaar erg creatief waren met dit soort dingen - maar ze was trots op het eindresultaat. 'Hoe kom je eigenlijk aan dat elvis pak?' lachte ze en keek hem nieuwsgierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 07:51

Hij was het er nog steeds niet mee eens. Heath deed alsof hij alles wist, maar dat was zó niet waar. Enkel omdat hij ouder was... Wat maakte paar jaartjes nou uit in zevenhonderd jaar? 'Ik wil wraak en dit is de enige manier waarop het kan.' Enkel haalde hij even zijn schouders op en keek rond of hij de heks al rond zag lopen. Hij genoot nu al van het gevoel waarop hij later die kop eraf zou rukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 07:55

Genevieve liep verveeld met een glas drank in haar hand over het terrein. Ze had een hekel aan halloween en dit was het eerste jaar dat haar zus haar had over gehaald om te komen. Echter had ze er nu al spijt van. Zelf als zichzelf was ze nog angst aanjagender dan in dit apenpakje - maar goed, ze had beloofd om de hele avond te blijven en daarbij was halloween een goede dekmantel om mensen onopgemerkt te bijten: iedereen liep met neppe bijtafdrukken in hun nek rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 07:55

Ariel liep met opgeheven hoofd trots tussen de mensen rond. Ze was meteen verliefd geworden op dit pakje toen ze het zag hangen. En hiermee zou Eli haar toch meteen zien staan? Ze liep nog even rond en zag toen eindelijk de persoon die ze zocht. Enkel stond hij gearmd met Meg. Ariel keek het tweetal geschrokken aan en slikte toen lastig. Het voelde alsof haar hart gebroken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 08:01

Met trots zijn handen in zijn zij stond Teoh middenin de mensenmassa. Hij had zijn kostuum van vorig jaar overtroffen - iedereen had hem voor gek verklaard - en hij had het niet eens koud! Geweldig toch? Enkel was hij wel bang om later zijn blaadje voor zijn geslachtsdeel te verwijderen, maar dat zou later komen. Hij zocht naar Genevieve en vond haar enkele minuten later in een heel erg sexy pakje. 'Hey beauty,' glimlachte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 08:03

Het kostuum van Teoh liet zelfs Genevieve huiveren. 'Is je kostuum gestolen toen je onderweg was hier naartoe ofzo?' merkte ze sarcastisch op en liet haar blik over zijn lichaam glijden. Ze wist dat ze "lief" tegen hem moest doen, maar vandaag kon ze het echt niet opbrengen. 'Sorry, ik heb echt een hekel aan halloween.' mopperde ze nors en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 08:06

Hij moest lachen om haar woorden en gaf haar het glas drank aan die hij voor haar had gekocht. 'Ik ben er ook niet zo'n fan, maar ik neem het altijd als gelegenheid om mannen jaloers te laten zijn op mijn lichaam en vrouwen me te laten aanbidden. Geweldig!' Hij grijnste breed en drukte een kus op haar wang. 'Jammer dat je er niet van houdt, want ik wil je wel vaker in zulke pakjes zien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 08:51

Met een wanhopige blik keek Logan rond. Hij zocht Frances, maar kon haar niet vinden in de enorme massa van verklede mensen. Misschien was ze er wel niet? Hij had toch nog hoop, omdat hij wist dat ze het geweldig vond om te verkleden. Dus zocht hij verder. Hij stopte even bij een bar en bestelde een biertje. Zijn pak jeukte als een gek en hij was ook nog eens alleen: wat een heerlijk begin van de avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 08:53

'Dit is de eerste en de laatste keer dat je me in zo'n apenpakje ziet Teoh, echt - vreselijk.' Ze had er zo'n afschuwelijke hekel aan. Geërgerd nam ze een slok van het drankje dat ze in haar handen kreeg, iets wat nog aardig goed smaakte. 'Wat is dit in vredesnaam?' Ze herkende de smaak wel, maar ze had geen idee wat het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 08:54

'Je bent gek, Tom. Echt fucking geschift in die kop van je. Ga Genn maar zoeken. Misschien helpt ze je én vergeet onze lieftallige Harper niet.' Hierbij liep Heath dit keer weg van zijn broer om naar Ariel te lopen. 'Assepoester lijkt zo droevig?' Met een glimlachje schotelde hij haar het flesje voor zoals bij hun ontmoeting. 'Wat is er?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 08:59

Arthur had twee bekers drinken in zijn hand en liep er mee naar Eleanor toe. Het was niet moeilijk haar te vinden tussen de menigte. Ze was waarschijnlijk één van de schaarst geklede. Arthur wist niet zo goed wat hij er van moest denken dat zijn vriendin zichzelf nogal tentoon stelde. Nouja, haar lichaam dan. Maar hij moest de starende blikken gelijk geven, want ze zag er adembenemend uit. Met een glimlach overhandigde Arthur Eleanor haar drankje. 'Et voila.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 09:00

Na een tijdlang enkel naar het koppeltje gestaard te hebben, schrok Ariël op bij een stem. Snel keek ze achter haar en zag Heath staan. Ze glimlachte om zijn kostuum en nam het flesje dankbaar aan. 'Hey Heath,' zei ze en wees toen naar Eli en Meg, 'mijn crush heeft een vriendin.' Ze sloeg haar ogen neer en leunde even tegen hem aan. 'Dus ik ben inderdaad een beetje droevig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 09:03

'Zoë, daarvoor moet je nog eens geen vampier zijn. Geloof me.' Hierbij keek hij haar met een speelse glimlach aan. Ook hij keek even rond. 'Eleanor zal zo wel komen. Ik heb Frances gezien daarjuist of ik dacht dat het Frances was... Geen idee eigenlijk. Oeps.' Dan nam zich een drankje van iemand van zijn team. 'Dus vampierinnetje van me: Mag ik deze dans van u?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 09:08

Teoh was haar saaie gedrag nu al zat. Kon ze eens niet zeuren? 'Geen idee, vast wodka met een of andere fruitsmaak.' Hij pakte haar handen vast en nam haar mee richting de dansvloer. 'Wil je dan wel met me dansen?' Hij drukte een kus in haar nek en trok haar tegen hem aan. Vanavond wou hij dronken worden en helemaal losgaan. De laatste keer was weer veel te lang geleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 09:09

Eli was heel blij dat zijn vriendin er tenminste niet bij liep als een lingerie model. Hij liep met haar naar de drinktafel en schonk voor hen beide wat in. 'Hier.' zei hij toen Eli haar de beker overhandigde. 'In mijn vader's kast gevonden, tussen de mottenballen en spinnenwebben.' Alsof op commando krabde hij deze keer zijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 09:09

Ze had een crush? Wauw, dat had ze niet laten blijken die andere nacht bij zijn thuis. Hoewel hij niet met haar naar bed was gegaan. Het idee alleen vond hij niet eerlijk ten opzichten van Ariel. Hij staarde naar de jongen en het meisje. 'Hmm... Wat heeft iedereen de laatste tijd met liefde dit en liefde dat. Weet je wat: Liefde breekt gewoon altijd je hart. Prinsesjes moeten trouwens niet droevig zijn. Zin om te dansen misschien?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 09:13

'Dat blijkt inderdaad maar weer,' reageerde ze instemmend met hem en trok haar blik weg van het stel naar Heath toe. Enthousiast pakte ze zijn handen vast en maakte een formele buiging. 'Dat klinkt geweldig,' giechelde ze en nam hem mee om te dansen. Eenmaal daar begon ze vrolijk en ook een tikkeltje flirterig te dansen. 'Hoe is eigenlijk met je?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 09:14

Nee, kijk hoe belachelijk je eruit ziet. 'Tuurlijk wil ik dansen, gezellig.' Ze zette een glimlach op en draaide een rondje om hem heen. Bah, bah - en nog een bah. Halloween was vreselijk en ze draaide ook nog eens bagger slechte muziek. 'Kom je vanavond met mij mee naar huis?' vroeg ze zich nieuwsgierig af en danste dicht tegen hem aan. Die afleiding zou ze wel kunnen gebruiken na deze onzin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 09:14

Eleanor stond er een beetje beteuterd bij, ook al wist ze dat ze hier en daar een beetje aandacht kreeg. Deels omdat ze met een leerkracht ging en het andere deel vanwege haar kostuum. Ze wist niet goed wat ze ervan moest denken om Halloween met Arthur te vieren, maar hij ging uit zichzelf alcohol halen dat al iets was. Hij was iemand waar je plezier mee kon hebben. Enkel had ze nog nooit een echt feestje met hem beleefd... Met andere woorden: Ze was nerveus. 'Dankje,' glimlachte ze naar hem en zette haar zonnebril op haar hoofd. Toch lachte ze even toen ze hem zag kijken. 'Te bloot, liefste?' giechelde ze tegen zijn lippen op waarbij ze hem een kusje gaf en hierna van de beker dronk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 09:16

Meg begon te lachen. 'Ik wil niet eens weten waarom jou vader een Elvispak in zijn kast heeft hangen.' giechelde ze en nam het drankje dankbaar aan. 'Ik stond echt met mijn handen in m'n haren, maar blijkbaar zijn mijn broertjes erg creatief en ze vonden het maar al te leuk om dit in elkaar te flatsen.' grinnikte ze en nam een slok. 'Zin om te dansen?' Ze wist dat Eli niet zo van het dansen was, maar het was altijd een poging waard - toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitimewo okt 17 2012, 09:16

Frances stond bij de dranktafel, in der eentje. Ze had wel wat bekenden gezien, maar Teoh was met die Genevieve, Meg en Eli hadden elkaar, Ariel werd ingepalmd door een of andere playboy gast en voorderest had ze niet echt mensen gezien die ze wílde spreken. Met een geirriteerde zucht schoof ze haar hoed weer omhoog. Hij was te groot, dus zakte hij steeds voor haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het kerkhof - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 12 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het kerkhof
Terug naar boven 
Pagina 12 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 21  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: