Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Het kerkhof wo okt 17 2012, 09:19
Zoë begon te glimlachen. 'Maar natuurlijk, heer Dracula.' grapte ze en zette haar lege beker op één of andere tafel neer. Ze trok hem zacht mee naar de dansvloer en keek ondertussen rond. Haar oog viel op Eleanor, die samen met Arthur langs de kant stond. Ach daar zou ze zo wel even naartoe gaan. 'Na deze dans, mijn heer - ga ik even naar Ellie, oké?'
Logan
Aantal berichten : 667 Geboortedatum : 24-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Het kerkhof wo okt 17 2012, 09:20
Hij bekeek hoe een enthousiast aangeklede persoon ook bij de bar kwam en was dan ook benieuwd wie het was. En die twee ogen die even zichtbaar waren, kwamen hem héél bekend voor. 'Frankie?' vroeg hij zachtjes en toen overtuigender. 'Frankie! Je bent er!' Hij wou haar een kus geven, maar de vorige keer kreeg hij een klap, dus streek hij enkel ongemakkelijk met zijn hand over haar arm.
Arthur
Aantal berichten : 896 Geboortedatum : 26-04-90 Leeftijd : 34
Onderwerp: Re: Het kerkhof wo okt 17 2012, 09:21
'Nee, nee, ik moet er gewoon even aan wennen.' verklaarde Arthur en drukte nog eens zijn lippen op de hare. Hij nam zelf ook een slok van de drank en fronste. Ja, hij was kwaliteit gewend en dat was dit absoluut niet. Maar goed, hij zou gewoon wat lol hebben vandaag en vooral niet overal kritiek op hebben of te veel nadenken. 'Wil je dansen?'
Eli
Aantal berichten : 329 Geboortedatum : 20-08-93 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Het kerkhof wo okt 17 2012, 09:24
'Ik durfde het hem ook niet te vragen, zeker niet toen ik mijn moeder hoorde schaterlachen toen ik met het pak aan haar atelier binnenstapte.' Eli grijnsde en nipte aan zijn drank. Hij was niet echt een alcohol drinker, maar op feestjes ging het er prima in. 'Je ziet er super uit! Heerlijk eng.' Eli drukte zijn lippen kort op haar wang en knikte. 'Vooruit, omdat ik er zo geweldig goed in ben.' Ja, hij was in een vrolijke bui, eigenlijk al sinds dat Meg terug was.
Meg
Aantal berichten : 370 Geboortedatum : 19-12-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Het kerkhof wo okt 17 2012, 09:27
Wauw, ze had niet gedacht dat het zo makkelijk zou zijn - maar ze was blij dat Eli met haar plan instemde. 'Ik weet het, ik ben ontzettend angstaanjagend, niet waar?' grapte ze en draaide een rondje om hem heen. 'Je bent inderdaad goed, alleen je ziet het zelf gewoon niet!'
Heath
Aantal berichten : 160 Geboortedatum : 14-08-53 Leeftijd : 771
Onderwerp: Re: Het kerkhof wo okt 17 2012, 09:27
Heath liet zich meeleiden en speelde op haar dansen in. Ze zag er goed uit, haast aantrekkelijk in dat Disney-pakje. 'Hey Ariel,' Snel trok hij haar tegen zich aan en drukte een kusje op haar lippen. 'We hadden het hier over jou en met mij is alles prima. Buiten het feit dat ik zo ruzie ga krijgen met mijn broer. Hij is verliefd op Eleanor. Ken je haar? Wel, hij wilt haar vriend dus vermoorden. Happy Halloween! Niet dat ik een grapje maakte...' Hij hield niet van rond de pot draaien.
Frances
Aantal berichten : 929 Geboortedatum : 22-12-93 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Het kerkhof wo okt 17 2012, 09:29
Frances schrok zich rot toen iemand haar ineens aansprak. Ze draaide zich om en zag Logan naast haar staan in een Robin Hood pak dat hem veel te goed stond. Ze glimlachte en voelde de warmte die zijn hand op haar arm veroorzaakte door haar lichaam verspreiden. 'Logan, hey. Leuk kostuum.' Het klonk eerder als 'heloganleukkustuum' dan als aparte woorden. Frances werd spontaan nerveus als ze Logan alleen maar zag tegenwoordig.
Eleanor
Aantal berichten : 988 Geboortedatum : 20-04-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Het kerkhof wo okt 17 2012, 09:33
Eleanor schudde lachend haar hoofd. Het was schattig, maar eigenlijk had ze expres dit gedaan. Als Arthur haar echt wou, dan nam hij dit er maar al te graag bij. 'Ja, lijkt me leuk.' Ze nam zijn vingers tussen de hare waarbij hij haar meer naar de ''dansvloer'' bracht. 'Je bent echt origineel ten opzichten van de rest.' De meeste jongens waren boskers, voetballers, vrouwen of nog niets eens verkleed. Natuurlijk had je altijd uitzonderingen. Ellie danste baschaafd, maar toch dat ietsje meer dat ze enkel aan Arthur wou en zou geven vanavond.
Harper
Aantal berichten : 165 Geboortedatum : 15-03-55 Leeftijd : 769
Onderwerp: Re: Het kerkhof wo okt 17 2012, 09:34
Harper trok haar fel gekleurde jasje recht en baande zich een weg door de massa. Ze was niet op haar gemak, wat totaal niet bij Harper paste. Ten eerste had ze een hele tijd alleen doorgebracht en koste het meer moeite dan normaal om zich als een sterfelijke te gedragen. Ten tweede stond ze al een tijdje droog enn waren hier een hoop verukkelijke halsen te zien. Maar eerst zocht ze Gen op.
Juliet
Aantal berichten : 171 Geboortedatum : 01-12-90 Leeftijd : 33
Onderwerp: Re: Het kerkhof wo okt 17 2012, 09:38
Juliet stond beteuterd aan de kant met wat schaars gekleed stof, meer bepaald latex-achtig, rond haar lichaam. Ze dronk een bekertje bier waarbij ze iedereen goed bekeek. Toen Ryan over Halloween sprak en een feestje en over hun twee dacht ze aan het samen te beleven, plezier weet-je-wel. Ryan kende blijkbaar niets anders dan de agent uit te hangen. Dus was ze alleen moeten komen en als ze hem niet snel vond of iemand anders zou ze ook weer snel gaan.
Eli
Aantal berichten : 329 Geboortedatum : 20-08-93 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Het kerkhof wo okt 17 2012, 09:38
'Eén: ik houd niet van complimentjes. Twee: ik kan écht niet goed dansen. Dus geen onzin uitkramen enge Meggie.' Hij draaide haar in het rond, wiegde wat mee op de muziek en probeerde vooral niet tegen iemand aan te botsen of op Meg's tenen te gaan staan. Dat was simpeler gezegd dan gedaan. Hij kreeg regelmatig boze blikken toegeworpen, maar dat deed hem nu niets.
Meg
Aantal berichten : 370 Geboortedatum : 19-12-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Het kerkhof wo okt 17 2012, 09:42
'Dan moet je er maar aan wennen, want nu ik er weer ben ga ik je overladen met complimentjes.' giechelde ze en draaide een rondje. Ze moest toegeven dat het af en toe best grappig was om hem te zien dansen. 'Oké, je bent misschien niet de beste danser, maar je bent goed voor mij.' Ze glimlachte naar hem en kuste hem zachtjes.
Daniël
Aantal berichten : 972 Geboortedatum : 30-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Het kerkhof wo okt 17 2012, 09:45
Dan liet zich meeslepen terwijl hij dronk van de beker, maar zijn gezicht toonde aan dat hij het niet lekker vond. Te veel alcohol. Hij legde zijn armen rond Zoe en keek haar aan. 'Uhu, na deze dans.' glimlachte hij weer speels en drukte zijn lippen op die van haar.
Zoë
Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Het kerkhof wo okt 17 2012, 09:47
Zoë knikte instemmend en glimlachte naar hem. Het was zo raar om te bedenken dat ze hier een jaar geleden ook stonden en nu hadden ze al een jaar iets samen. Zoë was blij dat ze het die avond een kans had gegeven, het was lastiger dan ze had verwacht - maar ze was blij, blij dat ze zich niet had afgesloten voor hem en dit alles had moeten missen, want het was echt een geweldig jaar geweest.
Daniël
Aantal berichten : 972 Geboortedatum : 30-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Het kerkhof wo okt 17 2012, 09:51
Daniel keek haar terug aan met een glimlach. Werkelijk hier was het gebeurd. Iets verder achter de grafsteen met die ene engel. Ja, daar was hun eerste kus. Niet bepaald romantisch, maar dat moest ook niet. Hij had het meisje van zijn dromen en dit al voor een jaar. Een onvergetelijk jaar. 'Waar denk je aan?'
Ariel
Aantal berichten : 275 Geboortedatum : 24-09-18 Leeftijd : 206
Onderwerp: Re: Het kerkhof do okt 18 2012, 03:03
Ze glimlachte na zijn kusje en keek naar hem omhoog. 'Eleanor? Dat meisje die nu een relatie heeft met die heks die ook nog leraar is?' Verbaasd haalde ze haar wenkbrauwen op en legde haar hand op zijn borst. 'En jij moet hem zo vast gaan tegenhouden, nietwaar? Ik wil je best helpen.' Ze sloeg haar armen om zijn nek heen en danste zo glimlachend verder. 'Maar eerst ga ik je persoonlijk even opeisen.'
Heath
Onderwerp: Re: Het kerkhof do okt 18 2012, 03:19
Heath knikte instemmend, maar zuchtte even. 'Ik zou hem moeten stoppen, maar aan de ene kant heb ik geen zin om de "slechterik" te gaan spelen. Mijn broer heeft het nogal moeilijk gehad met zijn eerste liefde te vergeten. Eleanor vergeten lijkt hij helemaal niet te kunnen.' Als hij geluk had dan zou Genn zich ermee bemoeien, want die wou de heks niet dood. Hoewel hij dat ook niet meer zeker wist. Zijn mondhoeken krulde omhoog. 'Dan zal ik maar even ophouden met zeuren.'
Ryan
Aantal berichten : 242 Geboortedatum : 04-06-89 Leeftijd : 35
Onderwerp: Re: Het kerkhof do okt 18 2012, 03:28
Nors keek Ryan naar de mensenmassa die op het kerkhof stonden. Vorig jaar was het uit de hand gelopen, dus moesten er dit jaar politieagenten bij blijven. En natuurlijk werd Ryan uitgekozen om te gaan babysitten. Plotseling zag hij een heel bekend persoon en liep erop af. Hij deed snel zijn jasje uit en legde het om de blote schouders van Juliet. God, wat was ze bloot. 'Heb je het niet koud?' vroeg hij bezorgd.
Juliet
Aantal berichten : 171 Geboortedatum : 01-12-90 Leeftijd : 33
Onderwerp: Re: Het kerkhof do okt 18 2012, 03:56
Juliet fronste bij Ryan zijn vraag. 'Het is Halloween, Ryan. Koud is mijn laatste zorg.' lachte ze en drukte zich tegen hem aan. Er liepen meisjes nog bloter bij. 'Hoe moest ik anders jouw aandacht trekken hé?' Ze was hem aan het plagen en hij mocht het weten. Dit was gewoon typisch Ryan-Juliet; hij was bezorgd en zij plaagde hem ermee. 'Leuk kostuum trouwens, dus daarom koos ik maar voor de side kick. Te naakt naar je zin?'
Logan
Onderwerp: Re: Het kerkhof do okt 18 2012, 05:11
Hij keek even verward bij haar woordenstroom, maar al snel begreep hij het, en glimlachte. 'Bedankt. Het is een oud pak van mijn vader. Jij ziet er ook leuk uit. Ik had je bijna niet herkend!' Hij leunde tegen de bar en kon het niet laten om zijn ogen over haar heen te laten gaan. Ze was zo prachtig en lief, zoals ze er nu bij zat. 'Heb je tot nu toe een leuke avond?'
Ariel
Aantal berichten : 275 Geboortedatum : 24-09-18 Leeftijd : 206
Onderwerp: Re: Het kerkhof do okt 18 2012, 06:18
'Je bent zijn grote broer. Als je eenmaal genoeg op hem hebt ingepraat, is hij je eeuwig dankbaar dat hij het niet heeft gedaan.' Ze drukte een kus op zijn wang en trok zichzelf nog een stukje dichter naar hem toe, om zo verder te dansen. 'Wat liefde toch allemaal met een mens doet,' fluisterde ze en glimlachte naar hem. 'Het is niet erg. Net was ik even aan het zeuren en nu mag jij.'
Frances
Onderwerp: Re: Het kerkhof do okt 18 2012, 08:01
Frances keek onder de rand van haar hoed door naar Logan en plukte aan een losse knoop. Ze wist niet zo goed wat ze er van moest vinden dat Logan geheel niet boos op haar leek te zijn. Ze had hem geslagen, ze had hem gezegd dat hij alles maar gewoon moest vergeten en toch behandelde Logan haar nog zo vriendelijk. Frances was vreselijk geweest en hij bleef gewoon aardig doen. 'Eh, ja, best wel.' zei ze zo enthousiast mogelijk.
Logan
Onderwerp: Re: Het kerkhof do okt 18 2012, 08:13
Hij keek haar nerveus aan en veegde een beetje met zijn schoen over de voet. Hij wist niet goed wat hij moest doen of zeggen. Hij had haar geslagen en daarmee aangegeven dat ze niets en echt niets meer in hem zag. 'Ja, ik vind het ook wel gezellig,' zei hij zachtjes en bestelde nog een biertje. Nuchter blijven was niet zo'n goed plan en hij voorspelde dat het nogal ongemakkelijk tussen ze zou worden.
Heath
Onderwerp: Re: Het kerkhof do okt 18 2012, 08:27
Heath schudde met zijn hoofd. Nee, hij zou niet meer inspreken op zijn broer. Hij kon toekomst vernietigen en daarmee zoals zichzelf worden of zoals Genn. Verbitterd en niet meer de vrolijke Tommy. Niet dat Heath dan nog werkelijk naar hem zou kunnen kijken zoals hij nu deed. 'Tommy is puur goedheid, Ariel. Ik weet echt niet hoe het komt dat hij zo'n fucking familie heeft zoals ons. We zijn echt fucked up, en dat is nog maar licht uitgedrukt.' Hij streelde over haar wang. 'Nou, puur goed... Hij doet veel dingen die niet mogen, maar hij is niet zoals de rest van ons. Maar goed... Laten we over iets anders praten.'
Frances
Onderwerp: Re: Het kerkhof do okt 18 2012, 08:33
Frances ging van haar losse knoopje over tot haar pluizige oranje haar. Ze probeerde haar glimlach te behouden en keek toe hoe Logan een biertje bestelde. 'Ben je met iemand hier?' vroeg ze Logan nieuwsgierig. Dat zou alles verklaren, dat hij zo vriendelijk was, omdat hij met een ander meisje naar het feest was gekomen. Het zou haar niet verbazen, Logan was knap én ongelooflijk aardig: ieder meisje wilde wel zo'n jongen.