Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het kerkhof

Ga naar beneden 
+19
Juliet
Harper
Logan
Ariel
Tommy
Heath
Eli
Katy
Genevieve
Meg
Elisa
Arthur
Daniël
Liam
Eleanor
Frances
Alicia
Teoh
Zoë
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
AuteurBericht
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:25

Daniel kee op en voelde hoe Zoe haar armen zijn middel weer vonden. Dit deed pijn. Zijn beste vriend en opeens noemde Teoh de helft van de leerkachten op als bovennatuurlijk. 'Het voelt alsof ik in een leugen leef, Zoe. En ik kan er niet meer meeleven.' Hij zou blij zijn om hier eindelijk weg te geraken, te gaan studeren. 'Eleanor.... Je wist het. Je had het me kunnen vertellen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:25

'Seb... Seb, wacht nou even!' probeerde ze nog, maar hij was al weggelopen. Ze zuchtte vermoeid en keek naar haar voeten. 'Het is vast geen toeval dat hij me steeds alleen laat als ik met jou sta, nietwaar?' Ze keek Sebastiaan na en toen weer naar Arthur. 'Maar we gaan gewoon heel veel lol maken en dan komt hij vast snel terug! En Eleanor ook!' Ze pakte zijn handen vast en begon te dansen. 'Laat maar eens zien wat ik je geleerd heb!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:28

'Wát?' Eli keek met stomheid geslagen naar Ariel. Waar kwam dit ineens vandaan? In eerste instantie was hij geirriteerd dat ze zo reageerde, dat ze hem maar de schuld gaf, maar Eli wist dat dat aan zijn temperament voor de volle maan lag. Hij zuchte, haalde diep adem en zei: 'Ariel, ik ben bezorgd, want die jongen ziet er niet zo sjofel uit voor een meisje zoals jij. Maar als het niet goed met je gaat, waarom heb je me dat in godsnaam niet verteld? Ik ben een naïeve jongen, geen helderziende.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:30

Hij lachte op een hysterische manier en keek naar Arthur. 'Ach, die is toch druk bezig met andere vrouwen. Sorry, de benaming Paus klopt dus achteraf toch niet.' Hij zwierde kort met haar in zijn armen en glimlachte gelukzalig. 'Ik heb je zo keihard gemist! Ik hou van je Eleanor!' schreeuwde hij over het kerkhof. 'Wist je nog vorig jaar? In de jacuzzi? O men, wat hadden wij een chemie, nietwaar?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:31

Genevieve keek haar broertje aan en zuchtte uit. 'Iemands haren uittrekken gaat je daar niet bij helpen en vluchten voor je problemen evenmin.' vertelde ze hem en keek hem aan. 'Ik weet dat ik misschien geen poeslieve zus ben, maar ik geef om mijn familie en ik ga die niet uit elkaar laten trekken door één of ander meisje die van iemand anders houdt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:32

Arthur had zijn rug naar Teoh en Eleanor gekeerd. Hij wilde niet de man zijn die zijn vriendin scherp in de gaten hield. Hij had daar zelf al genoeg ervaring mee gehad met zijn ouders. Hij richtte zich op Igraine en schudde met een kleine lach zijn hoofd. 'Igraine, ik houd heel veel van je, maar ik kan het nu niet echt opbrengen om vrolijk met je te gaan dansen. Bovendien heb je te veel gedronken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:34

Ze duwde haar handen wanhopig in haar haren en knipperde de tranen weg, ondanks dat ze al over haar wangen liepen. 'Omdat... Omdat ik...' Ze beet bang op haar lip, maar zei het toen toch maar: 'Omdat ik verliefd op je ben, Eli. En mijn hart ervan breekt om jou zo met Meg te zien. Dat, elke keer als ik je zie, je dan doorloopt en op weg bent naar Meg. Het doet zo ongelofelijk veel pijn!' Ze snikte nu en verborg haar gezicht in haar handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:34

Heath keek naar Harper en glimlachte. 'De verloren zuster. Ik dacht dat ik je nooit meer zou terug zien.' Hij glimlachte vriendelijk, waarna hij naar Tommy keek toen deze sprak. Genieve haar woorden klonken dom; zij beroofde hem van zijn enige echte liefde. Tenslotte...
Dus hij ging zijn zegje doen. 'Tommy, liefde is een zwakte, maar kijk wat zwaktes tot oneze familie doen; ze maken ons sterk. We zijn sterk apart, maar samen hebben we genoeg haat en wroeging om veel ergere dingen te doen.' Hij kneep in Tommy zijn schouder. 'Maar jij doet het niet omdat... Jij Tommy bent. Gek. Gestoord, maar onze kleine broer. Je weet beter. Maar niet altijd, natuurlijk.' Het laatste was een beetje speels bedoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:35

Zoë keek hem aan en zuchtte uit. 'Ze vroeg of dat ik het aan niemand wilde vertellen dus deed ik dat niet. Ik heb nooit een woord erover los gelaten, tegen niemand niet. Hoe moeilijk het ook was, kijk me er alsjeblieft niet op aan. Ik deed wat ik dacht dat beter was voor ons allebei.' Ze snapte Daniël wel, als hij iets had geweten had ze ook gewild dat hij het haar zou vertellen. 'Binnen een jaar zijn we hier weg, oké?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:39

Ze keek hem nieuwsgierig aan en stopte met dansen. 'Ah, Arthur, wat is er aan de hand? Ben je een beetje sipjes?' Ze trok zijn mondhoeken een stuk omhoog tot hij breed glimlachte. 'Je weet dat je me álles kan vertellen!' Even keek ze over zijn schouder en moest hilarisch lachen. Snel sloeg ze haar handen over zijn ogen. 'O jee, Arthur, je vriendin haar borsten worden gekust! Dat is hét teken dat je jaloers mag worden,' giechelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:42

Eleanor lachte even om Teoh. 'Ja, dit lijkt precies op vorig jaar. Toen was je ook laderbezopen en verklaarde me liefde. Maar Teoh... Dit jaar niet. Je houdt toch van Genn? En ik hou van Arthur. Dat is trouwens Igraine. Je-weet-wel: onze muziekdocent en zijn collega. Ze zijn goede vrienden, die geen borsten kussen.' Hierbij keek ze hem bestraffend aan, maar glimlachte toch weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:42

Toen had Ariel het pas echt voor elkaar gekregen. Sprakeloos staarde Eli haar aan en probeerde te bevatten wat ze zojuist gezegd had. Om haar zo gebroken te zien, deed hem veel, maar hij was de reden en dus had hij geen idee of hij ooit met een oplossing kon komen. 'O, Ariel.' God, hij leek in één van zijn eigen melancholische liedjes te zitten. Hij stapte naar haar toe en omhelsde haar kleine lijfje met zijn grote armen. Eli had geen idee of dit een goede zet was, maar hij waagde het er maar op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harper

Harper


Aantal berichten : 165
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:47

Harper glimlachte terug naar Heath. Ze moest toegeven dat het werkelijk egoïstisch was hem niet eens op te zoeken terwijl ze de rest van de familie wel al had gezien. Maar dit was ook de eerste keer dat ze met zovelen bij elkaar waren. Het speet Harper dat Katy er niet bij was. Alhoewel dit wel een erg vervelende gebeurtenis voor een reünie was. 'Enn soms is gelijk hebben nog niet altijd het beste om te doen.' Harper had geen idee hoe ze hierbij kon helpen, zij was er om de troep op te ruimen, niet om die te voorkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:47

Daniel keek haar aan. Hij wist niet of zij wel graag weg wou uit Mystic Falls. In New Yrok hadden ze beiden een geweldige tijd gehad. De stad had altijd wel wat te bieden. Zacht drukte hij zijn lippen op die van haar en sloeg zijn armen beschermend over haar lichaam terwijl één hand over haar wang streek. Hij hield van haar. Ze hield zelfs van hem wanneer hij het even kwijt geraakte. Ze was absoluut, honder procent, wat hij nodig had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:48

Met twee bekers drank in haar hand, liep Meg richting Eli. Het was niet moeilijk om hem op te merken: hij was nogal lang dus hij stak boven de meeste mensen uit. Ze had al verwacht dat hij nog steeds bij Ariel stond, maar wat ze zij en wat híj vervolgens deed, liet haar mond open vallen. 'Wát?!' gefrustreerd liet ze de twee glazen uit haar handen vallen en keek de twee aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:50

Arthur rolde met zijn ogen, maar moest desondanks lachen. Met alcohol op was Igraine toch wel een beetje belachelijk te noemen, maar dan op een leuke manier. 'Zullen we wisselen van kostuum, Iggie. Want ik geloof dat jou de rol van gekke maniak beter past.' Hij wilde niet kijken naar Eleanor en haar Teoh, dus sloeg hij vriendschappelijk zijn armen om Igraine heen en ontweek zo het schouwspel dat Teoh en Eleanor heette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:52

Ze sloeg haar armen om hem heen en snikte tegen zijn shirt aan. 'En... En ik dacht echt dat je hetzelfde voelde voor mij.' Ze keek naar hem op en streek de tranen uit haar ogen. 'Wat heb ik verkeerd gedaan? Was ik te dom? Of saai? Of te nimf-achtig? O wacht, het komt natuurlijk omdat ik hybr...' Ze keek geschrokken op toen er glazen naast hun vielen. Opeens keek ze oog in oog met Meg en kon geen greintje sympathie voor haar opbrengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:55

Ze giechelde om zijn woorden en glimlachte toen hij haar knuffelde. 'Wauw, je bent echt een lieve vriend. Je wordt niet meteen panisch als iemand je vriendin haar borsten kust.' Ze moest nog steeds om het beeld lachen en pakte toen zijn hand vast. 'Kom, dan gaan we wat drinken. En ik beloof je heilig dat ik cola zal nemen,' zei ze plechtig en trok hem mee naar de bar, waar Sebastiaan ook was. Hij kon veel beter tegen drank dan dat zij kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:56

Eli suste Ariel en streek over haar zachte haar. Wat kon hij anders doen? Haar op de feiten drukken en vertellen dat hij nou eenmaal met Meg samen was. Hij kon niet zeggen dat hij niet van haar hield, want dat zou een leugen zijn. Hij hield wel degelijk van haar, maar als een vriendin, een klein zusje, een lotgenoot. 'Nee, nee natuurlijk niet-' Eli schrok eveneens van de glazen en zag Meg daar staan. 'Meg.' Oke, en toen onstond er een groter probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:56

Zoë glimlachte naar hem en kuste hem. 'Het komt allemaal wel goed.' zei ze en streek met haar hand langs zijn wang. Ze ging niet weg uit Mystic Falls voordat ze haar moeder gevonden hadden, maar dit was niet het juiste moment om hem dat te vertellen. 'Ik hou van je.' zei ze met een glimlach en kuste hem nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:59

'Wát is hier aan de hand?' zei keek beiden nog vrij rustig aan, maar aan de binnenkant was ze alles behalve rustig. Ze was woest, waarom precies wist ze niet - maar ze was woest. Woest op Ariel dat ze nooit iets had gezegd en woest op Eli omdat hij hun relatie op dit moment niet eens verdedigde, het enige wat hij deed was háár troosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 11:01

'O ja, dat deed ik vorig jaar he!' grinnikte Teoh en sloeg zijn armen om haar heen. 'Ik hou nog steeds heel veel van je. Waarom moet je nou ouder worden?' verzuchtte hij en moest toen weer lachen. 'Ja, dat zijn dus geen echte vrienden. Echte vrienden doen zoals wij doen, lieve Eleanor. Zullen we weer eens de jacuzzi in? Enkel deze keer zonder kleding?' Hij wiebelde speels met zijn wenkbrauwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 11:01

Daniel glimlachte naar haar en kuste haar terug. 'Ik ook van jou, Zoe.' Zijn woorden waren zacht, maar hadden overtuiging. Hij zou haar werkelijk de zijne maken als hoij daar de kans voor zou krijgen en zij zou instemmen. 'Wil je terug dansen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 11:04

Ze snapte nog steeds niet wat ze fout had gedaan. Elke keer als ze afspraken had ze speciale kleren aan gedaan, speciaal voor hem mensenvoedsel gegeten, ze had zijn geheim niet doorverteld, ze deed altijd lief tegen hem, en toch zag hij haar niet staan? Ze was zo enorm verdrietig. Ze hield haar armen stevig om Eli heen en had geen idee wat ze moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitimema okt 22 2012, 11:06

'Dus eerst ga je mijn borsten kussen zonder toestemming en nu vraag je toestemming om naakt met me de jacuzzi in te duiken?' Ze lachte en schudde haar hoofd. 'Grapjas!' Even keek ze rond, maar vond Arthur niet meer in de mensenmassa. Waar was hij heen? 'Teoh, je moet wat ontnuchteren.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het kerkhof - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het kerkhof   Het kerkhof - Pagina 18 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het kerkhof
Terug naar boven 
Pagina 18 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: