Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het verlaten bospad

Ga naar beneden 
+2
Arthur
Teoh
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurBericht
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

Het verlaten bospad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten bospad   Het verlaten bospad - Pagina 9 Icon_minitimezo jul 01 2012, 07:46

Ik bekeek Ariel en legde mijn hand op haar schouder. 'Dat is begrijpelijk. Je hebt vast al veel mensen moeten missen.' mompelde ik schuldig. Ik zat er over in dat ik wat vrienden uit Baltimore moest missen, maar die leefden nog, die kon ik nog op zoeken. Ariel had veel mensen moeten zien gaan, dat leek mij vreselijk. 'Ok, geen ambitie om hybrid te worden, genoteerd.' Ik glimlachte zwakjes naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Het verlaten bospad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten bospad   Het verlaten bospad - Pagina 9 Icon_minitimedi jul 03 2012, 08:58

Ik knikte en zuchtte daarna. 'En over heel, heel veel jaren ga ik ook jou en Meg missen.' Ik onderdrukte een snik en keek hem daarna weer aan. Zwakjes glimlachte ik terug en ging toen weer tegen hem aan zitten. 'Kan je iets zingen?' vroeg ik en keek hem vragend aan. 'Ik vind je stem zo mooi.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

Het verlaten bospad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten bospad   Het verlaten bospad - Pagina 9 Icon_minitimeza jul 07 2012, 05:23

'Maar dat duurt nog jaren en misschien hebben wij dan al lang iets gedaan waardoor je ons toch al niet meer aardig vond.' In dit soort situaties had ik nooit echt een idee van wat ik moest doen of zeggen. Of wel, ik had nooit gedacht zo'n situatie mee te maken. 'Tuurlijk, wat wil je dat ik zing?' Voor Ariel deed ik alles, ik durfde alles bij haar, ik voelde me zo vertrouwd. Niet dat ik ineens rare dingen uit ging halen, maar net als zingen, wat me nogal ongemakkelijk maakte, kon ik in Ariel's buurt vol overtuiging doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Het verlaten bospad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten bospad   Het verlaten bospad - Pagina 9 Icon_minitimema jul 09 2012, 19:44

Ik keek hem glimlachend aan en tikte op zijn neus. 'Hoe zou ik jou ooit niet meer aardig kunnen vinden, Eli?' Ik giechelde zachtjes en dacht daarna na. 'Iets vrolijks,' begon ik, 'en een klassieker. Ik vind alles mooi!' Ik ging tegenover hem zitten en keek hem nieuwsgierig aan. Ik was er altijd dol op als hij ging zingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

Het verlaten bospad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten bospad   Het verlaten bospad - Pagina 9 Icon_minitimedi jul 10 2012, 00:26

'Zeg niet dat je me niet gemeen vond tijdens de wedstrijd, want ik was echt een total ass toen.' Ik lachte en voegde toe met een verontschuldigend gezicht; 'Sorry nog daarvoor, ik had me in moeten houden.' Bij haar verzoek dacht ik kort na voor ik met een lachend gezicht Dear Prudence van The Beatles inzette. Een echte klassieker, vrolijk, maar met een melancholische ondertoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Het verlaten bospad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten bospad   Het verlaten bospad - Pagina 9 Icon_minitimeza jul 14 2012, 09:46

'Ach, ik kan er wel tegen,' glimlachte ik schouderophalend. Ik ging giechelend op mijn zij liggen en luisterde naar zijn stem. Ik was er echt gek op. Even sloot ik mijn ogen en realiseerde me dat ik Eli de komende jaren echt niet kwijt wou. Toen het lied afgelopen was, stond ik met een treurige glimlach op. "En dit is een mooi moment om weer weg te gaan. Ik heb afgesproken met iemand.' Ik pakte snel alle spullen weer in en drukte een kus op zijn wang. 'Nog een fijne middag.'

gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het verlaten bospad - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten bospad   Het verlaten bospad - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het verlaten bospad
Terug naar boven 
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het oude, verlaten huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: