Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Kantine

Ga naar beneden 
+6
Teoh
Logan
Eleanor
Frances
Alicia
Zoë
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimezo mei 20 2012, 09:50

'Deal.' herhaalde ik en trok haar overeind. 'Niet te veel nadenken, gewoon doen, is veel beter voor je dan dat gefrons.' vertelde ik haar glimlachend en nam haar mee naar de tafel toen ze er mee instemde. 'Ehm, geen idee of deze tafel wel groot genoeg is voor 6 mensen, maar dit is Meg en ze zat op de grond. Dus als goed doel kunnen we Megan nu een stoel geven. Je hoeft enkel een 'ja' te doneren.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimezo mei 20 2012, 09:50

'Ik waarschuw alleen maar dat ik als ik iets weet misschien wel mijn mond voorbij praat hoor Logan,' zei ik. Het was gewoon flauw wat Teoh had gedaan, als Logan daarom iets terug wou doen moest hij het zelf weten. Enkel denk ik dat Teoh dan gewoon weer iets terug zou doen, maar ach. 'Ik heb er nog een hoor Frances, pas maar op.' Er verdween nog een druif in mijn mond. 'Misschien kun je een bandje zoeken,' zei ik tegen Ariel. 'Teoh krijg je waarschijnlijk wel zo ver om mee te spelen in een band.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimezo mei 20 2012, 09:52

Lachend schudde ik mijn hoofd om zijn opmerking en keek de mensen die aan de tafel zaten één voor één aan. Ik kende ze bij naam, behalve een meisje dat er nogal… Engelachtig uitzag. Ik zette een kleine glimlach op mijn gezicht. ‘Hey,’ Zei ik uiteindelijk maar en keek waar er nog plek was om te zitten. 'Een stoel doneren zou er aardig zijn,' Zei ik met een grijns. Misschien was dit zo slecht nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimezo mei 20 2012, 09:58

'Ja, ik heb les van mevrouw Green gehad, en het was de leukste les tot nu toe. We gingen alleen maar zingen.' Glunderend aan de herinnering keek ik toen Alicia aan. 'Wie of wat is een Teoh?' vroeg ik zachtjes, bang om iets doms te zeggen. Ik keek op toen Eli er weer was en een meisje mee had genomen. 'Anders kunnen we ook nog samen een stoel delen, ik heb toch maar een klein stukje nodig!' zei ik vrolijk. Goede doelen waren goed en wou ik altijd aan meedoen. Zou dit een soort goed doel zijn om mensen die alleen zitten bij andere mensen te plaatsen? Al had niemand mij geholpen toen ik alles zat, hmm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimezo mei 20 2012, 10:15

Ik keek Alicia grijnzend aan en pakte stiekem nog een druif. 'Ach, Teoh vindt gewoond toch wel leuk, dus niets tegen hem zeggen. En Ariel, ga alsjeblieft bij hem in de band, want nu is het een ramp,' zei ik lacherig en natuurlijk niet gemeend. Ik keek op toen Eli er weer stond en spuugde bijna de druif weer uit. Verdomme, verdomme, dat was Meg. Met haar had ik gerookt op het plein en allemaal onzin tegen gezegd. Het was de dag voor volle maan. 'Hey,' zei ik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimezo mei 20 2012, 11:04

Ik glimlachte toen Ariel vroeg wie of wat Teoh was. 'Hij is compleet gestoord, je herkent hem vanzelf wel,' zei ik met een glimlach. 'Hij is ook wel een schat hoor,' voegde ik eraan toe voor ze een compleet verkeerd beeld kreeg. Ik pakte mijn telefoon en liet de meest recente foto zien, hoewel die van bijna een maand geleden was waar we dan ook samen opstonden. 'Hoi trouwens,' zei ik tegen Meg. Ik hield me in om niet te lachen om het feit dat in de tijd dat frances en ik hier hadden gezeten er amper mensen waren geweest die erbij gingen zitten. Teoh en Daniël wel eens en natuurlijk Logan maar die zat hier nu standaard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimezo mei 20 2012, 23:50

Toen Eli met Meg aan kwam zetten, begroette ik haar glimlachend. 'Mijn ja heb je.' Vervolgens wierp ik een verwonderde blik richting Alicia. Onze lunch tafel had zich in één pauze verdubbeld. En dan te bedenken dat Alicia en ik hier al jaren met z'n tweetjes hadden gezeten. Ach ja, soms was verandering nodig, en vaak had je dat zelf niet eens door. 'Vertrouw Alicia maar, je zal hem binnen no-time kennen. Die jongen laat nogal een indruk achter.' zei ik tegen Ariel lachend om Alicia's woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimezo mei 20 2012, 23:58

'No need for that.' Ik had een lege stoel bijgepakt van een andere tafel en zette die weg voor Meg om vervolgens zelf plaats te nemen op de andere lege stoel. 'Wie heeft een band?' vroeg ik nieuwsgierig toen ik het woord hoorde vallen. Ik had nog nooit in een band gespeeld, maar ik wilde het echt graag en als ik me nergens bij aan kon sluiten dan zou ik op mezelf gaan optreden. Ik moest een keer aan mijn toekomstige carrière beginnen als ik die droom echt wilde bereiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimema mei 21 2012, 00:38

Ik glimlachte even naar het meisje dat mij haar stoel aanbood, maar kreeg al een stoel aangeschoven door Eli. Hmm, nee - dit was nog niet eens zo verkeerd. Hier kon ik wel aan wennen: de pauzes niet meer alleen doorbrengen tegen een boom aan, of ergens in de kantine een aan een tafel met mensen die ik eigenlijk helemaal niet mocht. Nee, dit was zeker stukken beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimema mei 21 2012, 03:39

Ik zag de blik van Frances waardoor ik even een lach liet doorschemeren richting haar. 'Teoh,' antwoorde ik op Eli. 'Of nouja band, het bestaat nu enkel uit hemzelf.' zei ik. Ik wist niet eens zeker of Teoh echt nog een poging deed om een bandje op te zetten met meer leden gezien hij zich ging concentreren op football en school. 'Ik weet eigenlijk niet zeker of hij nu nog steeds echt een bandje wilt opzetten.' zei ik voor de zekerheid. Mijn ogen ging even de aula rond of ik hem zag zitten, maar zo snel zag ik hem niet. 'Ik kan hem wel een berichtje sturen,' zei ik hoewel het eigenlijk meer een vraag was om zeker te weten dat ze in een bandje wouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimema mei 21 2012, 05:18

'Nu je het zo zegt,' zei ik bedenkelijk, 'ik heb wel gehoord dat mensen over hem spraken. Positief hoor!' Ik keek Alicia aan en glimlachte. 'Nee hoor, ik spreek hem anders wel even aan. Een bandje lijkt me leuk, al weet ik natuurlijk niet of hij ons erbij wil.' Ik gebaarde naar mezelf en naar Eli. Ik stak mijn hand uit naar Meg. 'Ik ben Ariel!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimema mei 21 2012, 05:38

Met een appel in mijn mond liep ik door de kantine. Ik was van plan om bij de footballers te gaan zitten, maar opeens zag ik Frances' en Alicia's tafeltje. Wow, die hadden even vrienden gemaakt, zeg. Ik nam een aanloopje en sprong met mijn kont op de tafel. 'Ik hoorde mijn naam,' grinnikte ik en keek naar een meisje en jongen die ik niet kende. 'Ik ben Teoh.' Ook zag ik Meg zitten. 'Hey Meg!' zei ik glimlachend en nam een hap van mijn appel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimema mei 21 2012, 05:59

'En als hij ons er niet bij wil, dan richten we samen wel iets op, toch?' opgewekt keek ik Ariel aan toen de befaamde Teoh zelf onze tafel op schoof. Ik moest zeggen dat zijn entree indrukwekkend was, maar in het geheel was ik teleurgesteld. Misschien had ik een langharige, slungele jongen verwacht, maar geen gespierde football speler. Onzeker lachte ik naar hem. 'Eli, hai.' Misschien was dat band vormen toch niet zo'n goed idee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimema mei 21 2012, 06:04

'Precies!' zei ik opgewekt tegen Eli en begon al meteen na te denken over een naam. Ik trok snel mijn tas naar achteren toen er een jongen op de tafel kwam zitten die zich voorstelde als Teoh. Stilletjes keek ik naar de tafel en daarna naar Eli. Nee, een zingende, grote, populaire footballspeler was niet wat ik had gedacht. Maar iedereen klonk positief over hem, dus het was het proberen waard? 'Hoi, ik ben Ariel,' zei ik glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimema mei 21 2012, 06:10

Het enthousiast me van het meisje, die blijkbaar Ariel heette, overviel me. ‘Eh, hé – Meg.’ Stelde ik mezelf voor en schudde twijfelend haar hand. Toen Teoh de tafel op schoof, grinnikte ik. ‘En hallo Teoh,’ Zei ik met een grijns en pakte nog een appel en flesje water uit mijn tas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimema mei 21 2012, 06:12

Ik speelde Alicia een grijns terug toen ik haar glimlach opving. Toen iedereen over het hele band gebeuren begon en Teoh mijn gezichtsveld subtiel blokkeerde met zijn achterwerk, richtte ik me maar op Logan en glimlachte naar hem. 'Heb je Eleanor nog gesproken?' vroeg ik belangstellend. Ik wist dat hij haar niet meer had kunnen vinden op het feest en in de les die ik samen met haar had bleek ze nog steeds afwezig te zijn. Hoewel ik haar niet mocht, vond ik het wel erg opvallend dat ze zo afwezig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimema mei 21 2012, 06:44

'Ik zei toch dat jullie hem vanzelf wel zouden herkennen.' zei ik toen Teoh op de tafel ging zitten. 'Ja we hadden het over jou Teoh, sla jullie slag zou ik zeggen.' glimlachte ik naar Eli en Ariel. Doordat Teoh midden op de tafel was gaan zitten kon ik Frances niet meer aankijken dus bleef ik me bewust mengen in het gesprek met de nieuwkomers aan de tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimema mei 21 2012, 06:56

Ik zag Alicia staan verder op en ik had haar zolang al niet meer echt gesproken. Daardoor trok ik me dus weinig aan van de vele mensen. 'Hey!' Het was een algemene begroeting, maar even knuffelde ik Alicia stevig tussen mijn twee armen. 'Sorry voor het storen, maar dat moest even.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimema mei 21 2012, 07:05

Ik had niet doorgehad dat Daniël aan was komen lopen en had het dan ook pas door toen ik een knuffel kreeg. 'Dan!' begroette ik hem blij verast terwijl ik hem terug knuffelde. Kort keek keek ik naar Teoh waarna ik Dan aan keek terwijl ik opstond. 'Ik moest je nog een hele dikke knuffel geven volgens Teoh,' zei ik waarna ik hem weer omhelsde 'Ik weet niet wat je hem hebt gezegd, maar dankjewel' zei ik wat zachter zodat niet iedereen kon meegenieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimema mei 21 2012, 07:19

'Zie jullie het liefst gelukkig en anders liever niet,' plaagde ik en streek even door haar haren waarna ik haar losliet. 'Daarbij verdien ik als beste vriend sowieso een knuffel.' Plagend prikte ik haar even in haar buik om daarna een slok te nemen van mijn drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimema mei 21 2012, 08:20

'Misschien' zei ik plagend terwijl ik hem terug prikte in zijn buik en weer ging zitten. 'Als je daar een stoel jat, kun je ook zitten, of je gaat net als Teoh midden op de tafel zitten, maar dan kan ik straks ook Eli en Ariel niet meer zien.' zei ik met een glimlach. 'Of kom je niet om ons gezelschap te houden?' voegde ik daar nep-verwijtend aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimema mei 21 2012, 09:00

Ik keek van Teoh naar Alicia. Hierna haalde ik mijn schouders op en klom ook op de tafel om op zijn schoot te gaan zitten. 'Omdat je er zo op staat. Hallo nieuwe gezichten trouwens,' Hierbij keek ik naar een jongen en een meisje. 'Charmante Meg En chattig koppeltje van Mystic Falls!' Ook al had ik ze al begroet. 'Waarover hebben we het?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimema mei 21 2012, 09:06

Ik moest om hun gezichten lachen. 'O god, ik zie er toch niet zó eng uit?' Ik keek ze met een schuin hoofd aan en glimlachte daarna. 'Zullen we een keer afspreken? Ik wil jullie graag leren kennen.' Ik grijnsde toen Daniël op mijn schoot kwam zitten. 'Zie ik eruit als een eng bandlid? Of was ik de laatste keer zo slecht met mijn band?' Ik dacht even na. Misschien ook wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimema mei 21 2012, 09:21

'Jaa, Teoh! Je zet eruit zoals die dikke bierbuiken en enge make-up van Kiss.' Hierbij liet ik mijn tong een beweging maken zoals zij dat altijd deden. 'Zo, zo, een bend dus? Vet!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitimema mei 21 2012, 09:28

Ik zag dat Ariel dezelfde blik in haar ogen had, zo voelde ik me ook over dit hele idee. Maar Teoh bleek erg enthousiast, dus we konden het ten minste proberen en dan zagen we wel verder. 'Je hebt eerder iets weg van Steven Tyler, die zanger met de grote mond.' vertelde ik Teoh en voegde nog toe; 'Letterlijk, niet figuurlijk.' Ik grinnikte even. 'Misschien kunnen we een keer in het muzieklokaal afspreken, daar heeft mevrouw Green vast geen problemen mee?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Kantine - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Kantine   De Kantine - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Kantine
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: Mystic Falls High School.-
Ga naar: