Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Groene meer

Ga naar beneden 
+10
Liam
Katy
Sebastiaan
Logan
Eleanor
Elisa
Meg
Igraine
Teoh
Zoë
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
AuteurBericht
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

Het Groene meer - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 13 Icon_minitimewo aug 08 2012, 03:06

Ik ving haar top en keek haar ongelovig aan. Mijn mond viel eerst open, omdat ze zich uitkleedde, maar daarna om haar te waarschuwen dat het helemaal niet mocht, zwemmen in een meer. Geschrokken keek ik om me heen om te kijken of iemand ons zag, maar dat was niet het geval. Langzaam stond ik op en rolde mijn broek een stukje op, waarna ik onzeker het meer in liep. 'Is het een beetje lekker?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliet

Juliet


Aantal berichten : 171
Geboortedatum : 01-12-90
Leeftijd : 33

Het Groene meer - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 13 Icon_minitimewo aug 08 2012, 05:03

Ik lachte naar hem. 'Naakt zou misschien nog leuker zijn,' merkte ik speels op waarbij ik naar hem toe zwom en zacht op zijn lippen kuste. Hierbij duwde ik mijn lichaam tegen het zijne, slechts zacht, maar hij zou nat worden. Hierna keek ik hem aan en beet speels op mijn lip. 'Toe nou, Ryan. Geef maar toe dat het je leuk lijkt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

Het Groene meer - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 13 Icon_minitimewo aug 08 2012, 06:53

Ik drukte mijn lippen terug op de hare en keek haar daarna aan. 'Je bent soms zo vreselijk,' plaagde ik liefdevol en trok daarna zuchtend mijn shirt uit. Ook snel ging mijn broek daar achteraan. Mijn voeten zette ik weer in het water en zo liep ik langzaam het water in. 'Het is koud!' klaagde ik lachend en stond ongeveer tot mijn middel erin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliet

Juliet


Aantal berichten : 171
Geboortedatum : 01-12-90
Leeftijd : 33

Het Groene meer - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 13 Icon_minitimewo aug 08 2012, 07:11

Ik lachte en ging meer het water weer in. 'Je bent toch soms ook zo een janker! Ga er in één keer in, dan voelt het minder koud.' Weer plaagde ik hem, maar keek hem speels aan. Ik hield ervan om hem te plagen. Vooral het uitdagen was leuk. Mijn ogen waren gevestigd op zijn borstkas en gleden daarna naar zijn ogen. Waarom was hij zo... perfect in inperfectie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

Het Groene meer - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 13 Icon_minitimewo aug 08 2012, 09:53

'Ik weet het!' riep ik hard lachend uit en stapte nog iets naar voren. 'Maar het is zó koud!' Ik keek naar haar en liep naar haar toe. Hierbij zwom ik en was ik eindelijk door. 'Je moet me maar warm houden, Juul,' klaagde ik speels en trok haar naar me toe voor een verlangende en passievolle kus. Ik had zo het idee dat Juul me wel zou leren om echt te leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliet

Juliet


Aantal berichten : 171
Geboortedatum : 01-12-90
Leeftijd : 33

Het Groene meer - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 13 Icon_minitimewo aug 08 2012, 10:47

'En dat noemen ze dan een agent?' Lachend en hoofdschuddend schudde ik mijn hoofd afkeurend. Uiteraard plagend waarna ik hem terug kuste. Verrast, maar even verlangend naar hem. 'Vertel me eens hoe ik dat dan moet doen,' Ik had het gevoel dat dit de zomer van mijn leven zou worden en hij misschien de ene.

-Veel plezier op vakantie, Chris! Veilige reis. X
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

Het Groene meer - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 13 Icon_minitimewo aug 08 2012, 10:54

Ik grinnikte schuldbewust. 'Als ik eenmaal mijn pak aan heb voel ik me veel stoerder. Dan ga ik boeven vangen.' Ik trok haar goed tegen me aan en hield mijn hoofd schuin. 'Door me heel goed vast te houden en vooral niet los te laten. En door me zo warme broodjes te vieren.' Ik grijnste vrolijk en streek zachtjes door haar natte haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliet

Juliet


Aantal berichten : 171
Geboortedatum : 01-12-90
Leeftijd : 33

Het Groene meer - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 13 Icon_minitimewo aug 08 2012, 11:00

Ik sloot even mijn ogen toen onze neuzen elkaar raakt bij zijn hand door mijn haar. Glimlachend opende ik ze. 'Er zijn ook ton van andere opties, maar deal.' fluisterde ik hem speels toe. Mijn lippen vonden voor een momentje die van hem. 'Ryan, ik denk dat ik een boef ga worden hoor. Waarom moeten we ook al weer werken?' klaagde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

Het Groene meer - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 13 Icon_minitimewo aug 08 2012, 11:04

Ik dacht na over haar laatste vraag. 'Voor eens weet ik daar geen goed antwoord op. Zodat ik enorm veel cadeautjes voor je kan kopen en mezelf kan trakteren op donuts?' Ik grinnikte en hield mijn hoofd even schuin. 'O ja? Had je dan nog andere alternatieven?' Ik gleed met mijn handen over haar heupen en trok een wenkbrauw op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliet

Juliet


Aantal berichten : 171
Geboortedatum : 01-12-90
Leeftijd : 33

Het Groene meer - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 13 Icon_minitimewo aug 08 2012, 20:52

'Ik moet helemaal geen cadeautjes.' Mijn armen waren gevestigd rond zijn hals waarbij onze lichamen elkaar raakte. 'Ja, die heb ik. Misschien als jet het vanavond nog koud hebt én niet te moe bent van al dat werk.' Glimlachend staarde ik hem aan. Nee, ik vond dat hij het mocht weten dat ik hem wou op die manier. Mijn heupen gingen lichtjes mee bij zijn hand en ik kuste verleidelijk zijn hals. Probeerde dit tenminste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

Het Groene meer - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 13 Icon_minitimezo sep 16 2012, 00:00

Een rilling van genot trok door zijn lichaam bij haar handelingen en hij sloot zijn ogen. Hij kon enkel haar haren strelen en wat zuchten, maar verder moest hij er alles aan doen om hier niet dingen te gaan doen die niet in het openbaar mogen. Hij kuste haar lippen en trok haar mee de kant op. 'Voordat je het koud gaat krijgen,' murmelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliet

Juliet


Aantal berichten : 171
Geboortedatum : 01-12-90
Leeftijd : 33

Het Groene meer - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 13 Icon_minitimezo sep 16 2012, 10:14

Juliet was geamuseerd bij het verlangen in zijn ogen. 'Koud? Eerder voordat jij te opgewonden wordt?' Ze lachte en drukte een kus tegen zijn lippen. 'Kom je vanavond na je werk naar mij of niet?' Ze had plaats in haar bed en wou doodgraag bij hem zijn. Hoewel ze hem vooral plaagde op dit moment.

- Gaan we doen dat ze op 'vakantie' zijn geweest en ergens anders verder of niet verder of hoe? Of zijn ze uit elkaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Groene meer - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 13 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Groene meer
Terug naar boven 
Pagina 13 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sorry dat ik niet meer heb gereageerd.
» Er moeten echt meer mensen komen!
» YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: