Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Groene meer

Ga naar beneden 
+10
Liam
Katy
Sebastiaan
Logan
Eleanor
Elisa
Meg
Igraine
Teoh
Zoë
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimewo jun 06 2012, 05:22

Het duurde even voor ik door had dat het de stem van Teoh was die me wakker maakte en dat het zijn lippen waren die ik in mijn nek had gevoeld. Gapend rekte ik me uit waarna ik Teoh aan keek. 'Hm, ja.' zei ik nog half slapend toen tot me door drong wat hij had gezegd. 'Is het al droog?' vroeg ik terwijl ik gelijkertijd besefte dat er geen getik meer klonk op het dak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimewo jun 06 2012, 05:24

Ik knikte en trok mijn shirt weer aan. Daarna pakte ik de dekens weer op en deed de deur open. 'En nu kan ik met zekerheid zeggen dat het echt droog is.' Ik stak mijn hand uit en wachtte tot ze die zou vastpakken. Ondertussen keek ik naar de lucht en zag hoe abnormaal helder de hemel was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimewo jun 06 2012, 05:37

Ik nam zijn hand vast zodat ik kon uitstappen en wierp gelijk een blik naar boven. Het was enorm afgekoeld, maar het was wel helder. 'Brr,' zei ik terwijl ik tegen hem aan ging staan. 'Het is wel heel helder, maar ook koud,' zei ik met een glimlach hoewel het kippenvel op mijn armen stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimedo jun 07 2012, 04:22

Ik pakte een van de dekens op en legde die over haar schouders. De andere legde ik over mijn eigen en zo liep ik naar het water toe, waar de lucht minder bedekt werd door de hangende takken met bladeren van de bomen. 'Kan jij sterrenbeelden zien? Ik ben daar altijd vreselijk slecht in geweest.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimedo jun 07 2012, 04:35

Ik volgde hem meer richting het water. 'Nee, ja, de grote en kleine beer. Meer niet.' zei ik. 'Ik vind het best lastig om ze sowieso te herkennen,' gaf ik toe. Automatisch ging ik opzoek naar het steelpannetje dat de kleine beer moest voorstellen. 'Ik dacht vroeger altijd dat mijn moeder bij de sterren kon, voor de goede orde, ik was 5 of 6.' lachte ik terwijl ik verder zocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimevr jun 08 2012, 08:57

Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ook niet. Mijn geniale hersenen gaan niet verder dan een vallende ster.' Ik grinnikte en gooide de deken op de grond. Het was totaal niet koud, eerder vochtig door de regen. Het was werkelijk heerlijk. Ik kwam weleens vaker 's nachts in het bos, ook al werd dat vreselijk af geraden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimevr jun 08 2012, 09:03

'Gevonden!' zei ik misschien iets te enthousiast toen ik de kleine beer herkenden. Daar onder moest dan ergens de grote beer zitten. Ik zat te denken hoe ik aan Teoh kon laten zien waar die zat, maar ik wist eigenlijk niet hoe. 'Heb je wel eens een sterrenregen gezien? Dat is zo mooi.' zuchtte ik. Eens in de zoveel tijd was dat wel eens het geval, en dat was gewoon geweldig om te zien. Je zag zo veel vallende sterren, terwijl je daarbuiten eigenlijk amper vallende sterren zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimema jun 11 2012, 19:32

Toen ik dat enthousiaste gezichtje zag, sloeg ik mijn arm om haar heen en volgde haar blik. 'Een sterrenregen heb ik nog nooit gezien, maar ik zou het heel graag willen.' Mijn wang raakte die van haar en ik moest ervan glimlachen. 'Heb je het koud of gaat het wel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimema jun 11 2012, 19:39

'Ik zal eens opzoeken wanneer dat is, dan hebben we dan een date,' zei ik met een glimlach. Zijn arm om me heen maakte me enkel breder glimlachen. Zacht drukte ik een kus tegen zijn wang. 'Gaat wel,' zei ik. Maar dat was niet zo gek met een deken om je heen. 'Nu helemaal,' zei ik terwijl ik meer tergen hem san leunde. Ik slikte even. Er was al een vrag die een poos door me heen gong. 'Teoh?' besloot ik te vragen. 'Hoe was jou eerste keer?' vroeg ik terwijl mijn wangen opnieuw warmer en daarmee roder werden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimema jun 11 2012, 19:45

'Dat is dan een date,' glimlachte ik en keek haar daarna met een grijns aan. 'Mijn eerste keer? Goede vraag...' mompelde ik. 'Ik was 15 of 16. Ja, ik weet het, veel te jong, en ik zat toen al bij het footballteam. En ik was de jongste, dus ze jutte me compleet op. En de cheerleaders hadden er ook een jong meisje bij, ze zit nog steeds bij ons op school, en zij werd ook opgejut. En toen is het op een feestje gebeurd. Daarna heb ik nog een tijdlang een relatie met haar gehad, want het was en is een schat.' Mijn voet gleed nerveus over de grond en ik slikte mijn brok door mijn keel. 'Alicia,' zei ik zachtjes, 'ik heb paar dagen geleden iets heel stoms gedaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimema jun 11 2012, 19:56

Bij het idee van een 15/16jarige Teoh moest ik glimlachen. 'Hoe schattig moet je dan wel niet geweest zijn?' vroeg ik me hardop af. Hoewel het zo niet klonk alsof het heel romantisch was en als ik er zo over nadacht leek het me ook niet echt prettig op een feest. Ik keek hem vragend aan toen hij mijn naam noemde en keek hem even fronsend aan bij zijn woorden. Want ik had eigenlijk geen idee waarop hij op doelde. 'Wat dan?' vroeg ik nieuwsgierig en misschien wel een tikje bezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimema jun 11 2012, 20:17

Ik keek haar wanhopig aan en haalde beide handen door mijn haar. 'Het is zo stom, Alicia, en ik heb er zoveel spijt van. Ik was dronken, overtuigde mezelf in die staat dat we geen relatie hadden door de pauze, ik wist niet wat ik deed, alle spanning in mijn lichaam moest er misschien uit, ik weet het niet. Ik weet niet eens wat er gebeurd is die nacht!' Ik zakte door mijn knieën en beet hard op mijn lip. 'Het enige wat ik kan herinneren was dat ik naast haar in bed lag in de ochtend. En verder is alles weg!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimema jun 11 2012, 20:57

Ik keek hem aan en hoe meer hij zei hoe minder ik ervan wou horen. 'Wat.. Wie.. Nee,' stamelde ik 'Zeg dat het een verschrikkelijk slechte grap is...' zei ik terwijl ik op mijn lip beet om niet toe te geven aan de tranen die in mijn ogen stonden. Ergens hoopte ik echt heel erg dat het de slechtste grap ooit was. Ik merkte dat ik aan Eleanor moest denken en bande die gedachte uit mijn hoofd. 'Waarom.. Wat had..' Echt lekker uit mijn woorden kwam ik niet terwijl het steeds meer tot me door drong wat er was gebeurd, wat hij had gedaan. Terwijl... 'Eikel,' zei ik terwijl er tranen over mijn wangen begonnen te lopen. 'Jij hebt gewoon... Terwijl ik...' ik had echt ontzettend de neiging hem een klap te geven in zijn gezicht en was me er plots weer heel bewust van dat ik geen BH aan had en.. 'Je bent wel lekker in meisje uit hun kleding praten hè?' zei ik terwijl ik weg wou lopen en tegelijkertijd geen idee had waar ik geen wou. Waar ik heen kon. 'Godverdomme Teoh,'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimema jun 11 2012, 21:05

Ik keek wanhopig hoe er tranen in haar ogen kwamen en beet hard op mijn lip. 'Alicia... Het spijt me echt en ik weet dat ik het in geen enkele manier kan goedpraten, maar je moet weten dat ik het niet gewild had. Ik was dronken, wist niet wat ik deed. Misschien is er wel helemaal niets gebeurd die nacht!' Haar opmerking raakte me als een klap in mijn gezicht en alsof het fysiek was, zette ik een stap achteruit. 'Ik heb het gewoon zwaar de laatste tijd en mijn cijfers gaan nog niet geweldig en ook met mijn vader, en ik had teveel gedronken en het gebeurde en ik weet niets eens wat gebeurde.' Ik liep achter haar aan en haalde wanhopig een hand door mijn haar. 'Alicia... Laat me je in elk geval naar huis brengen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimema jun 11 2012, 21:17

'Ach je hebt maanden geen seks gehad, alsof je het niet wou en je twijfelt zelf al of er wat gebeurd is. Aak her.' schreeuwde ik zowat terwijl de tranen over mijn wangen liepen. 'Ik weet dat je het zwaar hebt Teoh. Maar je lijkt er nooit aan te denken om naar mij te gaan? Ben ik überhaupt door je hoofd gegaan?' ik wist niet eens of ik het antwoord wel wou weten. 'Laat maar, ik hoe het niet eens te weten.' Even dacht ik aan wat mijn moeder zou denken als ik nu thuis kwam, hoe laat was het? Twee uur? 'En dan?' vroeg ik. 'Wat moet ik dan in Godsnaam tegen mijn moeder zeggen "Ja, ik was wezen zwemmen met Teoh en bleef bij hem in de auto slapen, maar nu blijkt dat hij een paar dagen geleden wakker is geworden naast een meisje en niet eens meer weet of hij nu wel of geen seks heeft gehad met haar, daarom staat er midden in de nacht een huilende dochter voor je deur." Ze ziet me aankomen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimema jun 11 2012, 21:25

'Omdat niemand weet hoe ik me voel!' riep ik nu ook boos terug. 'Alleen ikzelf en door drank ben ik tenminste in staat om het even te vergeten. Want ik heb mijn leven al verkloot en nu heb ik ook al mijn kansen op liefde kapot gemaakt. Want ik doe altijd alles fout en dat weet ik van mezelf.' Ik liep naar mijn auto en deed de deur open, om zelf op de rijdersstoel te gaan zitten. 'Anders slaap je vannacht achterin en zit ik wel voorin.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimema jun 11 2012, 21:35

Ik liep om de auto heen om op de bijrijders stoel te gaan zitten en de auto veel harder dan nodig dicht te slaan. 'Hoe kan ik weten hoe jij je voelt als je het me niet verteld?' vroeg ik het onterecht vindend dat hij nu boos reageerden. 'Ik houd van je godverdomme,' zei ik boos op mezelf. 'En je enige kans op liefde zal wel meevallen want ik ben duidelijk niet de enige. Weet je hoe vaak ik voor me zie hoe Eleanor en jij en nu...' Ik keek hem aan. 'Heb je je dat wel eens beseft? Hoe veel ik van je houd? En toen jij zei dat je ook van mij hield, meende je dat toen?' vroeg ik terwijl mijn stem halverwege brak. Kort keek ik naar de achterbank. Alsof ik nog zou slapen. Maar daar ging ik verder niet op in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimema jun 11 2012, 21:41

'Alsof je me begrijpt als ik het vertel,' zei ik en had de neiging om een sigaret op te steken of wat te drinken. Ik kon niet tegen zulke situaties. Ik keek haar aan en moest met al mijn zelfbeheersing zorgen dat ik haar niet zou vasthouden, knuffelen of kussen. 'Ik hou ook van jou, Alicia, dat is altijd zo geweest en gaat niet snel veranderen.' Ik legde mijn hoofd tegen de hoofdsteun en sloot mijn ogen. 'Het was niet Eleanor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimema jun 11 2012, 22:08

'Nee, dat is een lekker uitgangspunt.' merkte ik op. Ik vouwde mijn knieën op en vouwde mijn armen om mijn benen heen. Ik legde mijn hoofd tegen mijn knieën aan. Zei hij eindelijk wat ik wou horen, was het in zo'n verdomde situatie. 'Als zij het was geweest dan is ze nog erger dan dat ik dacht. Wil ik weten wie het was?' vroeg ik terwijl ik mijn hoofd draaide om zijn gezicht te kunnen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimema jun 11 2012, 22:21

'Wat wil je dan dat ik zeg? Het gaat toch geen flikker uitmaken.' Ik hield mijn stuur vast en drukte mijn voorhoofd ertegenaan. 'Je kent haar toch niet,' mompelde ik en keek haar aan. Waarom had ik het in godsnaam tegen haar verteld?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimema jun 11 2012, 22:34

'Het had kunnen uitmaken, weet ik veel.' zei ik. Ik wende mijn blik af toen hij me aankeek en wist niet wat ik moest doen, wat ik kon doen. 'Ik wil een knuffel,' zuchtte ik. En terwijl ik dat zei bedacht ik me dat ik er beter iets aan toe kon voegen. 'Nee,' waarschuwde ik hem. 'Niet van jou. Van iemand die me kan vertellen wat ik moet doen want ik heb geen idee.' voegde ik er dan ook aan toe. 'Kutzooi.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimema jun 11 2012, 22:49

Ik boog me al voorover, opgelucht dat ze het me misschien vergaf, maar al snel ging ik weer naar achteren. 'Moet ik naar Frances rijden?' vroeg ik zachtjes. 'Of naar Daniel?' Ik deed de sleutel in mijn auto en startte de auto, maar rijden deed ik niet. 'Mensen maken fouten, Alicia. Maar van fouten leer je. Door dat... gedoe weet ik van wie ik echt hou.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimema jun 11 2012, 22:55

'Dat klinkt net alsof ik er blij mee moet zijn.' zuchtte ik. 'Wat had jij gedaan als het omgedraaid was?' vroeg ik terwijl ik hem aan keek. 'Eerlijk.' voegde ik toe. 'Stel je het eens voor.' ik veegde mijn tranen weg hoewel ik me afvroeg hoelang het duurde voor mijn wangen weer behuild waren. 'Rij me maar naar Dan, zal hij het erg vinden?' vroeg ik terwijl ik op mijn lip beet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimedi jun 12 2012, 03:35

'Dat bedoel ik niet,' zei ik vermoeid en wreef over mijn slapen. Ik had hier koppijn van gehad, iets wat ik de laatste tijd constant had. Ik keek haar aan en daarna uit het raam. 'Als je dronken bent, weet je niet wat je doet. En als je er werkelijk spijt van had gehad, dan had ik je vergeven. Alicia, het is niet zo dat ik haar nu nog een keer ga zien?' Ik zuchtte en begon te rijden. 'Ik vraag me af of Daniel en ik morgen nog vrienden zullen zijn,' zei ik bitter. Hij zou zo boos worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
James

James


Aantal berichten : 61
Geboortedatum : 26-11-93
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitimedi jun 12 2012, 03:47

'Nee, maar er zijn meer vrouwen Teoh en er is ook meer drank en er zijn ook zat plekken waar die dingen samen zijn.' zei ik. Nee hij maakte het er niet beter op nu. En ik was echt niet van plan het hem te vergeven omdat hij spijt had. Dat had ik eerder gehoord. 'Teoh, je praat me nog een schuldgevoel aan.' zei ik terwijl ik mijn gordel om deed en voor me uit staarden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Groene meer - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 11 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Groene meer
Terug naar boven 
Pagina 11 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sorry dat ik niet meer heb gereageerd.
» Er moeten echt meer mensen komen!
» YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: