Aantal berichten : 1291 Geboortedatum : 10-12-92 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 07:52
Ik zette haar weer neer en nam opnieuw een slok drank. Het brandde in mijn keel en gaf een heerlijk gevoel. Ik had mezelf voorgenomen als vrienden te doen tegenover Alicia. Gewoon normaal, dus geen vriendje en vriendinnetje. Ik gebaarde naar de fles en keek haar vragend aan. 'Wil je ook wat? Het is goed spul hoor!"
Sebastiaan
Aantal berichten : 738 Geboortedatum : 21-04-99 Leeftijd : 225
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 08:12
Ik glimlachte en drukte zachtjes een kus op haar slapen. 'Genevieve,' antwoorde ik enkel nors en leidde ons verder bewegend over de dansvloer. Zodat zij zou merken dat ze stoorde.
Igraine
Aantal berichten : 1364 Geboortedatum : 07-04-98 Leeftijd : 326
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 08:18
Ik keek om bij een stem en glimlachte naar Genevieve. 'Hey!' zei ik, maar voelde dat we weer verder dansten. Kort keek ik Sebastiaan even aan, ik had geen idee wat hij nu dacht. Ik wist alleen dat we Genevieve niet boos moesten maken, of dit feest zou nog vervelend kunnen aflopen. Ik draaide me half om en keek haar weer aan. 'Leuk he, al dat verkleden? Je jurk is prachtig!'
Alicia
Aantal berichten : 1216 Geboortedatum : 17-02-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 08:18
Ik hield hem misschien iets langer vast dan nodig was. 'Ja, sta ik weer?' vroeg ik waarna ik hem los liet. Het kon geen kwaad om leuk te doen toch? Het voelde enkel veel te ongemakkelijk. Ik keek even naar de fles. 'Nee, bedankt.' zei ik. Hoewel het nu verleidelijker was dan ooit als het daadwerkelijk zou zijn dat het dan gemakkelijker was, maar nee. Dat ging vast niet goed komen.
Teoh
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 08:31
Ik zette haar weer en glimlachte. 'Je staat weer.' Opnieuw nam ik een slok en fronste daarna. 'Het is echt goed spul, Alicia, het is werkelijk heerlijk! Godenwijn!' Ik draaide me om en pakte Frances' hand vast. 'Ik moet ook nog met jou dansen hoor, Frances!' Ik stak mijn vuist omhoog en juichte. 'BEST PARTY EVER!'
Arthur
Aantal berichten : 896 Geboortedatum : 26-04-90 Leeftijd : 34
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 08:44
'Maar ik ben bang dat je niet alle kanten hebt meegemaakt.' mompelde ik onverstaanbaar en ging toen op een vrolijkere toon verder; 'Ik zal maar beginnen met eerlijk toe te geven dat ik verschrikkelijk ben in dansen.' Lachend pakte ik haar op de juiste manier vast en danste voorzichtig met haar mee. Geconcentreerd zorgde ik er voor dat ik niet op haar voeten zou staan, ik kon niet anders dan regelmatig naar mijn voeten kijken.
Alicia
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 08:57
'Ik drink niet, remember,' zei ik. Terwijl Teoh zich omdraaiden richting Frances nam ik voor het eerst nu echt de moeite om te kijken wat Teoh aan had. Het was weer iets wat absoluut bij hem paste. Het zal weer eens niet een half ontblote borstkas. Er verscheen weer een glimlach rond mijn lippen. Hoe kreg hij het toch altijd voor elkaar?
Frances
Aantal berichten : 929 Geboortedatum : 22-12-93 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 09:01
'Beter nu dan later.' zei ik lachend als reactie op Teoh. Ik vond het prima om met hem te dansen, maar het leek mij dat als hij nog zo door zou gaan met drinken ik hem over de dansvloer moest slepen. Ik keek even naar Logan en Alicia. 'Als ik natuurlijk toestemming heb? Of eigenlijk heb ik die niet eens nodig.' Ik drukte een kus op Logan's wang en glimlachte naar Alicia. Die dans zou Teoh krijgen ook.
Eleanor
Aantal berichten : 988 Geboortedatum : 20-04-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 09:02
Ik lachte enkel bij zijn opmerking over zijn danskunsten. Hierbij nam ik even zijn hoofd vast zodat hij me wel moest aankijken. 'Je danst met een cheerleader. Relax dus maar en ik weet wel waar we heen gaan.' Ik lachte weer en keek hem grijnzend aan. Ik had ritmegevoel, dat was een feit. 'Nog soms iets waar je compleet eerlijk over wilt zijn?'
Daniël
Aantal berichten : 972 Geboortedatum : 30-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 09:10
Ik glimlachte bij haar kusje en ging even een buiging maken voor haar waarna ik haar meenam naar de dansvloer. Mijn armen kwamen netjes rond die van haar. Al snel drijfde de muziek werkelijk ons twee mee. Met haar dansen was rustegevend en zo leuk. 'Onze ouders lijken veel te vertellen hebben over ons.' Ik knikte naar de oudelui die elkaar hadden gevonden.
Logan
Aantal berichten : 667 Geboortedatum : 24-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 09:10
Voordat ik nee had kunnen schreeuwen of gewoon uberhaupt al had kunnen protesteren, liepen ze samen al weg. Mokkend leunde ik tegen een tafeltje aan en nam een slokje van mijn drankje. 'Wil je anders wat cola?' vroeg ik aan Alicia en gaf haar mijn glas. Ik keek haar aan en twijfelde of ik het moest zeggen wat in mijn gedachte zat, maar ik deed het maar niet. Ik moest me er ook helemaal niet mee bemoeien.
Arthur
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 09:11
Glimlachend keek ik haar aan. 'Toen ik zelf hier op school zat, toen mocht ik niet eens in de buurt van de cheerleaders komen, weet je. Ik ben wel erg opgeklommen wat betreft de sociale ladder.' vertelde ik haar grinnikend en stapte net niet op haar voet. Snel richtte ik mijn blik weer naar beneden. Ja, ik was vroeger een klungelige, onhandige nerd. 'Ehm, dat het me heel erg spijt als je voeten straks blauw zijn.'
Teoh
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 09:12
'Hell yeah!' riep ik vrolijk en stak mijn arm door de hare. Ik was werkelijk echt gek op Frances, vriendschappelijk dan bedoeld, en was dan ook blij om weer eens alleen met haar te zijn. Die vervelende, bemoeizuchtige Logan ook... Ik nam een laatste slok en zette daarna mijn fles weg, om haar handen te pakken en te beginnen met dansen. Nu ging het nog rustig aan, maar ik kon al voorspellen dat ik later deze avond rond zou gaan stuiteren door de menigte.
Frances
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 09:24
Lachend danste ik met Teoh mee. Het was lang geleden dat we samen iets hadden gedaan, gewoon als vrienden. Er was altijd Logan of Alicia, waar natuurlijk ook niets mis mee was. 'Zo te zien vermaak je, je prima.' merkte ik naar hem op en draaide ons energiek rond. Ik was Alicia en Logan nu al uit het zicht verloren, het was echt ontzettend druk hier.
Alicia
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 09:28
'Dankje Logan,' zei ik met een glimlach toen hij mij zijn cola gaf. 'Rustig maar, Frances krijg je wel terug hoor.' zei ik terwijl ik richting frances en Teoh keek. Ik nam een slok uit het glas en merkte dat hij iets had willen zeggen. 'Zeg het maar,' zei ik toen hij niets zei. Ik was daar ook gewoon te nieuwsgierig voor dat soort dingen. Hoewel ik wel ergens op kon gokken.
Eleanor
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 09:28
'In het zoverre dat je me sociaal wilt noemen...' Ik lachte weer wat dit keer weer meer naar het giechelen ging. Voor een moment leek ik in zijn ogen te staren, maar al snel wendde ik mijn blik weer af. Geen idee werkelijk wat we moesten aanvangen met dit, met twee mensen die elkaar leuk leken te vinden, maar niet konden ingeven aan dat idee. Hoe aanlokkelijk ook. 'Werkelijk heb ik erger meegemaakt.' Hierbij glimlachte ik en streelde even langs zijn wang waarna mijn hand weer verlegen naar die van hem zocht. 'Sorry,' mompelde ik.
Zoë
Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 09:38
Ik keek op naar mijn vader en zijn ouders en begon te lachen. 'Gesprek van de dag.' Grapte ik en danste rustig verder. Een sierlijke glimlach hing over mijn gezicht heen en ik keek af en toe eventjes om. Eigenlijk was ik best benieuwd waar ze het over hadden.
Arthur
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 09:39
'Met mij ben je ongelooflijk sociaal.' Ik moest lachen om haar gegiechel en staarde net zo intens terug als zij naar mij leek te kijken. 'Gelukkig.' zei ik zachtjes en voelde haar hand over mijn wang. 'Dat is oke.' fluisterde ik, zwak glimlachend. Al die mensen, als ze nou enkele tellen tegelijkertijd de andere kant op zouden kijken.
Teoh
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 09:39
Ik glimlachte naar haar en kwam samenzweerderig dichterbij, terwijl ik in haar oor fluisterde: 'Het is deels de drank. De godendrank! Je moet het ook proeven!' Ik sprong even paar keer omhoog en liet haar toen een draai maken. Speels wapperde ik even met haar rok, maar pakte daarna haar handen weer vast. 'Dus, alles goed met jou? En met jou en Logan?'
Eleanor
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 09:45
Ik staarde met een glimlach in zijn ogen aan maar merkte dat ik na een tijdje weer naar zijn lippen staarde. De glimlach leek verdwenen waarna ik hem weer even kort aankeek. 'En jij bent bijzonder sociaal met mij voor een leerkracht te zijn. Hoewel ik geen les van je grijs. Als mijn voet blauw is mag jij mijn persoonlijke verpleger zijn,' Bij dat laatste toverde ik een speelse toon bij mijn woorden.
Frances
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 09:46
Die jongen had werkelijk te veel energie, zeker met nog drank op. 'Geen alcohol voor mij.' antwoordde ik grinnikend en geamuseerd terwijl ik toekeek hoe hij op en neer stuiterde. Opgelucht was ik toen hij mijn handen weer simpel vast pakte. 'Met mij is alles prima, geweldig tussen Logan en mij.' vertelde ik hem glunderend, maar keek toen serieus. 'En met jou?' Ik hield Alicia eerst nog maar even buiten beschouwing.
Logan
Aantal berichten : 667 Geboortedatum : 24-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 09:46
'Graag gedaan,' zei ik ook met een glimlach en keek daarna gerustgesteld. 'Ik hoop het, want ik ken Teoh nu al langer dan vandaag.' Ik keek haar even aan en zuchtte. Ik moest het toch maar zeggen. 'Alicia, Teoh is niet goed voor je. Hij verdient je niet. Ik heb verhalen op school gehoord, hoe hij was, en hoe hij nu is. Hij gaat niet veranderen, hij blijft Teoh, de persoon die nooit eens voor een meisje vecht. En ik weet dat dit alleen maar mijn woorden zijn en dat ik helemaal fout kan zitten, want hij is hartstikke aardig hoor, maar... nou ja, dat je het weet.'
Teoh
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 09:49
'Gelukkig,' zei ik blij, 'want anders vertelt oom Teoh Logan wel eens even flink de waarheid!' Ik grinnikte en grijnste blij. 'Ik loop over wolken! Het gaat primadonna!' Ik grinnikte opnieuw flauwtjes en keek haar daarna nog eens aan. 'Nou ja, het gaat best wel slecht met Alicia. Blijkt dus dat ik dingen over haar nog niet wist. En werkelijk, ik vind haar nog steeds geweldig en superlief en alles, maar ik kan niet met dat ene omgaan.'
Daniël
Aantal berichten : 972 Geboortedatum : 30-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 09:50
Ik grinnikte en keek haar aan. 'En nu zegt mijn vader hoe mooi je er wel niet uitziet. Je vader zit met je te pronken,' lachte ik, maar wist dat ik gelijk had. Moeder Gard zat wat foto's van ons te maken. 'Je ziet er echt mooi uit vanavond.'
Arthur
Onderwerp: Re: Founders Party Place do mei 10 2012, 09:55
'Maar al te graag.' zei ik lachend en trok haar voorzichtig iets dichter naar me toe. Niet te dicht natuurlijk, dat zou opgemerkt worden en we namen al risico's. Hoe kwam ik ook op het idee om leraar te worden? Soms werd ik echt gek van mezelf. 'Ik wil je best les geven.' merkte ik grijnzend op. 'Om je te helpen, want biologie is een ongelooflijk ingewikkeld vak.' Ik gaf een kneepje in haar hand en liet haar een rondje draaien.