Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Mystic Falls

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De Mystic Falls - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 6 Icon_minitimedi jun 26 2012, 05:50

'Weet ik, weet ik.' mompelde ik toen ze zei dat ik positief moest blijven. 'Het is alleen verdomd lastig om positief te blijven als ze al een jaar weg is, zonder dat ze ook maar één spoor hebben gevonden.' zuchtte ik en keek haar aan. 'Ik weet dat je me zal helpen op de manieren hoe je het kan Ell, bedankt daarvoor.' Een glimlach ontstond rond mijn lippen, maar al snel verdween deze weer. Het was nog steeds lastig om te lachen, of vrolijk te zijn als mijn moeder ook maar één keer in het gesprek voorkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Mystic Falls - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 6 Icon_minitimedi jun 26 2012, 06:20

'En wees ook niet te hard voor jezelf, lieve Zoë!' Hierbij streelde ik even over haar haren die echt prachtig waren. 'Laten we gaan winkelen! Nu meteen, want we hebben er echt beiden nood aan lijkt me.' Ik wou het gesprek op wat anders focussen. Ze had er echt nood aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

De Mystic Falls - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 6 Icon_minitimedi jun 26 2012, 06:27

'Goed idee!' Enthousiast stond ik op en trok mijn outfit weer aan, over mijn ondergoed dat in de zon alweer gedroogd was. 'Ik heb m'n portemonnee toch bij, dus dat komt mooi uit.' giechelde ik. Ik had er nu al zin in, een ouderwets shopmiddagje met mijn beste vriendin. 'Je mag ook wel bij mij blijven eten als je nog geen plannen hebt, zelfs slapen is geen probleem.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Mystic Falls - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 6 Icon_minitimeza jun 30 2012, 11:15

Ik glimlachte. 'Als het goed is voor papa Star en mama Gard is het goed voor mij. Ik ga snel omkleden!' Hierbij rende ik naar een struikje, kleedde me om in lingerie en een jurkje waarna ik voor haar neus stond. Ik fatsoeneerde mijn haar door een lokje in te vlechten en deze naar achteren te spelden. 'Shoppen!'

- gone en slecht stukje van mij! (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Mystic Falls - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Mystic Falls   De Mystic Falls - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Mystic Falls
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mystic Falls 2.0 ideeën
» The Mystic Grill

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: