Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Winkelstraat

Ga naar beneden 
+6
Elisa
Sebastiaan
Ariana
Arthur
Eleanor
Zoë
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimewo jul 25 2012, 10:23

Ik haalde mijn neus op bij haar lelijke jurk. 'Jurken zijn niet meer wat ze geweest zijn.' Ik wist dan ook niet naar wat ik zocht. Enkel naar een mooie jurk voor Elisa. Groen. Zoals mijn strikje zou zijn. Ja, ik vond het wel leuk om kleuraccenten erin te gebruiken die Igraine mooi vond. 'Het gaat wel. Enkel heb ik het idee dat... Igraine en Arthur...' Meer woorden moest ik er niet aan vuil maken. 'Ik ben jaloers, Elisa... Met jou?' Ik haalde een groen jurkje te voorschijn. 'Ik weet het niet van de rug, maar hij is wel leuk. Zeg je mening maar. We moeten iets hebben dat jij graag draagt.'

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimewo jul 25 2012, 10:48

Ik keek Sebastiaan even aan zonder te laten merken dat ik verbaasd was. Toch nog iets van me oude zelf, totaal niet laten merken wat je denkt of voelt. 'Ik snap niet wat iedereen met die Arthur moet, maar Seb, ik kan je een ding vertellen... Igraine houdt van jou. Ik weet zeker dat jij bij haar altijd boven Arthur zal komen.' Soms was het toch raar dat ik en Seb best wel wat dingen gemeen hebben, maar soms verbaasde hij me toch ook. Hoewel een open rug misschien niet helemaal gepast was op een bruiloft als bruidsmeisje zijnde. 'Ik hou van de rug. Maar ik weet niet op hij gepast is voor een bruiloft,' gaf ik dan ook eerlijk toe. Ik nam het jurkje van hem over en keek even naar de maat. En liet mijn blik over de andere jurkjes glijden. Er was niet bepaald veel keus in groen. Een groen jurkje nam ik er tussenuit. Verre weg te truttig, dat verdomde ik gewoon om te dragen waarna ik dan ook verder zocht. 'Deze is te licht of niet?'

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimeza jul 28 2012, 04:16

'Erg mooi, maar misschien niet echt heel groen-groen. Inderdaad. Hou hem erbij. Zolang hij je maar mooi staat.' Ook ik zocht weer tussen de rekken en keek weer even op. 'Dat jurkje gaat anders heel wat borst laten zien. Is dat soms gepast? Liam zal van me houden als je die jurk draagt,' Even lachte ik kort en plagend naar haar. 'Igraine houdt van me, dat weet ik. Voel ik en zie ik, maar Arthur... Ik weet het niet, Elisa. Hij houdt van haar en zij van hem, maar ze zijn te trots om het toe te geven aan wie dan ook. Ik ben bang dat het op een dag niet meer ik en Iggie zal zijn.' Ik hield een jurkje omhoog. 'Glitter misschien?' Waarna ik nog een ander nam. 'Deze vindt ik ook echt mooi en eigenlijk sexy, maar weer niet té.'

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimeza jul 28 2012, 04:49

'Borst ga je niet ontkomen hoor Seb, tenzij je een jurkje met een ronde hals en mouwtjes vind, waar je mij ook nog in krijgt.' ik keek verder en had het hangertje van het andere jurkje om mijn pols gehangen. Ik keek op bij zijn jurkjes. 'Ugh, je krijgt me niet in een glitter jurkje hoor.' waarschuwde ik. Het was een leuk jurkje, alleen glitters waren niet mijn ding en misschien een tikkeltje kort voor op een bruiloft. 'Die dag is vast en zeker nog ver weg. Arthur is speciaal voor d'r, hoewel ik dat totaal niet snap, maar ik geloof niet dat ze jou zou laten vallen voor hem.' Kort keek ik hem aan. 'Hier, een jurkje zonder borst, speciaal voor jou.' ik hield hem op. Een beetje tuttig was hij wel.

http://m.weheartit.com/entry/32008622
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimeza jul 28 2012, 05:33

'Borst mag, maar zorg alsjeblieft wel dat ze er niet uit wapperen.' Ik grijnsde naar haar en lachte weer toen ze de glitter afkeurde. Ja, die vond ik ook niet echt mooi, maar ik deed het om haar te plagen. 'We hebben nog wel wat ideeën, maar we voeren ze niet uit. Mooie jurk. Trek ze maar aan. Niet?' Hierbij liep ik al meer naar de paskamers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimeza jul 28 2012, 11:17

'Ze zijn meestal keurig bedekt hoor, dat mijn bh wel eens te zien is is een ander verhaal, en als ze dat niet zijn is dat toch enkel nog voor mij en Liam,' ik ban de jurkjes die hij vast had over en liep richting een leeg kleedhokje. 'oh en Igraine een aantal keer.' ik dacht aan het zwemmen bij de brug en het bad, maar hoopte ergens dat Seb andere dingen zou denken. Met een plagende glimlach keek ik hem aan waarna ik het hokje in verdween. Ik nam het eerste jurkje dat hij had gepakt wat ik redelijk snel uit deed. 'Je denkt mijn bh-band maar even weg.' zei ik terwijl ik het hokje weer uit kwam en ook zelf keek in de spiegels die in een hoek hingen zodat je ook je rug kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimeza jul 28 2012, 21:12

Ik rolde met mijn ogen bij haar woorden. Het was toch normaal als beste vriendinnen dat je elkaar eens naakt had gezien. Zo niet dan was kinky, lesbische seks wat ik me voorstelde. Dat laatste was haast onmogelijk. 'Moet ik nu gaan opbiechten aan hoeveel mensen ik mijn penis heb laten zien? Vrouwen genoeg.' Ik zag hoe een verkoopster boos naar ons keek terwijl ik in een bank neerplofte. Enkel glimlachte ik naar deze dame. 'Hoe kan ik je BH weg denken? Misschien krijg je dan wel stijve tepels. Deze jurk wordt het dus niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimeza jul 28 2012, 22:00

Ik rolde met mijn ogen. 'Ik had het overde laatste paar maanden, anders is er geen beginnen aan.' kort ging mijn blik naar de verkoper waarna ik haar weer straal negeerden. 'Daar hebben we oplossingen voor.' zei ik toen hij over stijve tepels begon. 'Daarom zei ik ook dat je enkel de band weg moest denken.' ik had al een strapless BH aangedaan gezien de meeste jurkjes strapless waren. Ik verdween het hokje weer in om de volgende jurk aan te doen. Het lichtgroene jurkje. 'De hoeveelheid borst valt best mee.' zei ik enkel terwijl ik het hokje weer uit kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimezo jul 29 2012, 00:30

'Jammer genoeg kleurt hij wel meer blauw, vind ik. Buk je eens. Checken of het slipjes-proof is.' Ik was eens op een bruiloft geweest en daar zag je dus de string van het bruidsmeisje die zo een kleedje droeg. Het lag hem aan de rok van het kleedje, de onderkant. 'Hij is wel mooi, maar aangezien ik niet weet of Igraine voor klassiek gaat of iets speciaals, Want deze jurk kan haar jurk dan misschien wat overtreffen. Denk je niet? Het staat je wel beeldig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimezo jul 29 2012, 00:48

'Het is dat jij het bent Seb,' ik lachte kort bij zijn vraag om te bukken. Ach, het was wel het hele thema van het gesprek. Ik bukte kort, maar lang genoeg voor Seb om te kunnen checken of mijn slipje te zien was. 'En?' niet dat ik van plan was te gaan bukken en als ik dat deed zakte ik wel door mijn knieën. 'Ik ga met Igraine voor een jurk kijken,' ik bekeek mezelf nog even in de spiegel, het was zo niet mij. 'We kunnen een jurkje ook aan de kant leggen,' Via de spiegel keek ik hem aan. Ik verdween weer in het hokje om het volgende jurkje aan te doen, een die hij had gepakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimezo jul 29 2012, 08:04

'Mooie string, Elisa. Lekker sexy rood.' plaagde ik haar waarna ik keek hoe ze in het derde groene jurkje uit de paskamers kwam. 'Jij gaat mee? Ik dacht dat Igraine zelf zou kiezen. Dan zou het een verrassing zijn voor iedereen en nee, dat kunnen we niet. In dat geval zou jij de keuze alleen maken en ik een hint krijgen van de jurk zelf.' Ik vond dat deze jurk haar ook beeldig stond. 'Dit vindt ik ook erg mooi. Hij is simpel, maar ergens ook weer wat speciaal. Hij staat je goed.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimezo jul 29 2012, 10:59

'Een trouwjurk kies je volens mij nooit in je eentje,' ik ging even met mijn handen door mijn haar terwijl ik mezelf in de spiegel bekeek. 'Of eigenlijk kiest ze wel alleen want ik verdom het om haar trouwjurk te kiezen als ze me dat zou vragen, maar bij mij weten gaan bruidsmeisjes altijd mee om een jurk uit te zoeken n te passen.' ik maakte enkel een instemmend geluid wat betreft de jurk uitkiezen. 'Daarbij, ik moet ook nog een jurk.' ik wiebelde even met mijn vingers van de hand met de verlivingsring en keek hem daarna pas aan. 'Wist je dat eigenlijk?' ik had het enkel Igraine gezegd, maar eigenlijk dacht ik wel dat hij het zou weten. 'Dit is mijn favoriet,' Ik deed het gordijn van het pas hokje opzij en keek even naar de jurk die over was. 'Deze vind Igraine geweldig, dat weet ik zeker.' ik hield de jurk voor me. Terwijl ik richting Seb keek, maar al voor ik had gevraagd of ik hem nog aan moest doen al besloten dat ik dat zou doen dus ging het gordijn weer dicht en kleedde ik me om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimezo jul 29 2012, 12:13

'Ja, dat wist ik. Nogmaals gefeliciteerd.' Niet dat het mij echt wat kon schelen. 'Whatever. Neem die laatste maar en dan laten we die hier tot de grote dag. Igraine moet hem nog niet zien.' Nee, ik was er niet in gerust dat Elisa ging meekiezen. Zo zou er nog een hele Freak Show voor me staan in plaats van de vrouw wie ik ging trouwen. Waaraan ik verloofd was. 'Je weet de duurste er ook uit te kiezen.' Ik vond deze helemaal niet de mooiste. Hij was wel erg gewoon en meer alledaags. Toch liep ik alvast naar de kassa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimezo jul 29 2012, 12:31

Ik bekeek me in het jurkje voor de spiegel. Igraine zou dit jurkje geweldig vinden omdat het haar prachtig zou staan en het was een jurkje waarin ik haar absoluut voor de klas zou zien verschijnen. Dat het mij niet stond wist ik en ik trok dan ook mijn wenkbrauwen op toen Sebastiaan op een rond uit achteloze manier dit jurkje koos. 'Wat? Je hebt doordat je nu een jurkje kiest dat me niet eens staat zonder dat je me inbreng laat hebben?' vroeg ik hem zowel beschuldigend als verontwaardigd. Ik verdween weer in het hokje en trok Iggie haar jurkje aan, hing alle jurkjes behalve de een na laatste op het rek dat bij de pas hokjes stond en duwde de een na laatste in de handen van Seb. 'Trouwens, ik draag geen rode string.' voegde ik toe. Ja, ik vrees dat ik er bij ging blijven. Hij was een eikel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimezo jul 29 2012, 21:16

'Hou je kop toch, Elies. Ik dacht dat je deze wou. Kies je woorden dan eens zorgvuldiger!' Ik haatte valse beschuldigen en dan al helemaal van haar. Een moment lijkt ze me te moeten, maar de laatste tijd probeerd ze gewoon niet meer. 'Welke wil jij dan?' Ik nam het jurkje vast en bekeek het. 'Ik koop deze wel voor Iggie. Hoewel dat ze het niet leuk vindt dat ik dingen voor haar koop.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimezo jul 29 2012, 21:44

'Ik zei dat dit mijn favoriet was en dat andere jurkje had ik nog niet eens aan toen ik zei dat Igraine dat jurkje geweldig zou vinden.' Dat waren de enige woorden sie nog oets beschuldigend waren terwijl ik hem even onderzoekend aan keek. Ik zuchtte en hield mijn mond maar in plaats van hem te beschuldigen dat hij degene was die achteloos een jurk koos. Jurk koos... Daar ging het toch zeker niet om? Dat ik Igraine hielp met een jurk kiezen? 'Je bent bang dat ik een verschrikkelijke jurk uitkies...' zei ik terwijl ik hem aan keek. 'Of niet? Zeg op.' ik bleef hem een poosje aankijken maar ging toen met mijn blik naar de twee jurkjes. 'De mooie, simpele, maar toch ook speciale die me wel goed stond. Als je hem aan haar geeft, doe er dan wat tijd tussen, als ze weet dat wij nu samen aan het winkelen zijn voor een jurk tenminste.' Anders zou Igraine zo de link leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimezo jul 29 2012, 23:07

'Glitter gaat het echt niet worden dus het wordt wel degene die ik vast had of wel die ene die wat borst toont, strapless.' Op de rest van haar vragen antwoordde ik niet en praatte even met de verkoopster. Blijkbaar ging niet wat ik wilde doen. 'Zal ik ze dan maar alledrie kopen? Dan hou je die twee jrukjes maar en kan je er desnoods twee aandoen op de bruiloft.' Als die er nog ooit ging komen. 'Dan kan jij tegen de tijd je zekere beslissing maken. Igraine weet wat we doen vandaag. Ze vroeg gisteren of ik vandaag met haar iets wou gaan doen, maar ik lieg niet bepaald graag tegen haar... Ik zeg wel dat we deze jurk zagen en direct aan haar moesten denken. Mooi excuus ook voor als we naar Canada gaan volgende week. Iets leuks voor als we een nachtje uitgaan of zoiets. Ik verzin wel een smoesje.' Ik keek Elisa aan. 'Ik wil met Igraine trouwen. Met haar. Een jurk die zij honderd procent wilt, een jurk die haar perfect staat omdat hij bij haar hoort. Ze wou een prinsesje zijn voor een dag en dat gaat ze ook zijn.' Ik haatte dit met Elisa. Ze deed weer eens kattig vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimezo jul 29 2012, 23:46

'Er is maar een strapless jurkje, dat is die met glitters.' zei ik verward. Ik had geen idee meer op welke jurkjes hij doelde en nam alle jurkjes aan ook over en legde ze neer over een rek. Het stoorde me mateloos dat hij met de verkoopster ging praten tussendoor. De vorige keer was hij er ook overheen gaan praten met de verkoopster. 'Jezus, het is jullie bruiloft, niet de mijne. Het zijn allemaal geen jurkjes die ik normaal gesproken zou dragen. Voor jou idee van een groen jurkje voor Iggie doe ik dat wel omdat het goddomme jullie dag is. Doe dan ook niet zo achteloos met het kiezen van een jurk.' schoot ik uit mijn slof. Ok, ik en Seb botsten. Maar ik gaf em toch al keer op keer de kans, maar hij had zijn mening allang over me klaar en was niet eens van plan die bij te stellen. 'Het wordt niet het strapless donker groene glitter jurkje en ook niet die je aan Igraine wilt geven.' zei terwijl ik die twee aan de kant hing. 'Die open rug vond jij niets, de andere vond je te licht. Nou dan is er een over. Daarbij. Als iets niet kan, zorg je dat het wel kan.' ik keek hem opnieuw aan. Hij gaf nu aan dat ik dan maar moest kiezen terwijl hij daar net nog moeilijk over deed. Nee, ik snapte geen bal van hem. 'En jij denkt dat ik mijn beste vriendin haar "mooiste dag van haar leven" ga verkloten, haar zich niet als een prinsesje ga laten voelen omdat mijn kledingstijl nu eenmaal anders is? Dat ik mijn kledingstijl ga doordrammen in haar jurk?' ik keek hem aan en de aanhalings tekens waren duidelijk te horen, hoewel dat enkel te maken had met dat ik het belachelijk vond trouwen als de mooiste dag van je leven te zien, hoewel het vast een van de mooiste zou zijn, dè mooiste vond ik simpel weg een benaming die niet klopten. 'Je kent me niet eens Seb. Daarbij doe ik dat echt niet. Het is haar jurk en jullie dag. Ze kwam er zelf mee om samen te gaan. Als je mij niet vertrouwd, vertrouw dan verdomme je verloofde. En als je het heel erg graag wilt weten, dit is echt niet de eerste bruiloft die ik meemaak, niet de eerste keer dat ik een bruidsmeisje ben en niet de eerste keer dat ik help met een jurk uitzoeken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimema jul 30 2012, 01:19

Ik keek haar enkel aan. 'Hou toch op, Elisa. Ik weet dat je me niet mag, maar alsjeblieft hou op met te doen alsof ik schuldig ben van alles. Jij bent degene die hier: Oh, kijk mij, ik ben zo stoer en ik ben Igraine haar beste vriendin en Sebastiaan ik moet jou niet, bent. Kies maar uit wel deze of wel deze.' Ik hield ze voor haar. 'Dan ga ik afrekenen en kan je naar huis gaan. Jézus. Nog altijd last van je tijd van de maand?' Het laatste kwam er nogal sarcastisch uit. 'Ik wil net dat je gaat bemoeien. Wat je waarschijnlijk toch gaat doen. Dus kies een fucking jurk en ga naar huis.' Hierbij liep ik naar de kassa met het andere jurkje voor Igraine.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimema jul 30 2012, 02:30

'Je valt in herhaling Seb,' Dat had ik eerder uit zijn mond gehoord. Ik rolde enkel met mijn ogen. 'Meestal,' verbeterde ik hem enkel. 'Meestal moet ik je inderdaad niet. Maar dat is andersom niet anders.' Mijn ogen gleden even over de jurkjes. 'De eerste.' zei ik terwijl ik ernaar wees. Er ontsnapte een zucht over mijn lippen. 'Ik geef antwoord op haar vragen, geef mijn mening en help haar een jurk uitzoeken die perfect bij haar past. Jij moet lekker bang blijven waar je bang voor bent, ook al is het verspeelde energie.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimema jul 30 2012, 03:02

Ik keek haar verveeld aan en nam de jurk over. Blijkbaar had ze toch een betere smaak als ik verwachtte. 'Ga naar huis, Elisa. Je bent echt zo irritant. Eén van de redenen waarom ik je helemaal niet moet. Niet zolang geleden moest ik je wel. Nu helemaal niet meer. Veel plezier met die jurk.' Eenmaal afgerekend nam ik er eentje mee naar huis en liep naar buiten. Hier stak ik een sigaret op en liep naar de koffiezaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimema jul 30 2012, 03:16

'Ach, stik erin.' Ik nam de andere jurk over en liep de winkel uit. Ik had hier helemaal geen zin in en het kon me niet eens meer schelen. Dan mocht ik de verloofde van mijn beste vriendin niet. Ik zou het wel overleven, die paar keer dat ik hem zou spreken. Zonder nog een blik richting Sebastiaan te werpen zocht ik in mijn tasje en nam er een sigaret uit die ik aanstak om naar huis te gaan. Hem had ik wel weer genoeg om me heen gehad voor de komende tijd.

-Gone.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimezo sep 02 2012, 06:24

New
Winkelen. Ja, daar spendeerde ik nog mijn extra maandje aan. Heerlijk dat ik later begon dan de andere. Dus terwijl Zoë naar school ging, kon ik hier in Mystic Falls rondhangen. Hier had ik haar ook mee geplaagd, maar winkelen was minder leuk zonder haar. Hoewel ik echt met vele zakken rond mijn armen rondliep. Door te bekijken wat ik zou meenemen naar de campus kwam ik erachter dat mijn collectie wel nog mocht aangevuld worden. Op dit moment had ik één van mijn favoriete outfits aan die ik recent aan mijn kleerkast had bijgevoegd en hield op dit moment mijn aandacht gericht op een prachtig jasje. Enkel koste het wat duurder dan verwacht wat tegenviel. Eigenlijk was het niet slecht om nog in Mystic Falls te zijn. Deels om Zoë en deels om mijn lieve Arthur. Ons uitje was geweldig geweest. Meer als dat.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimezo sep 02 2012, 07:01

Met een grimmig gezicht liep ik de winkel binnen. Buiten gaf het aan dat het ook kleding voor mannen verkocht, dus besloot ik om eens rond te kijken. In een woedende bui - een van de vele die ik deze vakantie had gehad - had ik mijn boomhut in de fik gezet... Niet zo slim als al je kleding daarin lag. Dus moest ik een nieuwe garderobe aanschaffen. Bij binnenkomst knikte ik naar een verkoopster en liep toen meteen door naar leren jacks. Ik wilde mijn oude zelf weer worden, moest mijn oude zelf worden. Als ik zo doorging met mezelf te tergen over háár vernietigde ik nog mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitimezo sep 02 2012, 07:20

Zonder iets door te hebben dat Tommy ook binnen was gelopen, liep ik ook naar binnen. Eenmaal ik wat vast had en naar de paskamers wou lopen, zag ik hem. Hij was nog steeds even knap dan daarvoor. Misschien wel knapper, maar dat was dan slechts een illusie die mijn hersenen creëerde. Ik wou het niet graag toegeven, maar 's nachts droomde ik soms over hem. Wat opleverde dat ik er soms wel over fantaseerde. Over ons twee dat niet zou zijn. Ik voelde me aangetrokken tot Tommy. Niets meer of wat ik toch wou beweren. Arthur was degene die ik nodig had. Waarom zou ik de brand kiezen als ik een rots had? Met al min moed bijeen verzameld liep ik dan ook langs hem naar de paskamers om het jurkje én jasje te passen. Wetend dat ik me er toch maar eentje kon veroorloven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Winkelstraat - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Winkelstraat   De Winkelstraat - Pagina 8 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Winkelstraat
Terug naar boven 
Pagina 8 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: