Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

De treurende wilgen

Ga naar beneden 
+4
Sebastiaan
Logan
Frances
Teoh
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Eleanor

Eleanor

Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

De treurende wilgen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 03:45

Ik keek hem aan en glimlachte speels. 'Awh, maar jij bent eerder een poedeltje.' Ik krulde een krul rond mijn vinger. 'Waar had je dan aan gedacht, Tommy boy? Mij kussen? Niet meer bepaald origineel.' Hij wou een uitdaging en hij kon er eentje krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy

Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 768

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 03:54

Ik grijnste enkel en streelde nog steeds met mijn vinger haar lippen. 'Je hebt nog wel veel pit in je, nadat je drie dagen alleen maar bent gemarteld?' Ik beet even op mijn lip en legde mijn hand op haar blote buik. 'Is ie een beetje warm?' Ik grijnste opnieuw, maar kreeg toen ook een bezorgde trek om mijn gezicht. 'Maar even zonder grappen, je moet wel warm blijven. Ik heb je niets voor niets uit dat huis gehaald om te zorgen dat je niets meer zou overkomen.'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 03:57

Ik keek hem met een glimlach aan. Waarna mijn hand zacht van zijn knie over zijn bovenbeen streelde naar boven, maar net op hét moment naar de verwarmingsknop greep om deze hoger te zetten. 'Je auto doet het goed.' Even strekte ik me uit. 'Die die dagen deden mijn hormonen blijkbaar heel wat. Je houdt toch van pit. Niet? Anders had je me moeten laten zitten.'
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 04:08

Ik volgde haar hand die over mijn been gleed en beet hard op mijn lip toen die eindigde bij de verwarming. Met een geamuseerde blik keek ik weer op en knikte. 'Mijn achterbank werkt ook perfect,' zei ik met een speelse glimlach. 'Ik houd alleen maar van pit,' murmelde ik en liet mijn vingers vanaf de hare over haar arm glijden.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 04:14

Ik drukte mijn lippen even zachtjes op zijn wang als wijze van bedankje. Waarna ik naar de achterbank keek. Arthur bleef in mijn hoofd rondspoken waarna Teoh erbij kwam. Hij leek ergens op Tommy. 'Je verdiend wel een daad terug aangezien je me hebt gered uit de klauwen van je zus. En je me uit die klauwen gaat houden. Dus die achterbank is prima voor mij.' Hierbij keek ik hem aan. Ja, ik was bloedserieus. Hoewel ik het ergens liever niet deed, maar dit kon zoveel voordeel hebben. Niet dat ook iemand er van zou weten.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 04:20

Ik voelde mijn wang gloeien na de aanraking van haar lippen, maar fronste daarna verward. 'Dus je gaat alleen met me, omdat ik je gered hebt? Dat klinkt niet helemaal logisch.' Ik trok haar naar me toe en streelde met mijn lippen haar gezicht. 'Ik ga je echt niet zomaar weer aan Genevieve leveren als je me nu geen liefde wil schenken.'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 04:28

Ik fronste zelf ook. Ik met hem gaan? Nee, ik zou niet met hem gaan... Waarom zou ik met hem gaan? Het enigste wat ik me kon voorstellen was Arthur. 'Geen verplichtingen, geen relaties, Tommy.' Hierbij maakte ik even mijn gezicht van zijn lippen los en keek hem aan. Hij was niet verliefd. Hij had me enkel geholpen. 'Zou ik dan enkel met je moeten gaan omdat ik geen geluk heb met mannen dan? Omdat ik je nodig zou hebben om me te beschermen? Wat als ik het enkel wil voor nu?' Hierbij keek ik hem verward aan.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 04:34

Ik schudde verward mijn hoofd. 'Sorry, ik bedoelde geen relatie, maar dat ik de dingen die mensen op de achterbank van hun auto doen met elkaar niet met jou doen, omdat jij vindt dat je me moet belonen voor mijn daden.' Ik streek een pluk uit haar gezicht en keek haar opnieuw in haar ogen aan. 'Het enige wat mij nu telt is dat je warm blijft en gezelschap hebt.'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 04:39

Ik keek even uit het raam hoe regendruppeltjes zich verspreidde over het raam. Misschien hield ik van Arthur of misschien van Teoh, maar geen van beiden had met overtuiging kunnen zeggen dat ze van me hielden. Teoh misschien wel, maar hij hield niet genoeg van me. Hij was gemaakt voor Alicia. Voorzichtig voelde ik hoe een bandje van mijn jurkje naar onder gleed en deed geen moeite om het te fatsoeneren. 'Daar krijg je het warm van, ja... Ik heb gezelschap.' Misschien wachtte ik erop tot hij me weer zou kussen. Ik had geen idee opeens wat ik wou. Zacht streelde een hand door zijn krullen.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 04:46

Ik volgde haar blik naar het raam met de druppels en liet mijn hand weer op haar wang liggen. De streling door mijn haren was fijn en liet me glimlachen. Heel haar voorkomen en doen maakte me opgewekt en liefdevol. Zachtjes drukte ik mijn lippen op haar voorhoofd, om hetzelfde te doen bij haar wangen en als laatste op haar lippen, die net zo zacht voelde als ze eruit zagen of als dat haar hele huid voelde.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 04:50

Ik voelde hoe zijn volle, perfecte lippen, die van mij beroerde en voelde ook hoe zijn gezichtsbeharing mijn gezicht kietelde. Ik kon niet ontkennen dat ik dit niet fijn zou vinden, maar sinds wanneer was het niet leuk als een man je kuste? Als deze wist hoe hij een vrouw moest kussen. Zachtjes kuste ik hem even terug om simpelweg mijn hand naar zijn hals te laten gaan en mijn lippen los te maken van de zijne.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 04:57

Toen we van elkaar losmaakte was ik echt heel erg verward. Mensen kusten niet goed, dat was algemeen onder vampieren bekend, maar ik wist echt niet wat Eleanor bij me deed. Ze had me in een of andere hypnose waar ik ook echt niet uit wou. Misschien kwam het omdat ze een weerwolf was, maar ik wist dat dat gewoon stomme excuusjes van mezelf waren. 'Wauw,' glimlachte ik.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 05:07

Ik keek hem even onderzoekend aan. 'Wauw?' Weer lachte ik even geamuseerd. 'Nog niet veel vrouwen gekust in je leven zeker? Of wat?' Ik gaf hem een speels duwtje en merkte dat ik al zowat op hem zat dankzij zijn toedoen. Zachtjes klopte ik op zijn wang waarna ik zijn handen meer rond mijn middel legde. 'Kus me nog eens,' Ik wou het gevoel hebben. Het gevoel van gewilt te worden.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 05:13

'Ik heb zoveel ontelbare vrouwen gekust dat de speciale en goede kussen eruit springen.' Ik grinnikte bij de duw en legde mijn handen om haar middel. Zonder na te denken drukte ik opnieuw mijn lippen op de hare, deze keer verlangender dan daarvoor. Ik trok haar op mijn schoot en hield haar stevig vast.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 05:21

Mijn handen rustte rond zijn nek terwijl ik voelde hoe ik werd opgetild als het ware en gemakkelijk op zijn schoot paste. Vampieren waren sterk en dat was in zijn voordeel. Ik voelde het verlangen. Ik kon het enkel beantwoorden met hem terug te kussen. Zacht gleed een hand door zijn haar waarna ik op zijn onderlip beet om mijn gezicht weer van hem weg te halen. 'De speciale? Nog nooit met een weerwolf een autostoel gedeeld dus hé? Jammer dat je het moest missen.' Speels glimlachte ik naar hem en keek hem aan waarna een hand naar zijn shirt ging. Ik voelde de spieren tegen mijn borstkas en wist dat ik enkel aangetrokken tot hem was door zijn uiterlijk.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 05:34

'De autostoel doet het hem. En weerwolven staan bekend om hun volle, zachte lippen...' fluisterde ik speels. Mijn hand lag op haar been en duwde zo de jurk enkele stukjes omhoog. Het ging hier om het plezier, niet om de liefde. Een lang moment dat ik even Tessa uit mijn hoofd kon bannen en aan een andere vrouw kon denken.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 06:54

'Misschien moet ik dan maar eens proberen om een weerwolf vriendje te vinden,' grijnsde ik breed naar hem waarbij ik keek hoe de jurk hoger en hoger ging. Ik werkte mee om hem te helpen en keek hem daarna weer in zijn ogen met een glimlach.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:05

'Ik zou het inderdaar maar eens proberen. Maar vampieren staan weer bekend om andere dingen.' Ik glimlachte ook en trok toen met een simpele beweging haar jurk uit. Dit wou ze, en anders liet ze het zo blijken. Ik zocht haar lippen weer op en kuste die. 'Heeft iemand ooit gezegd hoe mooi je bent?'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:18

Ik lachte even en keek hem aan. 'Ja, dat deden sommige. Ben je aan het suggereren dat ik een sterke en knappe kop van een Tommy moet nemen als vriendje?' Hierbij keek ik even in zijn ogen en bracht mijn handen om zijn shirt terwijl ik in mijn lip beet en deze uittrok. 'Ik dacht dat achterbanken beter waren? Zo lig ik nog op je toeter.' Toen ik erachterkwam hoe dubbelzinnig dit klonk begon ik te lachen.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:25

Gewillig liet ik mijn shirt uittrekken en gooide die op de passagiersstoel, naast haar jurk. 'Je moet inderdaad een soort Tommy als vriend nemen,' zei ik serieus. 'Iemand die je beschermt.' Ik knikte en gebaarde naar de achterbank. 'Ik zal je volgen.' Na haar woorden moest ik ook lachen en streelde haar wang. 'Dat zou wat zijn he, nietwaar?'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:38

Ik lachte en ging van hem af nadat ik zijn knoop en rits had geopend. Hierbij had ik hem enkel glimlachend aangestaard voordat ik op de achterbank was beland. 'Ik zal het overwegen als je me nu niet teleur stelt.' Zo gezegd, zo gedaan; ik klom naar de achterbank en lag min of meer verrassend comfortabel. In een auto? Nee, nog nooit gedaan. Met een vampier dan nog wel. 'Jou als vriendje? Hmm, je houdt het niet met me uit.'
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:47

Ik glimlachte en klom uit mijn broek. Daarna keek ik om en zag haar op de achterbank liggen in enkel wat lingerie. Wauw. Ik klom ook naar de achterbank en drukte mijn lippen weer op de hare. 'O Eleanor, je weet niet wat ik allemaal doorstaan heb ik al die jaren. Jij bent echt niet zo erg als je denkt, want ik vind je geweldig. Genevieve baalt echt dat ze je niet heeft weten te breken.'
Genevieve

Genevieve

Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:49

Ze hadden een overduidelijk geur spoor achter gelaten. Tommy had Eleanor niet naar huis gebracht en ik wilde weten wat ze wel aan het doen waren. Onder het excuus "jagen" was ik naar het bos te gegaan en het duurde niet lang voordat ik ze gevonden had. 'Wel, wel, wel - wie hebben we hier?' Zei ik geamuseerd en tikte tegen het raampje van de auto aan. 'Lekker aan het rollebollen Tommy? Haar redden van haar heks - wat ben je toch een prins Charming.' Merkte ik droog op.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:58

'Genevieve zal me nooit kunnen breken. Ook al zou ze veranderen in Jennifers body.' Ik keek hem grijnzend aan en drukte mijn lippen terug op die van haar. 'Je weet niks van me, Tommy.' Mijn hand streelde langs zijn bovenbenen, maar schrok op van Genevieve. 'Whoehoe, daar is Genevieve weer.' Ik legde mijn armen rond zijn borstkas en sloot mijn ogen. Weer dacht ik aan Arthur. Toch wist ik dat Tommy gelijk had; Arthur hield niet van me. Als hij dat deed zou hij het toch niet doen. Hij was te bang.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitimezo jun 03 2012, 08:02

'Ik weet nóg niets van je,' glimlachte ik en ging met mijn hand weer door haar haren. Ik schrok op van een geluid en draaide me in een ruk om. Genevieve. 'Verdomme,' schold ik. Ik had haar moeten voelen, maar ik was veel te veel gefixeerd op Eleanor. Ik drukte een kus op haar voorhoofd en bewoog toen naar het raam toe, terwijl mijn gezicht verstrakte. 'Fuck off Genevieve!' Ik kon haar wel doden op dit moment.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 5 Icon_minitime

De treurende wilgen
Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: