Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De treurende wilgen

Ga naar beneden 
+4
Sebastiaan
Logan
Frances
Teoh
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De treurende wilgen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 8 Icon_minitimedo jun 28 2012, 22:58

'Ik ben ook gewoon heel sexy.' zei ik voor de grap en grijnsde naar hem. 'Heath toch...' Hoofdschuddend keek ik hem aan, maar begon te lachen door zijn vleesmes scenario. 'Wauw, ik ben in jou hoofd volgens mij echt een seriemoordenaar.' lachte ik. 'Eigenlijk zou ik er nog best wel tot in staat zijn, ondanks dat ik dan niet onsterfelijk was geweest.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

De treurende wilgen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 8 Icon_minitimedo jun 28 2012, 23:05

Ik keek haar lachend aan. 'Mijn zus sexy? Wel, best als ik mijn mond daarover hou.' plaagde ik haar en grijnsde breed. 'Wel, vampier zijn haalt niet je gevoelens weg, Genevieve. We zijn stiekem allemaal een beetje ziek in ons hoofd. Binnen deze familie dan toch.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De treurende wilgen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 8 Icon_minitimedo jun 28 2012, 23:33

Ik knikte. 'Daar heb je gelijk in.' We waren door de tijd heen bezeten geraakt aan het idee van macht. Aan het idee wat we boven mensen stonden en af en toe ging het ons te boven. Het mocht dan misschien ziek klinken in andermans oren, maar voor ons was het realiteit. Realiteit die ik niet zou willen missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

De treurende wilgen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 29 2012, 00:59

'Ziek in een goede manier natuurlijk. Of toch in een uiste manier.' Ik keek haar breed grijnzend aan. 'Dus arme Sebastiaan nog lastig gevallen? Ik zag Iggie nog eens lopen en ze is echt een prachtige vrouw. Ik was al bijna vergeten hoe knap.' Deels begon ik erover om haar een beetje op te stoken, deels omdat ik nieuwsgierig was en deels omdat Igraine wel in mijn bed mocht belanden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De treurende wilgen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 29 2012, 01:10

'Niet in een directe manier,' stelde ik en rolde met mijn ogen toen hij over Igraine begon. 'Ja, ze is echt geweldig.' merkte ik sarcastisch op en keek hem aan. 'Serieus, als je d'r zo graag naakt wilt zien, waarom beveel je haar dan niet gewoon? Dan kan ze niet weigeren.' vroeg ik en stond op van de kant. Ik mocht Igraine en haar aanhangels echt niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

De treurende wilgen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 29 2012, 01:31

'Waarom doe jij het toch niet voor mij? Je wilt ze toch zo graag dwars zitten.' Ik lachte en klom uit het water. 'Ah, kom toch lieve zus. Ik was je maar een beetje aan het plagen.' Hierbij trok ik haar mee weer in het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De treurende wilgen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 29 2012, 10:36

Ik rolde met mijn ogen toen hij de opmerking maakte en trok me los nadat hij me weer mee had genomen het water in. 'Ja, t was echt ontzettend grappig hoor.' merkte ik sarcastisch op en klom behendig weer op de kant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

De treurende wilgen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 29 2012, 12:15

Ik nam haar voet vast. 'Kom op, Genn! Vergeef het me en praat over wat anders. Stiekem vond je het toch erg grappig!' Met een grijns keek ik haar aan en toverde deze tot een pruillipje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Genevieve

Genevieve


Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

De treurende wilgen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 8 Icon_minitimevr jun 29 2012, 20:15

'Oh, ja ik vond het hilarisch. Dat kan je toch zien?' zei ik, met mijn gezicht nog stak in een plooi. Ook mijn familie kon een lijn over gaan. Mijn gedrag was bij hen dan wel niet extreem, maar ik kon aardig chagrijnig op ze worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

De treurende wilgen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 8 Icon_minitimeza jun 30 2012, 09:59

Ik nam haar in mijn armen en drukte een kusje op haar hoofd. 'Neem toch een slokje.' Ik had de gekke combinatie van bloed en alcohol in het flesje gedaan. Heerlijk die bloedgroep a met wat vodka. Ja, ik was echt fucked up. Niet dat het mij wat kon schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De treurende wilgen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De treurende wilgen   De treurende wilgen - Pagina 8 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De treurende wilgen
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: