Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Burnt Beans

Ga naar beneden 
+8
Eli
Zoë
Eleanor
Elisa
Liam
Igraine
Alicia
Arthur
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Alicia

Alicia

Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Burnt Beans - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimezo apr 22 2012, 04:15

Ik lachte even om de manier waarop ze vroeg hoe het met me ging. 'genoeg,' antwoorden ik min of meer plagend. 'Nee, eigenlijk heb ik het de laatste tijd heerlijk rustig.' antwoorden ze naar waarheid. 'Op wat repetities voor de musical na dan, maar die heb jij ook.' ik keek haar even aan. 'En, hoe zit dat achter de deur van jou kamer? Of die van Dan... Dat kan ook.' vroeg ik terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimezo apr 22 2012, 09:21

'Achter onze deuren gaat het prima.' Lachte ik en zette mijn kopje neer, om er vervolgens met mijn lepeltje even doorheen te roeren. 'De repetities, ja die beginnen toch wel veel te vergen - zeker in combinatie met de trainingen voor cheerleaden. Maar ik doe het graag.'
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimezo apr 22 2012, 09:34

Ik nam de laatste slok alweer van mijn warme chocolademelk en ging even met de rug van mijn hand langs mijn mond om eventuele resten weg te halen. 'Heb je je jurk al gepast?' vroeg ik. 'Ik had hem gezien bij de doorpas, hij is zo mooi. Die zou ik best aanwillen op het podium,' lachte ik. Die jurk was echt prachtig. En waarschijnlijk stond hij haar ook geweldig.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimezo apr 22 2012, 09:45

Ik begon te lachen toen ze over de jurk begon. 'Ja, ik heb hem al gepast en hij is inderdaad prachtig. Ik moet toegeven dat ik niet zo'n goede band heb met Frances, maar ze heeft er echt ontzettend hard d'r best op gedaan en dat is te zien ook.' Ik nam nog een slokje en begin te lachen. 'En heb je Teoh's beestenpak al gezien? Volgens mij zweet ie zich echt dood in dat ding.'
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimezo apr 22 2012, 09:52

'Zonder twijfel dat hij jou prachtig staat.' zuchtte ik. 'En Frances haar kostuums zijn echt geweldig geworden,' glimlachte ik. Verder niet echt reagerend op dat ze het niet echt met elkaar konden vinden. 'Arme Teoh,' lachte ik. 'Nouja, misschien wel eens goed voor hem dat hij niet als Tarzan of als Cupido rondloopt,' voegde ik eraan toe. Hoewel je mij er echt niet over hoorde klagen als hij zonder shirt voor me stond.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimezo apr 22 2012, 10:02

Ik begon te lachen. 'Tja - hij houdt er volgens mij nou eenmaal van om half naakt rond te lopen. Geloof me, als je bij ons thuis zou wonen is het niet zeldzaam om te zien.' Ik grinnikte eventjes aan de herinneringen. Aan het begin had ik er ontzettend aan moeten wennen: Kom je op zaterdag ochtend beneden, staat er ineens een half naakte Teoh voor je neus met een glimlach van oor tot oor.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimezo apr 22 2012, 10:26

'Sounds goooood,' lachtte ik. Het verbaasde me best hoe gemakkelijk het gesprek eigenlijk verliep, ik was bang geweest dat we continue een ongemakkelijke stilte om ons zouden hebben hangen, dus dit was best een opluchting. Er kwam iemand mijn lege kop ophalen waarbij ik een nieuwe bestelden gezien ik daar wel zin in had en het buiten inmiddels was begonnen met regenen dus ik niet vanplan was naar buiten te gaan. 'Mij hoor je niet klagen hoor over een halfnaakte Teoh,' glimlachte ik.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimezo apr 22 2012, 10:36

Ik begon te lachen om haar opmerking. 'Nee, dat geloof ik graag.' Grapte ik en dronk het laatste beetje cappuccino op. De man kwam ook mijn kopje ophalen en dit keer ging ik ook voor de chocolademelk. 'En hoe ziet jou kostuum eruit?' Ik vond het wel humoristisch dat zij Le fou mocht spelen. In de film was het altijd, naast Belle natuurlijk, een van mijn favoriete personages geweest. Hij had wel iets tofs vond ik.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimezo apr 22 2012, 10:46

'Mannelijk,' zuchtte ik. 'Ik heb liever jouw jurk. Kunnen we niet ruilen? Mijn haar komt dichter bij Belle.' ik lachte even. 'Het is op zich wel grappig hoof, om LeFou te spelen, beetje jammer alleen als je dan jouw jurk ziet en je eigen kostuum.' ik wist trouwens dat niemand het goed zou keuren om mij als Belle te nemen gezien mijn acteer kunsten niet heel denderend waren, maar goed. Het bleef een geweldig idee om die jurk aan te mogen. Hoewel je dan de hele musical op het podium stond ongeveer en dat was dan weer totaal niet mijn ding.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimezo apr 22 2012, 10:48

'Ah joh, we wisselen gewoon halverwege om en dan blijkt dat Belle eigenlijk LeFou in vermomming is en LeFou is Belle in vermomming.' Lachte ik en keek haar aan. 'Lijkt me eigenlijk best leuk en dan is meteen dat zoen probleem opgelost.'
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimezo apr 22 2012, 10:54

Ik moest even lachen om haar opmerking. 'als jij nou de hele voorstelling een bruine pruik draagt, dan word ik de zoen-stand-in. Of ik moet een blonde pruik, dat kan ook. En dan mag ik even die jurk aan en is het zoen probleem opgelost,' opperde ik. Ik glimlachte even. Acteren was misschien niet een van mijn sterkste punten, maar zoenen met Teoh ging me meer dan prima af.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimezo apr 22 2012, 10:57

'Deal.' Lachte ik voor de grap en kreeg een nieuw drankje voor geschoteld door de ober. Ik glimlachte vriendelijk naar hem en sloot mijn handen om de warme beker. 'Na die mini mini kus is ie weer helemaal van jou hoor.' Ja, ik zat er tegenop om hem te moeten zoenen, maar ik deed het wel. Gewoon kort en oppervlakkig. Al moest het er wel uitzien alsof we elkaar hadden gevonden na een lange zoektocht naar de ware. Ach - dat zouden we dan wel uitvogelen.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimezo apr 22 2012, 11:10

'Mijn voorkeur gaat naar de wisseltruc,' zei ik eerlijk. De chocomelk werd gebracht en ik nam gelijk het lepeltje eruit om een hap van de slagroom te nemen. 'Ach, zoals je al zei, het is een kus en ik geloof niet dat jij je stiefbroer boven Danny prevereerd, waar ik dan wel weer blij mee ben.' zei ik met een glimlach. Ik zou het wel overleven hoewel die kus nog al wending was geweest toen de rolverdeling bekend werd gemaakt. Ik had er later wel even mee gezeten, maar na dat gedoe met Eleanor was in alleen maar blij dat Eleanor Belle niet was.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimezo apr 22 2012, 11:22

'Geloof me, ik had het ook liever anders gezien. Maar ik wil Teoh's lol niet verpesten. Hij is nogal enthousiast zoals je weet.' Hij was iedere keer als hij erover praatte door het dolle heen en ik wilde hem die lol niet afnemen. Toen de rolverdeling bekend werd, was er ook al een gigantisch drama en dat wilde ik niet weer oprakelen.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimezo apr 22 2012, 11:31

'Ik weet het,' zei ik en betrapte mezelf op een glimlach. Een die veel te vaak rond mijn lippen lag als het over Teoh ging. 'Jij bent degene die ik dan nog het liefst als Belle heb,' zei ik. En dat was echt zo gezien ik wist dat ze er tegen opzag deels, maar ook omdat ze stiefbroer en zus waren en zij Danny had. Dat was toch een fijner idee voor mij dan dat er een ander meisje stond en al helemaal in vergelijking met wanneer Eleanor op het podium zou staan als Belle. Als Frances daar stond, die ik toch wel als mijn beste vriendin beschouwden, zou ik het ook prima vinden.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimema apr 23 2012, 02:06

'En Dan dan in zijn kandelaarpak. Volgens mij is ie er niet heel erg blij mee, maar ik vind het wel schattig.' Ik lachte even en nam een slokje van de hete chocomelk. Hij was nog een beetje te heet, wat als gevolg had dat ik mijn tong verbrandde. Fijn. Overkwam mij ook altijd: Ik was veel te gretig.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimema apr 23 2012, 04:32

'Nee, I don't think he likes it either.' lachte ik. 'Maar, ik blijf hem een leuke kandelaar vinden,' voegde ik eraan toe met een glimlach. Ik lepelde nog steeds af en toe een hap slagroom van de laag af, wachtend tot de warme chocolademelk niet meer gloeiend heet zou zijn, want aan Zoë haar reactie te zien was het nog erg heet. 'Nog steeds gloeiend heet?' vroeg ik een beetje overbodig. 'Ik haat het echt om mijn tong te verbranden, dat voelt altijd zo raar.' dacht ik hardop.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimema apr 23 2012, 04:34

Ik grijnsde. 'Dat ben ik helemaal met je eens, ontzettend schattige kandelaar.' Bij haar volgende vraag knikte ik. 'Te heet.' Bevestigde ik en zette mijn kopje weer op de tafel weer om, net zoals zij deed, de slagroom er lepeltje voor lepeltje af te eten.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimema apr 23 2012, 05:18

Thuis was ik vaak te ongeduldig om te wachten totdat warme drankjes genoeg waren afgekoeld. Maarja, nu had ik niet echt een andere keuze. 'Miste je het chearleaden?' vroe ik. Doelend op dat ze eerder was gestopt en nu weer was begonnen. Chearleaden was totaal niets voor mij, maar het leek me eigenlijk ook niet echt leuk. Sowieso was ik niet een enorme sportfan, hoewel ik het niet erg vond om af en toe te kijken en zwemmen vond ik ook niet erg om als sport te doen. Zwemmen was nou eenmaal iets wat me trok. Of eigenlijk het water.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimema apr 23 2012, 05:22

'Ja, ik miste het ja - en eigenlijk was ik ermee gestopt door al dat gedoe met m'n moeder.. Maar nu ik dat een betere plek heb kunnen geven, kon ik dit ook weer toelaten en kwam ik erachter dat ik het toch ontzettend graag deed. Dus tja.' Ik glimlachte en blies wat op mijn chocomelk in de hoop dat het wat afkoelde.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimema apr 23 2012, 05:38

Ik glimlachte half toen ze het over haar moeder had. 'Wel fijn dat je het een betere plek hebt kunnen geven en weer lekker kan chearleaden.' Glimlachte ik oprecht. 'Ik vind het trouwens best knap dat chearleaden, ik zou het niet kunnen,' zei ik naar waarheid. Buiten dat ik het waarschijnlijk ook niet zou doen als ik het wel zou kunnen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimema apr 23 2012, 05:40

'Heel veel trainen... Heel veel.' Lachte ik en nam voorzichtig een slokje, om tot de conclusie te komen dat het drinkbaar was. 'En streng zijn voor jezelf. Jezelf tot het uiterste duwen en nieuwe grenzen leggen voor jezelf. In het begin in het zwaar, maar je wendt eraan. Daarbij doe je Teoh een plezier door in een te kort rokje te gaan dansen voor zijn neus.' Grapte ik.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimema apr 23 2012, 05:55

Ik moest even lachen toen ze zei dat ik Teoh daarmee een plezier zou doen. 'Ik doe hem wel op een andere manier een plezier,' zei ik 'Ik ben er niet zo goed in om streng te zijn voor mezelf, nee, ik zou het echt niet kunnen.' zei ik. Daarbij had ik het sowieso niet zo op rokjes, maar dat liet ik even achterwegen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimema apr 23 2012, 06:03

'Dat geloof ik graag.' Lachte ik en nam nog een slokje van de chocomelk. 'Ach, het is niet moeilijk om Teoh ergens blij mee te maken, volgens mij vind hij alles wel leuk.' Grinnikte ik en roerde wat door mijn drankje heen.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitimema apr 23 2012, 07:34

Ik klemde mijn handen om de mok om te voelen of het nog te heet was, maar gezien ik de mok vast kon houden nam ik voorzichtig een slok van de warme chocolade. Ik glimlachte enkel even toen ze zei dat Teoh niet zo moeilijk was qua dingen die hem blij maakte. 'Kijk, nu is het te drinken,' zei ik plagend tegen Zoë.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Burnt Beans   Burnt Beans - Pagina 6 Icon_minitime

Burnt Beans
Terug naar boven 
Pagina 6 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: