Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green

Ga naar beneden 
+2
Igraine
Sebastiaan
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Igraine

Igraine

Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimevr maa 16 2012, 21:57

Ik glimlachte bij zijn woorden en toen hij mijn lichaam ging verkennen. Ik probeerde hem met mijn ogen te volgen, wat nogal onhandig ging, omdat ik lag. Spontaan moest ik giechelen. 'Weetje, Elisa vindt ons werkelijk types om te trouwen.' Ik rekte me even uit en vervolgde snel: 'Dit bedoel ik niet als stille hint hoor!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan

Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 17 2012, 00:30

Even stopte ik en verstijfde al de spieren in mijn lichaam. 'Ik kan niet ontkennen dat ik er ook al heb aan gedacht.' Zacht volgde ik weer mijn weg naar haar lippen en keek haar diep aan. 'Igraine, als ik ooit een vrouw zou trouwen dan zou jij diegene zijn. Tenminste als je ja zou zeggen. Aan de andere kant vind ik het huwelijk weer zinloos. Het is mooi, leuk om te delen met iedereen, maar zolang je van elkaar houdt en oprecht je daar aan kan houden, zonder belofte, dan is het nog mooier en perfecter.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 17 2012, 03:44

Ik keek in zijn ogen en zocht naar een teken van sarcasme, maar ik realiseerde me dat hij het echt meende. 'De verrassing is er nu misschien al af, maar ik zou zeker weten ja zeggen. Nooit over getwijfeld en zal ik niet over twijfelen.' Ik drukte een zacht kusje op zijn lippen. 'Zonder belofte is inderdaad veel mooier en oprechter. Al zou je er prachtig uit zien in een pak.'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 17 2012, 04:09

'Om me in pak te zien moeten we nog niet trouwen, Iggie.' Zachtjes streelde ik over haar benen. 'Laten we straks anders een pak gaan kopen voor mij. Dat van mij is echt verouderd. Misschien nog wat shoppen met ons tweetjes?' Zachtjes drukte ik kusjes op haar hals. Ik had al het geld geerfd van mijn ouders, andere levens was ik succesvol zakenman. Soms deed ik niets anders dan werken. Zo had ik de afgelopen jaren tot nu.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 17 2012, 04:13

'Nee, dat is waar,' gaf ik een beetje beschaamd toe en keek hem toen enthousiast aan. Als iemand het woord shoppen liet vallen, kon mijn dag niet meer stuk. 'Ja, prima! En ik wil eigenlijk nog een nieuw jurkje, en misschien schoenen. En eigenlijk zoek ik ook nog een mooie ketting of een ander sieraad.' Ik giechelde bij zijn kusjes. 'We gaan een prachtig pak voor je kopen.'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 17 2012, 09:35

'Dan gaan wij samen winkelen met mijn creditcart.' Ik nam haar in mijn armen en kuste haar zachtjes weer, nog een keer. 'Ga nu niet tegenspartelen. Ik wil het zo. Voor mijn lieve schat.' Ik streelde haar heupen en keek haar weer diep aan. Ik had wel zo mijn plannen. 'Ik dacht dat we vanavond misschien nog eens naar ons huisje gaan. Als je weet wat ik bedoel?'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 17 2012, 09:48

Bij zijn woorden wou ik inderdaad tegenspartelen. Ik beet even zachtjes op zijn lip en stemde er daarna maar mee in, door hem weer te kussen. 'Het huisje waar we elkaar voor het eerst zagen?' vroeg ik verrast. Ik kon het nog helemaal voor me zien. Ik glimlachte. 'Ik vind het prima.' Ik keek hem weer in zijn ogen aan en drukte een kusje op zijn voorhoofd.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 17 2012, 09:55

'Prima,' beaamde ik haar woorden en kuste haar zachtjes. 'Je wilt echt niet dat ik iets voor je koop hé? Hey Iggie. Als je me wilt voor altijd dan zal je toch ook moeten leren dat ik mijn geld allemaal aan jou ga uitgeven.' Bij dat laatste neusde-neusde ik tegen haar en zei het op een zoete toon. 'En dat ik het helemaal niet erg vind.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 17 2012, 10:01

Ik glimlachte beschaamd en knikte daarna. 'Ik zal het proberen te leren,' zei ik en keek weer in zijn ogen. Ik sloeg mijn armen weer om zijn nek heen en trok me iets dichter tegen hem aan. 'Het zou wel moeten, want je bent nog heel lang met me opgescheept.' Giechelend knuffelde ik hem en streelde zachtjes zijn rug.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 17 2012, 12:28

Ik kuste even op haar neustopje en keek haar met een glimlach aan. 'Vanavond om acht uur zie ik je daar zeker. En de rest van de dag is het dus just the two of us...' Dat laatste zong ik meer voordat ik haar zacht op haar billen sloeg. 'Excuse me, maar ik ga zo wel douche.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 17 2012, 21:20

'8 uur it is,' stemde ik met hem in en giechelde. 'Stiekem ben je een hele goede zanger.' Ik knikte en gaf hem nog een kus, voordat ik uit het bed stapte. Ik deed zijn overhemd aan en mijn eigen slip. Ik wilde eerst douchen voordat ik weer in mijn kleding zou stappen. 'Is het goed als ik na jou douche?' Ik ging aan het voeteneinde van het bed zitten en streelde zijn benen.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 17 2012, 21:31

Ik volgde haar bewegingen en keek hie ze zich aankleedde. Igraine haar lichaam was perfect. Ik ging rechtzitten toen ze mijn benen streelde en ik klopte even op mijn schoot. Nee, ik zei niets. Ik wou haar enkel nog even.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 17 2012, 21:35

Ik zag hoe hij klopte op zijn schoot en ik kroop giechelend naar hem toe, om op zijn schoot te zitten. Ik drukte mijn lippen stevig op die van Seb en trok me tegen hem aan. Hij was zo perfect en lief en ik wou hem echt nooit kwijt.

Laatst aangepast door Igraine op ma maa 19 2012, 03:39; in totaal 1 keer bewerkt
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 17 2012, 21:46

Ze snapte blijkbaar wat ik wou en leek er zelf maar al te gretig in. Ik kuste haar teru. Begerig, maar liefdevol. 'Douche jij dan maar eerst.' Wie weet zou ik er wel nog bijkruipen. Zachtjes drukte ik mijn lippen nogeen keertje kort op die van haar.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 17 2012, 22:04

Ik kuste hem nog even zachtjes en stond toen op van het bed af. Ik keek speels over mijn schouder terwijl ik naar de badkamer liep. Overhemd en slipje gingen weer uit en ik blies hem nog een kusje toe, toen ik in zijn badkamer verdween. Meteen stapte ik onder de douche en probeerde een beetje snel te zijn. Ik wou hem niet laten wachten.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 17 2012, 22:17

Ik lachte enkel geamuseerd waarna ik nog even bleef liggen om te proberen te vaten wat er daarnet was gebeurt. Ik stond op en trok de kleerkast open. Dit keer zou ik voor een simpele tanktop met houthakkers vest erover gaan met jeans. Toen deze klaarlagen liep ik de badkamer in met zijn ruime douche en grijnsde enkel naar haar. 'Hello again.' Een klrin kusje werd haar gegund waarna ik me begon in te zepen.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 17 2012, 22:35

Even schrok ik toen er opeens iemand binnen kwam lopen, maar ademde opgelucht toen het gewoon Sebastiaan bleek te zijn. Ik begon echt paranoia te worden. Ik gaf hem een kus terug en glimlachte. Toen ik al de shampoo uit mijn haren had gespoeld, streelde ik even zijn wang en stapte de douche uit, om een handdoek om me heen te slaan. Zo had hij wat meer ruimte.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 17 2012, 22:44

Ik douchete altijd vrij snel. Soms nam ik de tijd om een bad te nemen, maar nu was het slechts me inzepen om van het zweterig gevoel af te komen en mijn haar te wassen. Niet veel later stapte ook ik uit de douche en droogde me af terwijl ik naar mijn kamer liep en weer Iggie kuste. 'Moeten we nog even langs jou huis voor kleding? Handdoeken staan je ook goed.' Ik grinnikte terwijl ik me aankledde.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimeza maa 17 2012, 22:51

Ik deed de handdoek om mijn heen en droogde me af, om daarna mijn kleding bijeen te zoeken. Ik glimlachte toen Seb aan kwam lopen, me weer kuste en hield hem even vast. Ik schudde mijn hoofd. 'Hoeft niet, ik koop wel iets in de stad. Mijn huis ligt zo afgelegen.' Ook ik trok mijn kleding aan en liep naar het raam, om even naar buiten te kijken.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimezo maa 18 2012, 09:21

'Jij kiest en past en ik betaal, bedoel je.' Hierbij glimlachte ik en deed mijn riem beter en mijn overhemd aan. 'Ben je klaar?' Ik liep de trap al af om mijn schoenen aan te doen en een eerste sigaret op te steken.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimezo maa 18 2012, 09:23

Ik keek hem over mijn schouder aan en glimlachte. 'Ik wil het ook best zelf...' begon ik, maar hij liep de trap al af. Snel bond ik mijn haren in een vlecht en wierp een laatste blik in de spiegel. Ik volgde hem snel en deed ook mijn schoenen aan, om daarna naar buiten te gaan. Ik moest even glimlachen toen ik hem alweer met een sigaret zag.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimezo maa 18 2012, 09:51

Ik keek even om toen ze buiten kwam en zette mijn zonnebril op. Echt wel mooi weer vandaag. 'Normaal moet je gaan klagen dat ik moet stoppen met roken. Zo denken ze nog dat we geen normaal stel zijn en daar gaat onze dekmantel.' Enkel grijnsde ik en hield de deur van mijn auto voor haar open waarna ik erin ging zitten en begon te rijden. 'Je verdient dit. Een man die je in de watten legt en ik wil die man zijn. En je superhard verwennen.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimezo maa 18 2012, 10:02

Ik tikte even bestraffend op zijn neus. 'You bad boy,' lachte ik. 'Nou, twee leraren worden toch al niet snel normaal bevonden.' Met een glimlach stapte ik de auto in en legde mijn hand op zijn been. Ik smolt zo ongeveer weg bij zijn woorden, maar dacht dat het misschien niet zo'n goed idee was om hem nu uitgebreid te zoenen, omdat hij nogal gek was op zijn auto. Ik moest even om de gedachte grinniken en streelde nu zijn nek. 'Ik denk dat we maar naar de winkelstraat gaan?'

Daar verder?
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimezo apr 15 2012, 10:38

Ik had vandaag sneller gedaan met lesgeven dan Igraine. Altijd op maandag. Ik was dan ook nog een beetje het huis aan het opfrissen, had plaats gemaakt in de kleerkast en rommel die er was opgeruimd. Ook had ik de bar bij aan gevuld aangezien ze hield van drank en de badkamer voorzien van olie, parfum en zeep. Het hele huis was zoals voordien, maar ik wou het een thuis maken voor haar.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimezo apr 15 2012, 18:01

Ik was niet van het doden en verkeerde dingen doen, maar nu had het gewoon een gemoeten. In een volgeladen, gestolen auto kwam ik bij zijn huis aanrijden. 'Seb?' riep ik, toen ik uitstapte en pakte de eerste koffers in mijn handen en ook de sleutels van zijn huis, voor het geval hij er nog niet zou zijn.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitime

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green
Terug naar boven 
Pagina 6 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Igraine Green
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum