Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green

Ga naar beneden 
+2
Igraine
Sebastiaan
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Sebastiaan

Sebastiaan

Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimewo maa 14 2012, 04:49

Enkel keek ik naar hoe ze mijn riem probeerde los te maken, maar helpen deed ik niet. Hierna deed ik mijn broek helemaal uit. 'Vuile fantasietjes?' Hierbij kuste ik haar weer op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine

Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimewo maa 14 2012, 04:54

Ik glimlachte toen die stomme riem eens wou meewerken en keek hem weer aan. 'Ik denk het,' lachte ik en leunde op zijn borst, om hem weer te kussen. Even keek ik in mijn ooghoeken naar de drank, die nog steeds onaangeroerd op het nachtkastje stond, en kroop er naartoe. Ik zette hem aan mijn mond en liet hem toen plagerig boven Sebastiaan bungelen. 'Wil je ook?'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimewo maa 14 2012, 09:51

Glimlachend keek ik naar wat ze deed en een man kon niet anders dan genieten. 'Yes please,' Waarbij ik over haar zij streelde en een hand naar mijn lippen bracht om deze uitdagend te kussen.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimewo maa 14 2012, 09:54

Ik glimlachte naar hem en hield de fles boven hem. 'Mondje open,' zei ik giechelend en liet een beetje van de drank in zijn mond vallen. Zelf nam ik ook nog een slok en kuste hem toen weer. Het was een drankachtige kus, maar nog net zo heerlijk als daarvoor. Ik ging weer naast hem liggen en trok me tegen hem aan.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimewo maa 14 2012, 10:07

Ik gehoorzaamde en slikte het door. Als menszijnde had ik waarschijnlijk hier niet tegen gekunnen. Ach ja, dan was het minder romantisch geweets.
Weer kuste ik haar terug en ging boven haar liggen hoewel ik steunde op mijn handen. 'Hello babygirlll,' grijnsde ik enkel plagend en deed haar slipje uit. Een snelle simpele beweging terwijl ik deze even toonde en op de grond gooide. 'Weet je dat het op dit moment erg verleidelijk is om op te staan en weg te lopen? Zoals daarjuist.' Ik ging op mijn zij liggen naast haar, legde een hand over haar been en kuste haar zachtjes dit keer. Verkennend.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimewo maa 14 2012, 10:12

In een mum van tijd was mijn slipje uit en grijnste ik. 'Rennend als een babyboy? Ik zou je gewoon volgen. Maar zie dit niet als uitdaging!' voegde ik er lachend aan toe. Speels legde ik mijn hand op zijn wang en kuste hem terug. Deze keer samen was fijner dan anderen keren. Toen was het nog ''nieuw'' en misschien ook wel spannend, en deze keer is de sfeer zoveel minder oplettend en deed ik gewoon wat ik wou, zonder bang te zijn dat hij me zou uitlachen of iets dergelijks.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimewo maa 14 2012, 10:19

'Wat zie je dan wel als een uitdaging?' Meteen kwem het van mijn lippen vandaan, maar ook vonden mijn lippen die van haar weer enkel beet ik dit keer weer. Een smaak van zoete alcohol bleef naplakken samen met Igraine. Mij hoorde je absoluut niet klagen.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimewo maa 14 2012, 10:23

Na zijn woorden keek ik hem even aan en beet daarna met een glimlach op mijn lip. Ik liet mijn handen kietelen rond de rand van zijn boxer en trok hem daarna uit. Ik zocht al snel zijn lippen weer op en grijnste even. 'Oké, geen uitdaging, maar heel vaak heb ik dat niet hoeven doen.. Mijn exen hadden altijd nogal.. Haast.' Ik moest even lachen. Als ik nu aan hun terug denk, zag ik pas in waarom in godsnaam ik met paar van hun het bed had gedeeld of zelfs even het leven.. Ze hadden het alleen voor me lijf gedaan.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimewo maa 14 2012, 10:30

Ik keek haar serieus aan, maar glimlachte even naar haar. 'Snel is minder leuk voor jou en voor mij. Daarbij... Dit draait om ons en onze gevoelens. No shit-talking. Ik hou echt van je Iggie en slechts twee vrouwen zijn daar in geslaagd. Jij bent degene die me het op korste tijd van stapel hebt laten lopen. Je bent mooi, aantrekkelijk. Prachtig lichaam dat goed invorm is, maar dat zijn slechts mooie pluspunten. Hoewel ik het daar eerst voor deed.' Weer drukte ik een paar kusjes op haar schouderblad en sleutelbeen terwijl ik haar bleef aankijken.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimewo maa 14 2012, 10:36

Ik knikte om zijn woorden en keek hem even teder aan. Hij zei altijd zulke lieve dingen over me en ik vond het altijd maar lastig om hem te geloven. Ik was helemaal niet zo leuk, ik kon niet eens een fatsoenlijke vampier zijn. Ik streelde over zijn borst en giechelde even. 'En de andere vrouw, was dat ook een vriendin van je?' Ik keek hem even aan en schreef toen woordjes op zijn borst. 'Ik hou ook van je, heel erg veel.'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimewo maa 14 2012, 18:58

'Nee. Ze was de verloofde van mijn broer en zeer katholiek.' Ik haalde mijn schouders op. Die vrouw had me toenertijd gek gemaakt, maar ik was over haar. Al heel erg lang geleden. Zacht streelde ik over haar buik. En keek nog naar het spoor van kleren waarbij ik weer grijnzend haar aankeek.weer trok ik haar tegen me aan en kuste haar. 'Heel erg veel van jou,' beaamde ik. Waarna ik haar verder kuste en streelde over haar lichaam.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimewo maa 14 2012, 19:05

Ik glimlachte even naar hem en streelde even door zijn haar. Hij moest jong geweest zijn, als zijn broer nog leefde. Zelf hadden heel veel mannen mijn hoofd op hol laten slaan. Echt veel. Ik wou gewoon echt niet alleen zijn. Ik sloeg mijn armen om hem heen en liet me tegen hem aan drukken. Een kusje belandde op zijn lippen, de andere op zijn verdere gezicht, borst en hals. 'Hoe ben je eigenlijk ooit zo gespierd geworden?' vroeg ik best wel benieuwd.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 15 2012, 05:04

Ik keek haar meet een grijns aan. 'Altijd gehouden van sport. Nooit zag ik het graag, maar deed liever mee. Ik was er sowieso goed in als mens. En het werken na school.' Enkel kuste ik haar weer speels terug. 'Hoe komt dat jij zo'n prachtig, slank lichaam hebt?' Dit was ook weer plagend. Van romantisch gingen we naar elkaar nog een beetje beter leren kennen, maar mij hoorde je niet klagen.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 15 2012, 05:12

Ik streelde met mijn hand zijn borst en grijnsde even. 'Hetzelfde, ik houd ook van sporten. Niet van echte sporten, maar meer van hardlopen en zwemmen. En het helpt natuurlijk ook dat ik niet veel anders eet of drink dan bloed.' Ik trok mezelf weer tegen hem aan en drukte mijn lippen op de zijne. 'Ik wil wel een keer een gymlesje van je,' giechelde ik speels.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 15 2012, 05:37

Ik keek haar aan en streelde met mijn neus de hare. 'Er zijn leukere manier om alles uit te zweten dan turnen,' voegde ik speels aan haar woorden toe. Ze had me in deze positie gekregen en nu wou ik haar ook doodgraag.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 15 2012, 06:20

Ik keek hem even vragend aan, maar lachte toen ik het snapte. 'Als gymleraar zal je er vast verstand van hebben en het me kunnen laten zien,' zei ik uitdagend, maar giechelde er ook bij. Mijn lippen drukte ik op zijn neus, om vanaf daar naar zijn lippen te gaan en die te kussen. Ik trok hem op me en hield zijn gezicht tussen mijn handen.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 15 2012, 07:03

Ik kuste haar en streelde langs haar bovenbenen. 'Dat kan ik zeker.' De dekens onder ons voelde heerlijk zacht aan, maar ook zo deed haar huid. Het was eerlijk om in haar armen te liggen. 'Weet enkel dat dit exclusief was.' Alweer zouden we vrijen en weer zou ik willen wensen dat er geen einde aankwam. Igraine was alles wat ik wou. Enkel hetgene wat zin gaf aan het leven dat ik leidde. Ze veranderde me zonder dat ik er bij stil stond en zonder dat zij dat zelf doorhad of de intentie er toe toonde.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 15 2012, 07:18

Ik hield hem gedurende stevig vast en kuste gulzig zijn lippen. Het was zo fijn en hij was zo lief, en ik wilde dat hij nooit meer weg zou gaan. Even lag ik in zijn armen en draaide me op mijn zij naar hem toe. Ik drukte kusjes op zijn kaak en streelde zijn neus met de mijne. 'Ik had nooit gedacht dat ik me ooit zo bij een man zou kunnen voelen,' fluisterde ik.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 15 2012, 07:31

Ik had mijn arm rond haar nek gevouwd en streelde zacht met één hand haar losse haren. De mooie donkerbruine haren. Zacht drukte ik een kusje op haar hals en sloeg een dekentje om ons heen. Beter. De zon kwam er al stilletjes weer door. 'Nooit gedacht dat ik zo graag een vrouw wou. Dat de drang naar iemand zo bestond.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 15 2012, 07:39

Ik leunde met mijn hoofd op zijn arm en trok de deken over zijn rug heen. Nu leek het nog intiemer. Ik sloeg even mijn ogen neer bij die lieve woordjes en drukte kusjes in zijn nek, om me daarna een weg naar zijn lippen te werken. 'Nog leuke plannen voor vandaag?' vroeg ik met een speelse grijns.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 15 2012, 07:59

Teder sloot ik mijn ogen en liet de warmte me weer overspoelen. Een warm kriebelig gevoel. 'Ja zeker met jou voor heel de dag. Enkel weet ik niet wat.' Weer drukte ik een kus op haar lippen en streelde haar blote huid zachtjes met mijn vingertoppen.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 15 2012, 08:04

Ik draaide rondjes met mijn vinger op de plek waar zijn hart zat en dacht even na. 'Misschien kunnen we het bos in of naar een cafeetje? Of we blijven hier lekker thuis?' Alles vond ik prima, als het maar met hem was. 'O ja en als je wilt... jagen, dan moet je het zeggen, hè?' Uit eigen ervaring wist ik dat je nogal dorst kon krijgen na zo'n nacht. Gelukkig had ik gisteren me nog gevoed.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 15 2012, 18:50

Ik glimlachte. 'Misschien is het een goed idee om dan apart te jagen, maar op dit moment zit ik nog vol.' Al snel drukte ik mijn lippen weer op die van haar. 'Beiden gaat ook nog, weetje.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimevr maa 16 2012, 04:26

Zijn lippen op de mijne voelde weer zo heerlijk zacht dat ik ze eigenlijk niet meer wilde loslaten. Ik streelde over zijn armen tot ik zijn handen vasthield. 'Gelukkig,' glimlachte ik en sloeg mijn armen weer om zijn nek heen, waar ik zachtjes zijn achterhoofd streelde.

sorry als dit stukje voor geen kant klopt, maar ik kan het vorig geschreven stukje niet zien en moet dus gokken HUIL
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitimevr maa 16 2012, 11:40

Ik glimlachte naar haar, grijnsde weer op de manier dat ik enkel kon. Zacht drukte ik een kusje op haar kaak. 'Je bent echt prachtig.' Zonder schaamte verkende ik haar lichaam en dit ook met mijn ogen. Ze was werkelijk mooi. Ik kon het enkel niet enoeg beamen.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 5 Icon_minitime

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green
Terug naar boven 
Pagina 5 van 22Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Igraine Green
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: