Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Igraine Green

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimedo jan 26 2012, 07:11

Igraine's huis is geen huis die al jarenlang in haar familie zit of antiek is. Het is een ietwat ouder huis, dat ze nieuw heeft gekocht. Het ligt aan een rustige weg, bij het bos. Het is niet gigantisch groot, het is een soort vrijstaande gezingswoning. Vanbinnen is het rustig en kalm ingedeeld. Je komt binnen in een grote inloophal, waar je ook meteen de trap op kan. De woonkamer bestaat uit een heerlijke, grote loungebank met televisie, en natuurlijk een gigantische DVD en boekenkast. Ze heeft een wat kleinere keuken, omdat ze daar nou niet bepaald vaak komt. Boven zijn er drie slaapkamers, waar ze er maar eentje van gebruikt. Er staat een hemels groot bed en een televisie aan de wand. Ook staat daar haar kledingkast en een grote spiegel. Het meest blij is ze toch met haar heerlijke badkamer. Haar tuin bestaat uit een groot lap gras, waar verscheidene bankjes en tafeltjes staan, voor een warme avond buiten.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimezo jan 29 2012, 11:44

Ik lag op mijn bank televisie te kijken, al was er echt helemaal niets boeiends. Ik stopte er dus maar een oude DVD in, zo'n film waar je de tekst mee kan praten. Ik vroeg me stiekem wel af wanneer Seb zou komen, maar het was nog redelijk vroeg, dus ok verwachtte hem nog niet zo snel. Ik moest lachen om de film en maakte me geen zorgen meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimezo jan 29 2012, 19:15

Ik had de moeite gedaan om een andere jeans aan te doen en een hemd dat groen geruid was en los hing over een zwarte tanktop. Ik was tevreden over mijn keuze waardoor ik in mijn Range Rover naar Igraine reEed. Ik was te lui om te lopen. Eenmaal voor haar huis dat echt afgelegen lag, belde ik aan. Ze kon een heel gezin hier opslagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimezo jan 29 2012, 19:39

Ik hoorde de bel en liep snel naar de deur toe. Ik kon mezelf er niet van weerhouden om even in de spiegel te kijken en mijn haar goed te doen. Ik had een kort, strapless bloemenjurkje aan en liep op blote voeten. Ik deed de deur open en zag Sebastiaan staan. 'Hey Seb,' begroette ik hem en stond op mijn tenen om een kus op zijn lippen te drukken. 'Je ziet er leuk uit!' zei ik met oog p zijn kleding, vooral zijn groene hemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimema jan 30 2012, 05:15

Hierbij grijnsde ik naar haar en kuste haar weer terug waarna ik haar aan keek. Ik zette een stap naar binnen en drukte haar hierbij tegen me aan. 'Groen was toch je kleur, huh? Ik dacht dat ik wel iets frisser en properder aan mocht.' Zacht streelde ik even haar wang en liep een beetje verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimema jan 30 2012, 05:19

Ik sloeg mijn armen om zijn middel en keek hem aan. Als we zo stonden, besefte ik pas dat hij echt heel lang was. Ik knikte en gleed met mijn handen over zijn hemd. 'Goed onthouden, ' zei ik bewonderend en liep hem voor naar de woonkamer. 'Nou, welkom in mijn huis, ' zei ik en grinnikte om mijn woorden, omdat het zo vreselijk stom klonk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimema jan 30 2012, 07:26

Ik liep haar achterna. Het leek alsof ze me gemist had, maar beschouwde het eerder als gemist in de manier waarop ze niemand had om te... Wel, wat koppels deden zoals zoenen en knuffelen. Hoewel er waarschijnlijk genoeg jonge mannen daarbuiten voor haar stonden te springen eenmaal ze haar hadden gezien. In de woonkamer trok ik haar mee op de bank. 'Die ogen willen me iets vertellen, niet? Heeft Iggie me gemist?' Hierbij werd mijn grijns enkel groter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimema jan 30 2012, 07:31

Ik zat op zijn schoot en streelde zijn kaak. Ik keek even naar beneden en knikte toen gemeend. 'Ja, ik heb je gemist,' stamelde ik en keek naar hem op. 'Zou je me geloven als ik zeg dat ik echt, echt een rottijd heb gehad?' Mijn vinger gleed over zijn lippen, die net zoals altijd zo vreselijk zacht waren. Het liet me glimlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimema jan 30 2012, 07:41

'Charmant, dat moet ik toegeven en het werkt uitstekend op me.' Hierbij streelde ik ook over haar gezicht. 'Ik weet niet of ik je geloof of je me nu probeert te strikken, alweer. Maar ik moet zeggen dat het niet nodig is, want hier ben ik weer. Joepie!' Hierbij grijnsde ik en keek haar aan waarna ik zacht met mijn hand van haar gezicht naar haar hals verplaatste. 'Dus wat moest je me vertellen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimema jan 30 2012, 07:55

'Nou, bij het gala paar weken geleden heeft Liam, die gast die bij ons in de sauna kwam, een leerling van me vermoord, alleen maar omdat ik met zijn vriendin, tevens mijn beste vriendin, danste. Zogenaamd een oog voor een oog. En vanaf dat moment hebben echt hele erge ruzie, maar ik laat me heel erg door hem intimideren, omdat hij dat gestorven meisje steeds omhoog haalt en ik vind het echt heel erg dat ze dood is. En ik ben bang dat het tot een gevecht gaat uitlopen, en ondanks dat ik ouder ben, ben ik nou ook niet echt het vecht-type. Ik heb echt genoeg in mijn leven gevochten en wil het niet nog eens. En hij maakt me gewoon kapot. Ik was altijd onafhankelijk, maar met veel te veel menselijke gevoelens. En die begin me nu echt te breken. En ik weet het, ik praat veel te veel en ik zou je niet opzadelen met drama en problemen, maar ik moest het aan iemand kwijt en de enige waar dat aan kon... was jij.' Ik probeerde een glimlach te produceren, om te zeggen dat deze hele tekst een grote grap was, maar ik kon het niet. En ik wist echt niet hoe hij hierop zou gaan antwoorden, maar ik voorspelde zo dat hij me vast van hem af zou gooien en weg zou lopen. Ik schudde de gedachte weg, omdat het lullig van me was, en omdat hij zo niet was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimema jan 30 2012, 08:01

Dat was me nogal eens een speech. Ik knipperde met mijn ogen en probeerde het te verwerken. 'Wel, op dit moment heb ik een soort van verplichting aan jou en ik kan je vertellen dat ik je niet laat vermoorden. Daar ben je veel te aantrekkelijk voor. Dus relax. We zijn nu toch met twee, niet? En ik denk dat we de laatste tijd wel nog vaak op de bank betrapt kunnen worden.' Zacht drukte ik mijn lippen in haar hals en begon met haar te zoenen en te strelen. Igraine had duidelijk afleiding nodig en simpel gezegd was ik niets meer dan afleiding. Misschien een soort schild.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimema jan 30 2012, 08:09

Ik glimlachte dankbaar naar hem en haalde even diep adem. 'Je hebt helemaal gelijk,' zei ik en keek hem aan. 'You're damn right.' Ik boog naar hem toe en ging mee in de kus. Ik was blij met de afleiding en beveelde mezelf om te ontspannen. Ik had ook een verplichting aan hem, om hem ook tevreden te stellen en afleiding te bezorgen. Mijn handen belandden op zijn borst, om daar in zijn shirt te knijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimema jan 30 2012, 08:44

Even kuste ik haar terug maar stopte even. Hierbij keek ik naar de handen die zich vastklemde op mijn shirt. 'Oké, zo werkt ontspannen niet.' Ik nam haar in mijn armen, stond op en legde haar weer neer op de bank. 'Doe je ogen dicht en denk maar aan een knapperd. Klein beetje meer knap als ik.' Hierbij sloten mijn lippen zich weer om haar hals en streelde zachtjes haar middel terwijl ik nog eens niet boven op haar lag, maar simpel me naast de bank op de grond had geplaatst. 'Doeltreffend?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimema jan 30 2012, 08:52

Ik besefte dat hij gelijk was, dus ging ik goed liggen op de bank en sloot mijn ogen. Ik had echt geen idee wat hij van plan was, en eigenlijk maakte dat het ook vreselijk spannend. 'Ik ken geen knappere man dan jij,' gaf ik eerlijk toe en begon het warmer te krijgen door de gedachte dat die man nu ook daadwerkelijk bij me was. Ik maakte even een goedkeurend geluid, toen hij zijn lippen op mijn nek plaatste en knikte hevig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimema jan 30 2012, 09:49

'Denk dan maar aan mij.' Het doel was juist om haar niet te veel laten na te denken over mij. Zachtjes streelde ik met een hand haar wang, op naar haar lippen en verplaatsten samen met mijn lippen en mijn handen me over haar lichaam. Bedekt met een laagje stof of bloot; het werd gekust. Eigenlijk hield ik van de impulsieve Igraine die zelf het inititiatief nam en me vurige kussen aanbood of tegen me aan kroop, maar dat ging niet echt van genieten te zijn als ze aan Liam dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimema jan 30 2012, 09:55

Ik knikte en genoot ook echt. De naam Liam kwam niet meer in mijn hoofd voor. En weetje, ik liet me niet meer intimideren door die gast. Eerst deed ik dat niet, en nu ook niet meer. Dat meisje is nu eenmaal dood en daar kan ik niet meer over blijven treuren. Zijn lippen lieten mijn lichaam ontspannen en warm worden. Toen ik echt het gevoel had dat het niet beter kon worden, duwde ik mezelf omhoog en legde mijn handen op zijn wangen, om hem lang en onvergetelijk te kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimema jan 30 2012, 10:11

De kus was meer dan meeslepend en het hoogste op de schaal van intiem op sit moemnt. Ze kuste me alsof het mij altijd bij moest blijven en het enigste dat mijn lichaam instaat was te doen was haar te zoenen alsof ze dit nooit ,ocht vergeten. Na een tijdje stopte ik en keek haar hijgend aan ook al moest ik niet echt ademen. Ik had geen idde dat ze dit in haar mars had. 'Damn, Igraine, you got me,' fluisterde ik tegen haar lippen en kuste deze licht. 'Je was film aan het kijken? Friends With Benifits is het toevallig niet.' Hierbij keek ik even naar het scherm, maar nam weer plaats naast haar en deed mijn schoenen behendsig uit en gooide ze weg. Waarna ik door haar haren streek en haar aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimema jan 30 2012, 10:21

Na de kus, die ook gewoon echt geweldig was, viel ik even naar achteren in de kussens van de bank. 'Wauw,' stamelde ik, toen zijn lippen weer de mijne raakten. Toen keek ik naar de tv en lachte schuldbewust. 'Inderdaad. Maar het is ook echt een goede film,' verzekerde ik. Toen hij zijn schoenen uitdeed, leunde ik mt mijn hoofd tegen de rug van de bank aan. Ik keek naar zijn gezicht, en mijn ogen werden meteen weer naar de zijne getrokken. Mijn handen legde ik op zijn schouders, om langzaam zijn loshangende hemd van zijn armen af te schuiven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimema jan 30 2012, 10:28

Een amuserende glimlach stond om mijn lippen bij haar soort van compliment en ik keek haar aan. Ze was schattig. Daadwerkelijk kon ik mensen schattig vindnen. Ik werkte mee bij het uitdoen van mijn groene hemd, waardoor ik in zwart gekleed liep. Buiten dan de groene ogen waarover ik bezzat. 'Mevrouw Green!' Bestraffend keek ik haar aan. 'Wat bent u aan het doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimema jan 30 2012, 10:34

Ik trok mijn juffengezicht, dat is echt vreselijk vond, en leunde op zijn borst. 'Ik wil geen tegencommentaar Vaugh,' zei ik net zo bestraffend en kon toen niet meer dat hoofd ophouden. Ik legde zijn hemd netjes over een stoel die toevallig naast de bank stond. 'Ik vind hem nou eenmaal heel mooi,' zei ik als uitleg en drukte mijn lippen overal in zijn hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimema jan 30 2012, 10:57

Ik grijnsde enkel. Op dat moment zag het er waarschijnlijk erg dom uit. Zacht kuste ik haar weer terug en stopte daarna snel weer. 'Vast ziet hij er beter uit op dat lichaam van jou. Maar hoe kinky ik dit ook vind; je blijft altijd te schattig.' Even kuste ik haar weer, maar ging meer zitten op de bank. En streelde haar bovenbzeen terwijl ik haar aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimema jan 30 2012, 20:32

Ik keek hem terug aan en stopte een pluk haar achter mijn oor. 'Ik weet wel hoe ik hem leuk kan dragen,' fluisterde ik glimlachend en kroop toen op zijn schoot met mijn hoofd tegen zijn borst aan. Opeens schoot me wat te binnen. 'Wat erg, ik heb je niet eens gevraagd of je wat wou drinken,' zei ik en trok mezelf recht. 'Dus, wat wil je drinken, Seb?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimedi jan 31 2012, 04:08

Even grijnsde ik en keek haar aan. 'Voorlopig moet ik niks.' Ik trok haar weer op mijn schoot. 'Toch niks te drinken.' Zacht en teder drukte ik mijn lippen weer op de hare waarna ik haar weer glimlachend aankeek. 'Hoe dan?' doelend op haar vorige woordenstroom. Mijn ogen stonden uitdagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimedi jan 31 2012, 05:09

Eigenlijk was ik wel blij dat hij niets hoefde te drinken, want dan hoefde ik hem ook niet meer los te maken. Ik ging met hem mee in de kus en legde mijn handen op zijn wangen, om hem daarna grijnzend aan te kijken. 'Dan moet je me eerst maar even uit mijn jurk helpen.' Ik hield mijn haren omhoog, en keerde hem mijn rug toe, waar de sluiting zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitimedi jan 31 2012, 05:21

Al snel was de rits naar beneden, hoewel ik het met de nodige zorg deed en hierbij het een beetje van haar schouder haalde. Zacht kuste ik haar schouderbladen en streelde langs haar middel. Ik hield me vast voor wat nog komen zou, maar als het kwam dan zou ik er met alle teugen van genieten. 'Waarom ben je zo mooi?' Ik trok haar meer naar me toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Igraine Green Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Igraine Green
Terug naar boven 
Pagina 1 van 10Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van fam. Jackson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: