Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green

Ga naar beneden 
+2
Igraine
Sebastiaan
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 26 2012, 10:47

Ik raakte haar verder aan door met een hand door haar haren te strijken en met de anderen rond haar te leggen. Mijn lippen gingen spontaan van elkaar af bij haar aanraking. Zacht drukte ik een kusje op haar vingertop en keek haar aan met een klein glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 26 2012, 10:56

Ik glimlachte toen hij een kus op mijn vinger drukte. Zou ik ooit geraden hebben dat de macho, sarcastische Sebastiaan nu zo lief zou kunnen zijn? Misschien eigenlijk stiekem wel. Ik legde mijn handen op zijn schouders en trok mezelf dichter naar hem toe, tot onze gezichten net zo dichtbij kwamen als in het hutje. Alleen deze keer drukte ik mijn lippen wel zachtjes op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 26 2012, 18:02

De glimlach op haar gezicht was alsb een groen licht voor mij. Enkel was zij me voor en kon ik niet anders dan haar terug te kussen. Een van mijn handen klauwterde door haar haren terwijl ik op haar onderlip beet voor toegang te krijgen tot haar tong. Haar lippen waren zoet en zijzelf rook heerlijk. Luteloze dingen die ,e nu pas opvielen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 26 2012, 19:00

Ik legde mijn hand op zijn wang en de andere om zijn nek. Ik opende mijn mond, zodat hij toegang had tot mijn tong. Zijn lippen waren op de mijne nog zachter dan ik eerst gevoeld had en zijn handen, die zo groot leken en ruw leken, behandelde me zo totaal niet, maar juist strelend en zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 26 2012, 19:17

Voor mij was dit intens en ik genoot iedere seconde ervan dat zei niet inzag dat ze verspilde. Aan de andere kant wou ik Igraine niet opzettelijk kwetsen en had dan ook geen idee wat ze over een simpele kus dacht. Mijn hoofd nam als eerste een beetje afstand waarbij mijn ogen in die van haarstaarde en zacht weer haar wang streelde. 'Ik zei het je nog zo dat ik niet bepaald voor praten was.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 26 2012, 19:26

Na een hele lange tijd voelde ik me eindelijk weer eens warm in dit koude lichaam. Ik keek hem aan en glimlachte. 'Inderdaad,' zei ik knikkend. Mijn hand streelde zachtjes zijn nek en ik keek hem weer aand, terwijl ik zachtjes op mijn lip beet. Mijn handen gleden van zijn nek naar zijn gezicht en ik liet ze daar op zijn wangen liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27 2012, 04:05

Ik keek haar aan en liet me aanraken door haar zachte handen. Ze was echt een schatje en ik wist even niet meer wat te doen. Zacht drukte ik een klein kusje op de hand die tegen mijn gezicht lag en streelde haar middel. Het ging onhandig aangezien ik lag, maar ik werkte mijn weg er wel uit. 'Hmm,' Hierbij drukte ik mijn lippen weeer kort op die van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27 2012, 04:16

Toen onze lippen elkaar weer loslieten, legde ik mijn armen op zijn borst en ging liggen. Mijn kin legde ik op mijn handen en zo keek ik hem aan. 'Misschien vind je zelf van niet, maar je bent lief,' fluisterde ik, terwijl ik naar hem glimlachte. Ik trok mezelf weer omhoog, zodat ik hem een kusje op zijn lippen kon geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27 2012, 06:13

Even grijnsde ik tevreden bij dit compliment. 'Dat vind ik inderdaad van niet. Maar ik kan moeilijk onvriendelijk doen als je mijn lippen in beslag neemt.' Ik kuste haar gewillig terug en streelde een keer kort over haar rug waarbij ik oppervlakkig over haar achterwerk streek. 'En jij bent prachtig, Igraine.'


Laatst aangepast door Sebastiaan op vr jan 27 2012, 06:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27 2012, 06:22

Ik begroef lachend mijn gezicht in zijn nek. Ik wist nooit hoe ik moest reageren op complimentjes, ik werd er altijd maar verlegen van. Ik drukte mijn lippen zachtjes en strelend tegen zijn nek en keek toen weer op, om dat ook te doen op zijn lippen. Mijn handen lagen op zijn schouders en knepen er zachtjes in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27 2012, 06:29

Dit was anders en best raar. Ik had daadwerkelijk kennis met haar gemaakt, wist wat zaken van haar en hier lag ik als haar vriendje op mijn bed. Normaal gebeurde dit niet of ging het niet zo. Ik was werkelijk een wrak in het stuk van relaties en snapte niet wat Igraine nu verwachtte. Het vragen zou allesbehalve vriendelijk of juist zijn. Zoiets deed ik zelfs niet. Ook lachte kort ik en kuste haar terug waarbij ik kort en vooral speels op haar onderlip beet om haar daarna weer te kussen. 'En nu ga je ook nog voor verlegen, huh? Waarom ook niet nog schattiger?' Hierbij streek ik even wat haar uit haar gezicht en kuste haar slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27 2012, 07:13

Ik sloot mijn ogen en voelde zijn lippen op mijn huid. Mijn lippen krulde in een ietwat verlegen glimlach, toen ik zijn opmerking hoorde en ik legde mijn hand op zijn wang, waarna ik langzaam weer mijn ogen openden. Mijn vinger liet ik over zijn borst glijden en ik beet speels op mijn eigen lip. Ik keek naar zijn lippen en kon het niet laten om ze weer te kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27 2012, 07:59

Mijn twee sterke armen sloeg ik om haar heen en kuste haat terug. Blijkbaar kon ze helemaal geen genoeg krijgen van me, maar ik ook niet bepaald van haar. Zacht streelde ik haar rug, maar keek haar daarna aan. 'Gaat het nog een beetje? Ik dacht dat mijn hormonen daarjuist uit de hand liepen.' Het was een grapje waarbij ik haar goed op mij trok en even door het raam naar buiten keek terwijl verder zacht streelde en twee vingers onder haar shirt de ranke heupen verkende waarna ik haar aankeek. 'Ik solliciteer wel voor gymleerkracht.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27 2012, 08:13

Het was fijn om in zijn armen te liggen. Het was grappig, dat gevoel dat iemand je beschermde, terwijl je zelf een vampier was. 'Het gaat super,' lachte ik en stak plagend mijn tong uit. 'Grappenmaker.' Toen ik hoorde dat hij gymleraar zou worden, trommelde ik enthousiast op zijn borst. 'Ik weet zeker dat ze je zullen aannemen. Leer die kids maar een beetje pit hebben.' Ik sloeg mijn armen om zijn nek en keek hem recht in zijn ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27 2012, 08:58

Ik gaf alsreactie een tikje tegen haar billen. 'Misschien moet ik jou dan leren om een beetje minder pit te hebben. Hoewel je dus mijn conditie op peil houdt.' Ik probeerde een beetje grappig te doen. 'Bij mij wordt het een concentratiekamp.' Ik dacht na met welk diploma ik zou kunnen pochen en kwam op eentje dat me zou helpen. Ik rolde ons om en drukte kusje in Igraine haar hals. Dit was nog niet over. Nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27 2012, 09:35

Ik hield hem stevig vast, toen hij omrolde, en giechelde toen hij kietelend in mijn nek kusjes drukte. 'Al die hopeloos verliefde leerlingen die over hun oren verliefd zijn op hun knappe gymleraar.' Ik legde mijn handen op zijn rug en voelde even zijn huid onder zijn shirt. Ik streelde zachtjes met mijn lippen langs de zijne, en keek in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27 2012, 11:27

'En leerkrachten,' benadrukte ik met een wenkbrauw die beschuldigend werd overgebracht. Zacht drukte ik weer een klein kusje op haar lippen. Dus de toeindigd bij het bed? Mij hoor je niet klagen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27 2012, 21:20

'En vooral de leraren,' beaamde ik fluisterend met een glimlach, 'Meneer Vaugh.' Ik drukte een kusje op zijn opgetrokken wenkbrauw en glimlachte. 'Mij hoor je ook niet klagen. Je bed is gewoon ook zo fijn.' Ik strekte mijn armen boven mijn hoofd uit en beet uitdagend op mijn lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27 2012, 21:57

Met mijn jongensachtige grijns keek ik haar aan, maar mijn ogen stonden verlangend of beter gezegd gefasineerd. Deze vrouw had me in no time echt weten in te palmen. 'Dus nu weten we ook nog achternamen? Hoe kan ik jou dan noemen Mevrouw Igraine?' Zacht schoven mijn vingertoppen langs haar bovenbenen naar haar shirt om de stof een beetje omhoog te trekken en daar weer de zachte huid te verkennen terwijl mijn lippen vanachter haar hoor naar haar hals gingen. Uiteindelijk streek ik de stof van een mauwtje weg en kuste haar om daarna haar te bijten. Nog steeds uitdagend waarna ik haar aankeek, maar niet stopte met haar te strelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27 2012, 22:05

'Green,' zei ik met mijn ogen gesloten van genot, 'Igraine Green. Misschien komt daar wel mijn liefde voor groen vandaan.' Ik drukte mijn lippen weer op de zijne, om hem daarna weer aan te kijken. Mijn handen gleden van zijn hals naar zijn shirt, om de bovenste knoopjes open te maken. Daarna trok ik hem aan zijn shirt weer maar me toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27 2012, 22:10

Ik keek naar de handen die mijn hemd open maakte. Met een glimlach keek ik haar aan. 'Wel, Mevrouw Green, uw gedrag is onweerstaanbaar.' Hierbij deed ik met een simpele beweging haar shirtje wat meer omhoog zodat haar lingerie zichtbaar werd. Dit wou zo. Of die indruk gaf ze me toch. 'of begrijp ik het verkeerd als ik zeg dat u een beter kijkje wilt op mijn lichaam?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27 2012, 22:16

Als antwoord drukte ik mijn lippen weer op de zijne en maakte de laatste knoopjes los. 'Je hebt me helemaal door,' zei ik, terwijl ik mijn armen omhoog deed. Ik kon mijn gezicht nu niet meer verbergen in zijn nek, dus ik keek hem aan en glimlachte. 'Bedankt Sebastiaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27 2012, 22:33

Ik hielp haar met het ontdoen na een kusje en streelde haar gezicht bij het bedankje. 'Bedankt waarvoor precies?' Mijn hemd kwam op de grond terecht waarbij ik me voorover boog en net boven haar borsten kusten naar haar buik. Vragend keek ik haar aan en deed het knopje en rits los van haar broek. Eenmaal gestart kon ik moeilijk stoppen. Misschien was ik gewoon pervers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27 2012, 22:40

Ik haalde mijn schouders op. 'Alles eigenlijk. Dat je me niet alleen liet in dat huis, terwijl ik hartstikke rot deed.' Ik gooide mijn eigen shirt ook weg en keek hem glimlachend aan. Mijn handen kwamen in zijn haren en woelde er zachtjes doorheen. Toen hij me vragend aankeek, knikte ik glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 27 2012, 22:48

Ik keek haar met een grijns aan. 'Oh kom op, Igraine. Ik deed zelf ook echt wel rot.' Ook ik haalde haar haren door elkaar, maar slechts kort. Echter had ik te veel werk met haar helemaal uit te kleden en boeide me dat veel mee. Ook ik kleden me uit en kuste haar ondertussen onhandig hier en daar. 'Misschien is het nu tijd om dan je mond te laten houden.' Hiermee gezegd gaf ik haar wat ze wou en ook mezelf. Zacht zou je het niet kunnen noemen, maar ik paste mijn tempo goed aan. Ik wou Igraine en ik had ze nu helemaal te nemen. Als je dan verwachtte dat ik me zou inhouden, dan had je het mis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green
Terug naar boven 
Pagina 2 van 22Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Igraine Green
» Huis van fam. Kingsley
» Huis van Logan
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: