Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green

Ga naar beneden 
+2
Igraine
Sebastiaan
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 27 2012, 22:54

Het was fijn dat hij me niet als porseleinen pop had behandelt. Ik bleef een vampier, ook al liet hij me dat even helemaal vergeten, waar ik hem zo dankbaar voor was. Ik lag met mijn hoofd op zijn borst en grijnsde naar hem. 'Ooit gedacht dat onze ontmoeting zo zou eindigen?' Ik trok mezelf op, en leunde op zijn borst, zodat ik makkelijk zijn lippen kon bereiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 27 2012, 23:36

Met een grijns kuste ik echter weer pasioneel haar lippen. 'Nee, nooit gedacht. Wel gehoopd natuurlijk.' Dat laatste was plagend, mr brutaal. Zacht streelde ik haar door het haar en keek haar met een grijns aan. 'Hopelijk heb ik aan uw eisen voldaan, Mevrouw Green.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimevr jan 27 2012, 23:43

Ik kuste hem vol overgave terug en streek met mijn vinger langs zijn kaak. Hoe breed en gespierd hij ook was, het was comfortabel om op hem te liggen. 'Overtroffen zul je bedoelen, gekkie,' zei ik plagend, maar zeker wel gemeend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 28 2012, 00:22

'Daarbij lachte ik even kort. 'En dat was nu eens een heerlijk compliment.' Ik streelde haar over haar rug en keek weer eens naar buiten. Het raam zijn gordijnen waren halfdicht. Om daarna weer naar haar te kijken. 'Dus gaan we hier blijven liggen of een stapje in de weide wereld zetten. Niet dat Mystic Falls ontzettend groot is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 28 2012, 00:29

Ik drukte een kusje op zijn neus. 'Anders laat ik je Mystic Falls wel zien. Dan weet je ook meteen waar je morgen naartoe moet als je gaat solliciteren.' Maar ik bleef op hem liggen en legde mijn hoofd op zijn borst. 'Maar ik wil hier niet weg,' zei ik als een klein kind en draaide rondjes met mijn vinger op zijn borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 28 2012, 02:26

Ik keek haar even met een grijns aan. 'Je bent ongelofelijk.' Zacht streelde ik haar wang en keek naar het plafond. Aan de ene kant was dit wel leuk. 'Laten we zo wat gaan doen en kom vanavond dan terug naar mij of ik naar jou? We hebben niet voor niets het eeuwige leven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 28 2012, 02:49

'Prima plan,' murmelde ik tegen zijn lippen. Daarna duwde ik mezelf omhoog en sprong van het bed af. Ik rekte me even uit en keek grijnzend naar Sebastiaan. 'Bah, moet je bedenken dat je vampier wordt als je bejaard bent. Dan zie je er altijd oud uit, terwijl je jezelf hartstikke jong voelt.' Ik pakte mijn kleding bij elkaar en begon mezelf aan te kleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 28 2012, 02:54

Ik rolde me op mijn zij en keek naar het naakte lichaam van Igraine afgetekend tegen de zon die probeerde erdoor te komen. 'Moet je voorstellen dat mijn bejaarde buurman ons heeft zien vrijen.' Spontaan dacht ik daaraan bij haar woorden en stond uiteindelijk ook op uit bed. Met de boxershort in mijn hand drukte ik een klein kusje op haar wang en begon daarna ook met me aan te kleden. 'Waar neem je me heen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 28 2012, 03:08

'Dan heeft ie vast genoten,' giechelde ik en sloeg even mijn armen om zijn nek om even te kussen. Daarna liet ik hem grijnzend los en trok mijn broek en shirt aan. 'Ik heb gelukkig geen buren in een straal van een kilometer.' Ik liep naar het nachtkastje toe waar mijn drank nog stond. 'We kunnen naar het café, cocktailbar, ijsbar, winkelstraat, sauna of zwembad?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 28 2012, 03:17

'Vast en zeker.' Mijn drankje ging ook nog in een keer naar binnen waarna ik mijn hemd weer dichtknoopte en achter Igraine ging staan. 'Ik trakteer je wel op een keertje sauna. Ook al is het enkel een excuus om weer naakt en opgepropt bij elkaar te zitten.' Ik nam haar hand vast en kieperde haar zo over mijn schouder om haar de trap af te dragen. Beneden zette ik haar op de grond, deed mijn schoenen aan en mijn jeansjasje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 28 2012, 03:44

Ik dronk mijn drank snel op en zette hem weer neer. Ik deed even mijn haar goed in de spiegel, want het stond zo'n beetje recht omhoog. 'Leuk, daar ben ik nog nooit geweest,' zei ik blij en gaf een kort, lachend gilletje toen hij me optilde. Toen hij me beneden weer op de grond zette, ging ik op een stoel zitten om mijn ingewikkelde hakken weer aan te doen. Daarna ook mijn jasje. 'Zullen we nu maar lopend of met de auto gaan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 28 2012, 05:32

'Als je met die stelten kunt lopen dan gaan we te voet lijkt me?' Met een grijns keek ik van haar voeten naar haar gezicht. Het was heerlijk om te weten dat ik met deze mooie jonge vrouw had mogen slapen. Nou ja, naar bed gaan. Een sigarettenpakje werd uit mijn jaszak gevist en ik stak er eentje op. Mijn blauwe Vans zaten aan mijn voeten gevestigd en nog een keer streek ik door mijn haar om het een beetje goed te laten zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 28 2012, 05:35

Ik liep naar hem toe en keek even naar mijn schoenen. Ik was er trots op, ze waren al best oud en kwamen uit een mooie collectie van vroeger. Ze waren ook torenhoog. 'Makkie, ik heb genoeg tijd gehad om het te leren,' glimlachte ik. Weer een voordeel van het eeuwige leven. verder bij sauna?
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 10 2012, 03:36

Met mijn eigen sleutels deed ik lachend zijn deur open. Het voelde zo ontzettend goed. Ik hing snel mijn jas op, om daarna naar de bank te lopen en er op te ploffen. Ik schopte mijn hoge hakken uit en bewoog met mijn tenen. Het was fijn om ze uit te doen. 'Ik vond het gezellig vanavond, Seb,' giechelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 10 2012, 03:56

Ik volgde haar en hing mijn jas op. Enkel nam ik meer de tijd ervoor. Met een glimlach liep ik de woonkamer in en keek haar hoofschuddend aan. 'Ja, ik ook.' Mijn schoenen gingen ook uit. 'Maar de avond is ook nog niet om.' Nu sierde een grijns mijn lippen en nam ik haar in mijn arlen waarbij ik plat ging liggen en plagend haar hals een paar keer kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 10 2012, 04:04

Ik glimlachte toen hij me vasthield en kuste uiteindelijk zijn lippen. Deze was fijn, omdat we gewoon met zijn tweeen waren. Niet dat ik me schaamde, maar het was toch fijn om in privacy intiem te zijn. Ik streelde zachtjes zijn lippen en keek in zijn ogen. 'De avond begint nu pas,' lachte ik plagrig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 10 2012, 04:12

Ik keek haar aan en streelde haar haren wat weg. Ze maakte me absoluut aan het lachen. 'Oh, is dat zo?' Een andere arm kwam rond haar middel te leggen. Echt, ik hield zo veel van dit. Het was heerlijk om enkel bij haar te zijn en aan niets anders te moeten doen of zorgen om te maken. 'Waar had je dan nog aan gedacht?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 10 2012, 04:25

Ik legde speels een vinger op mijn lippen, alsof ik nadacht. 'De hele nacht met een fles drank samen op je bank of in je bed liggen.' Ik lachte zachtjes en trok mezelf een stukje op, zodat ik beter bij zijn lippen kon. Speels gaf ik hem kusjes en streelde zijn nek. 'Of had jij andere plannen?' vroeg ik uitdagend, maar lachte erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 10 2012, 04:36

Ik lachte enkel met haar mee en schudde mijn hoofd. 'Om eerlijk te zijn heb ik daar nog niet echt de kans gekregen om daar over na te denken. Dus zeg jij het mij maar.' Met een brutale, maar vooral speelse grijns kuste ik even op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 10 2012, 04:50

'Dus ik heb het voor het zeggen, he?' giechelde ik. Als antwoord drukte ik mijn lippen nu dus steviger op de zijne en sloeg mijn armen om zijn nek. Ik glimlachte blij en streek met mijn vingers langs zijn kaak. 'Je bent zo lief,' fluisterde ik zachtjes en gemeend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 10 2012, 08:07

Ik knikte even na onze kus en keek haar met een grijns aan. 'Schijn bedriegt. Dat ben ik enkel voor jou. Elisa vindt me een ongelofelijke kwal, een rotzakje. Ach ja, niet iedereen kan een stukje geweldige-Sebastiaan krijgen. Limited Edition, no special offers.' Zacht werkte ik me een weg naar beneden met mijn hand en bleef haar aanstaren in die speciale ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 10 2012, 10:51

Eigenlijk werd ik lichtjes verdrietig van zijn woorden. Ik wilde dat de twee van de belangrijkste mensen in mijn wereld elkaar zouden mogen, maar ik kon natuurlijk niet alles wensen. Gelukkig kon ik het goed verbergen door zachte gegiechel over zijn laatste woorden. Ik keek terug in zijn ogen en knipoogde speels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 10 2012, 11:41

'Serieus? Hoe schattig en onschuldig kan je lijken?' Ik kon enkel glimlachen, schamper lachen. Waarna ik haar weer passioneel kuste. Ik verlamgde naar nogmaals haar lippen op de mijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 10 2012, 21:49

Ik ging mee in de kus en opnieuw weer niet geloven dat deze man nu met mij op de bank lag. Ik moest even lachen om zijn woorden. 'Lijken, he?' zei ik en drukte een kusje op zijn nek. 'Je zou me eens moeten zien als ik dorst heb.' Ik streelde zachtjes door zijn haren en veegde een pluk van zijn voorhoofd af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 10 2012, 23:05

Ik grijnsde enkel en dacht na. Waarschijnlijk vermoordde ze geen mensen. Dronk ze ervan om ze daarna te hypnotiseren en alles te laten vergeten. Ik daarintegen ging anders te werk. Niet altijd, maar wel vaak zo. Ik hield ervan om mensen op te jagen om daarna ze verdiend leeg te zuigen. Maar dat nu zeggen was zo niet-romantisch. 'Opwindend,' lachte ik en drukte een kusje op haar pols van de arm die in mijn haren bezig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green
Terug naar boven 
Pagina 3 van 22Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Igraine Green
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van fam. Jackson
» Huis van fam. Lewis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: