Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green

Ga naar beneden 
+2
Igraine
Sebastiaan
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 27 2012, 10:53

Ik merkte dat ik ook misschien een beetje te enthousiast werd en liet hem daardoor ook los. Ik trok mijn benen naar me toe en sloeg mijn armen eromheen, om te kijken hoe hij zich omkleedde. 'Dat staat je altijd leuk,' zei ik met een glimlach en wees naar een broek en shirt die in de kast hingen. Zelf stond ik ook op en zocht naar geschikte kleding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 27 2012, 20:18

Ik nam het shirt en de broek waarbij ik nog snel in een boxer kroop. Ondertussen dat ik me aankleedde moest ik lachen om met Iggie zei. 'Misschien,' Hierna keek ik met haar mee naar de vele kleding. 'Dat jurkje staat je vast ook beeldig.' Ik wees naar de stof die er uitnodigend zacht uitzag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 27 2012, 20:52

Ik legde bedenkelijk mijn vinger op mijn lippen om te bekijken wat ik aan zou doen. Ik keek op toen hij iets aanwees en volgde zijn vinger. 'Dan wordt het dat jurkje,' zei ik met een glimlach en haalde hem uit de kast. Ook pakte ik een lingeriesetje en stapte erin, om daarna mijn jurkje aan te doen. 'Ehm Seb,' vroeg ik opeens verlegen, 'heb jij misschien bloedzakjes?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 27 2012, 23:01

Ik draaide me op en lachte. 'Ja zeker, mevrouw. In de kast is er een koelkast gemaakt. Apart. Daar liggen ze.' Voor het geval dat we menselijk bezoek kregen. Ja, ik was erop voorbereid aangezien je moeilijk kon uitleggen waarom je bloed in je koelkast had liggen. 'Heeft mevrouw dorst?' grijnzend tilde ik haar met gemak op om haar zo naar beneden te dragen, op het aanrecht te zetten en haar een zakje te overhandigen. 'Ik neem meestal ook A mee, aangezien ze daar genoeg van hebben in de wereld...' Hierbij nam ik een sigaret en stak deze op. Weer herinnerde deze me eraan hoelang ik er al geen meer had gerookt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 27 2012, 23:07

Ik glimlachte opgelucht en haalde even blij verbaasd mijn wenkbrauwen op. 'Dat is slim,' zei ik en liep me optillen. Ik was opgelucht dat hij zakjes had, want anders moest ik gaan jagen en dat wilde ik echt niet. Maar als ik het niet zou doen, dan was er de kans dat ik mensen zou kunnen aanvallen op school. Ik pakte het zakje van hem aan en glimlachte dankbaar. Ik maakte er een kleine opening in en stopte er een rietje in, anders zou het zometeen overal zitten. Ik stopte hem in mijn mond en begon te drinken, terwijl ik glimlachend naar hem en zijn sigaret keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 27 2012, 23:13

Enkel grijnsde ik terug toen ik doorhad dat ze naar me keek. Ik rekte me uit en krabde even mijn borstkas om daarna een raam open te zetten. De sigaret deed deugd, maar de geur van bloed kwam me te gemoed. 'Dus ik ben grappig opeens?' Met een uitdagende grijns kwam ik voor haar staan en nam nog een trekje. 'Mag ik soms ook eens een slokje?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 27 2012, 23:17

Ik nam nog enkele slokken en realiseerde me nu pas wat een dorst ik had. Ik sloot mijn ogen en opende ze weer toen ik merkte dat Sebastiaan voor me stond. Ik haalde het rietje uit mijn mond en stopte het in de zijne. 'Je mag het opdrinken als je wilt,' zei ik en pakte de sigaret van hem af, om hem tussen mijn eigen lippen te stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 27 2012, 23:38

Ik schudde mijn hoofd terwijl ik een slok dronk. Een slokje was werkelijk al genoeg, maar ik overhandigde het terug aan Igraine. 'Jij lijkt nog een beetje meer te mogen hebben.' Zacht drukte ik een kusje op haar hals. 'Wat is bloed delen en roken in de ochtend toch zoooo romantisch.' Ik grijnsde en nam de sigaret terug af om verder te roken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 27 2012, 23:53

Ik voelde hoe na mijn trekje de sigaret weer weg werd gehaald en ik pakte het zakje weer over, om nu het rietje weer in mijn mond te stoppen. Ik dronk de laatste paar slokken op en legde het zakje daarna naast me neer. 'Moet je bedenken dat nu iemand door het raam heenkijkt,' giechelde ik en drukte kusjes in zijn nek, om daarna van het aanrecht af te springen en het zakje in de prullenbak te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimema mei 28 2012, 04:46

Ik lachte even bij die gedachten. Hierbij nam ik haar weer in mijn armen om een kus op haar lippen te drukken. 'Klaar om te gaan? Dan gaan we naar school!' Zo deed ik mijn Vans aan en nam mijn sportzak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimema mei 28 2012, 04:54

Ik drukte nog een laatste kus op zijn lippen en maakte met moeite afstand. 'Nee, ik ben nog niet klaar,' zei ik treurig, maar deed toch mijn hakken aan en fatsoeneerde mijn haar in de spiegel. Ik pakte mijn tas op met al mijn spullen erin voor mijn lessen en stapte de deur uit. 'Gaan we met de auto?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimema mei 28 2012, 05:09

Ik deed mijn horloge nog bij aan en grijnsde naar Igriane. 'Ja, waarom ook niet.' Hierbij nam ik haar hand vast en greep naar mijn autosleutels om daarna de grage met haar in te lopen en weg te rijden met de auto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimema mei 28 2012, 05:37

Ik ging naast hem in de auto zitten en legde mijn tas op mijn schoot. 'Sebastiaan,' begon ik, 'wil jij dit werk ook nog na de zomervakantie doen?' Ik keek hem benieuwd aan en legde mijn hand op zijn been. Ik wist niet of ik met dit werk verder wou gaan. Aan de ene kant was het hier heerlijk, want het werk was leuk en Elisa en Arthur waren hier. Aan de andere kant, de Originals waren hier ook en het was hier gewoon niet veilig voor ons.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimema mei 28 2012, 06:32

Ik haalde mijn schouders op. 'Geen idee.... Ik kan welk jobje ter wereld dan ook aan. Wat jij wilt dat doen we. Jij hebt mensen waarom je hierblijft. Dat heb ik niet.' Hierbij satrtte ik de auto en begon te rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimema mei 28 2012, 06:41

Ik bleef even stil toen hij begon met rijden en beet op mijn lip. Dat maakte mijn keuze ook niet veel makkelijker. 'Ik weet nog niet wat ik wil,' zei ik zachtjes en kneep in zijn knie. 'Eerst maar eens zien of we levend de zomervakantie doorkomen,' zei ik sarcastisch en keek naar mijn benen. Wauw, dat hele original gedoe steeg echt naar mijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimema mei 28 2012, 08:50

Even keek ik fronsend naar Igraine. 'Hey Iggie! Niet zo gaan denken. Genevieve en haar familie zijn niet onze zorgen.' Hierbij stopte we voor een rood licht en drukte ik een kus op haar slapen. 'Zo sleur ik je mee naar New York; bruizend stadsleven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan

Logan


Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimema mei 28 2012, 08:57

'Maar Seb, omdat jij je niet zorgen maakt, maak ik me weer ongerust voor twee personen.' Ik legde mijn hand op zijn wang en haalde zachtjes adem. 'Ik weet gewoon echt niet wat ik moet als jij er niet meer bent. Dan.. Ik weet het niet. Ik wil het me niet eens voorstellen.' Bij een volgend stoplicht draaide ik zijn gezicht om en drukte mijn lippen op de zijne. 'Ik ben zo aan vakantie toe.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimema mei 28 2012, 09:03

Ik kuste haar terug en streelde hierbij over haar wanf waarna ik weer gas gaf en schakelde. 'Je bent inderdaad dringend aan vakantie toe. Gelukkig komt ons weekje Canada eraan. Wij twee, natuur en een paar flessen stevige drank voor jou.' Ik maakte me ongerust, maar liet het gewoon niet merken. Dat was het verschil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimema mei 28 2012, 09:09

Ik glimlachte wat meer gerust gesteld en knikte. 'Ons weekje Canada,' zei ik met een brede lach. 'En de watervallen natuurlijk.' Ik had ze altijd al willen zien, maar had nooit tijd of mogelijkheid gehad om ernaartoe te gaan. Eenmaal bij school stapte ik uit de auto en sloeg mijn armen om Sebastiaan heen. Daarna liet ik los en glimlachte. 'Dan ga ik maar naar mijn les toe.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimema mei 28 2012, 09:17

Ik keek haar met een grijns aan en zette mijn zonnebril even omhoog waarna ik mijn armen rond haar sloeg. 'Niet zo snel, jij!' Hierbij kuste ik haar liefdevol op de lippen. 'Ik hou van je, vergeet dat maar niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimema mei 28 2012, 09:22

Ik giechelde en sloeg mijn armen stevig om zijn nek. Ik kuste hem terug en streek over zijn rug. Daarna duwde ik mijn voorhoofd tegen de zijne en glimlachte. 'Dat zal ik nooit vergeten,' fluisterde ik. 'Ik hou ook van jou.' Langzaam liet ik hem los en tikte nog even op zijn neus. 'Ik zie je in de pauzes, jouw kantoor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimema mei 28 2012, 09:48

'Mijn kantoor,' bevestigde ik met ethousiasme dat zelfs mij overviel. Ik grijnsde als excuus en drukte nog een kusje op haar hand voor ik naar de gymzaal liep en zij zich naar haar muzieklokaal zou haasten. We waren echt te lang thuis gebleven, maar zouden op tijd komen.

GONE
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimezo jun 24 2012, 04:24

NEW

Dit was voor het eerst dat ik voor deze deur stond. Toch vond ik het huis dat van Igraine was geweest een stuk beter bij haar passen bij haar dan dit huis. Ik drukte op de bel terwijl ik met mijn hand door mijn haar streek om daarna weer een stapje naar achter te doen. Eigenlijk hoopte ik dat Sebastiaan er niet was, maar goed. We gingen het wel merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimezo jun 24 2012, 04:31

Ik liep snel naar de deur en opende deze. 'Hey Elies!' glimlachte ik vrolijk en deed de deur verder open, zodat ze naar binnen kon. Ik had haar niet meer gesproken na de wedstrijd en daar waren toch wel weer wat dingen gebeurd. Ik had echt de behoefte om weer bij te praten. 'Wil je wat te drinken of eten?' Ik pakte haar jas aan en hing deze op. 'Sebastiaan is nu nog aan het werk, dus we zien hem wel verschijnen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitimezo jun 24 2012, 05:23

'Iggie!' zei ik vrolijk toen ze de deur open deed. Terwijl ik naar binnen deed ging mijn jas uit die ze over nam. 'Nee dankje,' zei ik toen ze vroeg of ik wat te drinken of eten wou. 'Tenzij je van plan was zelf iets te pakken, dan doe ik wel mee.' voegde ik eraan toe. 'Mooi, dan kan ik je plat knuffelen,' zei ik met een grijns waarna ik haar een knuffel gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 12 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green
Terug naar boven 
Pagina 12 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Igraine Green
» Huis van fam. Kingsley
» Huis van Logan
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: