Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het Groene meer

Ga naar beneden 
+10
Liam
Katy
Sebastiaan
Logan
Eleanor
Elisa
Meg
Igraine
Teoh
Zoë
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:14

Ik schudde mijn hoofd en glimlachte. 'Nee, zo ziet het er niet uit.' Ik fronste bij nog meer regen en deed voor de zekerheid mijn auto op slot. Het was al best wel donker geworden, maar het was heerlijk warm in de auto. Ik maakte een gebaar naar de achterbank en hief snel mijn handen op. 'Ik ben niets van plan, maar daar zit het veel gemakkelijker.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:23

Ik lachte even toen hij zei dat hij niets van plan was. 'Nee, nee.' zei ik. Vervolgens frummelde ik me op de achterbank. 'Jep, meer ruimte.' gaf ik toe waarbij ik hem aankeek. Het deken dat om mijn schouders had gelegen legde ik over de bank heen over de koude bekleding van de stoelen waarna ik afwachten dat Teoh bij me kwam zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:30

Ik lachte en verplaatste mezelf daarna ook naar de achterbank. De deken die ik om me heen had, legde ik om haar en zelf leunde ik tegen de deur aan, terwijl ik zachtjes haar voet masseerde. Het was het enige deel van haar lichaam dat nog koud was. 'Ga maar liggen,' zei ik tegen haar. 'En ontspan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:40

Ik deed wat hij zei en ging liggen terwijl ik genoot van hoe hij mijn voeten masseerde. Dat voelde heerlijk. De glimlach rond mijn lippen zou nog wel even blijven staan gokte ik. Nadeel was wel dat ik er echt niet tegen kon als er iets kribbelde bij mijn voeten. Toen hij met masseren dan ook lichtjes langs de zool streek van mijn andere voet kromp deze even samen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimezo jun 03 2012, 07:54

Ik glimlachte toen ze ging liggen en ook toen haar voeten samenkrompen. Ik drukte er een kus op en legde ze daarna op mijn schoot. 'Zullen we hier overnachten? Een moderne manieren van kamperen.' Ik grinnikte en liet mijn hand afwezig over haar bovenbenen kriebelen. 'Ik bel wel naar je moeder.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimezo jun 03 2012, 08:01

Ik onderdrukte een giechel toen hij een kus op mijn voet drukte. Zijn streling veroorzaakte een heerlijk gevoel terwijl ik hem aan keek. 'Lijkt me goed.' zei ik. Ik viste mijn mobiel uit mijn broekzak, waarna ik me omdraaiden om mijn hoofd op zijn schoot te leggen. 'Ga je gang,' zei ik. Hoewel ik me afvroeg of ze makkelijk over te halen zou zijn. Dat deed me herinneren aan toen ik thuis kwam na dat ik bij hem was blijven slapen, maar dat vertelde ik hem straks wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimezo jun 03 2012, 09:41

Ik pakte haar mobiel aan en belde naar haar huistelefoon. Al snel werd opgenomen door haar moeder. 'Hallo mevrouw, met Teoh. Ik had een tent in mijn tuin opgezet en ik vroeg me af of Alicia mag blijven slapen. Vast wel hè? Mijn stiefzus ligt tussen ons in. Nog een fijne avond, mevrouw!' Voordat haar moeder kon antwoorden, beëindigde ik het gesprek en gaf de telefoon weer terug. 'Het mag!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimezo jun 03 2012, 09:46

Ik onderdrukte mijn lach terwijl hij aan de telefoon hing. 'Oke, zet mijn mobiel maar uit, anders gaat ze straks terug bellen.' lachte ik toen hij had opgehangen. 'Nu krijg ik bij thuis komst alsnog een preek.' zei ik. Maar daar maakte ik me later wel druk om. Ik keek hem aan vanaf zijn schoot waarna ik zijn hand nam en hier zachtjes over streelden. 'Weetje wat ze heel subtiel op mijn kussen had gelegd nadat ik bij jou was blijven slapen?' vroeg ik. Benieuwd naar of hij juist zou gokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimezo jun 03 2012, 09:49

'Pepermuntjes?' gokte ik met een glimlach, al wist ik wel wat ze bedoelde. Daarna deed ik haar mobiel uit en gooide die naar ergens op de voorbank. 'Ouders, zijn alleen maar goed voor preken,' zei ik grinnikend. Ik keek toe hoe ze mijn hand vastpakte en deze streelde. Het voelde fijn, die kleine dingetjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimezo jun 03 2012, 09:59

'Bijna,' lachte ik. Maar eigenlijk wist ik wel dat hij het begrepen had. Ik speelde met zijn vingers terwijl ik weer zijn kant op keek. 'Nou alleen maar zou ik niet zeggen, het is ook wel handig dat ik de badkamer niet hoef schoon te maken.' zei ik met een plagende glimlach. Ergens vond ik het bet sneu dat mijn moeder nu geen idee had van waar ik was. Maar ze wist dat ik me best kon redden. 'Moet jij niet thuis laten weten dat je niet thuiskomt?' vroeg ik. 'Of moet ik bellen?' stelde ik voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimedi jun 05 2012, 01:13

'Nou, ik was het meest blij met mijn moeder toen ze nog mijn kamer opruimde, maar daar waagt ze zich nu niet meer aan.' Ik pakte mijn mobiel van de voorbank en gaf het aan haar. 'Als je geluk hebt krijg je Zoe of haar vader, bij ongeluk mijn moeder.' Ik lag op mijn zij en had zo goed zicht op haar gezicht. Ze was mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimedi jun 05 2012, 01:31

'Tja, dat is niet zo heel raar.' zei ik plagend waarna ik zijn mobiel nam en zijn huisnummer belden. 'Hallo mevrouw Gard,' zei ik toen er werd opgenomen. 'Met Alicia, ik belde even om te vragen of u het niet erg vind dat Teoh hier blijft slapen? Mijn moeder vind het geen fijn idee dat hij naar huis rijdt met deze regen dus stelde voor dat hij wel kon blijven slapen op het logeerbed op zolder.' zei ik zonder haar echt de kans te geven om te reageren. Je kon horen dat ze het er misschien niet helemaal mee eens was, maar ze was ook baar buiten gaan kijken naar de regen en stemde er min of meer in. 'Oke, dankuwel mevrouw Gard, tot ziens.' zei ik waarna ik ophing. 'Kijk zo kan het ook,' zei ik met een plagende ondertoon. Ik gaf hem zijn telefoon weer terwijl ik hem even bleef aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimedi jun 05 2012, 03:32

Ik keek hoe ze blijkbaar met mijn moeder belde en drukte plagend een kus op haar hand om haar af te leiden. 'Dus het mag?' vroeg ik en drukte daarna weer op kus op haar lippen. Mijn hoofd legde ik daarna op haar schoot en ik nam een slok van de drank. Ik was te lang om uitgestrekt te liggen, dus ik vouwde me min of meer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimedi jun 05 2012, 03:58

'Ja,' zei ik met even glimlach. 'Nouja, als jouw auto het logeerbed bij mij op zolder is.' zachtjes streelde ik door zijn haar toen hij zijn hoofd op mijn schoot had gelegd. 'Ik geloof dat het me gelukt is, of niet?' vroeg ik terwijl ik met mijn duim over zijn wang gleed. 'Dit de beste dag van je week maken,' voegde ik eraan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimedi jun 05 2012, 04:10

Ik glimlachte bij de streling door mijn haar en daarna haar duim op mijn wang. Ik probeerde hem te pakken met mijn mond en lachte, om daarna te knikken. 'De beste van de week,' murmelde ik en draaide op mijn buik om haar weer zachtjes op haar lippen te kussen. 'Wil je zo slapen?' vroeg ik fluisterend en keek haar vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimedi jun 05 2012, 04:17

Ik glimlachte toen hij naar mijn duim hapte en kuste hem zachtjes terug toen hij mij kusten. 'Hoe laat is het eigenlijk?' vroeg ik toen hij vroeg of ik zo wou slapen. 'Ja, zo is goed, of straks of over een uur.' zei ik en keek hem aan. 'Ben je moe?' vroeg ik. Want eigenlijk was ik zelf niet echt moe, maar ik vond het ook niet erg om gewoon tegen hem aan te gaan liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimedi jun 05 2012, 06:04

Bij haar vraag over de tijd keek ik op de digitale klok in mijn auto en zag dat het rond tien uur was. Het was dus nog vroeg. 'Tien uur,' zei ik en legde mijn hoofd op haar buik. Ik gaapte en keek haar even aan. 'Een beetje moe,' gaf ik toe en sloeg mijn armen om haar middel. 'En jij? Of we gaan nu slapen en dan gaan we midden in de nacht wakker worden, om naar de hemel te kijken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimedi jun 05 2012, 06:33

Ik moest gapen doordat Teoh gaapte, maar moe voelde ik me amper. 'Dat laatste klinkt goed,' gaf ik toe. 'Dan moet je wel een beetje ruimte voor mijn dikke kont maken,' Ik keek hem even met een glimlach aan en tekenende figuurtjes op zijn schouder. 'Hmm gedwongen tegen je aan liggen wegens ruimte gebrek, verschrikkelijk,' zei ik zonder de moeite te nemen om het ook maar te laten klinken alsof ik het erg vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimedi jun 05 2012, 06:59

'Goed idee he?' lachte ik en drukte een kus op haar lippen. 'En dan moet jij plek maken voor mijn machtige lichaam.' Ik trok haar aan haar benen naar me toe, zodat ze lag, en glimlachte naar haar.

IK WEET NIETS URGH IK KAN ALLEEN MAAR FRANSE DINGEN TYPEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimedi jun 05 2012, 07:10

IK KAN GEEN FRANS DUS DOE DAT MAAR NIET HAHA

Ik lachte even toen hij me aan mijn benen naar zich toe trok waardoor ik kwam te liggen. Zachtjes plaatste ik mijn lippen op dir van hem. Denken aan de pauze die we hadden deed ik inmiddels niet eens meer. Hij had nog steeds een ontblote borstkas. Mijn lippen drukte ik kort op het puntje van zijn neus. 'Kom maar hoor met dat machtige lichaam van je,' lachte ik. Hij hing nog steeds half boven me dus maakte ik ruimte voor hem tegen de leuning van de achterbank zodat ik tegen hem aan kon liggen en hij zijn benen iets op kon trekken want zelfs voor mij paste het amper.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimedi jun 05 2012, 09:31

'Wacht even hoor,' mompelde ik en trok aan wat hendeltjes, zodat de bank omklapte en we zo meer ruimte hadden. Ik ging ook liggen en sloeg mijn armen om haar heen. 'Ooit gedacht dat we ooit slapend in mijn auto zouden belanden?' Ik keek haar vragend aan en rekte me uit, om tegelijkertijd te gapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimedi jun 05 2012, 09:40

Ik legde het deken meer over ons heen terwijl ik meer teen hem aan ging liggen. 'Nee, sowieso niet dat ik in een auto zou slapen vrijwillig, maar dat ter zijde.' zei ik. Toen hij uitgegaapt was kuste ik hem en keek ik hem vervolgens even aan. 'Welterusten,' ik legde mijn hoofd op zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimewo jun 06 2012, 03:56

'In een auto slapen is toch niet zo vreselijk? Ik heb het echt vaak genoeg gedaan, vandaar dat ik ook altijd dekens heb liggen.' Ik ging ook weer liggen en voelde haar hoofd op mijn schouder. Na nog een keer gegeeuwd te hebben - ik was dus moeier dan ik dacht - sloot ik mijn ogen. 'Welterusten.' Na enkele secondes sliep ik al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimewo jun 06 2012, 04:23

'Nee,' gaf ik toe. Het lag niet eens zo verschrikkelijk. Nu kon het sowieso niet erg zijn als je naast Teoh lag, maar dat ter zijde. Ik merkte dat hij al snel in slaap was gevallen en luisterde dan ook naar zijn hartslag tot het moment dat ik zelf ook in slaap viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitimewo jun 06 2012, 05:16

Ik opende mijn ogen en keek naar een onbekend plafond. Snel duwde ik me omhoog en staarde naar de binnenkant van mijn auto. O ja, slapen in de auto met Alicia. Ze lag nog opgekruld en het liet me glimlachte. Zachtjes drukte ik een kus in haar nek en fluisterde: 'We zouden nog naar de sterren kijken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Groene meer - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 10 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Groene meer
Terug naar boven 
Pagina 10 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sorry dat ik niet meer heb gereageerd.
» YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT
» Er moeten echt meer mensen komen!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: