Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van fam. Greenheart

Ga naar beneden 
+5
Frances
Logan
Teoh
Zoë
Eleanor
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimedo okt 20 2011, 02:43

Het huis staat er niet bepaald lang ten opzichte van de oudere huizen die je hier in Mystic Falls terug vindt. Dit gebouw staat er al zo'n 19 jaar en is in opdracht gebouwd van John Junior Greenheart. Voor hem en zijn vrouw, Jennifer, zou dit de ideale start zijn van een geweldig leven aangezien de man des huizen een zakenman is en goed was in wat hij deed. De reden dat ze hier woonde lag dan ook aan hem, maar evenals Jennifer. Beiden hielden ze namelijk van het rustige dorpje waar hun huis prachtig zou staan. Dus zo werd er binnen een jaar het huis gebouwd dat speciaal ontworpen was door haar.
Enkel duurde het sprookje een beetje langer door de geboorte van hun dochter en enigst kind, Eleanor. Hun problemen en ruzies leken niet weggejaagd te worden door deze en daardoor scheidde ze rond de leeftijd dat hun dochtertje vier jaar was. Omdat John het meeste geld in dit huis had gestoken ging het naar hem, maar Jennifer leek daar geen probleem mee te hebben zolang ze haar dochtertje maar mee kreeg.
Echter woont Eleanor hier nu terug zo'n drie jaar aangezien haar moeder een nieuwe vriend heeft en in een soort van midlifecrisis is beland. Toch ze wilt ze heel de wereld zien met hem en doen ze niets anders dan klef. Daarbij keek de vriend telkens haar op de vingers waardoor de puberende jonge dame naar hier is verhuist om rust te vinden. Of toch de vrijheid die ze nodig heeft. Haar vader is streng, maar hij is zo vaak weg dat hij nauwelijks de boel kan controleren. Eleanor haar grootmoeder woont ook nog in Mystic Falls, maar enkel niet in het huis zelf. Wel komt ze iedere zondag naar hun thuis om samen te koken en het dinertje op te eten.
Het huis is dus volledig wit geschilderd en bestaat zoals de meeste woningen in Amerika uit houdt. De dakpannen zijn grijs geschilderd evenals de deuren en raamkozijnen. Het is niet te groot, maar ook niet te klein en beschikt over alle luxe waar Eleanor kan bedenken. Zo heeft het vanachter een groot terras dat op een soort verhoog staat en daarachter meer het groene gebied met afdakje en jacuzzi. Het interieur is een stevige mix van modern en klassiek. Zachte, warm, maar soms toch ook donkere kleuren zijn gebruikt. Er bevinden zich ook grote ramen in het huis zodat er veel natuurlijk licht binnenkomt.
Voor het huis valt dan weer de erg grote en vooral oude treurwilg op. Deze stond er voordat ze hier kwamen bouwen/ wonen en moest kost, wat het kost, blijven staan van haar vader
.

Achteraanzicht:
Spoiler:
Kamers:
Het huis bestaat in de oneerverdieping uit: een hal, een ruime en open woonkamer met eetkamergedeelte - die immens nooit gebruikt wordt - en keuken. OOk is er nog een toilet De bovenverdieping telt twee slaapkamers, een badkamer met bad en douche en ook de bureau van haar vader.


Laatst aangepast door Eleanor op za okt 22 2011, 07:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimevr okt 21 2011, 07:39

Toen Eleanor eindelijk haar ogen had geopend scheen er zonlicht door de gordijntjes naar binnen. Even kreunde ze bij het idee dat ze op moest staan. Gisteren was voor haar niet heel laat geworden, hoewel ze meestal uitgebreid genoot van vrijdagavonden en ook die van zaterdag. Meestal toch. Toch kwam ze uit bed en opende de gordijnen en het raam. Een heerlijke geur kwam binnen die afkomstig was van de bomen en de geur van een vochtig luchtje. Toch strekte ze zich even uit waardoor haar spieren aanspande. Ze voelde zich nog steeds vrouwelijk, hoewel ze krachtig was en in staat om vampiers te vermoorden, maar voelde zich niet bepaald mens. Niet op sommige momenten. Gelukkig had ze Zoë en feestjes. Bij de gedachten haar haar goede vriendin glimlachte ze. Misschien moet ze nog eens wat leuks gaan doen met haar.
Eenmaal ze beneden kwam in kort shortje en topje, viel haar het briefje op aan de koelkastdeur.
Ben weer even weg voor zaken.

Tot morgen
- Pap


Er zat ook nog een extra regel bij die vertelde dat hij weer eens geld op haar rekening had gestort. Iets wat hij vaker deed om zijn "schulden" in te lossen bij haar. Eleanor had liever dat hij vaker thuis was en dat ze eens echt met hem kon praten. Hij was er nooit en de stilte dreef haar gek. Al snel zat ze aan haar ontbijt om daarna in de douche te springen. Vandaag zou ze voor een jurkje gaan met daaronder een panty.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimezo nov 06 2011, 08:52

NEW

Eindelijk waren we thuis aangekomen waarbij ik de sleutel te voorschijn toverde uit mijn BH. Erg origineel ook al zei ik het zelf. Altijd als ik uitging stak ik daar mijn geld. Toch als het zo'n feestjes waren als vandaag. Het licht klikte ik aan, mijn jasje ging aan de kapstok en ook mijn schoenen gleden meteen uit. 'Ik ga even kledij voor ons zoeken. Voor de rest weet Zoë wel alles te vinden.' Met een grijns keek ik even achterom voordat ik de trap op spurten en zetten meteen gretig mijn zoektocht in op zoek naar zwemkledij. Bij mijn vader vond ik een Speedo die me erg hard aan het lachen maakte en gooide die op bed, maar ook nog een legergroene zwemshort die daarbij ging. Daarna liep ik naar mijn kamer en wurmende me gemakkelijk uit mijn kleding. Zelf trok ik een simpele zwarte bandeaubikini aan. Deed mijn haar in een dot met een band rond mijn hoofd. Voor Zoë liet ik bikini's achter op het bed. Met een hele stapel zachte handdoeken liep ik weer de trap af. 'Dus voor Zoë heb ik bikini's op bed liggen en voor Teoh ligt er op mijn vader zijn bed wat zwemkledij. Ik ben dus al in de tuin!' Al snel nam ik wat drinken mee naar buiten en mijn handdoeken. Om daarna de jacuzzi aan te zetten. Met een glimlach kroop ik er al in. Heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimezo nov 06 2011, 08:57

Het eerste wat ik deed, was mijn schoenen uitdoen. Het gevoel dat mijn voeten eindelijk weer konden ademen was werkelijk heerlijk. Toen Eleanor duidelijk had gemaakt dat ze bikini's voor mij had klaar gelegd liep ik naar haar kamer toe en pakte ik een simpele zwarte bikini van haar bed af. Binnen een paar minuten had ik deze aangetrokken, had ik mijn hoorntjes afgedaan en mijn blonde gekrulde haar zat vrolijk in een staart. Mijn jurkje vouwde ik op en legde ik op de grond, naast de spiegel. Tevreden keek ik even in de spiegel, toen ik vervolgens naar beneden liep, naar de tuin toe. Stralend keek ik naar de jacuzzi die al heerlijk stond te bubbelen. Toen ik mijn voet erin stak, slaakte ik een zucht van verlossing en plompte ik er daarna ook meteen in. 'Heerlijk,' Mompelde ik, terwijl ik nog even van het moment genoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimema nov 07 2011, 01:51

Ik stapte ook snel uit mijn schoenen en liep achter Zoe aan de trap op. Ik zocht even naar haar vaders kamer, maar vond hem dan uiteindelijk. Op het bed lag een strakke speedo en een legergroene short. Ik overwoog het serieus om de speedo aan te doen, maar het idee dat haar vader hem misschien ook had gedragen was een beetje raar, en deed toch de short aan. Mijn lendendoek legde ik op het bed en ik liep snel naar beneden, de tuin in, waar Zoe en Eleanor al in het bad zaten. Ik grinnikte, nam een sprong en plonste de jacuzzi in, die zo fijn lekker warm was. 'Ik moet zo'n ding hebben,' lachte ik, toen ik ook ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimema nov 07 2011, 07:42

'Hmmm...' reageerde ik met een brede glimlach op mijn gezicht terwijl ik me extra dieper liet zaken. Enkel opende ik wel met een grijns mijn ogen toen Teoh er met een plonsje bij kwam. 'Dus je wou deze nacht je herinneren, Zoë? Vertel je me nu dat er sprake is van een prille liefde, want ik denk dat jij daar in tegenstelling tot mij wel de nodige behoeften aan hebt.' Even kwam ik dichter naar haar toe en porde haar onder het water, maar al snel ging ik terug naar mijn plaats. 'Ik ben blij dat pap dit maffe idee uitwerkte in plaats van het in zijn hoofd te houden.' Te bedenken dat dit echter voor hem was bedoelt en niet voor mij. Hierbij stond ik recht uit het hete water, maar koude voelde ik niet bepaald. Hierbij reek ik naar de fles met alcohol op het tafeltje en schonk mezelf nog wat in terwijl ik terug rustig ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimema nov 07 2011, 07:47

'Moeten we het daar nou echt over hebben?' Jammerde ik, toen ze over Daniel begon. Ik wilde het best tegen haar vertellen, maar om eerlijk te zijn had ik er niet zo'n zin in dat Teoh mijn uiterst gevoelige verhaal hoorde. Mede omdat we bij elkaar woonde en omdat hij een jongen was. Hij snapte het vast niet. Of ik kreeg thuis al zijn medelijden, of hij zou me niet meer aankijken. Het was een van de twee. Even keek ik haar schuldig aan en slaakte een kreetje toen ik haar vingers in mijn zij voelde. 'We hebben het er wel een keertje over, goed?' Kort glimlachte ik naar haar en keek toen naar de fles drank op het tafeltje. 'Misschien toch maar een glaasje.' Zei ik, terwijl ik er ook eentje voor mezelf inschonk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimema nov 07 2011, 08:39

Ik haalde enkel haar schouders op. Niet dat ik alles tot in het detail moest horen aangezien ik niets over mij en Teoh had gepraat. Niet dat er wat speelde. Hoewel ik hier begon aan te twijfelen. Me zoenen voor een vreemde jongen omdat deze zijn vertrouwen niet waard was, dat was zowat het zwakste excuus dat ik gehoord had op dit moment. 'Whaetever you like, babe.' Echter sloeg ik mijn drankje helemaal over. Het was niet de sterkste drank die er was en ik kon er veel te goed tegen. 'Niks meer voor jou hoor.' Hierbij spette ik wat water naar Teoh die zijn mond even leek te houden. 'Ben je daar nog?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimeza nov 12 2011, 07:35

Ik schudde mijn hoofd. 'Sorry, ik was even in dromenland,' grinnikte ik en zocht Eleanors hand onder water. Ik spetterde plagend wat water naar Zoe. 'Je vertelt het niet omdat ik erbij ben he? Wel jammer, ik houd wel van sappige verhalen. Je moet ONS verhaal eens horen,' grap ik en houd dan maar even mijn mond. Eigenlijk had ik geen idee of Eleanor wel wilde dat Zoe het wist. Ik grinnikte en nam een slok van mijn glas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimeza nov 12 2011, 07:42

'Oh, moet ik soms iets weten?' Ik keek de twee tegenover mij aan en van binnen zuchtte ik diep. Ik wist dat Teoh wist van mij en Daniël, voor hem was het waarschijnlijk hetzelfde: Zijn beste vriend en zijn zusje, maar ik zou het raar vinden als Eleanor iets met Teoh zou hebben.. Het was gewoon raar, ik weet het niet. Ik zou het wel accepteren - dat zeker. Het ging erom dat ze gelukkig waren en wat had ik daar nou weer mee te maken: Inderdaad, helemaal niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimezo nov 13 2011, 08:11

Ergens schrok ik er best wel van dat Teoh spontaan mijn hand zocht nder water. Ik wist niet zeker of het een goed idee was, maar ach... Daarom schonk ik me behendig nog maar een glaasje in - met één hand, en sloeg het meteen achterover. Ik was niet gewend aan dit... Wat het ook mocht zijn. 'Wel, ik was het bos ingelopen voor mijn jasje en daar was ik aan een soort van aan de praat geraakt met een nieuweling van hier. Dat denk ik toch... De jongen was... Ik had geen goed gevoel over hem en hij was zo eng. Teoh kuste me tot mijn grote verbazing aangezien hij zo graag weg wou van hem.' Met een grijns keek ik even naar Zoë. 'Dat was een kus, maar jij en Dan hebben wel wat meer uitgedeeld hé?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimezo nov 13 2011, 08:23

'Nee, we hebben niets meer gedeeld.' Antwoordde ik, terwijl ik realiseerde dat ze het waarschijnlijk over dezelfde jongen had als die ik had gezien. De jongen met de mysterieuze, enge blik. 'Volgens mij zocht Teohtje hier gewoon een excuus om zijn mond op de jouwe te drukken.' Plagend keek ik de twee even aan, maar hoopte vooral dat ze niet meer door zouden gaan op Daniel en mij. Eleanor zou het nog wel allemaal een keertje horen, maar ik had geen zin dat Teoh alles hoorde: We leven toch in hetzelfde huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimezo nov 13 2011, 09:03

Even lachte ik om Zoë aangezien dat smoesje even ook in me opkwam. 'Mij hoor je niet zo klagen.' Daarbij zakte ik nog een beetje dieper in de bubbels en haalde ik even een beetje een been omhoog in het water om het er daarna laten in te zakken. 'Heerlijk hierin.' Er was niet veel meer over te praten. Aangezien Zoë het toch niet verder erover wou hebben. Ik snapte het wel, maar dan wou ik haar vraag over Teoh en mij, -dat er zelfs helemaal niet was-, laten rusten. Eerlijk was eerlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimezo nov 13 2011, 09:22

'Nou, laten we dan nog maar even genieten van dit heerlijke bubbelbad in deze heerlijke nacht met een halve maan boven ons hoofd.' Kort glimlachte ik even en schonk nog een glaasje drinken voor mezelf in, die ik al snel op dronk. Het was heerlijk om even zo te ontspannen na een avondje feesten en dan zeker met je beste vriendin naast je. Ja dit was voor mij echt genieten, vooral de warmte van het bubbelbad deed me goed, als moest ik eerlijk toegeven dat ik ook wel toe was aan bed, ik kon aardig uitgeput raken na zo'n feest als vanavond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimeza nov 26 2011, 08:24

Ik zakte dieper het water in tot alleen mijn ogen nog boven water waren en ik blies zodat er bubbels ontstonden. Het was echt geinig om over Zoe en Daniel te horen, maar ik merkte dat Zoe het niet zo fijn vond. Ik grinnikte nog even onder water en ging toen weer naar boven. 'Het was echt een creep, en dat zegt veel!' Ik vond mensen nooit 'creeps'. Maar deze jongen had iets om hem heen, wat me serieus angst inboezemde. En die gedachte maakte me niet banger. Ik schudde het snel van me af en zakte opnieuw in het water, zodat ik onder water was. Konden zij snel smoezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimezo nov 27 2011, 06:25

Ik was niet het meisje dat snel wat in haar hoofd haalde en zo ook nu niet. Teoh was leuk en vooral knap, maar ik kon me het niet permitteren om mijn hart open te stellen voor andere. Niet op die manier. 'Hij deed enkel geheimzinnig, maar het was niet dat ik nog lang bij hem gebleven was...' Toch hield ik mijn mond tegen Zoë verder om daarna hem wat meer omhoog te trekken. 'Waarom je me kwam opzoeken is nog een rare vraag.' Hierna keek ik naar mijn beste vriendin. 'Nu je het zegt...' Ze keek even naar de maan. 'Gelukkig is hij niet vol anders was het wel een heel enge halloweenavond geweest.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimezo nov 27 2011, 06:31

'Oeh, ja - weerwolven.' Lachte ik vervolgens en vulde mijn glas nog eens bij met wat drank. Nu ik hier eenmaal zat in het warme water, kon ik voor het eerst deze avond echt ontsnappen. Vervolgens keek ik naar Eleanor en Teoh. 'Jullie bedoelen toch die jongen in het zwart? Een beetje op het einde kwam die pas. Man die gozer was een een freak.' Grinnikte ik, terwijl ik ook dit drankje weer achterover goot. 'Hem zou ik dus echt niet tegen willen komen in een steegje..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimema nov 28 2011, 10:13

Toch deed het pijn om mijn beste vriendin zo te horen praten. Ze wist natuurlijk niet beter; een fabel. Een verzinsel van het menselijk brein en totaal overboden. Ik wist dat mijn gezicht er een beetjz bewolkter moest uitzien waardoor ik opstond maar hierbij Teoh lichtjes rechtrok aangezien hij mijn hand vast had en ik werkte natuurlijk mee. Voorzichtig en enerzijds zacht liet ik hem los om daarna de fles naar mijn kant te halen. 'Nu heb je echt wel genoeg op hoor, prinses. En ja, die engerd... Wel een knappe engerd als je het mij vraagt.' Hierbij grijnsde ik op enkel de manier die ik kon en liet me weer naast Teoh in het water zakken. Ik was er me van bewust dat ik niet voor Zoe haar ogen tegen hem aankon kruipen, maar het voelde zo goed om nog eens vastgehuden te worden. Toch liet ik het verlangen maar voor wat het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimema nov 28 2011, 10:16

Kort begon ik te lachen, tot ik tot de conclusie kwam dat Eleanor's gezicht was betrokken. Mijn blik gleed even het water in en daarna stond ik op uit het water, om mijn glas weg te zetten. 'Oké, inderdaad. Genoeg voor mij.' Zei ik met een glimlach. 'Ik neem aan dat we hier blijven slapen, voor zover we het nog slapen kunnen noemen. Het is al aardig laat.' Ik keek de twee even aan en gaapte daarna even. 'Hoe laat is het eigenlijk precies? Iemand enig idee?' Toen ze over de jongen begon keek ik haar aan. 'Een enge knappe engerd.' Grapte ik, waarna ik bedacht dat het helemaal nergens op sloeg. 'Dat sloeg nergens op.' Grinnikte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimema nov 28 2011, 20:01

Ik keek Eleanor zijdelings aan en glimlachte. 'Ik kwam je opzoeken, omdat ik graag bij je wou zijn. Daar hoef ik geen geheim van te maken,' zei ik schouderophalen. 'En weerwolven lijken me best cool, maar weet je wat ik zou willen zijn,' zei ik, toen ik ze beide aankeek. 'Een engel. En dan heb ik van die lange, witte vleugels, die me door de lucht tillen. O nee, mijn vleugels zijn groen. Dat zou toch gaaf zijn.' Ik leunde blij achterover, maar schoot al snel omhoog. 'Die knappe jongen is geen knappe engerd en ook niet knap en hartstikke eng en scary en slecht voor meiden, want hij bindt ze vast vast aan stoelen en doet allemaal rare dingen.' Ik zakte weer naar achteren en grinnikte. 'Ik kan nu of te vroeg zeggen, of te laat. Ik kies voor het tweede, want ik ben doodop en straks ga ik nog in het bad kotsen en dat willen jullie echt niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimedo dec 01 2011, 07:07

Ik keek van Teoh naar Zoë. Niet bepaald wetend wat hij nu precies bedoelde. Ach ja... Als er iets was dat hij me moest vertellen dan kon dat nu of binnenkort, maar hij zou maar weten wat hij ermee moest doen. Vast en zeker had hij enkel sociaal contact nodig. Enigsinds zacht nam ik zijn wang beet en kneep hier zachtjes in terwijl mijn hoofd naar hem toegedraaid was. 'Wat ben je toch al een engeltje. Zonder groene vleugels dan. Of vleugels.' Met een grijns keek ik hem aan en stopte om daarna mijn hand in het water te laten plonzen en weer grijnzend naar Zoë te kijken. 'Het bed staat klaar en dat is voor jullie beiden zo. Als je hierin durft te kotsen Teoh dan zwaait er wat. Dan bind ik jou wel vast op een stoel.' Dit was enkel plagend bedoeld om zijn woorden. 'Het zou erg kinky geweest zijn; politiepakje, kerkhof, vastgebonden op een stoel. Hm... Oké, niet serieus dus, maar wel serieus was dat hij knap was.' Toch keek ik weer hem aan. 'Maar jij ook hoor, Teoh'tje.' Hierbij drukte ik een snelle kus op zijn wang. 'Ik denk dat ik ook maar eens het bed in kruip. Die warmte brengt me slaap.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimevr dec 02 2011, 11:28

'Ik denk dat ik dadelijk ook maar eens ga slapen.' Glimlachte ik, terwijl ik opstond uit de jacuzzie en een handdoek om me heen sloeg. 'Je vind het vast geen probleem als ik even een pyjama uit je kast haal he? Dan laat ik jullie hier nog even alleen,' Expres knipoogte ik opvallend naar Eleanor en waande me een weg naar binnen. Ik had die twee wel opgemerkt de hele tijd en ze vonden het vast niet fijn als ik er constant bij zat. Daarbij was ik oprecht moe en verlangde ik naar mijn bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimevr dec 02 2011, 12:31

Ik opende even mijn mond, maar sloot deze al snel weer. 'Ja, neem maar wat je wilt. Sweet dreams.' Even keek ik naar de lege plaats naast Teoh en durfde pas te gaan zitten nadat Zoë uit het zicht was. Een kleine glimlach vormde rond mijn lippen terwijl ik hem aankeek. 'Dit voelt best raar... Maar emh, slaap lekker dan.' Ik wist niet precies meer wàt ik moest doen of niet. Ik wist enkel dat ik maar iets moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimevr dec 02 2011, 22:17

'Hmm.. Altijd lastig als je in verlegenheid wordt gebracht door je stiefzus,' grinnikte ik en ging naast Eleanor zitten. Ik merkte wel dat er wat spanning tussen ons zat, deze hele avond al, en mede door mijn eigen gedrag. Voorzichig legde ik mijn arm om haar schouder en zakte een stukje naar beneden. 'Ik ben wel blij dat ik je achterna ben gegaan, het idee al dat je alleen was met die creep.' Ik duwde mezelf weer een stukje naar boven en keek haar aan. 'Als je wilt slapen, moet je het zeggen he?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitimevr dec 02 2011, 23:57

Enkel glimlachte ik lichtjes om zijn woorden en legde mijn hand op zijn bovenbeen aangezien ik niet de indruk wou geven dat ik het niet prettig vond. Teoh was vriendelijk. Lief zelfs en daardoor had ik hiermee niet direct problemen. Als hij maar eens wit wat ik was... Dan had hij geweten dat ik die creep kon verscheuren als ik wil. Voor een kort moment zakte mijn ogen naar de maan. Nog even, enkele dagen, en ik zou moeten onderduiken. Mijn hoofd kwam even op zijn schouder terecht. 'Het warme water maakt me enkel wat moe. In de verlegenheid gebracht door Zoë? Wel, normaal wordt ik het noot, maar als zij soms haar mond opentrekt... Wil jij soms al gaan slapen?' Hierbij keek ik hem aan, hoewel mijn hoofd nog steeds op zijn schouder lag. Even keek ik aar zijn lippen die verbazend zachtjes waren geweest in zijn reddingspoging. 'Laten we die engerd maar vergeten. Niet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van fam. Greenheart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van fam. Greenheart
Terug naar boven 
Pagina 1 van 19Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Jackson
» Huis van fam. Lewis
» Huis van de fam. Peterson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: