Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van fam. Greenheart

Ga naar beneden 
+5
Frances
Logan
Teoh
Zoë
Eleanor
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19
AuteurBericht
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimezo jan 26 2014, 09:55

Eleanor rolde om in het deken en glimlachte naar hem. Deze was breed, speels. Hierbij lag ze op haar buik. Haar ademhaling was zwaarder dan normaal. 'Ja Teoh,' lachte ze. Aan zijn gezichtuitdrukking te zien was hij even blij met dit als zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimezo jan 26 2014, 09:57

Teoh draaide zich met dezelfde brede glimlach op zijn zij en legde zijn hand op haar wang, om enkele plukken haar achter haar oor te drukken. Zijn voorhoofd glom van het zweet en liefdevol drukte hij een kusje op haar lippen. 'Was ik een beetje goed? Zo goed als je had verwacht?' vroeg hij brutaal en trok afwachtend en speels een wenkbrauw op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimezo jan 26 2014, 10:11

'Ik had niks verwacht. Maar Teoh je was werkelijk geweldig. En heb ik aan je verwachtingen voldaan?' Ze glilmachte en drukte haar lippen op zijn sleutelbeen waarna ze een been over de lakens sloeg omdat ze het warm had. 'Zo douche en eten en dan nog een hele dag voor ons hebben?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimezo jan 26 2014, 10:20

Teoh nam haar beschermend in zijn armen en sloeg de dekens van hen af. Hij had het warm genoeg gekregen door hun eerdere inspanning en de warmte die hun lichamen nog afgaven. 'Je hebt ze dubbeldik waargemaakt,' knipoogde hij en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Dat klinkt perfect. Ik bulk echt van de honger!' Hij wreef over zijn buik en grinnikte plagerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimema jan 27 2014, 09:52

Eleanor moest lachen. 'Ik weet dat ik niet slecht ben, maar je overdrijft een beetje.' Hierbij streelde hij door zijn haren en kuste hem zacht op zijn lippen. 'Kom laten we douchen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimema jan 27 2014, 10:01

Teoh moest ook lachen en pakte haar weer vast, om zo om te rollen dat zij bovenop hem lag. 'Oh nee, Eleanor, ik overdrijf níet!' Hij kuste haar teder terug en kwam toen overeind, terwijl hij haar op zijn schoot zette. 'Laten wij maar gaan douchen, je stinkt nogal een beetje,' pestte hij haar lachend en drukte een kus in haar nek, om daarna op te staan en naar de badkamer te rennen. Het was zo heerlijk om lol te trappen met Eleanor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimema jan 27 2014, 10:08

Eleanor lachte en koos zichzelf een rokje en bloesje uit de kast samen met haar ondergoed. 'Teoh, je bent gek.' riep hij haar achterna. Hierbij kwam ze ook in de badkamer, rolde haar haren in een dot en regelde de temperatuur. Hierbij ging ze onder de douche staan en koos haar favoriete wasgoed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimema jan 27 2014, 10:11

Teoh keek grijnzend op toen ze ook de badkamer in kwam lopen. 'Wil je nog iets gekkers horen? Ik heb serieus waar geen enkel kledingstuk nu bij me. Enkel paar blaadjes voor mijn kruis en verder niets.' Hij knipoogde naar haar en stapte toen ook de douchecabine in. Onmiddellijk ging hij onder de warme straal staan en maakte hij zijn gezicht en haren nat. Hij moest nodig eens naar de kapper toe. 'Kom eens hier jij,' murmelde hij liefdevol en pakte een washandje op, om haar zo met doucheschuim in te zepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimema jan 27 2014, 10:16

Eleanor lachte en liet zich inzepen. 'We kunnen altijd naar jouw huis rijden? Wat kleren ophalen?' zacht drukte.ze haar lichaam weer tegen dat van hem. Ook haar waslapje gleed over zijn lichaam. Hij leek het.niet leuk om in de kleren van haar vader rond te lopen en zij zou niet weten wat ze anders de hele dag moesten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimema jan 27 2014, 10:23

Terwijl Teoh haar inzeepte, vonden zijn lippen de hare weer en sloeg hij zijn vrije hand om haar middel heen. Haar lichaam bracht een extra warmte met zich mee en al snel draaide hij de douche ietwat koeler. 'Ik vind het een prima idee. En dan kunnen we vandaag iets leuks gaan doen en dan neem ik jou vanavond mee uit eten,' murmelde hij glimlachend tegen haar lippen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimema jan 27 2014, 10:43

Haar glimlach verdween in een fronzend voorhoofd. 'Uiteten? Wauw, dat is nogal wat.' Ze staarde naar haar tenen. Soms leek alles zo snel serieus te gaan. Teoh kennende zou hij het gewoontjes houden, gelukkig. 'Ik wil gaan winkelen. Dus misschien moeten we maar eerst wat spullen halen en eten in het koffiehuis?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimedi jan 28 2014, 08:42

Teoh keek haar vragend aan toen ze opeens fronste. Haar glimlach was verdwenen en ze leek niet te weten waar ze moest kijken. 'Het is toch niet zo'n big deal? We gaan alleen ergens eten en ik betaal voor je.' Hij legde zijn duim onder haar kin en liet haar zo in zijn ogen kijken. 'Maar als je liever bij mij thuis of hier wilt eten, dan vind ik het geen probleem.' Hij sloeg zijn arm om haar middel heen en drukte een zachte kus op haar voorhoofd. 'Winkelen klinkt goed.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimedi jan 28 2014, 10:41

'Nee, ik wil best uiteten. Het klinkt wel allemaal big deal in mijn oren. Best raar aangezien ik zo vaak op je gehoopt had dat het nu wel eerlijk genoeg is om met jou te gaan uiteten.' Eleanor sloeg haar armen rond zijn middel. 'Ik hou echt wel van je. En we hebben een deal als ik bij jou of jij bij mij blijft slapen.' Hierbij glimlachte ze naar hem. Het serieuze praten kon wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimewo jan 29 2014, 05:08

Hij was opgelucht toen ze weer een glimlach opzette en streek met zijn duim langzaam en teder over haar wang. 'Ik hou ook van jou,' murmelde hij en drukte daarna overtuigend zijn lippen op de hare, terwijl hij zijn armen weer om haar heen sloeg. 'En je hebt een deal daar, Greenheart. We gaan hier slapen, zodat we geen last hebben van mijn zusje.' Hij knipoogde en hield haar lachend onder de douchestralen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimedo jan 30 2014, 11:01

Eleanor voelde hoe zijn lichaam weer in contact was met haar huid. Ze had nog nooit geweten dat iemand zo gemakkelijk met naaktheid om kon als Teoh. Ook zij voelde zich niet bepaald beschaamd. 'We slapen hier. Ik ben ook niet bepaald klaar voor Zoe onder ogen te komen.' Hierbij grijnsde ze en voelde hoe haar rug de tegels ontmoette. Zo meteen zou zijn huid erg verrimpelt aanvoelen; tijd om de warme stralen te laten voor wat ze waren.
Ellie nam wat shampoo in haar handen en masseeerde Dit op zijn hoofd in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimedo jan 30 2014, 11:05

Teoh moest lachen toen ze zijn haren begon in te zepen en met een intense blik keek hij haar ondertussen aan. Hij had niet geweten dat hij zo op zijn gemak kon zijn bij iemand als bij Eleanor. Hij boog een beetje, zodat ze makkelijker bij zijn haren kon, en Teoh drukte een kusje op haar sleutelbeen en hals. 'Dat is een deal, Greenheart,' glimlachte hij en kwam weer overeind, om haar vol en diep te kussen. Daarna pakte hij zelf shampoo en begon haar haren onder handen te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimezo feb 02 2014, 08:53

Eleanor kon niet anders dan naar Teoh zijn ogen te kijken en glimlachte verlegen. Hij kon haar zo op haar gemak laten voelen, maar toch zo verlegen maken. Ze gooide haar hoofd in haar nek en liet hem kussen waarna ze haar lippen op die van hem voelde. Deze kus was intens en liefdevol. Eleanor lachte toen hij begon haar haren in te zepen. 'Teoh, vanaf nu is het echt jij en ik hé?' Met die vraag bedoelde ze dat ze zijn achterliggende intenties wist. Ze zouden niet van elkaar afwijken. Ze hielden van elkaar, altijd al gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimezo feb 02 2014, 09:26

Hij duwde haar weer zachtjes tegen de zijkant van de douchecabine aan en keek haar serieus aan in haar ogen. 'Eleanor Greenheart, vanaf nu zal het enkel jij en ik worden,' fluisterde hij en begon zijn lippen weer in haar nek te drukken. 'Want ik hou zo verdomd veel van je… Het voelt-' Hij beet op zijn lip en zocht naar de juiste woorden. 'Het voelt alsof nu pas alle puzzelstukjes op hun juiste plaats vallen.' Hij wreef met zijn handen door haar haren en maakte een hanenkam van haar haren door de shampoo. 'Laten we ons maar schoonspoelen en droogmaken,' lachte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimezo feb 02 2014, 09:42

Eleanor moest lachen. 'Ik dacht dat je pizzastukjes wou zeggen.' Ze grijnsde bij de hannekan. 'Je bent gek!' Ze deed de shampoo uit haar haren en liet haar handen over haar lichaam gaan. Hierna stapte ze uit de douche, deed een handdoek rond zich en gaf ook een handdoek aan Teoh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimezo feb 02 2014, 09:48

Teoh lachte en trok haar tegen hem aan. 'Ik lust vanavond wel een pizzastukje,' grinnikte hij en beet plagerig in haar schouder. Daarna spoelde hij ook zijn haren uit en stapte hij onder de douche vandaan, om de grote handdoek om zich heen te wikkelen. Hij pakte er een wat kleiner handdoekje bij en droogde daarmee Eleanor's gezicht. 'Ik denk dat ik toch maar wat kleding van je vader ga lenen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimezo feb 02 2014, 09:58

Eleanor lachte op zijn woorden en liet zich afdrogen. 'In een blaadje naar huis gaan lijkt me niet echt slim. ' Hierbij droogde ze haar haren en huid af. Deed haar kleren aan en ging verder met haar haren te drogen.'Is iemand thuis bij jou?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitimezo feb 02 2014, 10:02

Teoh droogde ook zijn huid en haren af en bond daarna de handdoek om zijn middel heen. Onwetend haalde hij zijn schouders op. 'Ik heb geen idee. Ik weet dat Zoe in elk geval bij Daniel is, maar van mijn ouders weet ik het niet.' Hij ging snel naar de kamer van haar vader en haalde daar een gemakkelijke broek en sweater uit de kast, die hij aandeed. Daarna liep hij terug naar de badkamer en glimlachte hij naar Eleanor. 'Dus eerst naar mijn huis en daarna de stad in?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 19 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van fam. Greenheart
Terug naar boven 
Pagina 19 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Jackson
» Huis van fam. Lewis
» Huis van de fam. Peterson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: