Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van fam. Greenheart

Ga naar beneden 
+5
Frances
Logan
Teoh
Zoë
Eleanor
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03 2011, 00:22

Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ben al over mijn slaap heen. En als ik moet kiezen tussen bed, of hier met jou, dan weet ik het wel hoor...' Ik grijnsde en streelde zachtjes haar nek. 'Goed idee. We zien hem vast nooit meer.' Ik keek naar haar in mijn ooghoeken en verbaasde me eigenlijk dat ze me nooit echt was opgevallen. Tja, wanneer had dat gemoeten? Ik zit een klas hoger, ben in de pauzes nooit op normale plekken, en Zoe en ik wonen nog niet zo vreselijk lang in hetzelfde huis. Ik strekte me uit en pakte de fles drank. Het boeide me niet zoveel meer, ik zou vast niet meer overgeven. Ik zette vlug de fles aan mijn mond en nam een slok. 'Wil je ook nog?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03 2011, 00:42

'Dus zo zit dat in elkaar hé?' vroeg ik plagend toen hij het erover had dat hij toch liever hier bleef. Met mij. Even lachte ik toen hij mij nek streelde. 'Dat kietelt, Teoh.' Al snel liet hij me verder gerust, maar eenmaal hij zat en gedronken had, maakte ik een kringetje op zijn borstkas. 'Het is inderdaad ongemakkelijk als Zoe er staat op te kijken, maar nu niet meer.' Hierbij grijnsde ik naar hem. 'Dus je wilt bij mij blijven en dronken gaan? Strak plan.' Hierbij dronk ik ook een slokje uit de fles en gaf die weer aan hem. Waarbij mijn ogen weer de maan op zochten en mijn lichaam dat van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03 2011, 07:24

'Inderdaad. Ik doe veel als mensen er zijn, maar met een zus is het toch anders,' grinnikte ik, en nam de fles aan. Ik nam nog een slok en veegde mijn mond met mijn hand af. 'Goed plan inderdaad,' zei ik en glimlachte. Ik sloeg mijn arm opnieuw om haar heen en zocht haar hand. 'Als ik rare dingen ga zeggen, komt het door de drank,' waarschuwde ik alvast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03 2011, 07:44

Even grinnikte ik zachtjes voor alvast het grapje dat ik ging maken. 'Geloof me, Teoh, dat heb je al gedaan.' Zonder te veel te twijfelen drukte ik mijn lippen op die van hem, maar keek hem al snel terug aan. 'Misschien minder praten?' Hierbij lachte ik even en keek naar het water. Ik bond me niet aan mensen doordat ik een monster was. Gevaarlijk, zou je kunnen zeggen. Ik vond het heerlijk om even vastgehouden te worden door hem. Ook ik nestelde me helemaal tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03 2011, 21:56

Ik lkeek naar de sterren en glimlachte. 'Ik zeg inderdaad altijd rare dingen.' Ik keek haar aan en moest lachen. 'Je weet niet half hoe moeilijk dat voor mij gaat worden, minder praten. Maar ik zal mijn best doen.' Ik trok haar naar me toe en legde mijn hoofd op haar hoofd, terwijl ik met mijn lippen over haar slaap kriebelde. 'Ik zou het zo erg vinden als ik morgen alles vergeten ben,' fluisterde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03 2011, 22:15

Zoë is gewoon even boven en is zich aan het omkleden enzo.. Alleen ze slaapt nog niet XD Ze is wel gewoon aan het sms'en met iemand ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03 2011, 22:27

Ook ik grijnsde even naar hem en sloeg mijn linkerarm over heel zijn brostkas. De warmte was heerlijk en ook zo zijn aandacht. Het was egoistisch van me en dat besefte ik. 'Dat doe je echt niet en zowel dan ben je echt niet van me verlost. Kusjes vergeten van Eleanor die zich iets of wat opensteld vergeet je beter niet.' De drank zorgde ervoor dat mijn zinnen niet compleet klopte. Een rillig van genot ging door mijn lichaam toen zijn lippen zich dicht bij mijn slapen bevonden. 'Ik vergeet dit niet,' fluisterde ik zachtjes terug om daarna een kort kusje in zijn hals te plaatsen waarna ik met mijn hoofd op zijn schouder lag, ogen gesloten terwijl zijn hoofd op dat van mij rustte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03 2011, 22:43

Ik sloot mijn ogen en grinnikte. 'Ik weet het. Ik beloof je dat ik het niet ga vergeten.' De aanraking van Eleanor maakte me nog warmer dan de jacuzzi dat al deed. Nog even en ik zou hier levend verbranden. Ik streelde zachtjes haar schouder en nek. 'Maar als ik zorg dat ik niets ga vergeten, ga ik waarschijnlijk wel kotsen. Het is het een of het ander... Oke, ik stop wel met stomme grappen, komt door de drank, denk ik. Of ik maak altijd slechte grappen, dat zou natuurlijk ook kunnen. Of ik ben gewoon echt niet grappig, of ik maak onbewust grappen, die onbewust ook nog eens heel erg slecht zijn.' Ik opende mijn ogen en dacht daar serieus goed over na, tot ik me realiseerde dat ik hier in een jacuzzi zat met een bloedmooi meisje. 'Dat bewaar ik wel voor later,' grinnikte ik en zocht haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03 2011, 22:53

Met een grijns schudde ik mijn hoofd bij zijn filosofische vragen. Het duurde niet lang of zijn lippen vonden die van mij. Mijn ogen opende zich even, maar sloten zich daarna weer om hem zachtjes terug te kussen. Mijn hand vond zijn haar en ging hier lichtjes door. Toch trok ik even mijn lippen terug. 'Je hebt humor die ik begrijp. Erg droog, maar grappig.' pervelde ik tegen zijn lippen op. Keek hem aan terwijl ik zachtjes zijn wang streelde. Weer bracht ik mijn lippen naar die van hem. Nee, ik kon het niet laten. Zo zou ik opstaan en gaan slapen, want hoe langer ik me liet overdonderen hier, hoe meer ik begon te snakken naar liefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03 2011, 23:00

Ik kuste haar een beetje hebberig terug en legde mijn hand in haar nek. Zachtjes streelde ik daar haar haren. Ik keek Eleanor even aan en duwde mijn voorhoofd zachtjes tegen de hare. Mijn lippen krulden in een glimlach. 'Ik vind het echt iets voor Zoe dat ze met een verrekijker door het raam ons aan het bespioneren is.' Ik keek heel kort naar het raam, maar toen weer naar Eleanor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03 2011, 23:18

Enkel hield ik het wat liefdevoller en passioneler, terwijl Teoh me hebberig kuste. Iets wat een glimlach op mijn gelaat teweeg bracht. Bij zijn woorden schaterde ik in het lachen uit, maar hernam me waardoor ik giechelde. 'Een soort Totally Spies pakje erbij. Hmm... Zou perfect zijn.' Mijn hand trippelde over zijn borstkas. 'Ik ga zo echt slapen, hoewel ik veel liever bij jou zou willen blijven zitten.' Even zuchtte ik om daarna hem nogmaals te kussen. 'Ga je mee?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03 2011, 23:37

'En een compowder,' grinnikte ik. 'Ja, ik beken, als ik ziek ben, kijk ik totally spies en dans ik mee met dag beginliedje.' Ik drukte nog wat kusjes op haar lippen en keek toen een beetje treurig. 'Het is vast geen optie om in een jacuzzi te slapen he? Straks verdrinken we nog,' grinnik ik zachtjes. Ik zoek haar hand en pak die stevig vast. Ik geef haar nog een kus en knik dan. 'Ik ga met je mee,' mompel ik, glimlachend naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 10 2011, 12:13

Ik kuste hem in de vluchte terug en stond op. Samen met Teoh wel te verstaan. 'You wish, my dear.' Lachte ik nog speels om zijn opmerking over slapen in de jacuzzi. Eenmaal uit het bad sloeg ik een handdoek rond me heen en kroop tegen Teoh aan. 'Nog eventjes, voor we naar Zoe gaan.' fluisterend maakte ik mijn hand los en legde deze op zijn borstkas om hem daarna weer te kussen. Binnenkort was het volle maan en ik wist dat ik tegen die tijd niet in mijn nopjes was. Niet zoals nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 15 2011, 08:33

Ik stapte de jacuzzi uit en pakte een handdoek. Toen Eleanor zich weer naar me boog, legde ik mijn handdoek over mijn schouder, zoals ik in the Grill altijd doe, en kuste haar zachtjes. Ik legde mijn hand op haar wang en keek haar toen aan. 'Kom, we gaan naar binnen, it's freaking freezing.' Er ging even een rilling langs mijn rug en ik trok haar zachtjes het huis in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 15 2011, 08:52

Ik liet me meedrijven door Teoh. Zijn hand voelde warm aan tegen die van mij. Het nadeel was dat ik altijd snel afkoelde, maar meestal voelde ik warm aan. Vast iets met het wolf zijn te maken, hoewel sommige mensen altijd warm aanvoelde. Eenmaal binnen sloot ik de deur en deed deze op slot. 'Doe alsof je thuis bent... Dat doet mijn vader namelijk nooit.' Ik keek hem even aan en liep verder naar de trap. 'Wel, even deze avond dacht ik dat het niks zou worden; mijn avond dus. Maar je hebt er wat van gemaakt, Gard. En nu maar stilletjes voor we Zoë "wakker" maken.' De aanhalingstekens hoorde je duidelijk in mijn stem terwijl ik hem aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 16 2011, 06:33

'Zoe ligt nu vast tegen de deur aan om ons gesprek af te luisteren,' lachte ik. Ik stapte naar voren en drukte nog een laatste kus op haar lippen. 'Ik ga slapen, want anders ga ik allemaal rare en genante dingen zeggen en dat willen jullie vast heel erg graag horen.' Ik zwaaide nog even en liep naar haar vaders kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 16 2011, 11:53

Even lachte ik, maar dat werd gesmoord door zijn lippen. Enkel hield ik hem tegen toen hij weer van me wegliep. Mijn armen vestigde zich rond zijn nek. 'Dat heb ik nooit gezegd. Slaap lekker, Tarzan van me.' Het klonk vooral plagend waarna ik hem op zijn mond kuste om te eindigen met een zachte beet in zijn onderlip. Langzaam liet ik hem los. 'Zie je morgen wel weer en het was prettig daarjuist.' Hierbij liet ik zijn hand los en draaide me naar de slaapkamer. Daar vond ik Zoë in een zwak licht terug. 'Ben je nog wakker? Madam was toch oh zo moe?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 05 2012, 05:02

New

Ik had een simpel shortje aan en een topje. Mijn haren waren hoog in een dot en onder mijn kleding had ik een bikini aan. Simpel, maar zo mocht het ook. Slaapfeestjes van mij en Zoë waren altijd relaxend waarbij ik dan ook de salontafel vol eten en snoep had getoverd. We zouden wel een pizza bestellen desnoods als we iets echt binnen wouden hebben. De twee dozen vol DVD's waren tevoorschijn getoverd, het huis had ik speciaal wat opgeruimd waardoor het weer ordelijk was en de jaccuzi had een heerlijke temperatuur. De drank mocht natuurlijk ook niet vergeten worden. Enkel miste ik nog een ding: mijn beste vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 05 2012, 05:05

Een spijkerbroek met een simpel shirt had ik aangetrokken. Het maakte niet uit wat ik aanhad, want ik zou toch zo een pyjama aantrekken en neerploffen op de bank. Nadat ik mijn vader een kus had gegeven en gedag had gezegd liep ik de oprijlaan van huize Greenheart op. Mijn tas zette ik naast me neer terwijl ik aanbelde en wachtte tot ze opendeed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 05 2012, 08:26

Ik deed de deur open en trof Zoë in spijkerbroek aan. Even wuifde ik nog haar vader na. Vriendelijke man die ik wel mocht. Hierna storte ik mijn aandacht op Zoë en knuffelde ik even haar stevig. 'Kom binnen! Kleren uit en pyjama aan!' Ik liet haar los en nam haar tas vast waarbij ik naar binnen rende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 05 2012, 08:30

Ik omhelsde mijn vriendin stevig en drukte een kus op haar wang. 'Sexy mannen in films, here we come.' Lachte ik en sloot de deur achter me dicht. Mijn schoenen belandde bij de rest in de hal en met een plof ging ik op de bank zitten. 'Nou, waar is die pyjama.' De helft van mijn tas inhoud lag op de grond, waarna ik eindelijk mijn pyjama vond. Het was een simpele short met een topje erop. Toen ik me had opgekleed keek ik haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 05 2012, 08:58

'Ik lag liever in een sexy man zijn armen,' zuchtte ik. Hierna haalde ik de doos te voorschijn. 'Jij kiest de films dan ga ik mijn mobiel zoeken om pizza te bestellen. Je hebt toch je bikini bij?' Ik gooide was eten opzij en gaf het op waarna ik de telefoon nam. Mijn mobiel was zoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 05 2012, 20:13

'Geduld is een schone zaak.' Zei ik met een liefelijke glimlach rond mijn mond en liep richting de bak dvd's. 'Willen we zwijmelen of niet?' Tussen actie en drama zat toch een klein verschil, mij maakt het niet uit. 'Of allebei?' We zouden waarschijnlijk toch meer dan één film gaan kijken. 'Natuurlijk heb ik m'n bikini bij!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 05 2012, 21:10

Ik dacht even na en wachtte geduldig tot ik iemand aan de lijn hreeg. 'Beiden wel, maar jij mag kiezen wat je als eerste wilt.' Met dir gezegd kreeg ik iemand aan de lijn en bestelde onze pizza's. Het mooie was dat deze aan huis leverde. 'Leuk! Dan kunnen we met een lekker cocktail straks in de jacuzzi kletsen. Het leven is mooi.' Ik plofte neer op de bank en keek naar de dvd's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 05 2012, 22:16

'The notebook is gewoon onze film en we hebben hem al zo lang niet gekeken, dus dat is één. En -' Actiefilms, ja er waren zoveel leuke actiefilms. 'Nou - die actiefilm komt later wel. Laten we eerst gaan wegzwijmelen met een pizza.' Grinnikte ik en gooide de dvd met een boogje op de bank neer. Zelf plofte ik ernaast en keek haar aan. 'Ja, het leven is mooi.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van fam. Greenheart
Terug naar boven 
Pagina 2 van 19Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Jackson
» Huis van fam. Lewis
» Huis van de fam. Peterson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: